Forumscouting

Alle transfernieuws

Moderator: Bosko

t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: Forumscouting

Bericht door t4nd »

Als we iets willen bereiken in de CL gaan we er niet enkel komen met jonge gastjes, dus een ervaren CV vind ik altijd een meerwaarde. Ik heb ze niet echt gevolgd afgelopen seizoen(en) dus geen idee of ze kwalitatief zo'n meerwaarde zouden zijn, maar ik vind het gewoon opvallend.
Polbemol
Jeugdspeler
Berichten: 174
Lid geworden op: 09 aug 2018, 13:51
Locatie: Kampenhout

Re: Forumscouting

Bericht door Polbemol »

The_One schreef: 19 jun 2021, 09:50 Doorverkoopwaarde/kans van beide spelers is niet echt heel hoog. Dus ik snap het wel dat we daar niet direct meer op springen...
Anderzijds vind ik - als je het kan - dit ook een goed signaal aan spelers om te zeggen dat als Club je vraagt, dit een unieke kans is en dat je deze kans niet mag laten voorbijgaan.
FrankFarinaII

Re: Forumscouting

Bericht door FrankFarinaII »

Alexander isak van Zweden....potentieel
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5315
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Forumscouting

Bericht door Tiki Taka »

FrankFarinaII schreef: 21 jun 2021, 09:17 Alexander isak van Zweden....potentieel
Huidige marktwaarde € 40 miljoen, speelt bij Real Sociedad.
Totaal onhaalbaar voor Club.
LaurensVS
Belofte
Berichten: 210
Lid geworden op: 28 jan 2020, 15:03

Re: Forumscouting

Bericht door LaurensVS »

FrankFarinaII schreef: 21 jun 2021, 09:17 Alexander isak van Zweden....potentieel
Erling Haaland van Noorwegen... Potentieel. En even onhaalbaar als Isak. Of denk je dat de spits van het nummer 5 uit Spanje bij ons wil komen ballen?
vanGentmaarvoorClub
Basisspeler
Berichten: 1750
Lid geworden op: 13 jul 2016, 22:44

Re: Forumscouting

Bericht door vanGentmaarvoorClub »

Zou Perisic niet nog een jaartje bij ons willen komen shotten ?
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3321
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Forumscouting

Bericht door IsO »

vanGentmaarvoorClub schreef: 23 jun 2021, 07:57 Zou Perisic niet nog een jaartje bij ons willen komen shotten ?
Heerlijke speler toch
ClubFanVinne
Profvoetballer
Berichten: 413
Lid geworden op: 07 jan 2019, 16:01

Re: Forumscouting

Bericht door ClubFanVinne »

IsO schreef: 23 jun 2021, 11:07
vanGentmaarvoorClub schreef: 23 jun 2021, 07:57 Zou Perisic niet nog een jaartje bij ons willen komen shotten ?
Heerlijke speler toch
ja idd zalige speler, maar nog altijd gewilt bij topploegen. Blijft ook gwn top. mss binnen 2 jaar.
ClubFanVinne
Profvoetballer
Berichten: 413
Lid geworden op: 07 jan 2019, 16:01

Re: Forumscouting

Bericht door ClubFanVinne »

Die vargas van zwitserland is mss intressante speler linksbuiten. Dan hebben we met balikwisha en vargas 2 toppers + lang en de ketelaere, vanaken, dost, peres enz. hebben we genoeg aanvallend geweld denk ik. Dan no 2 centrale verdedigers en een middenvelder + jong talent voor linksachter en rechtsachter (van den brempt en de cuyper eventueel vol kansen geven.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3321
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Forumscouting

Bericht door IsO »

Volgens bepaalde Turkse media, waarvan ik de betrouwbaarheid niet echt ken, zouden we dicht staan bij de komst van Enis Destan, Turkse centrumspits van net 19 van Altinordu. Er zou een persoonlijk akkoord zijn met de speler en er wordt gesproken over een transfersom van 2,6 miljoen + 20% op doorverkoop
LaurensVS
Belofte
Berichten: 210
Lid geworden op: 28 jan 2020, 15:03

Re: Forumscouting

Bericht door LaurensVS »

Mike Trésor definitief naar Genk. Kunnen we dus ook schrappen
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5315
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Forumscouting

Bericht door Tiki Taka »

LaurensVS schreef: 02 jul 2021, 12:08 Mike Trésor definitief naar Genk. Kunnen we dus ook schrappen
Jammer, had ik graag naar Club zien komen.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5315
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Forumscouting

Bericht door Tiki Taka »

Joey Veerman !
LaurensVS
Belofte
Berichten: 210
Lid geworden op: 28 jan 2020, 15:03

Re: Forumscouting

Bericht door LaurensVS »

Tiki Taka schreef: 06 jul 2021, 09:19 Joey Veerman !
Gaat waarschijnlijk naar Hellas Verona
LaurensVS
Belofte
Berichten: 210
Lid geworden op: 28 jan 2020, 15:03

Re: Forumscouting

Bericht door LaurensVS »

Oussama Idrissi, vorig seizoen door Sevilla na Nieuwjaar uitgeleend aan Ajax, staat op de radar van Club Brugge. De 25-jarige buitenspeler werd vorige zomer door de Spaanse topclub voor 12 miljoen euro overgenomen van AZ Alkmaar, waar-ie met 13 goals in 25 matchen een topseizoen beleefde. Bij Sevilla kwam Idrissi afgelopen seizoen evenwel nauwelijks aan spelen toe, met een uitleenbeurt aan Ajax als gevolg.

De Marokkaanse Nederlander is rechtsvoetig, maar speelt bij voorkeur op links. Voorlopig is er nog geen sprake van concrete onderhandelingen. Club moet afwachten wat de plannen van Sevilla met Idrissi zijn, maar volgt het dossier alvast van nabij op.
Plaats reactie