Forumscouting
Moderator: Bosko
Re: Forumscouting
Geruchtje dat al even circuleert op de socials:
Wij zouden één van de ploegen zijn (naast o.m. Botafoga en Sporting CP) die Elías Báez volgen, een Argentijnse linksback van 20 jaar die momenteel in Argentinië uitkomt voor San Lorenzo.
Vermoedelijk één van de opties voor mocht één van onze linksbacks vertrekken.
https://x.com/fichajefeed/status/1874011040377155737
https://www.transfermarkt.com/elias-bae ... er/1160854
Wij zouden één van de ploegen zijn (naast o.m. Botafoga en Sporting CP) die Elías Báez volgen, een Argentijnse linksback van 20 jaar die momenteel in Argentinië uitkomt voor San Lorenzo.
Vermoedelijk één van de opties voor mocht één van onze linksbacks vertrekken.
https://x.com/fichajefeed/status/1874011040377155737
https://www.transfermarkt.com/elias-bae ... er/1160854
Re: Forumscouting
Ander geruchtje: Leicester City zou Romero scouten.
https://x.com/FosseHub/status/1876189290818044341
https://x.com/FosseHub/status/1876189290818044341
Re: Forumscouting
Volgens geruchten zou Club interesse hebben in Sondre Langas, een Noorse rechtsvoetige CV van 23 jaar (1m90). Ook Hoffenheim zou hem van nabij volgen.
https://www.transfermarkt.be/sondre-lan ... ler/737837
https://www.transfermarkt.be/sondre-lan ... ler/737837
Re: Forumscouting
https://x.com/sachatavolieri/status/1884209089611227346
Volgens Tavolieri zou kwek geprobeerd hebben om Ibrahim Adel, die eerder aan ons werd gelinkt, te huren. Zijn huidige team zou echter enkel openstaan voor een verkoop. Het zou daarbij 3 miljoen vragen. Getafe zou nog steeds interesse hebben, maar zou moeite hebben om het nodige geld bij elkaar te krijgen. Als die jongen voor ons echt een optie is, lijkt dat bedrag me geen onoverkomelijke hindernis.
Volgens Tavolieri zou kwek geprobeerd hebben om Ibrahim Adel, die eerder aan ons werd gelinkt, te huren. Zijn huidige team zou echter enkel openstaan voor een verkoop. Het zou daarbij 3 miljoen vragen. Getafe zou nog steeds interesse hebben, maar zou moeite hebben om het nodige geld bij elkaar te krijgen. Als die jongen voor ons echt een optie is, lijkt dat bedrag me geen onoverkomelijke hindernis.
Re: Forumscouting
Leuk profiel, echter werd er reeds met Osuji een vervanger gehaald voor Ordonez die in de zomer wel zal vertrekken.IsO schreef: ↑09 jan 2025, 11:35 Volgens geruchten zou Club interesse hebben in Sondre Langas, een Noorse rechtsvoetige CV van 23 jaar (1m90). Ook Hoffenheim zou hem van nabij volgen.
https://www.transfermarkt.be/sondre-lan ... ler/737837
Mocht Romero ook verkassen, dan zou deze jongeman een goede optie zijn.
Re: Forumscouting
Klopt. Dit gerucht dateert dan ook van voor er sprake was van de komst van Osuji.Tiki Taka schreef: ↑30 jan 2025, 07:52Leuk profiel, echter werd er reeds met Osuji een vervanger gehaald voor Ordonez die in de zomer wel zal vertrekken.IsO schreef: ↑09 jan 2025, 11:35 Volgens geruchten zou Club interesse hebben in Sondre Langas, een Noorse rechtsvoetige CV van 23 jaar (1m90). Ook Hoffenheim zou hem van nabij volgen.
https://www.transfermarkt.be/sondre-lan ... ler/737837
Mocht Romero ook verkassen, dan zou deze jongeman een goede optie zijn.
Re: Forumscouting
Die gozer zou voor 4M naar Derby County verkassen.IsO schreef: ↑30 jan 2025, 14:03Klopt. Dit gerucht dateert dan ook van voor er sprake was van de komst van Osuji.Tiki Taka schreef: ↑30 jan 2025, 07:52Leuk profiel, echter werd er reeds met Osuji een vervanger gehaald voor Ordonez die in de zomer wel zal vertrekken.IsO schreef: ↑09 jan 2025, 11:35 Volgens geruchten zou Club interesse hebben in Sondre Langas, een Noorse rechtsvoetige CV van 23 jaar (1m90). Ook Hoffenheim zou hem van nabij volgen.
https://www.transfermarkt.be/sondre-lan ... ler/737837
Mocht Romero ook verkassen, dan zou deze jongeman een goede optie zijn.
Re: Forumscouting
Geruchten over interesse van 2 Belgische ploegen in Batshuayi. Club zou erbij zijn en Galatasaray zou Onyedika willen betrekken in de deal.
