Forumscouting

Alle transfernieuws

Moderator: Bosko

HeervanBiesen
Invaller
Berichten: 803
Lid geworden op: 26 jun 2017, 16:56

Re: Forumscouting

Bericht door HeervanBiesen »

https://www.voetbalkrant.com/nieuws/202 ... dovit-reis

Hamburg heeft een vervanger gehaald voor Reis🙂
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5819
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Forumscouting

Bericht door Tiki Taka »

Wat namen uit de Deense competitie ;

Simen Nordli, 25 jaar, AML, Randers
Mathias Kvistgaarden, 23 jaar, S, Brondby
Sindre Walle Egeli, 18 jaar, RAM, Nordjaelland
Oliver Sorensen, 23 jaar, CM, Midtjylland
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 4808
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Forumscouting

Bericht door IsO »

Tiki Taka schreef: 02 jun 2025, 11:45 Wat namen uit de Deense competitie ;

Simen Nordli, 25 jaar, AML, Randers
Mathias Kvistgaarden, 23 jaar, S, Brondby
Sindre Walle Egeli, 18 jaar, RAM, Nordjaelland
Oliver Sorensen, 23 jaar, CM, Midtjylland
Hoe kom je bij die namen uit, en waarom zouden die bij ons passen?
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5819
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Forumscouting

Bericht door Tiki Taka »

IsO schreef: 02 jun 2025, 15:33
Tiki Taka schreef: 02 jun 2025, 11:45 Wat namen uit de Deense competitie ;

Simen Nordli, 25 jaar, AML, Randers
Mathias Kvistgaarden, 23 jaar, S, Brondby
Sindre Walle Egeli, 18 jaar, RAM, Nordjaelland
Oliver Sorensen, 23 jaar, CM, Midtjylland
Hoe kom je bij die namen uit, en waarom zouden die bij ons passen?
Goh ja, wat zitten grasduinen op Transfermarkt en stats zitten bekijken, vooral m.b.t. (flank)aanvallers en middenvelders.
Ik blijf echter vooral Serginho van Viborg een heel interessante piste vinden als vervanger voor Skov Olsen.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 4808
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Forumscouting

Bericht door IsO »

Tiki Taka schreef: 03 jun 2025, 07:46
IsO schreef: 02 jun 2025, 15:33
Tiki Taka schreef: 02 jun 2025, 11:45 Wat namen uit de Deense competitie ;

Simen Nordli, 25 jaar, AML, Randers
Mathias Kvistgaarden, 23 jaar, S, Brondby
Sindre Walle Egeli, 18 jaar, RAM, Nordjaelland
Oliver Sorensen, 23 jaar, CM, Midtjylland
Hoe kom je bij die namen uit, en waarom zouden die bij ons passen?
Goh ja, wat zitten grasduinen op Transfermarkt en stats zitten bekijken, vooral m.b.t. (flank)aanvallers en middenvelders.
Ik blijf echter vooral Serginho van Viborg een heel interessante piste vinden als vervanger voor Skov Olsen.
Wel een ander type lijkt me...
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 4808
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Forumscouting

Bericht door IsO »

Grady Makiobo, CV van onze u18, vertrekt naar Juventus.
Peter
Supersub
Berichten: 1042
Lid geworden op: 07 nov 2022, 16:21

Re: Forumscouting

Bericht door Peter »



Ik zou Titraoui heel graag zien komen eerlijk gezegd.
HeervanBiesen
Invaller
Berichten: 803
Lid geworden op: 26 jun 2017, 16:56

Re: Forumscouting

Bericht door HeervanBiesen »

IsO schreef: 03 jun 2025, 09:26 Grady Makiobo, CV van onze u18, vertrekt naar Juventus.
Hoe jammer zulke grootmachten al spelers op zo jonge leeftijd komen weg halen.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5819
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Forumscouting

Bericht door Tiki Taka »

Peter schreef: 03 jun 2025, 16:51

Ik zou Titraoui heel graag zien komen eerlijk gezegd.
Is me nog niet opgevallen, eerlijk gezegd.
Peter
Supersub
Berichten: 1042
Lid geworden op: 07 nov 2022, 16:21

Re: Forumscouting

Bericht door Peter »

Tiki Taka schreef: 04 jun 2025, 07:51
Peter schreef: 03 jun 2025, 16:51

Ik zou Titraoui heel graag zien komen eerlijk gezegd.
Is me nog niet opgevallen, eerlijk gezegd.
Ik vermoed dat die in vrij veel scoutboekjes staat. 1 van de weinige spelers in België die ik interessant vind voor Club.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 4808
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Forumscouting

