Tresoldi heeft blijkbaar getekend tot 2029 voor 7-8M.Tiki Taka schreef: ↑06 jun 2025, 07:47Met alle respect, Furo heeft nog geen minuut gespeeld met de A ploeg in competitieverband en Vermant kwam er pas echt door in de playoffs.HeervanBiesen schreef: ↑05 jun 2025, 18:05 Ik zou durven zeggen dat Club het seizoen start met Vermant en Furo als aanvallers.
(Nilsson is goed genoeg. Maar zie hem eerder in een 2-spitsensysteem, beetje hetzelfde verhaal toen de destijds Vleminckx gingen halen. Ook een goede, maar niet voor alleen in de spits te zetten).
Wesley is transfervrij:
https://www.transfermarkt.be/wesley-mor ... ler/381362
Ideaal denk ik voor hem terug fit te krijgen om erna een mooie transfer te maken.
Is een handig/nuttig type. Zijn statistieken zijn echt wel ok en we kunnen hem gebruiken.
Kost ons niets en erna is een mooie transfer hem gegund.
Ideaal ook Furo en Vermant van hem kunnen bijleren.
Nilsson is een flop. Er dient echt wel iemand gehaald worden om het nakende vertrek van Jutgla op te vangen.
Het is frappant en onbegrijpelijk dat het van Bacca geleden is dat Club nog eens de topscoorder in huis had.
Forumscouting
Moderator: Bosko
-
HeervanBiesen
- Invaller
Re: Forumscouting
Veel geld voor iemand die amper een goal gescoord heeft in tweede klasse in Duitsland . Als we daarmee de deuren naar de Cl moeten gaan open beuken staan we er goed op. Nilsson die veel teweinig gebracht heeft ( logisch want is geen kwaliteitsspits ) , Vermant die nog alles te bewijzen heeft en dan deze die niks bewezen heeft op het hoogste niveau . Dit bedoel ik dus met gebrek aan ambitie. De voorlijn was al ons probleem kindje … nu nog meer , dat in combinatie met vermoedelijk een verzwakt middenveld ( Oyendika weg en mogelijks Jashari ) en achterlijn ( MDC en Ordonez weg ) . Benieuwd met wat ze daar gaan afkomen ( hopelijk niet met een topper uit derde klasse Polen
)
En nu Akpala als hulptrainer 
Aleksandar Stankovic, de Servische vervanger van Jashari bij Luzern vorig seizoen, zou wel eens opnieuw de vervanger van Jashari kunnen worden, nu bij Club.
De 19 jarige centrale middenvelder wist op 1 seizoen tijd zijn waarde op te krikken van 1 naar 11 miljoen, maar is nog steeds eigendom van Inter.
Een heel interessant en veelbelovend profiel, of hij haalbaar is, eventueel een uitleenbeurt met aankoopoptie, zal blijken de komende weken.
De 19 jarige centrale middenvelder wist op 1 seizoen tijd zijn waarde op te krikken van 1 naar 11 miljoen, maar is nog steeds eigendom van Inter.
Een heel interessant en veelbelovend profiel, of hij haalbaar is, eventueel een uitleenbeurt met aankoopoptie, zal blijken de komende weken.
Zoon van Dejan blijkbaar. Dat was een ferme speler in de tijd! Nu, de vader van Iannis Hagi was ook een ferme speler in zijn tijdTiki Taka schreef: ↑25 jun 2025, 08:42 Aleksandar Stankovic, de Servische vervanger van Jashari bij Luzern vorig seizoen, zou wel eens opnieuw de vervanger van Jashari kunnen worden, nu bij Club.
-
HeervanBiesen
- Invaller
Laat ons dan hopen het een Roger Lukaku-geval is. De zoon werd beter dan de papaIsO schreef: ↑25 jun 2025, 09:44Zoon van Dejan blijkbaar. Dat was een ferme speler in de tijd! Nu, de vader van Iannis Hagi was ook een ferme speler in zijn tijdTiki Taka schreef: ↑25 jun 2025, 08:42 Aleksandar Stankovic, de Servische vervanger van Jashari bij Luzern vorig seizoen, zou wel eens opnieuw de vervanger van Jashari kunnen worden, nu bij Club.
