Forumscouting

Alle transfernieuws

Moderator: Bosko

t4nd
Basisspeler
Berichten: 1960
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: Forumscouting

Bericht door t4nd »

Ik verwacht geen enorm bekende naam, dat waren Lang - Diatta - Izquierdo - Danjuma - ... ook niet. Ik hoop op een speler uit Europa zodat er minder aanpassing nodig is. Loopt er in Nederland niet nog wat jong talent rond dat daar geen kans krijgt? :-)
den
Tester
Berichten: 62
Lid geworden op: 25 aug 2016, 08:55
Locatie: Gent

Re: Forumscouting

Bericht door den »

Vorige week was er sprake van Abdou Harroui van Sparta Rotterdam.
Is 23 jaar en zou een 3 milj moeten kosten.
Speelt bij Sparta ook op rechts en neemt daar ook de ganse rechterflank voor zijn rekening.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5323
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Forumscouting

Bericht door Tiki Taka »

Harroui is meer een speler voor het centrum ipv de flank.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1960
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: Forumscouting

Bericht door t4nd »

Op zich goed nieuws - als Diatta officieel weg is verwacht ik binnen de week een nieuwe naam bij ons :-).
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5323
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Forumscouting

Bericht door Tiki Taka »

Er is sprake van een transfersom van € 15 miljoen en een doorverkoop percentage.
Als dit zo is, dan vind ik dit een beschamend slechte deal, voor onze meest waardevolle speler (bron; transfermarkt
€ 18 miljoen). Daarenboven verlies je in het midden van het seizoen je topscorer en moet je een nieuwe speler in het systeem gaan inpassen. Ik had hem veel liever zijn statistieken zien optrekken en in de zomer door de grote poort zien vertrekken, na een titel. Oh ja, de mauve vingen € 32 miljoen voor een speler met 0 statistieken en 0 Europese ervaring.
Wat een aderlating mijn gedacht.
vanGentmaarvoorClub
Basisspeler
Berichten: 1750
Lid geworden op: 13 jul 2016, 22:44

Re: Forumscouting

Bericht door vanGentmaarvoorClub »

niet alles geloven wat je leest in de gazetten, toch ?
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3349
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Forumscouting

Bericht door IsO »

Tiki Taka schreef: 21 jan 2021, 14:13 Er is sprake van een transfersom van € 15 miljoen en een doorverkoop percentage. Als dit zo is, dan vind ik dit een beschamend slechte deal, voor onze meest waardevolle speler (bron; transfermarkt € 18 miljoen). Daarenboven verlies je in het midden van het seizoen je topscorer en moet je een nieuwe speler in het systeem gaan inpassen. Ik had hem veel liever zijn statistieken zien optrekken en in de zomer door de grote poort zien vertrekken, na een titel. Oh ja, de mauve vingen € 32 miljoen voor een speler met 0 statistieken en 0 Europese ervaring. Wat een aderlating mijn gedacht.
Wat is uw bron? HLN spreekt over goed 20 miljoen plus percentage op doorverkoop. Ze weten ook te zeggen dat de 10% waar Sarpsborg (zijn vorige club) recht op had, "al geregeld was". Zou niet eerste keer zijn dat Mannaert die op een geschikt moment afkoopt, hebben daar in het verleden al ons voordeel mee gedaan.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3349
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Forumscouting

Bericht door IsO »

Het vertrek van Diatta midden het seizoen is inderdaad jammer, maar we moeten helemaal geen nieuwe speler in het systeem gaan inpassen. Lang en CDK kunnen Dost flankeren want volgende match is Hans terug, als ik me niet vergis. Beiden hebben al bewezen dat ze een goal kunnen maken. Dennis is nog niet weg; wellicht wat moeilijke periode mentaal door overlijden broer en zinnen gezet op transfer, maar als hij niet vertrekt kan hij nog van waarde blijken. Voor het uitstalraam dat de Europa League-eindronde is, zal hij zich wel nog kunnen opladen. Okereke, intrinsiek onze meest efficiënte speler (voor de komst van Bassie), is er ook nog, en is volgens velen hier een flankspeler, zeker als we 4-3-3 spelen. Ik geloof nog steeds rotsvast dat hij er doorkomt.

