Forumscouting

Alle transfernieuws

Moderator: Bosko

ClubFanVinne
Profvoetballer
Berichten: 413
Lid geworden op: 07 jan 2019, 16:01

Re: Zomertransfers 2022 OUT

Bericht door ClubFanVinne »

IsO schreef: 27 aug 2022, 07:32
HeervanBiesen schreef: 27 aug 2022, 00:08
t4nd schreef: 24 aug 2022, 21:10
maartendr81 schreef: 24 aug 2022, 20:56 Zonder verpinken een bod van 40M doen maar langs de andere kant een bod verhogen met een schamel 1M … Ik begrijp dat ze voor oudere spelers een ander aankoopbeleid hanteren maar ergens voelt dit toch wat onrespectvol aan ten aanzien van onze Club. Of ben ik de enige die dit zo ervaar? 🤨
Ik vind het ook onrespectvol naar Vanaken toe. Eerst een bod van 10m + 3m bonussen geweigerd zien, om dan "te verhogen" naar 11m + 2m bonussen. Tegelijk doen ze een bod van 40m op Paqueta (die weliswaar jonger is). Als ze Hans écht willen gaan ze voor 17m + wat bonussen en dan gaat Club toegeven. Nu voelt het alsof ze in Hans een goedkope tussenoplossing zien.
Of het is een manier om Hans en Club onder druk te zetten... (remember Milan die plots Ziyech wouden halen).
Hoop wel "als Hans zou vertrekken" dit liever vandaag dan morgen gebeurd, tis bijna 1 september en moeten toch een degelijke vervanger hebben...

Los van Hans zijn voetballende capaciteiten is het een dragende speler en een ervaren rot in onze ploeg.
(eerlijkheidshalve ben ik geen fan van hans, ok zijn passes vind ik geweldig, maar hou persoonlijk meer van een ander type nummer 10).
Maar tis niet simpel als hij zou vertrekken iemand te vinden die meteen presteert en een niveau heeft.
Ik denk niet dat Milan ooit écht een bod heeft uitgebracht op Ziyech. West Ham bood blijkbaar al 50 miljoen of meer op Paqueta, en de deal zou zo goed als rond zijn

Ik ben wél grote fan van Hans, maar ben het met je eens dat, àls hij nog vertrekt, het beter zo snel mogelijk wordt afgehandeld
Ik denk dat een rechtstreekse vervanger halen voor vanaken een fout is want vanaken. Kan je nie zomaar veranderen. Ik zie het eerder als een opportuniteit om die positie anders in te gaan vullen. Bvb door te schakelen naar een 3-4-3

Ik zie 3 oningevulde posities als vanaken vertrekt. Hoe deze 3 worden ingevuld is afhankelijk van de lineup.

Ik zou ze invullen met Zagadou als centrale verdediger. Nieuwkoop als backup voor Buchanan. Als extra spits zijn er een hoop opties die ik zie, dit lijken mij allemaal goeie aankopen.

Elye Wahi
https://www.transfermarkt.be/elye-wahi/ ... ler/659542

Habib Diallo
https://www.transfermarkt.be/habib-dial ... ler/344888

Jesús Ferreira
https://www.transfermarkt.be/jesus-ferr ... ler/474249

Alexander Sörloth
https://www.transfermarkt.be/alexander- ... ler/238407

Myron Boadu
https://www.transfermarkt.be/myron-boad ... ler/412932

Lassina Traoré
https://www.transfermarkt.be/lassina-tr ... ler/551695
Bijlagen
Screenshot_20220827_125507.jpg
Screenshot_20220827_125507.jpg (177.75 KiB) 5568 keer bekeken
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3336
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Zomertransfers 2022 OUT

Bericht door IsO »

ClubFanVinne schreef: 27 aug 2022, 13:08
IsO schreef: 27 aug 2022, 07:32
HeervanBiesen schreef: 27 aug 2022, 00:08
t4nd schreef: 24 aug 2022, 21:10
maartendr81 schreef: 24 aug 2022, 20:56 Zonder verpinken een bod van 40M doen maar langs de andere kant een bod verhogen met een schamel 1M … Ik begrijp dat ze voor oudere spelers een ander aankoopbeleid hanteren maar ergens voelt dit toch wat onrespectvol aan ten aanzien van onze Club. Of ben ik de enige die dit zo ervaar? 🤨
Ik vind het ook onrespectvol naar Vanaken toe. Eerst een bod van 10m + 3m bonussen geweigerd zien, om dan "te verhogen" naar 11m + 2m bonussen. Tegelijk doen ze een bod van 40m op Paqueta (die weliswaar jonger is). Als ze Hans écht willen gaan ze voor 17m + wat bonussen en dan gaat Club toegeven. Nu voelt het alsof ze in Hans een goedkope tussenoplossing zien.
Of het is een manier om Hans en Club onder druk te zetten... (remember Milan die plots Ziyech wouden halen).
Hoop wel "als Hans zou vertrekken" dit liever vandaag dan morgen gebeurd, tis bijna 1 september en moeten toch een degelijke vervanger hebben...

