Forumscouting

Alle transfernieuws

Moderator: Bosko

ClubFanVinne
Profvoetballer
Berichten: 410
Lid geworden op: 07 jan 2019, 16:01

Re: Forumscouting

Bericht door ClubFanVinne »

Takefusa Kubo is overbodig bij real zou een leuke speler zijn om te halen. Zal wel zeker 15milj kosten.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5309
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Forumscouting

Bericht door Tiki Taka »

ClubFanVinne schreef: 29 apr 2020, 14:40 Takefusa Kubo is overbodig bij real zou een leuke speler zijn om te halen. Zal wel zeker 15milj kosten.
Leuk profiel en super talent... maar wel een beetje realistisch blijven he.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5309
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Forumscouting

Bericht door Tiki Taka »

Adolfo Gaich is volgend jaar einde contract en zou niet wensen te verlengen.
Misschien kan Club een slag slaan?
ClubFanVinne
Profvoetballer
Berichten: 410
Lid geworden op: 07 jan 2019, 16:01

Re: Forumscouting

Bericht door ClubFanVinne »

Tiki Taka schreef: 29 apr 2020, 14:51 Adolfo Gaich is volgend jaar einde contract en zou niet wensen te verlengen.
Misschien kan Club een slag slaan?
Laat ons hopen. Maar Joshua Zirkzee zou ook een goed alternatief zijn.
ClubFanVinne
Profvoetballer
Berichten: 410
Lid geworden op: 07 jan 2019, 16:01

Re: Forumscouting

Bericht door ClubFanVinne »

Tiki Taka schreef: 29 apr 2020, 14:50
ClubFanVinne schreef: 29 apr 2020, 14:40 Takefusa Kubo is overbodig bij real zou een leuke speler zijn om te halen. Zal wel zeker 15milj kosten.
Leuk profiel en super talent... maar wel een beetje realistisch blijven he.
Moet weg bij real en wij spelen champions league. Speelde niet alles bij uitleenbeurt in spanje, wij kunnen hem speelminuten geven en is ideale vervanger voor dennis. Was real niet geintereseerd in dennis volgens de geruchten kunnen een ruildeal voorstellen kubo + 10milj
Gebruikersavatar
Jens27
Profvoetballer
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 dec 2016, 14:16

Re: Forumscouting

Bericht door Jens27 »

:jenne:
:hupclub: :hupclub: :hupclub:
ClubFanVinne
Profvoetballer
Berichten: 410
Lid geworden op: 07 jan 2019, 16:01

Re: Forumscouting

Bericht door ClubFanVinne »

Jens27 schreef: 30 apr 2020, 19:41:jenne:
was sarcastisch bedoeld hé, weet ook wel dat real dennis niet echt wil. Alle spelers worden gelinkt aan real of united om de prijs op te drijven. Brugge zou intresse hebben in Matias Cavalleri 22 jarige flankaanvaller. Moet wel met korrel zout genomen worden.
ClubFanVinne
Profvoetballer
Berichten: 410
Lid geworden op: 07 jan 2019, 16:01

Re: Forumscouting

Bericht door ClubFanVinne »

Izquierdo terug halen lijkt mij ook een optie voor club. Marktwaarde gedaald naar 6,5milj door zijn knie blesurres mss op te halen voor klein bedrag. Denk dat ze hem in brighton enkele keren te vroeg hebben gebracht, ik hoorde in brugge ook vaak dat ze hem moesten temperen na een blessure, zodat hij zichzelf niet overbelast. Hopelijk kan hij dan in brugge terug de oude worden.
ClubFanVinne
Profvoetballer
Berichten: 410
Lid geworden op: 07 jan 2019, 16:01

Re: Forumscouting

Bericht door ClubFanVinne »

Dortmund is geintreseerd in dennis en gotze moet daar vertrekken zou mooie aanwinst zijn. Kan zowel op de flanken als, centraal spelen. 10milj + gotze lijkt me een mooie deel.
Gebruikersavatar
leem
A-kern
Berichten: 579
Lid geworden op: 13 jun 2016, 08:49

Re: Forumscouting

Bericht door leem »

Hoe komt het dt die Gotze zo afgezakt is in marktwaarde op zijn 27ste?
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3275
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Forumscouting

Bericht door IsO »

leem schreef: 10 mei 2020, 11:29 Hoe komt het dt die Gotze zo afgezakt is in marktwaarde op zijn 27ste?
ik zie twee redenen: vooreerst moeilijk kunnen omgaan met de (te) hoge verwachtingen na zijn Golden goal op het WK in 2014. Löw zei voor zijn invalbeurt 'toon de wereld dat je beter bent dan Messi'. Hij zei achteraf zelf dat hij de speler daarmee geen dienst heeft bewezen.

En een tweede: https://www.uzleuven.be/nl/metabole-myopathie
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5309
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Forumscouting

Bericht door Tiki Taka »

zinho vanheusden ?
ClubFanVinne
Profvoetballer
Berichten: 410
Lid geworden op: 07 jan 2019, 16:01

Re: Forumscouting

Bericht door ClubFanVinne »

IsO schreef: 10 mei 2020, 19:25
leem schreef: 10 mei 2020, 11:29 Hoe komt het dt die Gotze zo afgezakt is in marktwaarde op zijn 27ste?
ik zie twee redenen: vooreerst moeilijk kunnen omgaan met de (te) hoge verwachtingen na zijn Golden goal op het WK in 2014. Löw zei voor zijn invalbeurt 'toon de wereld dat je beter bent dan Messi'. Hij zei achteraf zelf dat hij de speler daarmee geen dienst heeft bewezen.

En een tweede: https://www.uzleuven.be/nl/metabole-myopathie

Heeft die echt een spierziekte?
ClubFanVinne
Profvoetballer
Berichten: 410
Lid geworden op: 07 jan 2019, 16:01

Re: Forumscouting

Bericht door ClubFanVinne »

Tiki Taka schreef: 12 mei 2020, 10:52 zinho vanheusden ?
Zou ik wel graag zien komen hem of hoedt.
Sobol mag van mij blijven en daarachter kansen geven aan eigen jeugd.
Op het middenveld hoop ik dat ze Longstaff kunnen vastleggen. Gratis toptransfer.
Daarnaast zou ik graag een ervaren flank aanvaller (Mislav Orsic,Chadli, Ricardo Horta) en een jong talent (ngonge zijn kans geven / Chileen Matias Cavalleri) zien komen.
Diatta proberen nog een seizoen te houden en Dennis verkopen.
In de spits moeten ze zoizo een goeie halen want daar ontbreken we toch wel een basis speler dekeatelare en schrijvers zouden een echte goalgetter naast hen moeten krijgen. (Gaich, batsman, ...)
Mitrivic en rezaei mogen vertrekken, Tau en Diagne zoizo weg. Daarnaast van der Bempt, van den Keybus en de Cuyper volop hun kans geven.
ClubFanVinne
Profvoetballer
Berichten: 410
Lid geworden op: 07 jan 2019, 16:01

Re: Forumscouting

Bericht door ClubFanVinne »

Wat vinden jullie van de geruchten dat ze tau nog een jaar zouden huren hopelijk wel met aankoop optie ik zie anders het nut niet. Ik twijfel niet aan zijn talent maar wel aan zijn fysieke kwaliteiten. En in de belgische competitie heb je die wel nodig, daar kun je natuurlijk wel aan werken dus kan 2 kanten op.
Plaats reactie