Ondertussen kunnen we eventueel al een nieuwe flankspeler halen die we kunnen klaarstomen tegen de play-offs. Afwachten wat nog mogelijk is deze transferwindow.

Volgens mij heb je het trouwens over Jonathan David als je het hebt over die 32 miljoen. anderlecht kreeg bij mijn weten nog nooit zoveel voor een speler. Ook niet voor Doku of Tielemans.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1960
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: Forumscouting

Bericht door t4nd »

In de roddelpers wordt gesproken van :

Jaden Philogene-Bidace (18jarige winger uit Premier League)
DeAndre Yedlin (27jarige rechtsback uit Premier League)
Gebruikersavatar
leem
A-kern
Berichten: 579
Lid geworden op: 13 jun 2016, 08:49

Re: Forumscouting

Bericht door leem »

Waarom halen wij Diaby (als back-up) dan niet terug? Laat Charles maar openbloeien, in de nood heb je dan een ervaren en betaalbaar alternatief die de club en competitie kent.


Of ben ik nu te nostalgisch naar onze top duts van weleer?

Verstuurd vanaf mijn moto g(6) plus met Tapatalk



FrankFarinaII

Re: Forumscouting

Bericht door FrankFarinaII »

ze kunnen die deen voor de neus van de mauffia wegkapen ;-)
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1960
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: Forumscouting

Bericht door t4nd »

Volgens transfermarkt is hij voor 20m vertrokken.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3349
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Forumscouting

Bericht door IsO »

t4nd schreef: 21 jan 2021, 20:51 Volgens transfermarkt is hij voor 20m vertrokken.
Volgens HLN dus ook een percentage bij doorverkoop. Hopen dus dat Krépin het daar goed gaat doen en dat het een tussenstap wordt naar een grotere competitie! Hij tekende blijkbaar voor 4,5 seizoenen dus de kans dat ze hem snel transfervrij zullen laten gaan lijkt me klein (blessures e.d. buiten beschouwing gelaten).
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1960
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: Forumscouting

Bericht door t4nd »

Ik snap de reacties van een deel van de supporters wel. Diaby weg is een jammere zaak, en sportief is Monaco niet echt een geweldige stap vooruit. Frankrijk staat wel op de 5de plaats in de Uefa-ranking & kan 3 ploegen naar de CL sturen (waarvan 2 rechtstreeks). Het is ook een competitie met een paar topploegen (waarbij PSG eruit springt) en verder vooral veel matige teams.
Anderzijds - Senegal & Frankrijk hebben een link dus ik snap dat Diaby graag naar Frankrijk wil. In Monaco zal hij ook meer kunnen verdienen en het is nog altijd een ploeg met een grotere naam dan Club (voornamelijk te danken aan het verleden).
Hopelijk doet hij het goed en pakken we nog wat geld als hij daar doorverkocht wordt. En hoe je het ook draait of keert, 20m is een mooie transfersom voor iemand die we voor 2m gekocht hebben. Zeker omdat we met Lang al een goeie vervanger hebben en we Dennis nu rustig kunnen brengen zonder dat hij alles moet doen. Ik denk dat hij het misschien wel beter gaat doen nu hij terug gewoon de flank voor zich krijgt en wat van positie mag wisselen in plaats van de druk van diep in de spits. Hij kan ook leren van Dost, want als er 1 ding is dat Bas kan dan is het doelpunten maken xD.
Bertus
Tester
Berichten: 23
Lid geworden op: 30 mei 2017, 21:08

Re: Forumscouting

Bericht door Bertus »

Iets teveel met de huur van Diaby aan anderlecht bezig geweest veronderstel ik... Het is spijtig dat Diatta ons verlaten heeft maar we konden deze niet houden, zeker niet als je kijkt wat met Dennis gebeurd is deze zomer. Als er effectief een bod was op Dennis van +20mil en als je nu ziet hoeveel hij zou opbrengen dan kan je spreken van kapitaalsvernietiging in dit geval. Het bestuur zal dit geen tweede keer willen meemaken.
Plaats reactie