Los van Hans zijn voetballende capaciteiten is het een dragende speler en een ervaren rot in onze ploeg.
(eerlijkheidshalve ben ik geen fan van hans, ok zijn passes vind ik geweldig, maar hou persoonlijk meer van een ander type nummer 10).
Maar tis niet simpel als hij zou vertrekken iemand te vinden die meteen presteert en een niveau heeft.
Ik denk niet dat Milan ooit écht een bod heeft uitgebracht op Ziyech. West Ham bood blijkbaar al 50 miljoen of meer op Paqueta, en de deal zou zo goed als rond zijn

Ik ben wél grote fan van Hans, maar ben het met je eens dat, àls hij nog vertrekt, het beter zo snel mogelijk wordt afgehandeld
Ik denk dat een rechtstreekse vervanger halen voor vanaken een fout is want vanaken. Kan je nie zomaar veranderen. Ik zie het eerder als een opportuniteit om die positie anders in te gaan vullen. Bvb door te schakelen naar een 3-4-3

Ik zie 3 oningevulde posities als vanaken vertrekt. Hoe deze 3 worden ingevuld is afhankelijk van de lineup.

Ik zou ze invullen met Zagadou als centrale verdediger. Nieuwkoop als backup voor Buchanan. Als extra spits zijn er een hoop opties die ik zie, dit lijken mij allemaal goeie aankopen.

Elye Wahi
https://www.transfermarkt.be/elye-wahi/ ... ler/659542

Habib Diallo
https://www.transfermarkt.be/habib-dial ... ler/344888

Jesús Ferreira
https://www.transfermarkt.be/jesus-ferr ... ler/474249

Alexander Sörloth
https://www.transfermarkt.be/alexander- ... ler/238407

Myron Boadu
https://www.transfermarkt.be/myron-boad ... ler/412932

Lassina Traoré
https://www.transfermarkt.be/lassina-tr ... ler/551695
Ik denk echt niet dat ze Boyata haalden voor de bank
Sanders
Supersub
Berichten: 1062
Lid geworden op: 04 okt 2021, 15:03

Re: Forumscouting

Bericht door Sanders »

IsO schreef: 27 aug 2022, 08:11
Ik ken hem niet, maar lijkt mij veel geld voor een speler die vorig jaar geen basisplaats had bij Rennes en niet bijzonder veel scoorde.
Leek wel vaste invaller, want telt minuten in bijna elke wedstrijd.
Volgers van het Franse voetbal hier op het forum?
FCBrugesawayoflife
Jeugdspeler
Berichten: 174
Lid geworden op: 30 mei 2016, 11:08

Re: Forumscouting

Bericht door FCBrugesawayoflife »

Sanders schreef: 27 aug 2022, 15:51
IsO schreef: 27 aug 2022, 08:11
Ik ken hem niet, maar lijkt mij veel geld voor een speler die vorig jaar geen basisplaats had bij Rennes en niet bijzonder veel scoorde.
Leek wel vaste invaller, want telt minuten in bijna elke wedstrijd.
Volgers van het Franse voetbal hier op het forum?
Volger of kenner ben ik niet van het Franse voetbal maar wel wat opgezocht en veel fans van Rennes zijn hem liever kwijt dan rijk. In de combinatie waardeloos en scoort heel moeilijk volgens hen. Voor wat het waard is natuurlijk.
Vakie 214
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3336
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Forumscouting

Bericht door IsO »

Sanders schreef: 27 aug 2022, 15:51
IsO schreef: 27 aug 2022, 08:11
Ik ken hem niet, maar lijkt mij veel geld voor een speler die vorig jaar geen basisplaats had bij Rennes en niet bijzonder veel scoorde.
Leek wel vaste invaller, want telt minuten in bijna elke wedstrijd.
Volgers van het Franse voetbal hier op het forum?
Ken hem ook niet, en ook niet echt een volger van de ligue 1, maar hier een scout report van paar seizoenen terug:
https://footballbh.net/2020/04/09/serho ... s-tactics/

Lees daarnaast ook dat hij graag door het midden (doorsteekpass) wordt aangespeeld, iets wat niet echt de stijl is van Rennes, die vaak werken met lage crosses, iets wat hem minder schijnt te liggen.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3336
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Forumscouting

