Forumscouting

Alle transfernieuws

Moderator: Bosko

Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5310
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Forumscouting

Bericht door Tiki Taka »

Het wordt dus Buchanan ipv. Daramy.
FrankFarinaII

Re: Forumscouting

Bericht door FrankFarinaII »

Blijft de vraag of dit allemaal (directe) versterkingen gaan zijn om de CL (tweede ronde, remember) te behalen... Voordeel van de twijfel, tot ik ze effectief zien spelen heb, maar tot dan geen echt "wauw" gevoel bij deze "toptransfers"........
FrankFarinaII

Re: Forumscouting

Bericht door FrankFarinaII »

Fanzy schreef: 19 aug 2021, 00:00
t4nd schreef: 18 aug 2021, 16:14 Even een vraagje aan de criticasters - gewoon omdat ik iets niet snap.

Als de betere media spreekt over Daramy "is niets zeker tot het contract getekend is" en "moeten we zeker niet beginnen juichen tot hij hier effectief staat". Maar als diezelfde geweldige media plots post dat we een belofte van Rome willen huren met aankoopoptie of een bod gedaan hebben op Suzuki is het een absolute zekerheid?

En wat betreft "Vince kan er niets van" - kies eens een willekeurige ploeg en lijst AL hun transfers op van de afgelopen 4 jaar. Maak dan een lijstje "geslaagde transfers" en "gefaalde transfers" en vergelijk het met datzelfde lijstje van Vince. Ik denk niet dat de verhouding zo hard gaat verschillen.
Noem ze maar gerust bij naam; FrankFarina en Kevinho.
Wees gerust mannen, het komt wel in orde :nice:

Hey Fanzy, geen doemdenker of zager he, gewoon realist ;-). Nooit gezegd dat Vince en bart er niks van bakken, het duurt gewoon te lang om nu te zeggen dat het allemaal perfect in de planning paste.
We moeten onze ploeg ook opbouwen he, spelers integreren enz...en als ge al op eind augustus nog niemand dit hebt kunnen laten doen, is twijfel terecht.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: Forumscouting

Bericht door t4nd »

Er heeft nog niemand getekend dus alles is nog mogelijk hé. Er zijn evenveel kwaliteitsartikels te lezen waarin staat dat de deal met Daramy rond is als artikels waarin staat dat Buchanan onze nieuwe flank wordt. Hell, Collado zit alweer bij Barça B en gaat geen kans krijgen dus die kan hier ook nog staan. Vince gaat werk hebben de komende dagen.

Ow, en ik vind ook dat het beter is als onze transfers er al een maand zouden staan maar anderzijds is er bij de tegenstand bijna geen enkele transfer waar ik écht jaloers op ben of van denk dat ze hier direct meegedraaid zouden hebben. Enkel Mike Trésor vind ik een gemis - als Genk die kon halen hadden wij hem ook moeten kunnen binnenhalen.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5310
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Forumscouting

Bericht door Tiki Taka »

t4nd schreef: 19 aug 2021, 11:53 Er heeft nog niemand getekend dus alles is nog mogelijk hé. Er zijn evenveel kwaliteitsartikels te lezen waarin staat dat de deal met Daramy rond is als artikels waarin staat dat Buchanan onze nieuwe flank wordt. Hell, Collado zit alweer bij Barça B en gaat geen kans krijgen dus die kan hier ook nog staan. Vince gaat werk hebben de komende dagen.

Ow, en ik vind ook dat het beter is als onze transfers er al een maand zouden staan maar anderzijds is er bij de tegenstand bijna geen enkele transfer waar ik écht jaloers op ben of van denk dat ze hier direct meegedraaid zouden hebben. Enkel Mike Trésor vind ik een gemis - als Genk die kon halen hadden wij hem ook moeten kunnen binnenhalen.
Ik hoop op Daramy maar hoor dat Buchanan en Providence rond zijn...

