Forumscouting

Alle transfernieuws

Moderator: Bosko

Yago
Belofte
Berichten: 228
Lid geworden op: 02 aug 2017, 20:29

Re: Forumscouting

Bericht door Yago »

Petje1308 schreef: 23 aug 2022, 14:06
Yago schreef: 23 aug 2022, 13:58 Vranckx is een heel mooie speler maar is geen aanvallende middenvelder. Kunnen hem wel naast Nielsen zetten en er vervanger van Hans voor zetten.
Wie zijn jullie als haalbare vervangers voor Hans?
Dat is het probleem, die zijn er niet.
vanGentmaarvoorClub
Basisspeler
Berichten: 1750
Lid geworden op: 13 jul 2016, 22:44

Re: Forumscouting

Bericht door vanGentmaarvoorClub »

Kan Bartje niet vragen of Eden Hazard niet op huurbasis wil komen ?
Kwestie van wat speelminuten te maken :mrgreen:
Petje1308
Tester
Berichten: 3
Lid geworden op: 23 aug 2022, 11:53

Re: Forumscouting

Bericht door Petje1308 »

Yago schreef: 23 aug 2022, 14:45
Petje1308 schreef: 23 aug 2022, 14:06
Yago schreef: 23 aug 2022, 13:58 Vranckx is een heel mooie speler maar is geen aanvallende middenvelder. Kunnen hem wel naast Nielsen zetten en er vervanger van Hans voor zetten.
Wie zijn jullie als haalbare vervangers voor Hans?
Dat is het probleem, die zijn er niet.
Ja dacht ik ook. In de link scoutingrapport van Hans met vergelijkbare profielen. Lijken allemaal onhaalbaar.

https://fbref.com/en/players/392a7aea/Hans-Vanaken
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5312
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Forumscouting

Bericht door Tiki Taka »

Yago schreef: 23 aug 2022, 14:45
Petje1308 schreef: 23 aug 2022, 14:06
Yago schreef: 23 aug 2022, 13:58 Vranckx is een heel mooie speler maar is geen aanvallende middenvelder. Kunnen hem wel naast Nielsen zetten en er vervanger van Hans voor zetten.
Wie zijn jullie als haalbare vervangers voor Hans?
Dat is het probleem, die zijn er niet.
Miha Zajc ?
Sanders
Supersub
Berichten: 1004
Lid geworden op: 04 okt 2021, 15:03

Re: Forumscouting

Bericht door Sanders »

Petje1308 schreef: 23 aug 2022, 14:06
Yago schreef: 23 aug 2022, 13:58 Vranckx is een heel mooie speler maar is geen aanvallende middenvelder. Kunnen hem wel naast Nielsen zetten en er vervanger van Hans voor zetten.
Wie zijn jullie als haalbare vervangers voor Hans?
Tiki Taka schreef: 23 aug 2022, 14:13
Yago schreef: 23 aug 2022, 13:58 Vranckx is een heel mooie speler maar is geen aanvallende middenvelder. Kunnen hem wel naast Nielsen zetten en er vervanger van Hans voor zetten.
Uiteraard, Vranckx is een nr. 8 he, en Nielsen op de nr. 6 zetten.
Vervanger voor Vanaken (eens polsen bij Jutgla of hij niemand kent uit zijn Barca seizoen die hiervoor in aanmerking kan komen) en een targetspits (Hojlund, Pavlidis) moeten er echt nog wel bij... een type Vranckx is eveneens meer dan welkom.

Stop aub over Berge, die is onhaalbaar voor Club.
Berge is onhaalbaar. Lijkt meer en meer dat enkel de media die transfergeruchten levendig houden.
Vervanger voor Vanaken nu nog halen lijkt mij bijna onmogelijk. Zijn impact, zowel sportief als in de groep is daarvoor te groot.
Je zegt dat we eens moeten polsen bij Jutgla of hij niemand weet? We zijn niet in proviciale eh :mrgreen:
Onze scouting en technische staf zou zelf namen moeten kunnen aanbrengen.

Als we dan toch vervanging zoeken voor Vanaken kwam ooit in FM eens uit bij Evander van FC Midtjylland als gelijkaardige speler. https://www.transfermarkt.be/evander/le ... saison=ges
Teji Savanier: https://www.transfermarkt.be/teji-savan ... saison=ges
Davy Klaassen werd ook al geopperd
Stefan Jovetic: blessure gevoelig, maar wel ook van Hertha Berlijn, misschien willen ze hem ook kwijt om hun loonlast te verlagen.

Een spits zie ik niet meer komen.
Zoals hier eerder al vermeld is op het forum acht ook ik het onwaarschijnlijk dat we nog een drietal vaste basisspelers gaan halen. Daarvoor is het te laat op de transfermarkt.
vanGentmaarvoorClub
Basisspeler
Berichten: 1750
Lid geworden op: 13 jul 2016, 22:44

Re: Forumscouting

Bericht door vanGentmaarvoorClub »

Transfermarkt in België is nog 14 dagen open
Sanders
Supersub
Berichten: 1004
Lid geworden op: 04 okt 2021, 15:03

Re: Forumscouting

Bericht door Sanders »

vanGentmaarvoorClub schreef: 23 aug 2022, 16:07 Transfermarkt in België is nog 14 dagen open
Dat is waar, maar op 14 dagen tijd moet je én minstens 1 zwaar uitgaand transferdossier afsluiten én zou er volgens dit forum nog 3 à 4 serieuze versterkingen moeten komen.

