Forumscouting

Alle transfernieuws

Moderator: Bosko

Sanders
Supersub
Berichten: 1109
Lid geworden op: 04 okt 2021, 15:03

Re: Forumscouting

Bericht door Sanders »

IsO schreef: 20 jun 2023, 11:00 Er gaan onder de Club-supporters in mijn vriendenkring geruchten over mogelijke terugkeer van Charles. Die zijn echter onbevestigd, dus zet ik dit hier. Club ZOU rond de tafel zitten met Maldini over een constructie waarin CDK teruggekocht zou worden voor pakweg 15 miljoen, met aanvullend een hoge doorverkoopclausule (30-40%) die AC Milan nadien in staat zou moeten stellen hun verlies deels te recupereren.

Geen idee wat er van aan is...

MOCHT hij inderdaad terugkeren, rijst de vraag waar hij zou worden ingepast. Gelet op het feit dat we ondertussen al vrij ruim zitten in centrumaanvallers (Thiago, Yaremchuk, Jutglà, Vermant, Barberá), op zijn positie bij AC Milan (de 10) en zijn voorkeur voor een centrale rol, lijkt de 10 de meest logische optie. Logische vervolgvraag is dan of er nog plaats zou zijn voor Vetlesen. Misschien is diegene waarvan ik dacht dat hij optie 1 was (Vetlesen) eigenlijk optie 2?
Maldini is of moet toch weg bij AC Milan? Botste met de eigenaar. (https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20230606_93202389)

Los daarvan is CDK welkom, maar niet voor 15 miljoen en doorverkoopclausule. Daar verdienen wij niets aan. Zelfs al zou CDK plots 2 absolute topseizoen spelen, gaan we hem nog niet kunnen verkopen voor 40 miljoen. Zelfs bij 30 miljoen hou je zelf al niet veel meer over toch (30 verkoop - 15 aankoop - percentage voor Milan).
Bedragen boven de 30 miljoen zie ik niet snel gebeuren de eerste twee seizoen, of het moet zijn dat Orban er volgend jaar in de JPL alleen al 40 binnenjaagt.
Peter
A-kern
Berichten: 520
Lid geworden op: 07 nov 2022, 16:21

Re: Forumscouting

Bericht door Peter »

Ik zie het niet gebeuren, ook al wil ik cdk graag terug bij club.
Ik vermoed dat Vetlesen na de match van Noorwegen zal aangekondigd worden.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Forumscouting

Bericht door Tiki Taka »

Peter schreef: 20 jun 2023, 11:13 Ik zie het niet gebeuren, ook al wil ik cdk graag terug bij club.
Ik vermoed dat Vetlesen na de match van Noorwegen zal aangekondigd worden.
Is zelden een succes, ex-spelers terughalen.
Simons was een uitzondering.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3358
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Forumscouting

Bericht door IsO »

Tiki Taka schreef: 20 jun 2023, 11:06
IsO schreef: 20 jun 2023, 11:00 Er gaan onder de Club-supporters in mijn vriendenkring geruchten over mogelijke terugkeer van Charles. Die zijn echter onbevestigd, dus zet ik dit hier. Club ZOU rond de tafel zitten met Maldini over een constructie waarin CDK teruggekocht zou worden voor pakweg 15 miljoen, met aanvullend een hoge doorverkoopclausule (30-40%) die AC Milan nadien in staat zou moeten stellen hun verlies deels te recupereren.

Geen idee wat er van aan is...

MOCHT hij inderdaad terugkeren, rijst de vraag waar hij zou worden ingepast. Gelet op het feit dat we ondertussen al vrij ruim zitten in centrumaanvallers (Thiago, Yaremchuk, Jutglà, Vermant, Barberá), op zijn positie bij AC Milan (de 10) en zijn voorkeur voor een centrale rol, lijkt de 10 de meest logische optie. Logische vervolgvraag is dan of er nog plaats zou zijn voor Vetlesen. Misschien is diegene waarvan ik dacht dat hij optie 1 was (Vetlesen) eigenlijk optie 2?
Eerst en vooral, Paolo Maldini werkt niet meer bij AC Milan.
Club heeft momenteel 5 centrumspitsen, een terugkeer van CDK lijkt me weinig plausibel.
Waarom het zo lang duurt voor het aankondigen van de transfer van Vetlesen, geen idee.
Maldini was mijn eigen veronderstelling, had gemist dat die begin juni is opgestapt. Mea culpa. Doet echter niks af van het feit dat het gerucht gaat dat Club rond de tafel zit met AC Milan (opvolger van Maldini dus) over zo'n terugkoopconstructie.

