Wintertransfers 2026 OUT
Moderator: Bosko
-
maartendr81
- A-kern
Re: Wintertransfers 2026 OUT
Geleidelijkaan zouden we toch richting de prijzen van Ajax moeten evolueren. Zij konden, na hun betere prestaties in Europa ook prijzen vragen die een stuk hoger lagen. En dan denk ik uiteraard niet aan bijvoorbeeld Anthony die voor 95M is vertrokken maar prijzen tussen de 40M en 50M moeten we in de toekomst toch ambieren. Zij hebben toch ook Hato kunnen verkopen aan 44M (en volgens mij een tijdje terug Martinez zelfs voor bijna 60M). Het is niet dat ze op deze moment beter zijn dan wij... (hoewel nederlanders nu eenmaal betere verkopers zijn dan wij).
Furo naar Brentford voor 10 miljoen. Wou niet bijtekenen, dus Club stond voor het blok.
Every Point Counts
-
vanGentmaarvoorClub
- Basisspeler
Ja, het moet altijd van 2 kanten komen, het aantrekken of het laten bijtekenen van een speler.
En bij Brentford zijn ze blijkbaar content over de eerder gedane zaken met Club.
Meer dan 10 miljoen voor een beloftevolle speler maar met slechts een handvol minuten bij de eerste ploeg op de teller.
En bij Brentford zijn ze blijkbaar content over de eerder gedane zaken met Club.
Meer dan 10 miljoen voor een beloftevolle speler maar met slechts een handvol minuten bij de eerste ploeg op de teller.
Artikeltje in HNB over Furo:
-
vanGentmaarvoorClub
- Basisspeler
Ja druk langs alle kantenvanGentmaarvoorClub schreef: ↑09 jan 2026, 17:28Of een verwoede poging om hem te doen bijtekenen ?
Straks gaan we nog 2 reserve teams maken als dat zo'n lucratieve business is. Zouden ze die nu hebben wijs gemaakt dat Thiago vertrekt deze zomer en hij dan eerste spits wordt? Met 10milj dwing je in Engeland nul status af.
-
maartendr81
- A-kern
ik had hem graag nog zien doorbreken in onze A-kern maar inderdaad, als de speler zelf niet wil blijven heb je er als club weinig vat op. In de beperkte minuten die ik van hem gezien heb, denk ik wel dat hij voor Club nog veel goeds had gedaan. Nu maar hopen dat hij de doorbraak bij brentford ook kan realiseren. Als de berichtgevingen correct zijn zouden we hierop nog een fiks percentage op bedongen hebben.
-
HeervanBiesen
- Invaller
Volledig mee eens.maartendr81 schreef: ↑10 jan 2026, 11:23 ik had hem graag nog zien doorbreken in onze A-kern maar inderdaad, als de speler zelf niet wil blijven heb je er als club weinig vat op. In de beperkte minuten die ik van hem gezien heb, denk ik wel dat hij voor Club nog veel goeds had gedaan. Nu maar hopen dat hij de doorbraak bij brentford ook kan realiseren. Als de berichtgevingen correct zijn zouden we hierop nog een fiks percentage op bedongen hebben.
Hij is in mijn ogen een ruwe diamant die op zijn leeftijd de goal beter weet staan dan Openda (was ook een groot talent en heeft dat bewezen) destijds.
Ik sus me nu vooral bij de gedachte dat ze hopelijk Bisiwu kunnen houden en dat hij dan bij ons kan doorbreken.
-
maartendr81
- A-kern
laten we dat inderdaad hopenHeervanBiesen schreef: ↑11 jan 2026, 14:16Volledig mee eens.maartendr81 schreef: ↑10 jan 2026, 11:23 ik had hem graag nog zien doorbreken in onze A-kern maar inderdaad, als de speler zelf niet wil blijven heb je er als club weinig vat op. In de beperkte minuten die ik van hem gezien heb, denk ik wel dat hij voor Club nog veel goeds had gedaan. Nu maar hopen dat hij de doorbraak bij brentford ook kan realiseren. Als de berichtgevingen correct zijn zouden we hierop nog een fiks percentage op bedongen hebben.
Hij is in mijn ogen een ruwe diamant die op zijn leeftijd de goal beter weet staan dan Openda (was ook een groot talent en heeft dat bewezen) destijds.
Ik sus me nu vooral bij de gedachte dat ze hopelijk Bisiwu kunnen houden en dat hij dan bij ons kan doorbreken.
Groot talent maar ook niet diegene die ( voor de doelpunten gaat zorgen op korte termijn … 0 goals voor Club Nxt dit seizoen.maartendr81 schreef: ↑12 jan 2026, 08:14laten we dat inderdaad hopenHeervanBiesen schreef: ↑11 jan 2026, 14:16Volledig mee eens.maartendr81 schreef: ↑10 jan 2026, 11:23 ik had hem graag nog zien doorbreken in onze A-kern maar inderdaad, als de speler zelf niet wil blijven heb je er als club weinig vat op. In de beperkte minuten die ik van hem gezien heb, denk ik wel dat hij voor Club nog veel goeds had gedaan. Nu maar hopen dat hij de doorbraak bij brentford ook kan realiseren. Als de berichtgevingen correct zijn zouden we hierop nog een fiks percentage op bedongen hebben.
Ik sus me nu vooral bij de gedachte dat ze hopelijk Bisiwu kunnen houden en dat hij dan bij ons kan doorbreken.![]()
-
HeervanBiesen
- Invaller
Romero wordt tot het einde van het seizoen verhuurd aan Getafe.
(Bron: Tavolieri)
Zou gaan om een loan deal met loan fee maar zonder aankoopoptie. https://x.com/i/status/2011906926125207889HeervanBiesen schreef: ↑15 jan 2026, 19:13 Romero wordt tot het einde van het seizoen verhuurd aan Getafe.
Hopen dat hij zich kan tonen.
-
HeervanBiesen
- Invaller
Turkse bronnen zeggen dat Onyedika nu niet mag vertrekken bij Club, omdat hij een basisspeler is.
Na de wedstrijd tegen Marseille zou hij voor 20M naar Galatasaray gaan.
Na de wedstrijd tegen Marseille zou hij voor 20M naar Galatasaray gaan.
Als dat waar is zijn we totaal verzwakt en kunnen we die titel op onzen buik schrijven door het tweede jaar mismanagement op rij.