Klopt, maar Mike Tresor is een centrale middenvelder en geen flankspeler.
Vanaken of De Ketelaere kan je er toch moeilijk uit zetten?
FCBrugesawayoflife
Jeugdspeler
Berichten: 174
Lid geworden op: 30 mei 2016, 11:08

Re: Forumscouting

Bericht door FCBrugesawayoflife »

Tiki Taka schreef: 19 aug 2021, 12:02
t4nd schreef: 19 aug 2021, 11:53 Er heeft nog niemand getekend dus alles is nog mogelijk hé. Er zijn evenveel kwaliteitsartikels te lezen waarin staat dat de deal met Daramy rond is als artikels waarin staat dat Buchanan onze nieuwe flank wordt. Hell, Collado zit alweer bij Barça B en gaat geen kans krijgen dus die kan hier ook nog staan. Vince gaat werk hebben de komende dagen.

Ow, en ik vind ook dat het beter is als onze transfers er al een maand zouden staan maar anderzijds is er bij de tegenstand bijna geen enkele transfer waar ik écht jaloers op ben of van denk dat ze hier direct meegedraaid zouden hebben. Enkel Mike Trésor vind ik een gemis - als Genk die kon halen hadden wij hem ook moeten kunnen binnenhalen.
Ik hoop op Daramy maar hoor dat Buchanan en Providence rond zijn...

Klopt, maar Mike Tresor is een centrale middenvelder en geen flankspeler.
Vanaken of De Ketelaere kan je er toch moeilijk uit zetten?
Buchanan zou wel pas in de winter overkomen.
Vakie 214
Gebruikersavatar
Arnio
Belofte
Berichten: 297
Lid geworden op: 30 aug 2018, 09:34

Re: Forumscouting

Bericht door Arnio »

De geruchten beginnen aan te zwellen vr Daramy en Otawosie laten we hopen dat het klopt....
Gebruikersavatar
Fanzy
Belofte
Berichten: 222
Lid geworden op: 31 mei 2016, 12:24

Re: Forumscouting

Bericht door Fanzy »

FCBrugesawayoflife schreef: 19 aug 2021, 12:26
Tiki Taka schreef: 19 aug 2021, 12:02
t4nd schreef: 19 aug 2021, 11:53 Er heeft nog niemand getekend dus alles is nog mogelijk hé. Er zijn evenveel kwaliteitsartikels te lezen waarin staat dat de deal met Daramy rond is als artikels waarin staat dat Buchanan onze nieuwe flank wordt. Hell, Collado zit alweer bij Barça B en gaat geen kans krijgen dus die kan hier ook nog staan. Vince gaat werk hebben de komende dagen.

Ow, en ik vind ook dat het beter is als onze transfers er al een maand zouden staan maar anderzijds is er bij de tegenstand bijna geen enkele transfer waar ik écht jaloers op ben of van denk dat ze hier direct meegedraaid zouden hebben. Enkel Mike Trésor vind ik een gemis - als Genk die kon halen hadden wij hem ook moeten kunnen binnenhalen.
Ik hoop op Daramy maar hoor dat Buchanan en Providence rond zijn...

Klopt, maar Mike Tresor is een centrale middenvelder en geen flankspeler.
Vanaken of De Ketelaere kan je er toch moeilijk uit zetten?
Buchanan zou wel pas in de winter overkomen.
Yep, dat (dodgey) Twitter account die beweerde dat Buchanan rond zou zijn schreef er ook onder dat hij pas deze winter komt. Als het zou kloppen dan zie ik Buchanan (zalige naam btw) meer als anticonceptie voor Lang's vertrek volgende winter of zomer.
CRS006
Tester
Berichten: 95
Lid geworden op: 09 mar 2018, 08:30

Re: Forumscouting

Bericht door CRS006 »

Een kern samenhouden die de afgelopen 6 jaar 4 keer kampioen geworden is is op zich al een heel sterke prestatie en zeker geen zwak werk van Vince en Bart.

We hebben nog steeds Mignolet,Mata, Vanaken,Charles en Lang rondlopen en die zijn imo niet zomaar te vervangen ( toch niet op niveau Club).

Met alle respect naar de andere spelers toe maar deze kunnen wel met de nodige centjes vervangen worden door betere spelers.

