Forumscouting

Alle transfernieuws

Moderator: Bosko

zegmaardag
Invaller
Berichten: 938
Lid geworden op: 07 jun 2016, 22:21

Re: Forumscouting

Bericht door zegmaardag »

FCBrugesawayoflife schreef: 24 mei 2019, 08:27
Hannes schreef: 23 mei 2019, 00:08 Verdikke net de goals van Osimhen tegen KVK gezien. Eerlijk: ik zie maar weinig samenvattingen van andere teams dan Club. Is dus één van de eerste keren dat ik die bezig zie. Eén goeie match maakt de lente niet, maar... hij deed me qua manier van bewegen aan Wesley denken. Maar dan doeltreffender. Nu aantrekken om binnen twee jaar top te zijn? Maar Charleroi kennende gaat dat opnieuw geen goedkope vogel zijn. Rezaei in ruil betrekken? Die zie ik niet meer boven water komen.
Is geleend van Wolfsburg.
Maar Charleroi had een aankoopoptie van 3 miljoen euro. Die hebben ze gelicht of zullen ze lichten. Desnoods om hem direct voor 10 te verkopen.
Gebruikersavatar
Okido
Belofte
Berichten: 295
Lid geworden op: 31 jul 2017, 15:26

Re: Forumscouting

Bericht door Okido »

zegmaardag schreef: 24 mei 2019, 11:44
FCBrugesawayoflife schreef: 24 mei 2019, 08:27
Hannes schreef: 23 mei 2019, 00:08 Verdikke net de goals van Osimhen tegen KVK gezien. Eerlijk: ik zie maar weinig samenvattingen van andere teams dan Club. Is dus één van de eerste keren dat ik die bezig zie. Eén goeie match maakt de lente niet, maar... hij deed me qua manier van bewegen aan Wesley denken. Maar dan doeltreffender. Nu aantrekken om binnen twee jaar top te zijn? Maar Charleroi kennende gaat dat opnieuw geen goedkope vogel zijn. Rezaei in ruil betrekken? Die zie ik niet meer boven water komen.
Is geleend van Wolfsburg.
Maar Charleroi had een aankoopoptie van 3 miljoen euro. Die hebben ze gelicht of zullen ze lichten. Desnoods om hem direct voor 10 te verkopen.
Waarop ze nog een aanzienlijk percentage aan Wolfsburg moeten doorstorten, ze gaan dus echt wel goed doorrekenen. Eerst zien wat de nieuwe coach wil, als we opnieuw met 1 spits gaan spelen dan hebben we nog aanvallers genoeg (Rezaei, Vossen, Schrijvers, Openda, Ngonge en zelfs Diatta) lijkt me.
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest!
Gebruikersavatar
Hannes
A-kern
Berichten: 630
Lid geworden op: 29 sep 2016, 21:49
Locatie: Laken

Re: Forumscouting

Bericht door Hannes »

Okido schreef: 24 mei 2019, 14:44
zegmaardag schreef: 24 mei 2019, 11:44
FCBrugesawayoflife schreef: 24 mei 2019, 08:27
Hannes schreef: 23 mei 2019, 00:08 Verdikke net de goals van Osimhen tegen KVK gezien. Eerlijk: ik zie maar weinig samenvattingen van andere teams dan Club. Is dus één van de eerste keren dat ik die bezig zie. Eén goeie match maakt de lente niet, maar... hij deed me qua manier van bewegen aan Wesley denken. Maar dan doeltreffender. Nu aantrekken om binnen twee jaar top te zijn? Maar Charleroi kennende gaat dat opnieuw geen goedkope vogel zijn. Rezaei in ruil betrekken? Die zie ik niet meer boven water komen.
Is geleend van Wolfsburg.
Maar Charleroi had een aankoopoptie van 3 miljoen euro. Die hebben ze gelicht of zullen ze lichten. Desnoods om hem direct voor 10 te verkopen.
Waarop ze nog een aanzienlijk percentage aan Wolfsburg moeten doorstorten, ze gaan dus echt wel goed doorrekenen. Eerst zien wat de nieuwe coach wil, als we opnieuw met 1 spits gaan spelen dan hebben we nog aanvallers genoeg (Rezaei, Vossen, Schrijvers, Openda, Ngonge en zelfs Diatta) lijkt me.
Opnieuw met 1 spits... Laat dat aub geen waar zijn. Is een stap achteruit.
Hopelijk spiegelen we ons aan de Liverpools en RB Salzburgs van deze wereld.
Gebruikersavatar
Okido
Belofte
Berichten: 295
Lid geworden op: 31 jul 2017, 15:26

Re: Forumscouting

Bericht door Okido »

Hannes schreef: 24 mei 2019, 15:40 Opnieuw met 1 spits... Laat dat aub geen waar zijn. Is een stap achteruit.
Hopelijk spiegelen we ons aan de Liverpools en RB Salzburgs van deze wereld.
Ik hoop met je mee hoor! Maar Clement liet Genk wel goed voetballen in een 4-3-3 en heeft bij Brugge onder MPH ook al zo gespeeld. Ik zou er niet van schrikken, maar dan moeten we wel enkele spelers halen. Een echte linksachter om 4-3-3 te spelen hebben we momenteel niet in de kern zitten en bv. Vossen rendeert echt niet alleen voorin.
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest!
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: Forumscouting