Bericht door IsO »

Yago
Belofte
Berichten: 228
Lid geworden op: 02 aug 2017, 20:29

Re: Forumscouting

Bericht door Yago »

Rennes wilt hem graag kwijt, dan is 10 m gewoon veel te veel. Geval Maouassa.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3336
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Forumscouting

Bericht door IsO »

Yago schreef: 27 aug 2022, 22:18 Rennes wilt hem graag kwijt, dan is 10 m gewoon veel te veel. Geval Maouassa.
Rennes haalde hem zelf voor 15 miljoen. Logisch dat ze dat bedrag zoveel als mogelijk willen recupereren. Zou ook niet de eerste speler zijn die niet optimaal rendeert in een systeem, om dat wel te doen in een ander. Kan je toelichten om welke voetbalgerelateerde redenen hij niet bij ons zou passen?
CRS006
Tester
Berichten: 95
Lid geworden op: 09 mar 2018, 08:30

Re: Zomertransfers 2022 OUT

Bericht door CRS006 »

ClubFanVinne schreef: 27 aug 2022, 13:08
IsO schreef: 27 aug 2022, 07:32
HeervanBiesen schreef: 27 aug 2022, 00:08
t4nd schreef: 24 aug 2022, 21:10
maartendr81 schreef: 24 aug 2022, 20:56 Zonder verpinken een bod van 40M doen maar langs de andere kant een bod verhogen met een schamel 1M … Ik begrijp dat ze voor oudere spelers een ander aankoopbeleid hanteren maar ergens voelt dit toch wat onrespectvol aan ten aanzien van onze Club. Of ben ik de enige die dit zo ervaar? 🤨
Ik vind het ook onrespectvol naar Vanaken toe. Eerst een bod van 10m + 3m bonussen geweigerd zien, om dan "te verhogen" naar 11m + 2m bonussen. Tegelijk doen ze een bod van 40m op Paqueta (die weliswaar jonger is). Als ze Hans écht willen gaan ze voor 17m + wat bonussen en dan gaat Club toegeven. Nu voelt het alsof ze in Hans een goedkope tussenoplossing zien.
Of het is een manier om Hans en Club onder druk te zetten... (remember Milan die plots Ziyech wouden halen).
Hoop wel "als Hans zou vertrekken" dit liever vandaag dan morgen gebeurd, tis bijna 1 september en moeten toch een degelijke vervanger hebben...

Los van Hans zijn voetballende capaciteiten is het een dragende speler en een ervaren rot in onze ploeg.
(eerlijkheidshalve ben ik geen fan van hans, ok zijn passes vind ik geweldig, maar hou persoonlijk meer van een ander type nummer 10).
Maar tis niet simpel als hij zou vertrekken iemand te vinden die meteen presteert en een niveau heeft.
Ik denk niet dat Milan ooit écht een bod heeft uitgebracht op Ziyech. West Ham bood blijkbaar al 50 miljoen of meer op Paqueta, en de deal zou zo goed als rond zijn

Ik ben wél grote fan van Hans, maar ben het met je eens dat, àls hij nog vertrekt, het beter zo snel mogelijk wordt afgehandeld
Ik denk dat een rechtstreekse vervanger halen voor vanaken een fout is want vanaken. Kan je nie zomaar veranderen. Ik zie het eerder als een opportuniteit om die positie anders in te gaan vullen. Bvb door te schakelen naar een 3-4-3

Ik zie 3 oningevulde posities als vanaken vertrekt. Hoe deze 3 worden ingevuld is afhankelijk van de lineup.

Ik zou ze invullen met Zagadou als centrale verdediger. Nieuwkoop als backup voor Buchanan. Als extra spits zijn er een hoop opties die ik zie, dit lijken mij allemaal goeie aankopen.

Elye Wahi
https://www.transfermarkt.be/elye-wahi/ ... ler/659542

Habib Diallo
https://www.transfermarkt.be/habib-dial ... ler/344888

Jesús Ferreira
https://www.transfermarkt.be/jesus-ferr ... ler/474249

Alexander Sörloth
https://www.transfermarkt.be/alexander- ... ler/238407

Myron Boadu
https://www.transfermarkt.be/myron-boad ... ler/412932

Lassina Traoré
https://www.transfermarkt.be/lassina-tr ... ler/551695
Deze opstelling lijkt me als je puur naar het profiel van de spelers kijkt niet ideaal.

Ik vrees dat je totaal u evenwicht in de ploeg kwijt bent met deze invulling.