Terugkeer van CDK lijkt me sowieso eigenlijk weinig plausibel :mrgreen: maar mocht hij tóch terugkomen, denk ik zoals aangegeven niet dat het als centrumaanvaller zal zijn, maar eerder als 10. En dat is een positie waarvan ook jij geloof ik vindt dat er een extra optie bij moet...

Uitblijven transfer Vetlesen zou ook gewoon kunnen liggen aan andere factoren, zoals papierwerk dat moet worden afgerond. Tussen het moment waarop Thiago op zijn socials een foto postte met Club-tenue, en het moment waarop hij officieel werd aangekondigd, verliep ook best wel wat tijd.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Forumscouting

Bericht door Tiki Taka »

IsO schreef: 20 jun 2023, 11:52
Tiki Taka schreef: 20 jun 2023, 11:06
IsO schreef: 20 jun 2023, 11:00 Er gaan onder de Club-supporters in mijn vriendenkring geruchten over mogelijke terugkeer van Charles. Die zijn echter onbevestigd, dus zet ik dit hier. Club ZOU rond de tafel zitten met Maldini over een constructie waarin CDK teruggekocht zou worden voor pakweg 15 miljoen, met aanvullend een hoge doorverkoopclausule (30-40%) die AC Milan nadien in staat zou moeten stellen hun verlies deels te recupereren.

Geen idee wat er van aan is...

MOCHT hij inderdaad terugkeren, rijst de vraag waar hij zou worden ingepast. Gelet op het feit dat we ondertussen al vrij ruim zitten in centrumaanvallers (Thiago, Yaremchuk, Jutglà, Vermant, Barberá), op zijn positie bij AC Milan (de 10) en zijn voorkeur voor een centrale rol, lijkt de 10 de meest logische optie. Logische vervolgvraag is dan of er nog plaats zou zijn voor Vetlesen. Misschien is diegene waarvan ik dacht dat hij optie 1 was (Vetlesen) eigenlijk optie 2?
Eerst en vooral, Paolo Maldini werkt niet meer bij AC Milan.
Club heeft momenteel 5 centrumspitsen, een terugkeer van CDK lijkt me weinig plausibel.
Waarom het zo lang duurt voor het aankondigen van de transfer van Vetlesen, geen idee.
Maldini was mijn eigen veronderstelling, had gemist dat die begin juni is opgestapt. Mea culpa. Doet echter niks af van het feit dat het gerucht gaat dat Club rond de tafel zit met AC Milan (opvolger van Maldini dus) over zo'n terugkoopconstructie.

Terugkeer van CDK lijkt me sowieso eigenlijk weinig plausibel :mrgreen: maar mocht hij tóch terugkomen, denk ik zoals aangegeven niet dat het als centrumaanvaller zal zijn, maar eerder als 10. En dat is een positie waarvan ook jij geloof ik vindt dat er een extra optie bij moet...

Uitblijven transfer Vetlesen zou ook gewoon kunnen liggen aan andere factoren, zoals papierwerk dat moet worden afgerond. Tussen het moment waarop Thiago op zijn socials een foto postte met Club-tenue, en het moment waarop hij officieel werd aangekondigd, verliep ook best wel wat tijd.
Zeker en vast dat er concurrentie bij moet komen om Vanaken te triggeren. Veltlesen kan zowel op de 8 als de 10 spelen, dus dat is al een optie.
ClubFanVinne
Profvoetballer
Berichten: 413
Lid geworden op: 07 jan 2019, 16:01

Re: Forumscouting

Bericht door ClubFanVinne »

