Klopt dat er veel druk op de jonge Tresoldi (en eventueel Furo) zal liggen, en dat het wel eens een moeilijke wedstrijd zou kunnen worden. Maar we kunnen ook rekenen op gasten met massa's ervaring als Hans, Brandon en Simon om die gasten bij de hand te nemen en te sturen. En op een Tzolis in vorm. Zal zaak zijn om de kansen die er sowieso gaan komen op de omschakeling (Rangers moeten komen) en op stilstaande fases optimaal te benutten. We hebben er de spelers voor.macfall schreef: ↑26 aug 2025, 23:59ik volg je daarin wel, het is link morgen. Alles te verliezen vs niks meer te winnen.Heretic schreef: ↑26 aug 2025, 22:56Was een typfout. Voor mij niet klaar voor A- kern wou ik zeggen. O.a.. Zijn prestaties in de voorbereiding hebben dat aangetoond. Onze voorlijn is te jong. jong en en niet efficiënt gaan hand in hand doorgaans.IsO schreef: ↑26 aug 2025, 22:49Waarom te beperkt? Zag je hem al vaak spelen dan?Heretic schreef: ↑26 aug 2025, 14:51Nooit een fan geweest van Nilsson. Altijd een derde rangsspits gevonden.
Ook geen fan van Furo te beperkt en veel teveel noten op zijn zang hij en zijn management. We zijn ons ramen goed aan het ingooien om het alleen maar met snottebellen te gaan doen. De rekening zal volgen mogelijks deze week nog …
Ik heb schrik voor morgen. We gaan daar spelen met een voorlijn waarvan 2/3de niet CL waardig is. Als Rangers 1 goal zou maken gaan we serieus bibberen.
Zomertransfers 2025 OUT
Moderator: Bosko
Re: Zomertransfers 2025 OUT
Indien we de match aanvatten alsof we vorige week gelijkspeelden, met aanvallend voetbal en we komen op 1-0, gaan die Schotten er niet meer in geloven.IsO schreef: ↑27 aug 2025, 08:33Klopt dat er veel druk op de jonge Tresoldi (en eventueel Furo) zal liggen, en dat het wel eens een moeilijke wedstrijd zou kunnen worden. Maar we kunnen ook rekenen op gasten met massa's ervaring als Hans, Brandon en Simon om die gasten bij de hand te nemen en te sturen. En op een Tzolis in vorm. Zal zaak zijn om de kansen die er sowieso gaan komen op de omschakeling (Rangers moeten komen) en op stilstaande fases optimaal te benutten. We hebben er de spelers voor.macfall schreef: ↑26 aug 2025, 23:59ik volg je daarin wel, het is link morgen. Alles te verliezen vs niks meer te winnen.Heretic schreef: ↑26 aug 2025, 22:56Was een typfout. Voor mij niet klaar voor A- kern wou ik zeggen. O.a.. Zijn prestaties in de voorbereiding hebben dat aangetoond. Onze voorlijn is te jong. jong en en niet efficiënt gaan hand in hand doorgaans.IsO schreef: ↑26 aug 2025, 22:49Waarom te beperkt? Zag je hem al vaak spelen dan?Heretic schreef: ↑26 aug 2025, 14:51Nooit een fan geweest van Nilsson. Altijd een derde rangsspits gevonden.
Ook geen fan van Furo te beperkt en veel teveel noten op zijn zang hij en zijn management. We zijn ons ramen goed aan het ingooien om het alleen maar met snottebellen te gaan doen. De rekening zal volgen mogelijks deze week nog …
Ik heb schrik voor morgen. We gaan daar spelen met een voorlijn waarvan 2/3de niet CL waardig is. Als Rangers 1 goal zou maken gaan we serieus bibberen.
Indien we defensief en teruggetrokken gaan starten, zoals de 2de helft in Ibrox, dan gaan we het onszelf moeilijk maken.
Torenhoge schulden.Tiki Taka schreef: ↑27 aug 2025, 07:22Die Turken hebben ineens weer geld ?HeervanBiesen schreef: ↑26 aug 2025, 23:19 Galatasaray biedt 40M voor Tzolis.
Club weigert het bod.
Dit passeerde net in een groep van Brugge op Facebook met deze link bij:
https://www.sport24.gr/football/tzolis- ... OzuZXx6vwA
Nog veel werk de komende week. Skoras, Nillson, Sandra om er maar een paar te noemen.
-
vanGentmaarvoorClub
- Basisspeler
Zullen nu toch makkelijker te houden zijn dan zonder CL ticket op zak
-
maartendr81
- A-kern
Wel toevallig dat we net nu OM loten.
-
HeervanBiesen
- Invaller
Waanzin he...Tiki Taka schreef: ↑27 aug 2025, 07:22Die Turken hebben ineens weer geld ?HeervanBiesen schreef: ↑26 aug 2025, 23:19 Galatasaray biedt 40M voor Tzolis.
Club weigert het bod.
Dit passeerde net in een groep van Brugge op Facebook met deze link bij:
https://www.sport24.gr/football/tzolis- ... OzuZXx6vwA
Ze zouden ook officieel contact hebben opgenomen met de makelaar van Onyedika.
For what it's worth...
https://x.com/sachatavolieri/status/196 ... 20170?s=19
https://x.com/sachatavolieri/status/196 ... 20170?s=19
Lange, spannende dag van bibberen. Hopelijk zijn Onyedika en Ordonez hier vanavond nog 
Update over Onyedika: Frankfurt focust op aanvaller en overblijvende budget kan eventueel aan Onyedika worden besteed volgens Tavolieri. https://x.com/sachatavolieri/status/196 ... 78564?s=19
Marseille haalt (de goedkopere) Pavard via uitleenbeurt met niet-verplichte aankoopoptie. Guess Ordonez entirely off the table.
Edit: althans voor deze transferperiode.
Edit: althans voor deze transferperiode.
-
maartendr81
- A-kern
Hopelijk kan hij zich verzoenen met een verlengd verblijf. Mogelijks wel een wintertransfer als hij ons in UCL geholpen heeft?