Lang en Skov hebben dan wel de vrijheid om zich volledig op de aanval te focussen maar met onze reeds vrij wankele verdediging met 3 achteraan en twee middenvelders die zeer graag hoog doordekken op het veld om daar de bal te veroveren.

Hoefkens wil dat club enorm veel druk naar voren zet dat begint dan veelal centraal op het veld. Al verschillende keren succes ( niet altijd met een goal maar toch) gehad doordat jutgla en Sowah druk zetten en Nielsen dan om tss de pas te zitten of de bal kan veroveren van de tegenstander die de bal juist aan het controleren is. Nielsen was als 6 bij union ook een speler die graag eens in het gat dook en hoog op het veld stond. Heeft ook zij afstandsschot die echt een extra wapen is (was bij union ook al zo). Met 2 centraal moet je al behoudender spelen en zal hij minder kunnen doordrukken en ook minder in een positie komen waar hij eens op goal kan trappen.

Als je dan beelden van Onyedika bekijkt, het scoutingsverslag hier in de groep leest en dan wat fora overloopt, lijkt deze speler graag nog hoger druk te zetten dan Nielsen. Meeste van zijn balveroveringen zijn op de helft van de tegenstander als je het mag geloven. En als je dan de beelden bekijkt lijkt dit inderdaad te kloppen. Fysiek beestje die met zijn kracht en snelheid er graag in vliegt en echt hoog druk zet.

Als je dan tegen een middenveld met 3 speelt zit je met een serieus probleem. Dan moet Buchanan of Meijer steeds naar binnen komen om dit op te vangen en ligt de flank vervolgens volledig open. Lang en Skov (zeker Skov) zullen wel af en toe ook inzakken en teruglopen maar je zegt net dat ze zich ten volle in de aanval moeten kunnen uitleven. Ik vrees dat je met deze opstelling dan een omgekeerd effect verkrijgt en dat ze juist nog meer zullen mogen meeverdedigen (toch iedere keer 1 van de 2).

In deze opstelling neem je denk ik ook te veel sterktes (extra wapens en kwaliteiten) van uw spelers af en dit enkel en alleen om Lang en Skov het makkelijker te maken (terwijl hij dit niet per se nodig heeft - Nu ik zie onze flanken liever ook vooral aan aanvallen denken en dat ze minder energie in het verdedigen moeten steken hoor.

Maar met deze opstellingen haal je Mata nog meer uit zijn spel en is hij echt gwn een pure verdediger, die nooit meer mee kan inschuiven in de aanval terwijl hij samen met Gomez (anderlecht- wel weg nu) en Munoz (Genk) de beste aanvallende verdedigers van de JPL zijn die de eindlijn kunnen anvallen en dan een goeie voorzet of actie kunnen inzetten. Vind het nu al jammer dat hij in de 3-5-2 dit zo goed als niet meer kan doen. Is het sterkst in een 4-3-3.

Zoals ik al zei mogen uw twee middenvelders die grg hoog druk zetten en ook grg eens oprukken in aanval veel behoudender spelen en verlies je Nielsen zijn afstandsschot.

Ook Buchanan en Jutgla zouden hier onder lijden.

- Buchanan is een echte sprintbom en kan iedereen in onze competitie er af lopen (ben ik vrij zeker van). Zet hem achter Skov ( dus nog een aanvaller voor hem - dus ook een extra verdediger) bezet je zijn volledige flank vol waardoor hij niet meer door de bal diep te steken of zijn eerste man te passeren een open baan heeft tot aan de eindlijn. Nu moest er steeds een centrale verdediger uitwijken. In dit systeem is dit minder en kan de verdediger van Skov helpen Buchanan in eerste instantie op te vangen + Centrale verdedigers moeten niet direct beginnen uit te stappen waardoor er centraal geen gaten vallen voor de opkomende middenvelders ( die je in se niet meer hebt) of Jutgla.

En voor Jutgla ... zal hij steeds alleen tegen 2 verdedigers staan die de gehele match hun enkel moeten focussen op hem en eventueel inkomende drives van Lang en Skov. Ook denk ik dat jutgla een spits is die enorm profiteert van hij feit dat hij een spitsbroer naast zich heeft. Ik zie liever een echte spits naast hem maar Sowah doet het zeker niet slecht en heeft een groot aandeel in het feit dat Jutgla zich steeds zo goed kan aanbieden. Verdediging moet ook Sowah in de gaten houden voor centrale runs en Jutgla kan zodanig goed het spel lezen dat hij steeds de juiste looplijnen maakt. Neem zijn spitsbroer weg dan neem je hem ook veel gaten om in te duiken en spelvrijheid af.

