Forumscouting

Alle transfernieuws

Moderator: Bosko

Gebruikersavatar
Arnio
Belofte
Berichten: 297
Lid geworden op: 30 aug 2018, 09:34

Re: Forumscouting

Bericht door Arnio »

Prioriteiten voor mij richting volgend seizoen.
2 nieuwe flankaanvallers
1 linksachter
1 verdediger liefst linkervoet

Dennis en Deli verkopen, en dan nog zien wie er niet gehouden kan worden, die moeten dan ook vervangen worden.
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3200
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Forumscouting

Bericht door Pica »

Oplossing voor Okereke gaat ook moeten gevonden worden.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5315
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Forumscouting

Bericht door Tiki Taka »

Ik zie volgende spelers vertrekken ;
Kossounou, Lang (niet houdbaar, zijn Club ontgroeid)
Mata en Vanaken (beiden 28 jaar en nu of nooit naar het buitenland voor hen)
Dennis, Deli, Okereke, ... (vallen te licht uit)
Dirar, Chong (aankoopoptie zal niet gelicht worden wegens geen meerwaarde)
Horvath (zal het nu echt wel beu zijn zelden een match te mogen/kunnen spelen)

Voor het vertrek van Diatta is er niet echt iemand gehaald met hetzelfde profiel, nl. snelheid, vinnigheid, techniek...
Deketelaere is toch een heel ander type, haalt meer de snelheid uit het spel dan het erin te brengen, ondanks dat hij uiteraard een hele andere waaier aan kwaliteiten heeft.

Met het oog op het najaar wanneer er hoogstwaarschijnlijk weer supporters in de stadions zullen aanwezig zijn,
verwacht ik internationaal een hele drukke transfer zomer, want alle ploegen zullen er willen staan.
Bij Club zal het eveneens een komen en gaan worden. Sommige spelers zullen ook wel wat verzadigd zijn na 3 titels in 4 jaar tijd.
Club zal een berg geld ontvangen, maar zal anderzijds een halve nieuwe basis ploeg moeten gaan halen, hopelijk zijn de sportieve verantwoordelijken er al volop mee bezig.
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3200
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Forumscouting

Bericht door Pica »

Tiki Taka schreef: 22 apr 2021, 14:47 Ik zie volgende spelers vertrekken ;
Kossounou, Lang (niet houdbaar, zijn Club ontgroeid)
Mata en Vanaken (beiden 28 jaar en nu of nooit naar het buitenland voor hen)
Dennis, Deli, Okereke, ... (vallen te licht uit)
Dirar, Chong (aankoopoptie zal niet gelicht worden wegens geen meerwaarde)
Horvath (zal het nu echt wel beu zijn zelden een match te mogen/kunnen spelen)

Voor het vertrek van Diatta is er niet echt iemand gehaald met hetzelfde profiel, nl. snelheid, vinnigheid, techniek...
Deketelaere is toch een heel ander type, haalt meer de snelheid uit het spel dan het erin te brengen, ondanks dat hij uiteraard een hele andere waaier aan kwaliteiten heeft.

Met het oog op het najaar wanneer er hoogstwaarschijnlijk weer supporters in de stadions zullen aanwezig zijn,
verwacht ik internationaal een hele drukke transfer zomer, want alle ploegen zullen er willen staan.
Bij Club zal het eveneens een komen en gaan worden. Sommige spelers zullen ook wel wat verzadigd zijn na 3 titels in 4 jaar tijd.
Club zal een berg geld ontvangen, maar zal anderzijds een halve nieuwe basis ploeg moeten gaan halen, hopelijk zijn de sportieve verantwoordelijken er al volop mee bezig.
Kossounou, Lang (niet houdbaar, zijn Club ontgroeid)
Mata en Vanaken (beiden 28 jaar en nu of nooit naar het buitenland voor hen)
=> gaat geen ene weg peisk, allemaal te duur in corona tijden.

Dennis, Deli, Okereke, ... (vallen te licht uit)
=> moet iemand vinden die ze wil kopen, maar an sich geen verlies zoals de situatie vandaag(!) is

Dirar, Chong (aankoopoptie zal niet gelicht worden wegens geen meerwaarde)
Chong is zonder aankoopoptie, maar mag blijven van mij. Brengt wel die snelheid en vinnigheid die je zoekt.

