Hamburg heeft een vervanger gehaald voor Reis
Forumscouting
Moderator: Bosko
-
HeervanBiesen
- Invaller
Re: Forumscouting
https://www.voetbalkrant.com/nieuws/202 ... dovit-reis
Wat namen uit de Deense competitie ;
Simen Nordli, 25 jaar, AML, Randers
Mathias Kvistgaarden, 23 jaar, S, Brondby
Sindre Walle Egeli, 18 jaar, RAM, Nordjaelland
Oliver Sorensen, 23 jaar, CM, Midtjylland
Simen Nordli, 25 jaar, AML, Randers
Mathias Kvistgaarden, 23 jaar, S, Brondby
Sindre Walle Egeli, 18 jaar, RAM, Nordjaelland
Oliver Sorensen, 23 jaar, CM, Midtjylland
Hoe kom je bij die namen uit, en waarom zouden die bij ons passen?
Goh ja, wat zitten grasduinen op Transfermarkt en stats zitten bekijken, vooral m.b.t. (flank)aanvallers en middenvelders.
Ik blijf echter vooral Serginho van Viborg een heel interessante piste vinden als vervanger voor Skov Olsen.
Wel een ander type lijkt me...Tiki Taka schreef: ↑03 jun 2025, 07:46Goh ja, wat zitten grasduinen op Transfermarkt en stats zitten bekijken, vooral m.b.t. (flank)aanvallers en middenvelders.
Ik blijf echter vooral Serginho van Viborg een heel interessante piste vinden als vervanger voor Skov Olsen.
Grady Makiobo, CV van onze u18, vertrekt naar Juventus.
Ik zou Titraoui heel graag zien komen eerlijk gezegd.
-
HeervanBiesen
- Invaller
Ik heb deze schaamteloos gestolen van een ander Club forum. Als ik me niet vergis is deze met WyScout gemaakt.
-
HeervanBiesen
- Invaller
Ik zou durven zeggen dat Club het seizoen start met Vermant en Furo als aanvallers.
(Nilsson is goed genoeg. Maar zie hem eerder in een 2-spitsensysteem, beetje hetzelfde verhaal toen de destijds Vleminckx gingen halen. Ook een goede, maar niet voor alleen in de spits te zetten).
Wesley is transfervrij:
https://www.transfermarkt.be/wesley-mor ... ler/381362
Ideaal denk ik voor hem terug fit te krijgen om erna een mooie transfer te maken.
Is een handig/nuttig type. Zijn statistieken zijn echt wel ok en we kunnen hem gebruiken.
Kost ons niets en erna is een mooie transfer hem gegund.
Ideaal ook Furo en Vermant van hem kunnen bijleren.
(Nilsson is goed genoeg. Maar zie hem eerder in een 2-spitsensysteem, beetje hetzelfde verhaal toen de destijds Vleminckx gingen halen. Ook een goede, maar niet voor alleen in de spits te zetten).
Wesley is transfervrij:
Ideaal denk ik voor hem terug fit te krijgen om erna een mooie transfer te maken.
Is een handig/nuttig type. Zijn statistieken zijn echt wel ok en we kunnen hem gebruiken.
Met alle respect, Furo heeft nog geen minuut gespeeld met de A ploeg in competitieverband en Vermant kwam er pas echt door in de playoffs.HeervanBiesen schreef: ↑05 jun 2025, 18:05 Ik zou durven zeggen dat Club het seizoen start met Vermant en Furo als aanvallers.
Wesley is transfervrij:
Nilsson is een flop. Er dient echt wel iemand gehaald worden om het nakende vertrek van Jutgla op te vangen.
Het is frappant en onbegrijpelijk dat het van Bacca geleden is dat Club nog eens de topscoorder in huis had.