Een heel interessant en veelbelovend profiel, of hij haalbaar is, eventueel een uitleenbeurt met aankoopoptie, zal blijken de komende weken.![]()
-
GraspopperFCB
- Jeugdspeler
Luuk de jong is een vrije speler.
Is misschien een optie ? Weet de goal staan en heeft de ervaring. Leeftijd speelt voor mij geen rol zolang hij maar scoort

Is misschien een optie ? Weet de goal staan en heeft de ervaring. Leeftijd speelt voor mij geen rol zolang hij maar scoort
Ik val in herhaling...Serginho, technische en snelle flankaanvaller bij Viborg...marktwaarde 2,5 miljoen, 6 jaar jeugdopleiding bij Benfica gehad.
Vorig seizoen, 20 assists en 6 goals op 31 matchen...Zou echt niet misstaan bij Club !!
Benjamin Nygren die ik eerder aanhaalde is ondertussen naar Celtic.
Vorig seizoen, 20 assists en 6 goals op 31 matchen...Zou echt niet misstaan bij Club !!
-
HeervanBiesen
- Invaller
Kijk vooral uit als je nog eens zo namen post.Tiki Taka schreef: ↑07 jul 2025, 10:38 Ik val in herhaling...Serginho, technische en snelle flankaanvaller bij Viborg...marktwaarde 2,5 miljoen, 6 jaar jeugdopleiding bij Benfica gehad.
Tof dat ondertussen Nygren in dat lijstje een mooie transfer maakte.
-
HeervanBiesen
- Invaller
Mokio lijkt me een geweldig profiel te hebben om aan te trekken met het idee Onyedika misschien in juni kan vertrekken.
Mits hij niet wil bijtekenen bij Ajax, wordt hij in de B-kern gezet.
Dit lijkt mij toch een interessante piste
Dit lijkt mij toch een interessante piste
Bij Ajax-fans hoor je alweer dat hij dan maar beter vertrekt 'want toch zo goed niet'. Als we moeten afgaan op hun resultaten de laatste jaren weten ze zelf niet zo goed meer wie goed is en wie nietHeervanBiesen schreef: ↑22 nov 2025, 23:08 Mokio lijkt me een geweldig profiel te hebben om aan te trekken met het idee Onyedika misschien in juni kan vertrekken.
Dit lijkt mij toch een interessante piste![]()
Wat mij betreft moet er echt een extra flankaanvaller bij komen deze winter, eentje die direct een meerwaarde betekent.
Dit met het oog op het zo goed als zekere vertrek van Tzolis in de zomer en het tegenvallen van Diakhon.
Voorts zou ik een extra centrale middenvelder halen, ter anticipatie op het evenzeer nakende vertrek van Onyedika.
Echter betwijfel ik of Club dit zal doen.
Ik vind nochtans dat onze huidige bank, de zwakste is van de laatste jaren.
Dit met het oog op het zo goed als zekere vertrek van Tzolis in de zomer en het tegenvallen van Diakhon.
Voorts zou ik een extra centrale middenvelder halen, ter anticipatie op het evenzeer nakende vertrek van Onyedika.
Vorige week verscheen er toch een artikel waar in stond dat ze op zoek gingen naar een vleugelspeler. De extra middenvelder zie ik niet gebeuren, ik vermoed dat ze daar op Reis rekenen.
-
HeervanBiesen
- Invaller
Ons bestuur gelooft hard in Audoor.Tiki Taka schreef: ↑24 nov 2025, 08:08 Wat mij betreft moet er echt een extra flankaanvaller bij komen deze winter, eentje die direct een meerwaarde betekent.
Maar Europees hebben we toch een zwaarder kaliber nodig.
Topper in wording nochtans. Goeie mentaliteit, goeie techniek en spelinzicht. Supergoede passing. Enigste but is zijn entourage die geldziek zijn …IsO schreef: ↑23 nov 2025, 10:08Bij Ajax-fans hoor je alweer dat hij dan maar beter vertrekt 'want toch zo goed niet'. Als we moeten afgaan op hun resultaten de laatste jaren weten ze zelf niet zo goed meer wie goed is en wie nietHeervanBiesen schreef: ↑22 nov 2025, 23:08 Mokio lijkt me een geweldig profiel te hebben om aan te trekken met het idee Onyedika misschien in juni kan vertrekken.
Dit lijkt mij toch een interessante piste![]()