Forumscouting

Alle transfernieuws

Moderator: Bosko

Gebruikersavatar
Hannes
A-kern
Berichten: 630
Lid geworden op: 29 sep 2016, 21:49
Locatie: Laken

Re: Forumscouting

Bericht door Hannes »

Tiki Taka schreef: 05 jul 2021, 07:34
LaurensVS schreef: 02 jul 2021, 12:08 Mike Trésor definitief naar Genk. Kunnen we dus ook schrappen
Jammer, had ik graag naar Club zien komen.
Heel spijtig inderdaad!
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3275
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Forumscouting

Bericht door IsO »

Stanley Nsoki, 22-jarige Franse linksback van OGC Nice die ook als CV uit de voeten kan, zou volgens Sporza voor 6,5 miljoen naar ons komen.https://www.transfermarkt.com/stanley-n ... ler/371141 Nog geen officiële bevestiging dus post ik het hier.
LaurensVS
Belofte
Berichten: 210
Lid geworden op: 28 jan 2020, 15:03

Re: Forumscouting

Bericht door LaurensVS »

Bon, Peter Temmerman (CEO Alheembouw) is klant in het kantoor van ons vader en zou inside info hebben.
Piste van Argentijns jeugdinternational Alexandro Bernabei is concreet. Is een linksback van Club Lanus van 20 jaar.
Hij vertelt ook dat we een akkoord hebben met Real Sociedad mbt Januzaj. Contract van 1 jaar en transfersom zou niet extreem zijn. Januzaj zelf zou wel moeilijk doen.
Gebruikersavatar
Fanzy
Belofte
Berichten: 222
Lid geworden op: 31 mei 2016, 12:24

Re: Forumscouting

Bericht door Fanzy »

Ik dacht ook heel even aan Januzaj als mogelijke target. Zou leuk zijn! Maar kan mij inbeelden dat hij niet zit te springen om terug naar het platteland te komen.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: Forumscouting

Bericht door t4nd »

Fanzy schreef: 23 jul 2021, 03:45 Ik dacht ook heel even aan Januzaj als mogelijke target. Zou leuk zijn! Maar kan mij inbeelden dat hij niet zit te springen om terug naar het platteland te komen.
Anderzijds - 't is binnenkort weer WK dus als hij daarbij wil zijn moet hij dringend zijn niveau wat opkrikken. Misschien is België dan wel een goed idee? Hij is nog altijd maar 26, hier 1 of 2 goeie seizoenen spelen en hij kan nog eens naar de subtop elders gaan. Vorig seizoen heeft hij gemiddeld 40 minuten per match gespeeld. Voor het merendeel viel hij in tussen minuut 60 en 80, in de andere matchen werd hij zelf gewisseld - meestal tussen minuut 50 en 70. Dat geeft niet direct aan dat hij daar geweldig veel potten brak op training en ze er vertrouwen in hebben.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3275
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Forumscouting

Bericht door IsO »

t4nd schreef: 23 jul 2021, 08:07
Fanzy schreef: 23 jul 2021, 03:45 Ik dacht ook heel even aan Januzaj als mogelijke target. Zou leuk zijn! Maar kan mij inbeelden dat hij niet zit te springen om terug naar het platteland te komen.
Anderzijds - 't is binnenkort weer WK dus als hij daarbij wil zijn moet hij dringend zijn niveau wat opkrikken. Misschien is België dan wel een goed idee? Hij is nog altijd maar 26, hier 1 of 2 goeie seizoenen spelen en hij kan nog eens naar de subtop elders gaan. Vorig seizoen heeft hij gemiddeld 40 minuten per match gespeeld. Voor het merendeel viel hij in tussen minuut 60 en 80, in de andere matchen werd hij zelf gewisseld - meestal tussen minuut 50 en 70. Dat geeft niet direct aan dat hij daar geweldig veel potten brak op training en ze er vertrouwen in hebben.

Doet ook vragen rijzen bij zijn volume. Niet onbelangrijk in een fysiek zware competitie als de onze.
ClubFanVinne
Profvoetballer
Berichten: 410
Lid geworden op: 07 jan 2019, 16:01

Re: Forumscouting

Bericht door ClubFanVinne »

Stanley Nsoki en Persyn morgen officieel?
Nog linksback, jonge rcv, linker flankaanvaller en mss nog 2de rechterflank en spits. Middenvelders worden voorlopig niet meer gezocht denk ik mbamba en keteleare vullen daar de gaten op nu. 6: balanta/mbamba 8: rits/vormer 10: vanaken/de ketelaere
sterk middenveld!
Gebruikersavatar
Arnio
Belofte
Berichten: 297
Lid geworden op: 30 aug 2018, 09:34

Re: Forumscouting

Bericht door Arnio »

Geruchten rond Januzaj...
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5309
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Forumscouting

Bericht door Tiki Taka »

Arnio schreef: 09 aug 2021, 11:40 Geruchten rond Januzaj...
Het staat hier vol geruchten... :geenhup:
Gebruikersavatar
Fanzy
Belofte
Berichten: 222
Lid geworden op: 31 mei 2016, 12:24

Re: Forumscouting

Bericht door Fanzy »

Gerucht is al 2-3 weken oud. Werd hier ergens al ergens gepost door iemand met contact bij Alheembouw.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5309
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Forumscouting

Bericht door Tiki Taka »

Owen Otasowi - Amerikaan, 20 jaar, C(V)M, Wolverhampton...goede vista, fysisch een beest, positioneel ok, goede inspeelpass.
Kerel met veel talent.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5309
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Forumscouting

Bericht door Tiki Taka »

Mohammed Daramy, 19 jaar, FC Kopenhagen, reeds 88 matchen op de teller op het hoogste niveau.
Type Diatta
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5309
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Forumscouting

Bericht door Tiki Taka »

Tajon Buchanan, 22 jaar, New England Revolution, Rechter flankaanvaller, A international Canada.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5309
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Forumscouting

Bericht door Tiki Taka »

Van bovenstaande namen word ik happy, dat zijn profielen de we nodig hebben, super talenten, met reeds de nodige ervaring op het hoogste niveau en een grote waarschijnlijkheid op ROI (Return On Investment).
Niet twijfelen, vastleggen !
Plaats reactie