Met dit systeem maak je het de tegenstander ook veel te makkelijk dat ze maar op 1 bepaalde manier moeten verdedigen. Kunnen zich steeds met 2 focussen op Jutgla die op een eiland zal komen te staan en twee flanken die steeds naar binnen zullen komen om op goal te trappen of gwn pasje opzij te geven naar Jutgla want een opkomende middenvelder als Hans heb je niet meer. Hooguit zal je nog Nielsen hebben die mss mee zal opgeschoven zijn.

Ook neem je gwn al het gevaar op voorzetten weg (0 kopgevaar). Want het zal enkel Jutgla 1m75 tegen 2 beren zijn die in de box zullen staan. geen infiltrerende middenvelder a la Hans ( zeer goeie kopper). Hooguit een Lang of Skov die van de andere kant is naar binnengelopen ( als lang niet ingezakt is naar de bal toe om hem daar te gaan opvragen). En heel mss Nielsen die op de rand van de 16 zal staan om de afvallende bal naar goal te kunnen trappen.

+ Ook Meijer haalt imo geen voordeel in deze opstelling. Je zou denken dat het hem beter zal uitkomen omdat hij dan niet steeds de gehele flank moet doen maar met Lang voor hem zal hij nog meer moeten verdedigen omdat dan ook Lang zijn man veel zal mee opschuiven ( want lang loopt meer dan de helft van de keren niet terug) en er zullen ook enorme gaten in zijn rug vallen als hij steun moet leveren aan het middenveld. Als de tegenstander dan van flank wisselt ligt de gehele flank open voor twee tegenstanders omdat 1 Meijer in het midden is afgezakt en Lang terug aan het slenteren is.

Nee op zich kan ons systeem 3-5-2 echt ideaal zijn voor de spelers die we hebben (+ nog die gedroomde spits en vervanger van Vanaken indien nodig). Alle respect voor Meijer ( doet het zeker niet slecht en groeit iedere match) maar met een Buchanan erbij zal het al enorm veel schelen. Nu moet het bij ons vooral van rechts komen (en centraal). Met Buchanan links heb je direct zo veel aanvallend gevaar erbij en moet de tegenstander hier ook rekenen mee houden.

Dan ook nog Onyedika erbij die normaal toch een verbetering zou moeten zijn op Odoi. Doet het zeker niet slecht maar ik mis toch mss nog wat extra power en snelheid bij hem en dit zou Onyedika moeten oplossen + zou hele goeie voetjes hebben ook.

Doe daar dan nog een echt goeie spitsbroer bij (goeie kopper, snel met diepgang) en je hebt de ideale ploeg om 3-5-2 te spelen. En je hebt dan nog een hele sterke bank met spelers als Rits, Sowah, Odoi, Mechele, ...

Nu met Boyata erbij zal er wss geen verdediger meer bijkomen toch had ik grg nog een Zagadou zien komen. Zou deze ploeg echt zo AF maken. Zet hem centraal en uw probleem in de opbouw van achteruit uit is opgelost (wat met Brandon centraal toch wel echt een ramp is). Zagadou kan voor een verdediger met zijn lengte ( 1m96) abnormaal goed voetballen en heeft die snelheid om ballen centraal in de rug van de verdediging er uit te halen. Plus jah win daar maar eens een kopduel van ...

En hoe de rest van het seizoen zullen spelen zal ook sterk afhangen van het feit of Hans nu nog vertrekt of niet. Nu ik hou van Hans maar ik denk dat het mss voor alle partijen de ideale moment is om er een mooi afscheid van te maken.

Hans wil na alles bereikt te hebben in de JPL nog eens kunnen proeven van de PL (toch hoogst aangeschreven competitie). En als we eerlijk zijn is dit ook zijn laatste kans hiervoor (ik vrees zelfs dat hij mss een jaartje of twee te laat is zelfs - komt er ook niet jonger op en is een zeer fysieke competitie). Zal daar ook nog veel meer kunnen verdienen dan bij ons dus ook al is hij daar niet direct basisspeler of zakken ze uit de competitie is het toch een extra ervaring geweest en armer zal hij er niet op worden. Is hoe dan ook een win voor hem.

En voor Club is dit mss dit seizoen pijnlijk laar je kunt wel nog voor een 30 jarige meer dan 10 miljoen ( denk zelfs dat ze toch min 15 zullen moeten bieden voordat club akkoord gaat). Dit is toch ook ongezien in de JPL en dit geeft toch Club ook opnieuw de nodige centjes om normaal toch een waardige vervanger te halen !!!

