Forumscouting

Alle transfernieuws

Moderator: Bosko

IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3277
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Forumscouting

Bericht door IsO »

t4nd schreef: 21 dec 2022, 14:38 Antwerp wil Blind ook al binnenhalen (die transfervrij zou kunnen vertrekken bij Ajax) - hoeveel teams willen ze daar zo opstellen?
Door de scheenbeenbreuk die Vines opliep begin november, hebben ze daar voor het ogenblik eigenlijk alleen de jonge Krasniqi op linksback. Een nieuwe ervaren, linksvoetige linksback is dus zeker welkom denk ik. Zou ook gewoon een mooie transfer zijn voor hen. Die jongen mag dan misschien wat ouder worden (32), maar was wél nog basisspeler voor Nederland op het voorbije WK, is een intelligente speler, polyvalent (kan ook als CV of 6), speelde nog samen met Toby,...
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3198
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Forumscouting

Bericht door Pica »

Zou vooral niet teveel kijken naar wat de rest doet en zien dat de kwaliteit die aanwezig is, een stuk beter presteert vanaf nu
Sanders
Invaller
Berichten: 997
Lid geworden op: 04 okt 2021, 15:03

Re: Forumscouting

Bericht door Sanders »

t4nd schreef: 21 dec 2022, 14:38 Antwerp wil Blind ook al binnenhalen (die transfervrij zou kunnen vertrekken bij Ajax) - hoeveel teams willen ze daar zo opstellen?
2 woorden: Paul Geysens.
Hij mag dan wel Belg zijn, hij wil kampioen spelen in België spelen. Hij kijkt niet op een Euro. De contractontbinding met Radja gaat hen sowieso geld gekost hebben.
Als een club zegt dat ze in onderling overleg uiteengaan, wil dat meestal zeggen dat het hen geld kost.
Daarom dat ik er niet zou van verschieten als Antwerp effectief zou proberen voor T. Hazard.
ClubFanVinne
Profvoetballer
Berichten: 410
Lid geworden op: 07 jan 2019, 16:01

Re: Forumscouting

Bericht door ClubFanVinne »

We missen stabiliteit in de verdediging. Boyata overtuigd niet, Mechele ook niet verdedigend wel maar uitvoetballend en onderdrukt toch een risico. Middenveld mist diepgang momenteel door teweinig wissels en een vanaken doe al enkele jaren onder niveau is (met uitzondering van enkele betere maanden) Gaan rits goed kunnen gebruiken maar zou daar toch nog iets extra toevoegen. Ook mata is meer geblesseerd en haalt niet meer hetzelfde niveau waarbij hij de volledige verdediging meestal recht hield. Ik zou dus 2 centrale verdedigers (lcv, rcv) halen waarvan 1 ook op rechts uit de voeten kan En 1 centrale middenvelder Raskin is wel een buitenkans . Verder zou ik Kyrian sabbe en Romeo Vermant hun kans geven bij het eerste team.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3277
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Forumscouting

Bericht door IsO »

Er gaan geruchten over een uitgaande transfer van Larin naar Cadiz (La Liga, Spanje).

Daarnaast zou er ook interesse zijn in de Noorse centrumspits Ola Brynhildsen van Molde, hoewel die al bijna rond zou zijn met PSV.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5310
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Forumscouting

Bericht door Tiki Taka »

Graag een extra CV en een creatieve middenvelder om Vanaken het vuur aan de schenen te leggen. (oververzadigd zowel sportief als financieel)
Een nieuwe 2de keeper (uit Turkije) zou onderweg zijn om de vertrekkende Lammens te vervangen.
Peter
A-kern
Berichten: 518
Lid geworden op: 07 nov 2022, 16:21

Re: Forumscouting

Bericht door Peter »

Een extra CV lijkt me ook aangewezen, al weet ik niet of die links- of rechtsvoetig moet zijn. Wat concurrentie voor Hans zou ook niet verkeerd zijn, maar ik betwijfel dat we iemand goed gaan kunnen halen die bereid is om op de bank te zitten.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: Forumscouting

Bericht door t4nd »

Nu Rits terug is vind ik extra concurrentie op het middenveld minder nodig. Voor 3 posities hebben we :