In het geval Vanaken voel je dat deze onderhandelingen nog een tijdje kunnen aanslepen, met veel discussie tussen alle partijen.
Voor serieuze inkomende versterkingen gaat men ook over iets grotere bedragen en lonen spreken. Zulke zaken worden dan ook uiterst zelden afgerond in 48u.

Aangezien we geen technisch directeur hebben, komt er waarschijnlijk veel terecht op Mannaert zijn schouders. Hij moet dus waarschijnlijk zelf veel telefoontjes en mails beantwoorden, terugkoppelen naar de sportieve cel en scouting, overleggen met de financiële diensten en gesprekken voeren met de betrokken partijen.
Daar zit onvermijdelijk ook sowieso wat vertraging op (mailtje pas na enkele uren beantwoord, bestuderen van (financiële) voorstellen,...).

Daarom dat ik in 14 dagen tijd geen 5 transferbewegingen meer verwacht.
Ze mogen mij verrassen natuurlijk.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: Forumscouting

Bericht door t4nd »

Volgens mij is de situatie berge eenvoudig. Hij wil weg, en momenteel is er wat interesse van verschillende teams. Als de deadline voor premier league verstreken is en hij is nog niet weg gaan wij nog een poging wagen imo.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5312
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Forumscouting

Bericht door Tiki Taka »

Raphael Onyedika (Midtjylland), een beest van een nr. 6 met goede voeten, zou Club boven AC Milan verkiezen.
Topper laat ik me vertellen.

Een targetspits (Hojlund, Pavlidis) en vervanger voor Vanaken (indien hij vertrekt) zitten er ook nog aan te komen.
FCBrugesawayoflife
Jeugdspeler
Berichten: 174
Lid geworden op: 30 mei 2016, 11:08

Re: Forumscouting

Bericht door FCBrugesawayoflife »

t4nd schreef: 23 aug 2022, 17:04 Volgens mij is de situatie berge eenvoudig. Hij wil weg, en momenteel is er wat interesse van verschillende teams. Als de deadline voor premier league verstreken is en hij is nog niet weg gaan wij nog een poging wagen imo.
Dan zal hij nog eens zoveel miljoenen meer kosten ook natuurlijk. Het verlengen van de transferperiode heeft zijn voor en nadelen. Bankzitters of spelers die weg mochten/mogen zullen voor een 'koopje' aangetrokken kunnen worden. Voor basisspelers daarentegen zal je sowieso nog meer moeten betalen want die ploegen kunnen geen vervanger meer halen.
Vakie 214
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: Forumscouting

Bericht door t4nd »

Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5312
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Forumscouting

Bericht door Tiki Taka »

Yaremchuk ?
FCBrugesawayoflife
Jeugdspeler
Berichten: 174
Lid geworden op: 30 mei 2016, 11:08

Re: Forumscouting

Bericht door FCBrugesawayoflife »

Tiki Taka schreef: 26 aug 2022, 12:24Yaremchuk ?
Heb ik ook ergens opgevangen. Weet niet wat ik er van vind. Bij Gent was hem wel goed maar bij Benfica was het toch een pak minder.
Vakie 214
CRS006
Tester
Berichten: 95
Lid geworden op: 09 mar 2018, 08:30

Re: Forumscouting

Bericht door CRS006 »

FCBrugesawayoflife schreef: 26 aug 2022, 12:36
Tiki Taka schreef: 26 aug 2022, 12:24Yaremchuk ?
Heb ik ook ergens opgevangen. Weet niet wat ik er van vind. Bij Gent was hem wel goed maar bij Benfica was het toch een pak minder.
Zou wel een betere fit zijn met Jutgla dan Onuachu zou zijn.

Ik zou Onuachu ook niet zo goed snappen. Ok heeft daar een topseizoen gespeeld waar hij 29 goals had en vorig seizoen had hij er opnieuw 19. Maar ik zie hem niet echt bij Jutgla of in ons systeem passen. Het enige wat mss wel goed zou zijn is dat Skov de bal steeds op zijn hoofd kan schilderen.

Is een beer van een spits en kan een bal bijhouden waardoor uw ploeg kan opschuiven. Is niet traag maar is nu toch ook niet die spits die zorgt voor diepgang + komt uit blessure en lijkt nog steeds niet volledig fit te zijn. (Welke gevolgen heeft de blessure - Bij grotere en zwaardere spelers kunnen zelfs niet zo'n erge blessures zorgen dat ze nooit meer de oude worden en in een sukkelstraatje belanden).

Zal wel deels aan zijn lengte liggen ook maar bal aan de voet vind ik hem echt klungelig en soms onbeholpen. Moet de bal soms 3 of 4 keer meer aanraken dan een technische speler om de bal goed voor zijn voeten te krijgen of mee te kunnen nemen.

Met een spits als Onuachu moet je gwn ook altijd die bal voorzetten terwijl juist met Skov (zoals reeds gezegd zie ik deze mss wel zeer goed samenpassen) en Buchanan flanken hebben die grg naar binnenkomen (kunnen ook wel een voorzet trappen maar toch).

Yaremchuk zou dus veel beter in het "gewenste/ gezochte" profiel passen van de grote sterke en snelle spits die voor diepgang kan zorgen. Is voetballend trouwens 10 keer sterker dan Onuachu.

Nu ik geloof er toch niet zo veel van want is denk ik veel te duur voor club. Mss klopt het en huren we hem ... Maar ik zie Club geen 20 miljoen betalen voor een 26/27 jarige. Kan je nooit meer met de winst verkopen.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3281
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Forumscouting

Bericht door IsO »

Plaats reactie