Bericht door Khas »

Hannes schreef: 24 mei 2019, 15:40

Opnieuw met 1 spits... Laat dat aub geen waar zijn. Is een stap achteruit.
Hopelijk spiegelen we ons aan de Liverpools en RB Salzburgs van deze wereld.
Bwa, van 0 naar 1 vind ik nog zo geen grote stap achteruit.
Ik hoop dat ze niet enkel aan een targetman denken als vervanger van Wesley en het daarbij houden.
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3198
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Forumscouting

Bericht door Pica »

Liever met één spits die diepgang zoekt, dan met twee die op de eigen helft staan te schimmelen :mrgreen:
ClubFanVinne
Profvoetballer
Berichten: 410
Lid geworden op: 07 jan 2019, 16:01

Re: Forumscouting

Bericht door ClubFanVinne »

Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Forumscouting

Bericht door Cedrinho »

Naar het schijnt mag Andreas Pereira weg bij ManU?

*begint te dromen*
ClubFanVinne
Profvoetballer
Berichten: 410
Lid geworden op: 07 jan 2019, 16:01

Re: Forumscouting

Bericht door ClubFanVinne »

Cedrinho schreef: 12 jun 2019, 15:14 Naar het schijnt mag Andreas Pereira weg bij ManU?

*begint te dromen*
Gaat een nieuw contract krijgen, Solskjaer gelooft in hem. Zouden trouwens minimum 40 milj verlangen. Geen spek voor onze bek dus.
ClubFanVinne
Profvoetballer
Berichten: 410
Lid geworden op: 07 jan 2019, 16:01

Re: Forumscouting

Bericht door ClubFanVinne »

Ik denk dat we die Hurtado wel moeten halen. Doet mij aan bacca denken. Als we toch met 1 spits spelen lijkt dit wel een goede speler.
Habib Diallo lijk mij ook een goeie optie.

https://www.youtube.com/watch?time_cont ... -HL11vq2NI
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3701
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: Forumscouting

Bericht door Bosko »

ClubFanVinne schreef: 13 jun 2019, 00:12 Ik denk dat we die Hurtado wel moeten halen. Doet mij aan bacca denken. Als we toch met 1 spits spelen lijkt dit wel een goede speler.
Habib Diallo lijk mij ook een goeie optie.

https://www.youtube.com/watch?time_cont ... -HL11vq2NI
Hurtado stond hier vorig jaar bijna, maar koos voor een andere ploeg met speelgaranties.
Ondertussen is hij niet meer haalbaar voor ons.
ClubFanVinne
Profvoetballer
Berichten: 410
Lid geworden op: 07 jan 2019, 16:01

Re: Forumscouting

Bericht door ClubFanVinne »

Bosko schreef: 13 jun 2019, 15:07
ClubFanVinne schreef: 13 jun 2019, 00:12 Ik denk dat we die Hurtado wel moeten halen. Doet mij aan bacca denken. Als we toch met 1 spits spelen lijkt dit wel een goede speler.
Habib Diallo lijk mij ook een goeie optie.

https://www.youtube.com/watch?time_cont ... -HL11vq2NI
Hurtado stond hier vorig jaar bijna, maar koos voor een andere ploeg met speelgaranties.
Ondertussen is hij niet meer haalbaar voor ons.
Zijn prijs zal lager liggen dan die van Awoniyi (8milj) en Osimhen (12milj).
zegmaardag
Invaller
Berichten: 938
Lid geworden op: 07 jun 2016, 22:21

Re: Forumscouting

Bericht door zegmaardag »

Ik ben er van overtuigd dat we ons inkomend transferrecord wéér gaan breken.

Toen Wesley gehaald werd, was er tijd voor hem om zich te ontwikkelen, nu is er echt een leemte die moét worden opgevuld.

Ik hou m’n hart vast, maar vertrouw opt goede werk van de afgelopen jaren!
ClubFanVinne
Profvoetballer
Berichten: 410
Lid geworden op: 07 jan 2019, 16:01

Re: Forumscouting

Bericht door ClubFanVinne »

Dit zou een goeie ploeg zijn voor volgend jaar. Diatta, schrijvers en vanaken kunnen voordurend wisselen van posities achter 1 diepe spits. En met kamada, skov olsen en ngonge, Mcgree heb je hele goeie vervangers.
Bijlagen
Screenshot_20190615-193403_1.jpg
Screenshot_20190615-193403_1.jpg (164.86 KiB) 12517 keer bekeken
ClubFanVinne
Profvoetballer
Berichten: 410
Lid geworden op: 07 jan 2019, 16:01

Re: Forumscouting

Bericht door ClubFanVinne »

ClubFanVinne schreef: 16 jun 2019, 10:04 Dit zou een goeie ploeg zijn voor volgend jaar. Diatta, schrijvers en vanaken kunnen voordurend wisselen van posities achter 1 diepe spits. En met kamada, skov olsen en ngonge, Mcgree heb je hele goeie vervangers.
Men zal mijn keuze voor boeckx raar vinden als 2de doelman maar is een goede keeper. Mag weg. Maakt geen problemen om 2de keeper te zijn en zo kan hij zijn ervaring overdragen naar de 2 jonge keepers. Letica zou ik uitlenen. Horvat, hubert verkopen.
Plaats reactie