Horvath (zal het nu echt wel beu zijn zelden een match te mogen/kunnen spelen)
=> einde contract toch?
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3200
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Forumscouting

Bericht door Pica »

Als er wederom amper iemand zou vertrekken, mag Club van mij weer op het einde van de transferperiode gewoon een Lang kopen :mrgreen:
Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Re: Forumscouting

Bericht door JRut »

Met Mignolet, Mechele, Vanaken/Vormer, Dost en De Ketelaere heb je al een stevige basis om op te vertrekken voor volgend jaar, waarvan ik ook niet verwacht dat er veel vertrekkers zullen zijn. Voor alle anderen hou ik rekening met een vertrek, al hoop ik natuurlijk dat Lang en Kossounou/Mata ook nog blijven (maar die kans schat ik zelf iets kleiner in).

Wat sowieso wel is: met Okereke, Balanta, Denswil, Chong, Dirar zijn we reeds vrij gegarandeerd van een deel vertrekkers die vervangen moeten worden en, waar mogelijk, ook verbeterd moeten worden.
#hetishierbeter
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3200
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Forumscouting

Bericht door Pica »

Ik zie Chong blijven en daar zou ik niet rouwig om zijn. Zit iets in é, maar moet nog dat stapje zetten
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3319
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Forumscouting

Bericht door IsO »

JRut schreef: 23 apr 2021, 10:30 Met Mignolet, Mechele, Vanaken/Vormer, Dost en De Ketelaere heb je al een stevige basis om op te vertrekken voor volgend jaar, waarvan ik ook niet verwacht dat er veel vertrekkers zullen zijn. Voor alle anderen hou ik rekening met een vertrek, al hoop ik natuurlijk dat Lang en Kossounou/Mata ook nog blijven (maar die kans schat ik zelf iets kleiner in).

Wat sowieso wel is: met Okereke, Balanta, Denswil, Chong, Dirar zijn we reeds vrij gegarandeerd van een deel vertrekkers die vervangen moeten worden en, waar mogelijk, ook verbeterd moeten worden.
Klopt wel dat er in de central as toch wel iets staat. Daarbij zou ik Rits zeker ook niet vergeten!
Waarom ga je er van uit dat Balanta zou vertrekken? Heb ik iets gemist?
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3200
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Forumscouting

Bericht door Pica »

Op zijn leeftijd de concurrentiestrijd met Rits verloren, die zie ik ook wel vertrekken
LaurensVS
Belofte
Berichten: 210
Lid geworden op: 28 jan 2020, 15:03

Re: Forumscouting

Bericht door LaurensVS »

Kossounou en Lang zullen wel nog een seizoen blijven.
Lang zal (hopelijk) willen knallen in de CL en Koss is hier nog niet uitgeleerd. Er moet nog geschaafd worden aan zijn positiespel. Dat is een jongen die, als hij vertrekt, een basisplaats moet ambiëren bij ploegen als Sevilla, Leverkusen, Roma etc om van daaruit de stap te zetten naar de absolute top. Denk niet dat hij daar nu al onbetwiste basisspeler zou zijn.
Maar alles hangt natuurlijk af van het geld dat op tafel komt. Als een ploeg het er nu al in ziet, zijn ze alle 2 weg.

Ik vrees het meeste voor Hans en Mata. Hans lijkt het hier een beetje gezien te hebben en Mata, tja, wat kan je daar nog over zeggen? Die strijder kan letterlijk overal mee.

Huurspelers mogen vertrekken. Chong heeft nog nooit in zn leven een goede match in een eerste ploeg gespeeld en Dirar is op. Denswil mag blijven, maar vraag mij af hoe tevreden hij is met zn situatie.
Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Re: Forumscouting

Bericht door JRut »

IsO schreef: 23 apr 2021, 11:52
JRut schreef: 23 apr 2021, 10:30 Met Mignolet, Mechele, Vanaken/Vormer, Dost en De Ketelaere heb je al een stevige basis om op te vertrekken voor volgend jaar, waarvan ik ook niet verwacht dat er veel vertrekkers zullen zijn. Voor alle anderen hou ik rekening met een vertrek, al hoop ik natuurlijk dat Lang en Kossounou/Mata ook nog blijven (maar die kans schat ik zelf iets kleiner in).