Indien ze 15 mil kunnen krijgen zou Club toch een deftige vervanger moeten kunnen halen (op papier toch - altijd afwachten wat een transfer geeft). En indien dit voor die prijs niet mogelijk lijkt leg desnoods dan nog een 3 a 5 miljoen op. Dan kan je toch perfect ergens een goeie 10 vinden die tss de 22 en 26 jaar is. en waar je mogelijks nog bij doorverkoop winst kan maken.

Nu en mocht het verlies van Hans te groot zijn waardoor we de titel niet winnen is dit in mijn ogen niet onmiddellijk een ramp. Na al die succesvolle jaren kan een overgangsseizoen altijd wel eens gebeuren. Dan is het aan Club om slim verder te bouwen en de nodige aanpassingen en versterkingen te doen volgend jaar om toch weer top te zijn en dan heeft de nieuwe 10 tenminste al een seizoen zich kunnen inspelen.

En ook al hebben we een zeer sterke kern (indien Onyedika effectief rond is en we nog die broodnodige spits binnenhalen) is het het eerste seizoen in de afgelopen seizoenen dat ik twijfel of we wel kampioen gaan spelen. Ook al blijft Hans is dit imo geen zekerheid zoals we de vorige seizoenen hadden.

Ik geloof er zeker in dat we kampioen kunnen spelen en soms zag ik al vlagen van echt leuk aanvallend voetbal met hoge pressing (type voetbal die ik het liefst zie), maar door al die vertrekkers of "afgedankten" ( zijn bijna allemaal toch wel belangrijke spelers) en Hoefkens als coach (lijkt me soms te veel fan te zijn en te veel met zijn gevoel te kiezen dan echt doordachte keuzes te maken) + het feit dat er toch iets gaande moet zijn in de kleedkamer Vormer, Balanta en Hendry die plots niet meer goed gng zijn ... Moet toch storend zijn voor de gehele ploeg (hopelijk toch ook rap opgelost).

Ook die interviews van enkele spelers waaronder Hans die zei dat het nog voor veel spelers onduidelijk is hoe ze moeten spelen of lopen lijkt lij vreemd en toch wat beangstigend.

Nu, ooit komt het er aan dat Club Hans kwijt is. Ofwel door een transfer ofwel omdat hij stopt met voetballen. Dan heb ik liever dat het door de grote poort is met nog een mooie transfer zoals Hans zelf wilt en dat we er nog een mooi bedrag voor krijgen. Ik vind het nu al jammer hoe het bij Vormer aan het lopen is en wil hetzelfde binnen twee seizoenen niet met Hans meemaken.

Hou je Hans verschuif je het probleem. De kans is zeker groter dat je dit jaar toch kampioen zal spelen indien hij blijft. Maar je bent dit nooit zeker (hangt van zo veel factoren en wat geluk af) + je hebt de argumenten die ik hierboven aanhaal en je hebt de andere topploegen (Genk, anderlecht, Gent en Antwerpen) die sterker zijn of vorig seizoen.

Dus indien het dit seizoen ook met Hans niet zou lukken heb je hetzelfde resultaat mocht je Hans kwijt geweest zijn en geen kampioen spelen ,maar zit je met het gegeven dat je hem het jaar er op toch kwijt bent omdat je mss geen CL speelt ( is dan weer een jaar ouder) dus zal voor minder geld zijn of dat je binnen 2 of 3 jaar als fan begint te morren dat hij eigenlijk niet meer goed gng is als starter ( zoals met vormer het geval was) en dan zit je met een bankspeler of starter die eigenlijk niet meer voldoet maar wel lekkeer 3 A 4 miljoen netto per seizoen verdient.

Maar je zit ook als fan verveelt met de situatie omdat je eigenlijk liever een vervanger wilt maar toch zodanig veel respect hebt voor Hans ( aandeel in 5 titels, ...) dat je hem toch nog dat jaartje of 2 gunt. Maar het probleem is dat je als Club zijnde jezelf in de problemen steekt en er dan niet 1 overgangsseizoen zonder titel in zit maar dat de kans bestaat dat je 2 a 3 jaar naast de titel gaat grijpen wat dan weer wel zuurder zal beginnen smaken.
Yago
Belofte
Berichten: 228
Lid geworden op: 02 aug 2017, 20:29

Re: Forumscouting

Bericht door Yago »

Ideaal is een 4-3-3 met Onyedika/Nielsen/Vanaken middenveld (of vervanger als Hans nog vertrekt), Jutgla in de spits en Lang/Skov/Buchanan op de vleugels afhankelijk van fitheid/vorm. Meijer brengt aanvallend veel te weinig als wingback, en Mata benut je niet voluit als CV; met 4 achteraan is optimaal voor beiden.
HeervanBiesen
A-kern
Berichten: 625
Lid geworden op: 26 jun 2017, 16:56

Re: Forumscouting

Bericht door HeervanBiesen »

Yago schreef: 28 aug 2022, 18:56 Ideaal is een 4-3-3 met Onyedika/Nielsen/Vanaken middenveld (of vervanger als Hans nog vertrekt), Jutgla in de spits en Lang/Skov/Buchanan op de vleugels afhankelijk van fitheid/vorm. Meijer brengt aanvallend veel te weinig als wingback, en Mata benut je niet voluit als CV; met 4 achteraan is optimaal voor beiden.
Volledig mee eens!

