Zomertransfers 2025 OUT
Moderator: Bosko
Zomertransfers 2025 OUT
Topic voor (betrouwbare geruchten over) uitgaande transfers voor komende zomer.
Re: Zomertransfers 2025 OUT
here we go 
Bij een volgende update van Transfermarkt, zal de waarde van heel wat spelers een immense boost gekregen hebben.
Spelers zoals Ordonez, Onyedika, De Cuyper, Jashari, Jutgla ... zullen nagenoeg onhoudbaar zijn voor Club,
dat is dan weer de tol van het succes en het feit dat de Belgische competitie een doorgeefluik is naar de top landen.
Devy & co zullen over een gigantische berg financiële middelen kunnen beschikken gezien de transferinkomsten en deze van de huidige CL campagne.
Ik mag hopen dat ze nu al volop (voorbereidend) werk maken van inkomende transfers in de lente-zomer periode `25.
Spelers zoals Ordonez, Onyedika, De Cuyper, Jashari, Jutgla ... zullen nagenoeg onhoudbaar zijn voor Club,
dat is dan weer de tol van het succes en het feit dat de Belgische competitie een doorgeefluik is naar de top landen.
Devy & co zullen over een gigantische berg financiële middelen kunnen beschikken gezien de transferinkomsten en deze van de huidige CL campagne.
Ik mag hopen dat ze nu al volop (voorbereidend) werk maken van inkomende transfers in de lente-zomer periode `25.
Ordonez, Onyedika, MDC en Jutgla zijn we kwijt. Die laatste heeft uitgesproken dat hij terug naar Spanje wilt. De overige 3 zijn klaar voor de volgende stap.
Van Jashari en Tzolis hoop ik dat we ze nog een seizoen kunnen houden al zal dat geen makkelijke opgave zijn.
Van Jashari en Tzolis hoop ik dat we ze nog een seizoen kunnen houden al zal dat geen makkelijke opgave zijn.
In HNB:
Dat het een heel drukke transferzomer zal worden bij Club, dat staat in de sterren geschreven.
Hopelijk spelen we kampioen of kunnen we ons mits wat geluk als 2de rechtstreeks plaatsen voor de CL.
Dit zal wel nodig zijn om spelers als Jashari, Tzolis enz... nog een seizoen langer aan boord te kunnen houden.
Hopelijk spelen we kampioen of kunnen we ons mits wat geluk als 2de rechtstreeks plaatsen voor de CL.
Dit zal wel nodig zijn om spelers als Jashari, Tzolis enz... nog een seizoen langer aan boord te kunnen houden.
-
maartendr81
- A-kern
Ik denk inderdaad ook dat het al dan niet halen van een UCL ticket van groot belang is. Niet enkel bij het overtuigen van de nodige spelers om te blijven. Maar tevens in de onderhandelingen om vervangers te halen. Hoewel Jashari onlangs nog aangaf dat hij zijn akkoord had gegeven voor de plaatsing en dit voor hem geen factor was, denk ik dat dit bij andere spelers toch vaak doorweegt. Tenslotte, als je Club als tussenstap ziet om hogerop te geraken (wat tegenwoordig toch vaker het geval is), is het belangrijk om in de schijnwerpers te staan.
Enkele dagen geleden al actueel, maar hier alsnog: over de vermeende interesse van Union in Lynnt Audoor, en omgekeerd:
Eén jaar (tot eind juni '26). Dus idealiter komende zomer of bijtekenen, of verkopen, of uitlenen met aankoopoptie.
Spijtig dat zijn uitleenbeurt aan KVK niks is geworden. Achteraf gezien de verkeerde keuze gebleken.
-
HeervanBiesen
- Invaller
Tzolis zou beseffen het best ok is nog 1 seizoen te blijven.Peter schreef: ↑20 feb 2025, 11:28 Ordonez, Onyedika, MDC en Jutgla zijn we kwijt. Die laatste heeft uitgesproken dat hij terug naar Spanje wilt. De overige 3 zijn klaar voor de volgende stap.
Na zijn vertrek in PAOK is hij naar Norwich gegaan, jaar later Düsseldorf.
Stabiliteit zou niet slecht zijn.
Maar als ze met geld strooien is die waarschijnlijk sowieso weg.
-
HeervanBiesen
- Invaller
Vetlesen speelt dan nog op zijn best op Hans zijn positie.
Jashari speelt de pannen van het dak, die 2 mannen speel je er nooit uit.
Geloof zelf nog wel in de Noor.
Skoras heeft dan weer uitgesproken graag in Brugge te willen blijven.
Moet wel zeggen, onze bankzitters kwa inzet, daar teken je voor: Nielsen, Vetlesen, Skoras.
Niet de grootste voetballers, maar wel spelers die hun kop ervoor leggen en hun blijven inzetten.
Laat ons hopen dat we hem nog een seizoen kunnen houden, anders zijn we (letterlijk) een halve ploeg aan het vervangen.HeervanBiesen schreef: ↑12 mei 2025, 23:29Tzolis zou beseffen het best ok is nog 1 seizoen te blijven.Peter schreef: ↑20 feb 2025, 11:28 Ordonez, Onyedika, MDC en Jutgla zijn we kwijt. Die laatste heeft uitgesproken dat hij terug naar Spanje wilt. De overige 3 zijn klaar voor de volgende stap.
-
HeervanBiesen
- Invaller
Vetlesen mag dus blijkbaar niet weg.Peter schreef: ↑13 mei 2025, 07:57Laat ons hopen dat we hem nog een seizoen kunnen houden, anders zijn we (letterlijk) een halve ploeg aan het vervangen.HeervanBiesen schreef: ↑12 mei 2025, 23:29Tzolis zou beseffen het best ok is nog 1 seizoen te blijven.Peter schreef: ↑20 feb 2025, 11:28 Ordonez, Onyedika, MDC en Jutgla zijn we kwijt. Die laatste heeft uitgesproken dat hij terug naar Spanje wilt. De overige 3 zijn klaar voor de volgende stap.
Zo zalig om te horen hoe hard ze in hem geloven.
Zijn balbehandeling, vista en dergelijke vinden ze top.
Vorige zomer en winter was het not done te informeren naar hem, hij mag van Club gewoon niet weg.
Geloof dat hij een rol van betekenis kan spelen.
Het is geen Jashari, maar zet hem achter Vanaken, dan hebben we enkel een 6 nodig (bijvoorbeeld Reis) en er is maar 1 nieuwkomer in onze centrale as.