IsO schreef: 20 jun 2023, 11:52
Tiki Taka schreef: 20 jun 2023, 11:06
IsO schreef: 20 jun 2023, 11:00 Er gaan onder de Club-supporters in mijn vriendenkring geruchten over mogelijke terugkeer van Charles. Die zijn echter onbevestigd, dus zet ik dit hier. Club ZOU rond de tafel zitten met Maldini over een constructie waarin CDK teruggekocht zou worden voor pakweg 15 miljoen, met aanvullend een hoge doorverkoopclausule (30-40%) die AC Milan nadien in staat zou moeten stellen hun verlies deels te recupereren.

Geen idee wat er van aan is...

MOCHT hij inderdaad terugkeren, rijst de vraag waar hij zou worden ingepast. Gelet op het feit dat we ondertussen al vrij ruim zitten in centrumaanvallers (Thiago, Yaremchuk, Jutglà, Vermant, Barberá), op zijn positie bij AC Milan (de 10) en zijn voorkeur voor een centrale rol, lijkt de 10 de meest logische optie. Logische vervolgvraag is dan of er nog plaats zou zijn voor Vetlesen. Misschien is diegene waarvan ik dacht dat hij optie 1 was (Vetlesen) eigenlijk optie 2?
Eerst en vooral, Paolo Maldini werkt niet meer bij AC Milan.
Club heeft momenteel 5 centrumspitsen, een terugkeer van CDK lijkt me weinig plausibel.
Waarom het zo lang duurt voor het aankondigen van de transfer van Vetlesen, geen idee.
Maldini was mijn eigen veronderstelling, had gemist dat die begin juni is opgestapt. Mea culpa. Doet echter niks af van het feit dat het gerucht gaat dat Club rond de tafel zit met AC Milan (opvolger van Maldini dus) over zo'n terugkoopconstructie.

Terugkeer van CDK lijkt me sowieso eigenlijk weinig plausibel :mrgreen: maar mocht hij tóch terugkomen, denk ik zoals aangegeven niet dat het als centrumaanvaller zal zijn, maar eerder als 10. En dat is een positie waarvan ook jij geloof ik vindt dat er een extra optie bij moet...

Uitblijven transfer Vetlesen zou ook gewoon kunnen liggen aan andere factoren, zoals papierwerk dat moet worden afgerond. Tussen het moment waarop Thiago op zijn socials een foto postte met Club-tenue, en het moment waarop hij officieel werd aangekondigd, verliep ook best wel wat tijd.
LIgt aan het feit dat hij nog 1 match met Noorwegen en 2 met zijn huidig team moet afwerken vooralleer ze het willen laten gaan. Midden juli zou hij naar Brugge verhuizen. Dan pas zal aankondiging volgen.
CDK terug halen zou een serieuze kost zijn maar kan wel de opvolgen van vanaken worden en kan een lange termijn speler van club worden doordat hij het buitenland al eens geprobeerd heeft en er niet geslaagd is. Het blijft natuurlijk een risico mss een huur constructie waarbij bepaalde factoren moeten voldaan worden vooralleer er 15 milj neergeteld wordt.

Andere optie die ik wel zou zien zitten en dan weer erg goedkoop is, is Zidane iqbal groot talent van united die blijkbaar dicht bij Utrecht staat voor maar 1milj wat echt een batje is. Je kan hem van talent vergelijken met nusa maar dan een rasechte middenvelder 8/10 positie zijn beste. Heeft goed schot, kan de bal leggen waar hij wil en heeft een dribbel. Is ook een speler die het verdedigende werk niet aan zicht laat passeren haalt veel spelers terug met scherpe takels. Zijn grootste gebrek is body momenteel, maar dat kan je trainen.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3358
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Forumscouting

Bericht door IsO »

Bij Inter is Buchanan blijkbaar niet piste nummer 1 voor de vervanging van Bellanova/Dumfries. Hun eerste piste zou Wilfried Singo zijn, maar zouden concurrentie hebben van stadsgenoot Milan voor diens handtekening. Buchanan zou optie 2 zijn voor Inter, mochten ze Singo mislopen. Eventuele transfer kan voor Tajon dus nog wel even aanslepen...
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3358
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Forumscouting

Bericht door IsO »

Twitter-gerucht dat Sylla persoonlijk rond zou zijn met Strasbourg. Eerste bod van de Ligue 1-club, dat met bonussen zou kunnen oplopen tot 15 miljoen, zou zijn afgewezen door Club. RB Leipzig zou ook interesse gehad hebben, maar die is blijkbaar niet (meer?) concreet.

IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3358
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Forumscouting

Bericht door IsO »

Vergas Ronald schreef: 10 jul 2023, 20:36
Tiki Taka schreef: 06 jul 2023, 11:25Hij verdient 8,5 miljoen bij Dortmund
Ah, dat zal niet lukken dan, beetje water bij de wijn maar zou allemaal water zijn.
(onbevestigd) gerucht dat Club rond is met Meunier (princiepsakkoord), die echter enkel zou komen als Buchanan vertrekt. Thomas zou kunnen tekenen voor 3 seizoenen met optie voor een vierde, en zou bruto tot 4 miljoen per jaar kunnen verdienen, in functie van zijn prestaties.



Als dit klopt, wordt de medische test toch ook een belangrijke factor...
Peter
A-kern
Berichten: 520
Lid geworden op: 07 nov 2022, 16:21

Re: Forumscouting

Bericht door Peter »

IsO schreef: 11 jul 2023, 07:20 Twitter-gerucht dat Sylla persoonlijk rond zou zijn met Strasbourg. Eerste bod van de Ligue 1-club, dat met bonussen zou kunnen oplopen tot 15 miljoen, zou zijn afgewezen door Club. RB Leipzig zou ook interesse gehad hebben, maar die is blijkbaar niet (meer?) concreet.

15 is niet genoeg. Als ze er 20 voor geven is het moeilijk om nee te zeggen maar ik zie hem het liefst gewoon blijven. Als Sylla, Buchanan en Skov vertrekken zijn er 5 basisspelers - waarvan 4 met een meerwaarde voor de ploeg - vertrokken terwijl er nog meer dan genoeg rondlopen waar we vanaf willen.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3358
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Forumscouting

Bericht door IsO »

Gebruikersavatar
NielsFCB
Tester
Berichten: 29
Lid geworden op: 17 jan 2018, 11:55

Re: Forumscouting

Bericht door NielsFCB »

Als je Mechele weer ziet in de oefenmatch vandaag (= wordt na een dribbel achteraan de bal ontfutseld waardoor tegenstander kan scoren), dan houd je toch je hart vast voor onze defensie.
Peter
A-kern
Berichten: 520
Lid geworden op: 07 nov 2022, 16:21

Re: Forumscouting

Bericht door Peter »

Vintage Mechele.
ClubFanVinne
Profvoetballer
Berichten: 413
Lid geworden op: 07 jan 2019, 16:01

Re: Forumscouting

Bericht door ClubFanVinne »

Graag nog 2 extra centrale verdedigers, Hendry, boyata en mechele mogen vertrekken van mij. Spileers, Ordonez, Stergiou, Amertey en Meijer zouden genoeg opties moeten zijn van goeie kwaliteit.

Voor mij de 2 beste targets:
Leonidas Stergiou
https://www.transfermarkt.be/leonidas-s ... ler/507345

Daniel Amertey
https://www.transfermarkt.be/daniel-ama ... ler/214056

Andere opties
Yerry Mina
https://www.transfermarkt.be/yerry-mina ... ler/289446

Cesar Montes
https://www.transfermarkt.be/cesar-mont ... ler/387687

Valentín Gómez
https://www.transfermarkt.nl/valentin-g ... ler/985383

Becir Omeragic
https://www.transfermarkt.be/becir-omer ... ler/507344
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3358
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Forumscouting

Bericht door IsO »

Meunier zou in LDH de geruchten over terugkeer naar Club ontkracht hebben. Sluit terugkeer (ooit) niet uit, maar er zou geen voorakkoord zijn ofzo
Plaats reactie