Wat sowieso wel is: met Okereke, Balanta, Denswil, Chong, Dirar zijn we reeds vrij gegarandeerd van een deel vertrekkers die vervangen moeten worden en, waar mogelijk, ook verbeterd moeten worden.
Klopt wel dat er in de central as toch wel iets staat. Daarbij zou ik Rits zeker ook niet vergeten!
Waarom ga je er van uit dat Balanta zou vertrekken? Heb ik iets gemist?
Zoals Pica zegt. Die is hier toegekomen met goeie adelbrieven uit Basel, maar nooit echt onbetwist basisspeler geworden.
Veel kans dat een andere ploeg wel zijn interesse zal wegdragen.
#hetishierbeter
ClubFanVinne
Profvoetballer
Berichten: 413
Lid geworden op: 07 jan 2019, 16:01

Re: Forumscouting

Bericht door ClubFanVinne »

JRut schreef: 26 apr 2021, 10:10
IsO schreef: 23 apr 2021, 11:52
JRut schreef: 23 apr 2021, 10:30 Met Mignolet, Mechele, Vanaken/Vormer, Dost en De Ketelaere heb je al een stevige basis om op te vertrekken voor volgend jaar, waarvan ik ook niet verwacht dat er veel vertrekkers zullen zijn. Voor alle anderen hou ik rekening met een vertrek, al hoop ik natuurlijk dat Lang en Kossounou/Mata ook nog blijven (maar die kans schat ik zelf iets kleiner in).

Wat sowieso wel is: met Okereke, Balanta, Denswil, Chong, Dirar zijn we reeds vrij gegarandeerd van een deel vertrekkers die vervangen moeten worden en, waar mogelijk, ook verbeterd moeten worden.
Klopt wel dat er in de central as toch wel iets staat. Daarbij zou ik Rits zeker ook niet vergeten!
Waarom ga je er van uit dat Balanta zou vertrekken? Heb ik iets gemist?
Zoals Pica zegt. Die is hier toegekomen met goeie adelbrieven uit Basel, maar nooit echt onbetwist basisspeler geworden.
Veel kans dat een andere ploeg wel zijn interesse zal wegdragen.
Als vanaken vertrekt dan vind ik dat balanta in plaats van rits moet spelen en rits een rij hoger naast vormer. Waardoor we een meer liverpool like middenveld krijgen met een 6 en 2*8. daarvoor dekeatelare en lang die de volledige breedte kunnen bestrijken. vormer en rits kunnen zorgen voor diephang. Dan moet je wel een 6 en extra 8 halen om te concurreren. Ik hoop dat mata blijft maar vrees er ook voor. Maar als er 1 speler is die voor altijd bij club mag blijven dan is het mata en echte gladiator waarmee je naar de oorlog kunt.
FrankFarinaII

Re: Forumscouting

Bericht door FrankFarinaII »

Waarom niet eens investeren in een degelijke vervanger voor HVA? Bepalend voor FCB, maar evenzeer ook weing voorop in de strijd (ala vormer). Een linksback mag er zeker bij en een doublure spits, alhoewel ik hoge verwachtingen heb van Perez, da's een ruwe diamant...
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3319
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Forumscouting

Bericht door IsO »

JRut schreef: 26 apr 2021, 10:10
IsO schreef: 23 apr 2021, 11:52
JRut schreef: 23 apr 2021, 10:30 Met Mignolet, Mechele, Vanaken/Vormer, Dost en De Ketelaere heb je al een stevige basis om op te vertrekken voor volgend jaar, waarvan ik ook niet verwacht dat er veel vertrekkers zullen zijn. Voor alle anderen hou ik rekening met een vertrek, al hoop ik natuurlijk dat Lang en Kossounou/Mata ook nog blijven (maar die kans schat ik zelf iets kleiner in).

Wat sowieso wel is: met Okereke, Balanta, Denswil, Chong, Dirar zijn we reeds vrij gegarandeerd van een deel vertrekkers die vervangen moeten worden en, waar mogelijk, ook verbeterd moeten worden.
Klopt wel dat er in de central as toch wel iets staat. Daarbij zou ik Rits zeker ook niet vergeten!
Waarom ga je er van uit dat Balanta zou vertrekken? Heb ik iets gemist?
Zoals Pica zegt. Die is hier toegekomen met goeie adelbrieven uit Basel, maar nooit echt onbetwist basisspeler geworden.
Veel kans dat een andere ploeg wel zijn interesse zal wegdragen.
Tenzij we hem natuurlijk weer een rij achteruit trekken. Speelde bij Basel doorgaans als LCV dacht ik...
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3200
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Forumscouting

Bericht door Pica »

Is dat geen FM verhaal eerder :mrgreen: ?

Balanta is welkom in de kern, zelfs in de basis, maar met de speeltijd van dit seizoen, kan die toch niet tevreden zijn?

Idem van Okereke/Ricca

Denswil/Dirar gehuurd lijken me ook gewoon terug te keren.

Vanuit de jeugd ben ik benieuwd naar de 1B'ers eigenlijk.

De vince zal zijn werk hebben, ik hoop op een nieuwe Lang, maar dat is denk ik niet voor ieder seizoen :mrgreen:
Plaats reactie