Re: Forumscouting
Daarom dat ik dit geruchtje in dit topic zette
Re: Forumscouting
Kan er een nieuw topic aangemaakt worden `Zomertransfers in/out 2025` ?
Het belooft een heel drukke mercato te worden in de zomer, dat is de tol van het Europese succes.
Spelers zoals Ordonez, De Cuyper, Onyedika, Jutgla ... zullen hoogstwaarschijnlijk vertrekken.
Daarenboven wetende dat je centrale as Mignolet-Mechele-Vanaken allen een stuk in de 30 zijn,
dan lijkt het erop dat komende zomer heel belangrijk wordt.
Dan heb ik het nog niet over andere youngsters zoals Seys, Jashari, Tzolis, Talbi ... die zich eveneens
heel fel in de kijker gespeeld hebben op het Europese toneel.
Sjonge jonge Devy en consoorten, smeer jullie kuiten maar in !
Het belooft een heel drukke mercato te worden in de zomer, dat is de tol van het Europese succes.
Spelers zoals Ordonez, De Cuyper, Onyedika, Jutgla ... zullen hoogstwaarschijnlijk vertrekken.
Daarenboven wetende dat je centrale as Mignolet-Mechele-Vanaken allen een stuk in de 30 zijn,
dan lijkt het erop dat komende zomer heel belangrijk wordt.
Dan heb ik het nog niet over andere youngsters zoals Seys, Jashari, Tzolis, Talbi ... die zich eveneens
heel fel in de kijker gespeeld hebben op het Europese toneel.
Sjonge jonge Devy en consoorten, smeer jullie kuiten maar in !
Re: Forumscouting
Ik denk niet dat je ooit voor een mercato anders gezegd hebt eigenlijkTiki Taka schreef: ↑13 feb 2025, 07:55 Kan er een nieuw topic aangemaakt worden `Zomertransfers in/out 2025` ?
Het belooft een heel drukke mercato te worden in de zomer, dat is de tol van het Europese succes.
Spelers zoals Ordonez, De Cuyper, Onyedika, Jutgla ... zullen hoogstwaarschijnlijk vertrekken.
Daarenboven wetende dat je centrale as Mignolet-Mechele-Vanaken allen een stuk in de 30 zijn,
dan lijkt het erop dat komende zomer heel belangrijk wordt.
Dan heb ik het nog niet over andere youngsters zoals Seys, Jashari, Tzolis, Talbi ... die zich eveneens
heel fel in de kijker gespeeld hebben op het Europese toneel.
Sjonge jonge Devy en consoorten, smeer jullie kuiten maar in !
Re: Forumscouting
Geef toe, dit Club is veruit het sterkste in vele, vele jaren. Hoe de spelers nu Europees presteren, dat is ongezien.Pica schreef: ↑13 feb 2025, 10:08Ik denk niet dat je ooit voor een mercato anders gezegd hebt eigenlijkTiki Taka schreef: ↑13 feb 2025, 07:55 Kan er een nieuw topic aangemaakt worden `Zomertransfers in/out 2025` ?
Het belooft een heel drukke mercato te worden in de zomer, dat is de tol van het Europese succes.
Spelers zoals Ordonez, De Cuyper, Onyedika, Jutgla ... zullen hoogstwaarschijnlijk vertrekken.
Daarenboven wetende dat je centrale as Mignolet-Mechele-Vanaken allen een stuk in de 30 zijn,
dan lijkt het erop dat komende zomer heel belangrijk wordt.
Dan heb ik het nog niet over andere youngsters zoals Seys, Jashari, Tzolis, Talbi ... die zich eveneens
heel fel in de kijker gespeeld hebben op het Europese toneel.
Sjonge jonge Devy en consoorten, smeer jullie kuiten maar in !![]()
Vandaar bovenstaande post.
Re: Forumscouting
Aantal namen als mogelijke aanvallende versterking naar volgend seizoen toe ;
Kasper Hogh (Bodo Glimt) SP
Dejan Zukic (Wolfsberger AC) AM
Simen Nordli (Randers FS) AML
Serginho (Viborg FF) AMR
Benjamin Nygren (Nordsjaelland) AMR
Kasper Hogh (Bodo Glimt) SP
Dejan Zukic (Wolfsberger AC) AM
Simen Nordli (Randers FS) AML
Serginho (Viborg FF) AMR
Benjamin Nygren (Nordsjaelland) AMR
-
HeervanBiesen
- Invaller
- Berichten: 803
- Lid geworden op: 26 jun 2017, 16:56
Re: Forumscouting
Is Nygren zo goed? (Is nog maar 23 zag ik)
Omdat hij destijds met tromgeroffel bij Genk is binnengehaald voor 3M.
Uitgeleend aan Heerenveen, en voor een veel lager bedrag vertrokken langs de achterdeur.
