Forumscouting

Alle transfernieuws

Moderator: Bosko

LaurensVS
Belofte
Berichten: 210
Lid geworden op: 28 jan 2020, 15:03

Re: Forumscouting

Bericht door LaurensVS »

Musonda heeft geen kraakbeen meer, die jongen komt nooit meer op niveau jammer genoeg.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3277
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Forumscouting

Bericht door IsO »

Het verbaast me eerlijk gezegd wat hoe het loopt met Deli. Vorig seizoen toch wel een steunpilaar, en nu zou hij plots mogen vertrekken. OK, er is de ontwikkeling van Kossounou, maar ondertussen halen ze ook Denswil voor een half jaar terug. Zit zijn COVID-19-besmetting er voor iets tussen?
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3198
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Forumscouting

Bericht door Pica »

Die al keer zien spelen dit seizoen :mrgreen: ?
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3277
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Forumscouting

Bericht door IsO »

Ja, en was niet fameus. Daarom dus de vraag: hoe komt dat verval?
macfall
Jeugdspeler
Berichten: 111
Lid geworden op: 25 jan 2021, 15:25

Re: Forumscouting

Bericht door macfall »

bon, wederom, sakala, match tegen standard is gedaan, communicatie mag volgen :-)
LaurensVS
Belofte
Berichten: 210
Lid geworden op: 28 jan 2020, 15:03

Re: Forumscouting

Bericht door LaurensVS »

Sakala..?
Nee aub niet, is de zoveelste in een rij van spelers die het bij een kleine club goed doen, maar te kort komen voor de top.
Gevalletje Ampomah, Koita,.. Als Club zijnde moeten we toch veel hoger mikken dan begot Sakala.. Is ook geen 18 meer he.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5310
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Forumscouting

Bericht door Tiki Taka »

Gisteren oogden CDK, Dost en Lang vermoeid. Als je dan ziet dat de enige wisselmogelijkheden Okereke en Badji zijn, dan is dit heel pover. Uiteindelijk zijn toch Diatta, Dennis en Schrijvers vertrokken. Okereke de duurste inkomende transfer ooit, de man van € 8 miljoen, wat een miskoop. Badji is er nog niet klaar voor om in de grote matchen, echt een meerwaarde te zijn.
Op het middenveld is Balanta de enige extra optie.
Ik zou toch maar eens goed kijken naar Heerenveen, waar Mitchel van Bergen en Joey Veerman beiden heel interessante spelers zijn. Gezien de hele drukke kalender de komende weken en maanden (beker, competitie, Europa League, Play offs) is versterking echt broodnodig, en daarmee bedoel ik geen beloften van 18 jaar. De kwaliteit op de bank moet een stuk naar omhoog.
Vreemd vind ik het, dat wanneer de gesprekken met Monaco over Diatta al lopen sinds december, en Dennis en vorige zomer weg mocht, dat er geen shortlist is opgesteld met mogelijke vervangers...of zitten we al aan optie F omdat alle andere niet willen komen naar Brugge? Kom op Vince, go for it !
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: Forumscouting

Bericht door t4nd »

Waar haal je dat er geen shortlist is met mogelijke vervangers? Het is niet omdat wij een aantal namen in de pers zien verschijnen dat onze staf enkel met die mensen bezig zijn hé. Club is meestal enorm goed om dossiers stil te houden - dus ik verwacht dat we met voldoende potentiële kandidaten aan het overleggen zijn, en dat er gewoon een paar namen in de media gelekt zijn.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5310
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Forumscouting

Bericht door Tiki Taka »

Als je de media mag geloven, zitten we ondertussen aan optie F...
Op het middenveld is Balanta de enige valabele optie, daar is de spoeling dus ook heel dun.
Dan doet Genk het op dat vlak veel beter, Maehle vertrekt en 4 dagen later tekent Preciado, idem dito met die Amerikaanse CV.
Versterking is echt nodig want de kwaliteit van de bank is danig verzwakt.
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3198
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Forumscouting

Bericht door Pica »

Versterking is absoluut nodig, moest er misschien al staan. Hangt af van waar je op mikt.
Op dit moment mikken we precies op namen die op de lijstjes staan van grote europese clubs. Dan weet je dat het moeilijk gaat worden.

Dringend: extra winger (al dan niet voor een half seizoen).
Zeer nuttig: extra middenvelder (al kan je CDK daar gebruiken als je een hele goeie winger haalt ook).
Zou ik persoonlijk willen: extra rechtsback, Mata kan dit niet blijven volhouden op zijn eentje
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3277
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Forumscouting

Bericht door IsO »

Dat profielen als Yedlin of Dirar genoemd werden, wijst er volgens mij wel op dat ze ook effectief een doublure zoeken voor de rechtsback. Beiden kunnen in principe ook hoger op de flank uitgespeeld worden.

Veel tijd blijft er inderdaad niet meer over deze transferperiode. Ben benieuwd.
macfall
Jeugdspeler
Berichten: 111
Lid geworden op: 25 jan 2021, 15:25

Re: Forumscouting

Bericht door macfall »

Waarom sakala te min zou zijn voor ons weet ik niet, tis de enige in België die fysiek top is en heel de flank over en weer kan lopen. Binnen 6m einde contract. Geen idee hoe het tussen de oren zit. Al de rest van de namen die worden genoemd, das niet onmiddellijk inzetbaar.
macfall
Jeugdspeler
Berichten: 111
Lid geworden op: 25 jan 2021, 15:25

Re: Forumscouting

Bericht door macfall »

En weer ne goal:)
Gebruikersavatar
leem
A-kern
Berichten: 579
Lid geworden op: 13 jun 2016, 08:49

Re: Forumscouting

Bericht door leem »

U bent zijn makelaar?

Verstuurd vanaf mijn moto g(6) plus met Tapatalk

macfall
Jeugdspeler
Berichten: 111
Lid geworden op: 25 jan 2021, 15:25

Re: Forumscouting

Bericht door macfall »

Enkel forumscout
Plaats reactie