Al gaan ze toch naar een 343 of 352 moeten switchen tijdens de wedstrijd, elke topploeg doet dit momenteel om ruimtes en gaten bij de tegenstander ge creëren.
Dit was nodig, omdat alle kleine ploegen met 11 man op hun helft bleven staan.

Maar ben wel fan van een 433, wil club er ook graag in zien spelen 🙂
HeervanBiesen
A-kern
Berichten: 625
Lid geworden op: 26 jun 2017, 16:56

Re: Zomertransfers 2022 OUT

Bericht door HeervanBiesen »

IsO schreef: 27 aug 2022, 15:42
ClubFanVinne schreef: 27 aug 2022, 13:08
IsO schreef: 27 aug 2022, 07:32
HeervanBiesen schreef: 27 aug 2022, 00:08
t4nd schreef: 24 aug 2022, 21:10
maartendr81 schreef: 24 aug 2022, 20:56 Zonder verpinken een bod van 40M doen maar langs de andere kant een bod verhogen met een schamel 1M … Ik begrijp dat ze voor oudere spelers een ander aankoopbeleid hanteren maar ergens voelt dit toch wat onrespectvol aan ten aanzien van onze Club. Of ben ik de enige die dit zo ervaar? 🤨
Ik vind het ook onrespectvol naar Vanaken toe. Eerst een bod van 10m + 3m bonussen geweigerd zien, om dan "te verhogen" naar 11m + 2m bonussen. Tegelijk doen ze een bod van 40m op Paqueta (die weliswaar jonger is). Als ze Hans écht willen gaan ze voor 17m + wat bonussen en dan gaat Club toegeven. Nu voelt het alsof ze in Hans een goedkope tussenoplossing zien.
Of het is een manier om Hans en Club onder druk te zetten... (remember Milan die plots Ziyech wouden halen).
Hoop wel "als Hans zou vertrekken" dit liever vandaag dan morgen gebeurd, tis bijna 1 september en moeten toch een degelijke vervanger hebben...

Los van Hans zijn voetballende capaciteiten is het een dragende speler en een ervaren rot in onze ploeg.
(eerlijkheidshalve ben ik geen fan van hans, ok zijn passes vind ik geweldig, maar hou persoonlijk meer van een ander type nummer 10).
Maar tis niet simpel als hij zou vertrekken iemand te vinden die meteen presteert en een niveau heeft.
Ik denk niet dat Milan ooit écht een bod heeft uitgebracht op Ziyech. West Ham bood blijkbaar al 50 miljoen of meer op Paqueta, en de deal zou zo goed als rond zijn

Ik ben wél grote fan van Hans, maar ben het met je eens dat, àls hij nog vertrekt, het beter zo snel mogelijk wordt afgehandeld
Ik denk dat een rechtstreekse vervanger halen voor vanaken een fout is want vanaken. Kan je nie zomaar veranderen. Ik zie het eerder als een opportuniteit om die positie anders in te gaan vullen. Bvb door te schakelen naar een 3-4-3

Ik zie 3 oningevulde posities als vanaken vertrekt. Hoe deze 3 worden ingevuld is afhankelijk van de lineup.

Ik zou ze invullen met Zagadou als centrale verdediger. Nieuwkoop als backup voor Buchanan. Als extra spits zijn er een hoop opties die ik zie, dit lijken mij allemaal goeie aankopen.