Graag zie ik ook dat nieuwe spelers er eerder staan en een kern die juist kampioen heeft gespeeld moet ieder jaar 3 nieuwe versterkingen gaan halen om het vuur er in te houden zodat de sterkhouders gemotiveerd blijven.

Maar zoals enkele hier al gezegd hebben zie ik ook liever andere namen komen dan een Raman op 1 augustus. Wij mikken nu eenmaal veel hoger en dat kan toch enkel maar goed zijn voor de club,fans,...

Een transferperiode heeft een inkomend en uitgaand gedeelte en imo leveren ze echt goed werk.

Hoe graag ik Odilon ook bezig zag voor een verdediger die 1 topseizoen gespeeld heeft is 30 mil. Insane en kun je niet anders of hem te verkopen.

Voor de rest worden er oplossingen gezocht of reeds gevonden voor de "overbodige" spelers

We hebben reeds genoeg ervaring in de ploeg en als je het ajax of Bayern van België wilt worden dan moet deze kern aangevuld worden met jongere klassevolle spelers + meer power...

We hebben reeds 2 inkomende transfers in Persyn en N'soki en imo is de verdediging hiermee voldoende versterkt. Wel zou ik grg nog mitrovic kwijt willen en dan moet er nog een cv bij. Dan zou ik grg die Koni de Winter zien komen.

Maar indien Mitrovic blijft zitten we denk ik goed in de verdediging en al zeker als we Mbamba ( deed dit gwn super en is een ideale combi met Mata ) regelmatig kansen willen geven en mocht otasowie zeker zijn is dit ook nog een extra optie ( hoop wel dat ze hem cvm gaan gebruiken)

-N'soki komt er wel je ziet dat die jongen kan ballen en gewoon wat aanpassingstijd nodig heeft. ( Odilon 3.5 mil. zijn eerste seizoen trok werkelijk op niets maar toch zag je dat hij iets had) dan vind ik persoonlijk dat N'Soki al veel verder staat dan Odilon in zijn eerste seizoen.

- Persyn is een sneltrein die heel de flank kan blijven aflopen een type meunier maar rapper en die Italianen zagen er toch wel iets in moest niet per se weg maar was op vraag van persyn zelf.

En dan hoor je de namen die circuleren ...(prachtig toch). Villa, otasowie, radja, collado,daramy,...

Dan zou ik grg Otasowie, Buchanan en Collado zien komen.

Daramy is zeker welkom maar 13 mil 🔥🙈🔥😬 vind ik toch een zeer groot risico en wie haal je er op dit ogenblik uit ??? Lang ? Charles? Vanaken? ...

En iemand van 13 mil. Moet toch steeds basis staan of je doet zwaar aan kapitaalsvernietiging.
Ofwel wil Clement naar 4-3-3 maar dan moet er een verdediger uit.

- Otasowie: cvm - beest met goeie voetjes ( vergelijken hem in de UK met pogba)

- Buchanan : sneltrein kan links,rechts en spits spelen

- Collado: Nieuwe 10 die goeie vista heeft en een man kan dribbelen. + Extra concurrentie voor Hans.

Daarmee is het probleem vervanger Vormer direct opgelost want imo moet Vanaken op de 8 en moet er een nieuwe 10 komen. Rits kan ook perfect op de 8 spelen.

Ik denk dat we met die transfers toch serieus versterkt zouden zijn.
FrankFarinaII

Re: Forumscouting

Bericht door FrankFarinaII »

lol, stel u voor dat barça toch nog komt aankloppen met Collado...
CRS006
Tester
Berichten: 95
Lid geworden op: 09 mar 2018, 08:30

Re: Forumscouting

Bericht door CRS006 »

FrankFarinaII schreef: 19 aug 2021, 15:24 lol, stel u voor dat barça toch nog komt aankloppen met Collado...
Goh en wrm niet ? Wou naar Brugge komen voor 1 jaar maar wou de hoop behouden nog naar barca terug te keren en daar door te breken.

Ergens wel logisch toch dat zo'n jongen droomt om voor Barca te spelen. Is de droom van iedere voetballer om voor barca,real,juve,... Te spelen en met het vertrek van Messi kwam deze droom bijna werkelijkheid.