1ste keuze : Vanaken - Onyedika - Nielsen - Rits (ik wil Mats niet als 2de keuze zetten :p)
2de keuze : Balanta, Sowah, Odoi
Jeugd : Audoor, Sandra
12de keuze : Otasowie

Nog een speler erbij halen lijkt me dus overkill. Een extra CV ben ik het compleet mee eens. Nsoki is eigenlijk niet vervangen, Sylla is als beloftevolle jongere doorgeschoven maar het is sowieso niet slecht als hij af en toe eens op de bank mag zitten want hij kan (nog) niet om met de druk.
Sanders
Invaller
Berichten: 997
Lid geworden op: 04 okt 2021, 15:03

Re: Forumscouting

Bericht door Sanders »

t4nd schreef: 09 jan 2023, 15:54 Nu Rits terug is vind ik extra concurrentie op het middenveld minder nodig. Voor 3 posities hebben we :

1ste keuze : Vanaken - Onyedika - Nielsen - Rits (ik wil Mats niet als 2de keuze zetten :p)
2de keuze : Balanta, Sowah, Odoi
Jeugd : Audoor, Sandra
12de keuze : Otasowie

Nog een speler erbij halen lijkt me dus overkill. Een extra CV ben ik het compleet mee eens. Nsoki is eigenlijk niet vervangen, Sylla is als beloftevolle jongere doorgeschoven maar het is sowieso niet slecht als hij af en toe eens op de bank mag zitten want hij kan (nog) niet om met de druk.
Klopt dat er voldoende volk is op het middenveld, maar stel dat Vanaken morgen zijn been breekt (ik wens het hem absoluut niet toe), dan heb je geen gelijkaardig profiel op je middenveld die zijn rol kan overnemen.
Noch Lang, noch Skov Olsen zie ik daartoe in staat. Sandra lijkt mij ook niet een echte spelverdeler te zijn/worden.
Maar als men dan toch een prioriteit moet kiezen, dan inderdaad maar een CV.
Kevinho
Profvoetballer
Berichten: 328
Lid geworden op: 21 apr 2021, 23:19

Re: Forumscouting

Bericht door Kevinho »

2 CV’s , topspits , vervanger Vanaken , flankaanvaller extra als we Buchanan op de back gaan uitspelen.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5310
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Forumscouting

Bericht door Tiki Taka »

Ik vermoed dat er deze winter aan inkomende zijde heel weinig te gebeuren staat, een 2de keeper sowieso.
Komende zomer zullen er veel spelers vertrekken (Lang, Skov Olsen, Buchanan, Sylla, Onyedika, ...) en zal er een verse lading nieuw bloed aangetrokken worden.
GraspopperFCB
Jeugdspeler
Berichten: 136
Lid geworden op: 28 jan 2018, 16:53

Re: Forumscouting

Bericht door GraspopperFCB »

Zou Hugo Siquet geen optie zijn ? Als doublure van Mata voor de toekomst ?
Peter
A-kern
Berichten: 518
Lid geworden op: 07 nov 2022, 16:21

Re: Forumscouting

Bericht door Peter »

Zou me sterk lijken moest Siquet zin hebben om hier op de bank te komen zitten. Die van Standard zijn nooit heel happig om naar ons te komen. Zou wel een degelijke optie zijn (als doublure).
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5310
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Forumscouting

Bericht door Tiki Taka »

De titel is nu echt niet meer haalbaar dit seizoen.
Ik verwacht eigenlijk geen inkomende transfers meer, tenzij er nog een basisspeler zou vertrekken.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3277
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Forumscouting

Bericht door IsO »

Peter schreef: 14 jan 2023, 06:55 Zou me sterk lijken moest Siquet zin hebben om hier op de bank te komen zitten. Die van Standard zijn nooit heel happig om naar ons te komen. Zou wel een degelijke optie zijn (als doublure).
Werd ondertussen door zijn ploeg Freiburg voor een half jaar uitgeleend aan Cercle.
Los daarvan is Siquet op zich een talent, maar met Mata, Odoi en Buchanan heb je al drie opties op rechtsback in de huidige kern, en met Sabbe een groot talent dat er zit aan te komen op die positie. Een Siquet halen lijkt me dus sowieso op korte termijn niet nodig en op (middel)lange termijn geen goed idee.
Plaats reactie