Elye Wahi
https://www.transfermarkt.be/elye-wahi/ ... ler/659542

Habib Diallo
https://www.transfermarkt.be/habib-dial ... ler/344888

Jesús Ferreira
https://www.transfermarkt.be/jesus-ferr ... ler/474249

Alexander Sörloth
https://www.transfermarkt.be/alexander- ... ler/238407

Myron Boadu
https://www.transfermarkt.be/myron-boad ... ler/412932

Lassina Traoré
https://www.transfermarkt.be/lassina-tr ... ler/551695
Ik denk echt niet dat ze Boyata haalden voor de bank
Dat denk ik dus ook niet, er zijn ineens geruchten dat Mechele naar Bologna kan en wil gaan.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5319
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Zomertransfers 2022 OUT

Bericht door Tiki Taka »

HeervanBiesen schreef: 28 aug 2022, 22:46
IsO schreef: 27 aug 2022, 15:42
ClubFanVinne schreef: 27 aug 2022, 13:08
IsO schreef: 27 aug 2022, 07:32
HeervanBiesen schreef: 27 aug 2022, 00:08
t4nd schreef: 24 aug 2022, 21:10
maartendr81 schreef: 24 aug 2022, 20:56 Zonder verpinken een bod van 40M doen maar langs de andere kant een bod verhogen met een schamel 1M … Ik begrijp dat ze voor oudere spelers een ander aankoopbeleid hanteren maar ergens voelt dit toch wat onrespectvol aan ten aanzien van onze Club. Of ben ik de enige die dit zo ervaar? 🤨
Ik vind het ook onrespectvol naar Vanaken toe. Eerst een bod van 10m + 3m bonussen geweigerd zien, om dan "te verhogen" naar 11m + 2m bonussen. Tegelijk doen ze een bod van 40m op Paqueta (die weliswaar jonger is). Als ze Hans écht willen gaan ze voor 17m + wat bonussen en dan gaat Club toegeven. Nu voelt het alsof ze in Hans een goedkope tussenoplossing zien.
Of het is een manier om Hans en Club onder druk te zetten... (remember Milan die plots Ziyech wouden halen).
Hoop wel "als Hans zou vertrekken" dit liever vandaag dan morgen gebeurd, tis bijna 1 september en moeten toch een degelijke vervanger hebben...

Los van Hans zijn voetballende capaciteiten is het een dragende speler en een ervaren rot in onze ploeg.
(eerlijkheidshalve ben ik geen fan van hans, ok zijn passes vind ik geweldig, maar hou persoonlijk meer van een ander type nummer 10).
Maar tis niet simpel als hij zou vertrekken iemand te vinden die meteen presteert en een niveau heeft.
Ik denk niet dat Milan ooit écht een bod heeft uitgebracht op Ziyech. West Ham bood blijkbaar al 50 miljoen of meer op Paqueta, en de deal zou zo goed als rond zijn

Ik ben wél grote fan van Hans, maar ben het met je eens dat, àls hij nog vertrekt, het beter zo snel mogelijk wordt afgehandeld
Ik denk dat een rechtstreekse vervanger halen voor vanaken een fout is want vanaken. Kan je nie zomaar veranderen. Ik zie het eerder als een opportuniteit om die positie anders in te gaan vullen. Bvb door te schakelen naar een 3-4-3

Ik zie 3 oningevulde posities als vanaken vertrekt. Hoe deze 3 worden ingevuld is afhankelijk van de lineup.

Ik zou ze invullen met Zagadou als centrale verdediger. Nieuwkoop als backup voor Buchanan. Als extra spits zijn er een hoop opties die ik zie, dit lijken mij allemaal goeie aankopen.

Elye Wahi
https://www.transfermarkt.be/elye-wahi/ ... ler/659542

Habib Diallo
https://www.transfermarkt.be/habib-dial ... ler/344888

Jesús Ferreira
https://www.transfermarkt.be/jesus-ferr ... ler/474249

Alexander Sörloth
https://www.transfermarkt.be/alexander- ... ler/238407

Myron Boadu
https://www.transfermarkt.be/myron-boad ... ler/412932

Lassina Traoré
https://www.transfermarkt.be/lassina-tr ... ler/551695
Ik denk echt niet dat ze Boyata haalden voor de bank
Dat denk ik dus ook niet, er zijn ineens geruchten dat Mechele naar Bologna kan en wil gaan.
Mechele zit in zijn laatste contractjaar. Mocht hij vertrekken zal er hoogstwaarschijnlijk nog een extra CV aangetrokken worden, me dunkt.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3336
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Forumscouting

Bericht door IsO »

L'équipe citeert ons, naast Werder Bremen, Hertha Berlijn en Trabzonspor, als ploegen die geïnteresseerd zijn in Yusuf Yazici van Lille. Marktwaarde 17 miljoen, dus lijkt me enkel een optie indien Hans zou vertrekken.

https://www.lequipe.fr/Football/Actuali ... le/1350832
Yago
Belofte
Berichten: 228
Lid geworden op: 02 aug 2017, 20:29

Re: Forumscouting

Bericht door Yago »

Een target van Trabzonspor geeft geen goede eerste indruk.
Plaats reactie