Nu blijkbaar moet Koeman er niets van weten en mag hij vertrekken maar ik vind het juist positief dat hij plots niet meer wou komen. Toont toch aan dat hij in zichzelf gelooft en dacht kans te maken messi zijn plaats in te nemen of toch de kans te wagen.

Nu het blijkbaar zeker is dat Koeman hem niet gaat gebruiken en Barca blijkbaar nog steeds in financiële nood zit is het mss het best toch te vertrekken en naar brugge te komen in huur met een aankoopoptie
CRS006
Tester
Berichten: 95
Lid geworden op: 09 mar 2018, 08:30

Re: Forumscouting

Bericht door CRS006 »

FrankFarinaII schreef: 19 aug 2021, 15:24 lol, stel u voor dat barça toch nog komt aankloppen met Collado...
Goh en wrm niet ? Wou naar Brugge komen voor 1 jaar maar wou de hoop behouden nog naar barca terug te keren en daar door te breken.

Ergens wel logisch toch dat zo'n jongen droomt om voor Barca te spelen. Is de droom van iedere voetballer om voor barca,real,juve,... Te spelen en met het vertrek van Messi kwam deze droom bijna werkelijkheid.

Nu blijkbaar moet Koeman er niets van weten en mag hij vertrekken maar ik vind het juist positief dat hij plots niet meer wou komen. Toont toch aan dat hij in zichzelf gelooft en dacht kans te maken messi zijn plaats in te nemen of toch de kans te wagen.

Nu het blijkbaar zeker is dat Koeman hem niet gaat gebruiken en Barca blijkbaar nog steeds in financiële nood zit is het mss het best toch te vertrekken en naar brugge te komen in huur met een aankoopoptie
CRS006
Tester
Berichten: 95
Lid geworden op: 09 mar 2018, 08:30

Re: Forumscouting

Bericht door CRS006 »

FrankFarinaII schreef: 19 aug 2021, 15:24 lol, stel u voor dat barça toch nog komt aankloppen met Collado...
Goh en wrm niet ? Wou naar Brugge komen voor 1 jaar maar wou de hoop behouden nog naar barca terug te keren en daar door te breken.

Ergens wel logisch toch dat zo'n jongen droomt om voor Barca te spelen. Is de droom van iedere voetballer om voor barca,real,juve,... Te spelen en met het vertrek van Messi kwam deze droom bijna werkelijkheid.

Nu blijkbaar moet Koeman er niets van weten en mag hij vertrekken maar ik vind het juist positief dat hij plots niet meer wou komen. Toont toch aan dat hij in zichzelf gelooft en dacht kans te maken messi zijn plaats in te nemen of toch de kans te wagen.

Nu het blijkbaar zeker is dat Koeman hem niet gaat gebruiken en Barca blijkbaar nog steeds in financiële nood zit is het mss het best toch te vertrekken en naar brugge te komen in huur met een aankoopoptie
ClubFanVinne
Profvoetballer
Berichten: 410
Lid geworden op: 07 jan 2019, 16:01

Re: Forumscouting

Bericht door ClubFanVinne »

Ik hoop op alle 4 en mss kunnen ze theate halen ook van oostende die zijn transfer naar bologna valt wrs in het water. Dan hebben we op elke positie dubbele bezetting behalve op links midden, daar zou eventueel ook nog iemand bij kunnen.

Dan zitten we wel goed denk ik. Maar ze zullen wel moeten door om dit allemaal rond te krijgen.

:Flag:
Bijlagen
lineup
lineup
Screenshot_20210820_012328.jpg (209.3 KiB) 4288 keer bekeken
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5310
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Forumscouting

Bericht door Tiki Taka »

Wat een rollercoaster...Daramy lijkt nu op weg naar Club.
Hopelijk komt het snel in orde.
Kom op FCB, doorduwen en binnenhalen !
Speler van 19 jaar, A international, mét ervaring, snelheid, technisch, slim, niet egoistisch, doelgericht...
Fingers crossed
Plaats reactie