Bericht door IsO »

Peter schreef: 04 jun 2025, 09:29
[spoiler]
Tiki Taka schreef: 04 jun 2025, 07:51
Peter schreef: 03 jun 2025, 16:51

Ik zou Titraoui heel graag zien komen eerlijk gezegd.
Is me nog niet opgevallen, eerlijk gezegd.
Ik vermoed dat die in vrij veel scoutboekjes staat. 1 van de weinige spelers in België die ik interessant vind voor Club.
Interessant! Kan je me zeggen waar je die data(visualisatie) vindt?
Peter
Supersub
Berichten: 1042
Lid geworden op: 07 nov 2022, 16:21

Re: Forumscouting

Bericht door Peter »

IsO schreef: 04 jun 2025, 10:14
Peter schreef: 04 jun 2025, 09:29
[spoiler]
Tiki Taka schreef: 04 jun 2025, 07:51
Peter schreef: 03 jun 2025, 16:51

Ik zou Titraoui heel graag zien komen eerlijk gezegd.
Is me nog niet opgevallen, eerlijk gezegd.
Ik vermoed dat die in vrij veel scoutboekjes staat. 1 van de weinige spelers in België die ik interessant vind voor Club.
Interessant! Kan je me zeggen waar je die data(visualisatie) vindt?
Ik heb deze schaamteloos gestolen van een ander Club forum. Als ik me niet vergis is deze met WyScout gemaakt.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 4808
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Forumscouting

Bericht door IsO »

Peter schreef: 04 jun 2025, 11:44
IsO schreef: 04 jun 2025, 10:14
Peter schreef: 04 jun 2025, 09:29
[spoiler]
Tiki Taka schreef: 04 jun 2025, 07:51
Peter schreef: 03 jun 2025, 16:51

Ik zou Titraoui heel graag zien komen eerlijk gezegd.
Is me nog niet opgevallen, eerlijk gezegd.
Ik vermoed dat die in vrij veel scoutboekjes staat. 1 van de weinige spelers in België die ik interessant vind voor Club.
Interessant! Kan je me zeggen waar je die data(visualisatie) vindt?
Ik heb deze schaamteloos gestolen van een ander Club forum. Als ik me niet vergis is deze met WyScout gemaakt.
Zou eens Abdelkahar Kadri (KVK) zijn stats daar tegen afgezet willen zien
HeervanBiesen
Invaller
Berichten: 803
Lid geworden op: 26 jun 2017, 16:56

Re: Forumscouting

Bericht door HeervanBiesen »

Ik zou durven zeggen dat Club het seizoen start met Vermant en Furo als aanvallers.
(Nilsson is goed genoeg. Maar zie hem eerder in een 2-spitsensysteem, beetje hetzelfde verhaal toen de destijds Vleminckx gingen halen. Ook een goede, maar niet voor alleen in de spits te zetten).

Wesley is transfervrij:
https://www.transfermarkt.be/wesley-mor ... ler/381362

Ideaal denk ik voor hem terug fit te krijgen om erna een mooie transfer te maken.
Is een handig/nuttig type. Zijn statistieken zijn echt wel ok en we kunnen hem gebruiken.
Kost ons niets en erna is een mooie transfer hem gegund.
Ideaal ook Furo en Vermant van hem kunnen bijleren.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5819
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Forumscouting

Bericht door Tiki Taka »

HeervanBiesen schreef: 05 jun 2025, 18:05 Ik zou durven zeggen dat Club het seizoen start met Vermant en Furo als aanvallers.
(Nilsson is goed genoeg. Maar zie hem eerder in een 2-spitsensysteem, beetje hetzelfde verhaal toen de destijds Vleminckx gingen halen. Ook een goede, maar niet voor alleen in de spits te zetten).

Wesley is transfervrij:
https://www.transfermarkt.be/wesley-mor ... ler/381362

Ideaal denk ik voor hem terug fit te krijgen om erna een mooie transfer te maken.
Is een handig/nuttig type. Zijn statistieken zijn echt wel ok en we kunnen hem gebruiken.
Kost ons niets en erna is een mooie transfer hem gegund.
Ideaal ook Furo en Vermant van hem kunnen bijleren.
Met alle respect, Furo heeft nog geen minuut gespeeld met de A ploeg in competitieverband en Vermant kwam er pas echt door in de playoffs.
Nilsson is een flop. Er dient echt wel iemand gehaald worden om het nakende vertrek van Jutgla op te vangen.
Het is frappant en onbegrijpelijk dat het van Bacca geleden is dat Club nog eens de topscoorder in huis had.
Plaats reactie