Forumscouting

Alle transfernieuws

Moderator: Bosko

IsO
Sleutelspeler
Berichten: 4808
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Forumscouting

Bericht door IsO »

Geruchtje dat al even circuleert op de socials:
Wij zouden één van de ploegen zijn (naast o.m. Botafoga en Sporting CP) die Elías Báez volgen, een Argentijnse linksback van 20 jaar die momenteel in Argentinië uitkomt voor San Lorenzo.

Vermoedelijk één van de opties voor mocht één van onze linksbacks vertrekken.

https://x.com/fichajefeed/status/1874011040377155737
https://www.transfermarkt.com/elias-bae ... er/1160854
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 4808
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Forumscouting

Bericht door IsO »

Ander geruchtje: Leicester City zou Romero scouten.
https://x.com/FosseHub/status/1876189290818044341
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 4808
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Forumscouting

Bericht door IsO »

Volgens geruchten zou Club interesse hebben in Sondre Langas, een Noorse rechtsvoetige CV van 23 jaar (1m90). Ook Hoffenheim zou hem van nabij volgen.

https://www.transfermarkt.be/sondre-lan ... ler/737837
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 4808
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Forumscouting

Bericht door IsO »

https://x.com/sachatavolieri/status/1884209089611227346
Volgens Tavolieri zou kwek geprobeerd hebben om Ibrahim Adel, die eerder aan ons werd gelinkt, te huren. Zijn huidige team zou echter enkel openstaan voor een verkoop. Het zou daarbij 3 miljoen vragen. Getafe zou nog steeds interesse hebben, maar zou moeite hebben om het nodige geld bij elkaar te krijgen. Als die jongen voor ons echt een optie is, lijkt dat bedrag me geen onoverkomelijke hindernis.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5819
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Forumscouting

Bericht door Tiki Taka »

IsO schreef: 09 jan 2025, 11:35 Volgens geruchten zou Club interesse hebben in Sondre Langas, een Noorse rechtsvoetige CV van 23 jaar (1m90). Ook Hoffenheim zou hem van nabij volgen.

https://www.transfermarkt.be/sondre-lan ... ler/737837
Leuk profiel, echter werd er reeds met Osuji een vervanger gehaald voor Ordonez die in de zomer wel zal vertrekken.
Mocht Romero ook verkassen, dan zou deze jongeman een goede optie zijn.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 4808
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Forumscouting

Bericht door IsO »

Tiki Taka schreef: 30 jan 2025, 07:52
IsO schreef: 09 jan 2025, 11:35 Volgens geruchten zou Club interesse hebben in Sondre Langas, een Noorse rechtsvoetige CV van 23 jaar (1m90). Ook Hoffenheim zou hem van nabij volgen.

https://www.transfermarkt.be/sondre-lan ... ler/737837
Leuk profiel, echter werd er reeds met Osuji een vervanger gehaald voor Ordonez die in de zomer wel zal vertrekken.
Mocht Romero ook verkassen, dan zou deze jongeman een goede optie zijn.
Klopt. Dit gerucht dateert dan ook van voor er sprake was van de komst van Osuji.
Gebruikersavatar
Jens27
Profvoetballer
Berichten: 367
Lid geworden op: 09 dec 2016, 14:16

Re: Forumscouting

Bericht door Jens27 »

IsO schreef: 30 jan 2025, 14:03
Tiki Taka schreef: 30 jan 2025, 07:52
IsO schreef: 09 jan 2025, 11:35 Volgens geruchten zou Club interesse hebben in Sondre Langas, een Noorse rechtsvoetige CV van 23 jaar (1m90). Ook Hoffenheim zou hem van nabij volgen.

https://www.transfermarkt.be/sondre-lan ... ler/737837
Leuk profiel, echter werd er reeds met Osuji een vervanger gehaald voor Ordonez die in de zomer wel zal vertrekken.
Mocht Romero ook verkassen, dan zou deze jongeman een goede optie zijn.
Klopt. Dit gerucht dateert dan ook van voor er sprake was van de komst van Osuji.
Die gozer zou voor 4M naar Derby County verkassen.
:hupclub: :hupclub: :hupclub:
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 4808
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Forumscouting

Bericht door IsO »

Geruchten over interesse van 2 Belgische ploegen in Batshuayi. Club zou erbij zijn en Galatasaray zou Onyedika willen betrekken in de deal.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5819
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Forumscouting

Bericht door Tiki Taka »

IsO schreef: 02 feb 2025, 08:49 Geruchten over interesse van 2 Belgische ploegen in Batshuayi. Club zou erbij zijn en Galatasaray zou Onyedika willen betrekken in de deal.
Dat geruchtje verschijnt nu eens alle mercato`s hier he. :cé:
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 4808
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Forumscouting

Bericht door IsO »

Tiki Taka schreef: 07 feb 2025, 07:46
IsO schreef: 02 feb 2025, 08:49 Geruchten over interesse van 2 Belgische ploegen in Batshuayi. Club zou erbij zijn en Galatasaray zou Onyedika willen betrekken in de deal.
Dat geruchtje verschijnt nu eens alle mercato`s hier he. :cé:
Daarom dat ik dit geruchtje in dit topic zette :mrgreen:
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5819
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Forumscouting

Bericht door Tiki Taka »

Kan er een nieuw topic aangemaakt worden `Zomertransfers in/out 2025` ?
Het belooft een heel drukke mercato te worden in de zomer, dat is de tol van het Europese succes.
Spelers zoals Ordonez, De Cuyper, Onyedika, Jutgla ... zullen hoogstwaarschijnlijk vertrekken.
Daarenboven wetende dat je centrale as Mignolet-Mechele-Vanaken allen een stuk in de 30 zijn,
dan lijkt het erop dat komende zomer heel belangrijk wordt.
Dan heb ik het nog niet over andere youngsters zoals Seys, Jashari, Tzolis, Talbi ... die zich eveneens
heel fel in de kijker gespeeld hebben op het Europese toneel.
Sjonge jonge Devy en consoorten, smeer jullie kuiten maar in !
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3443
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Forumscouting

Bericht door Pica »

Tiki Taka schreef: 13 feb 2025, 07:55 Kan er een nieuw topic aangemaakt worden `Zomertransfers in/out 2025` ?
Het belooft een heel drukke mercato te worden in de zomer, dat is de tol van het Europese succes.
Spelers zoals Ordonez, De Cuyper, Onyedika, Jutgla ... zullen hoogstwaarschijnlijk vertrekken.
Daarenboven wetende dat je centrale as Mignolet-Mechele-Vanaken allen een stuk in de 30 zijn,
dan lijkt het erop dat komende zomer heel belangrijk wordt.
Dan heb ik het nog niet over andere youngsters zoals Seys, Jashari, Tzolis, Talbi ... die zich eveneens
heel fel in de kijker gespeeld hebben op het Europese toneel.
Sjonge jonge Devy en consoorten, smeer jullie kuiten maar in !
Ik denk niet dat je ooit voor een mercato anders gezegd hebt eigenlijk :mrgreen:
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5819
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Forumscouting

Bericht door Tiki Taka »

Pica schreef: 13 feb 2025, 10:08
Tiki Taka schreef: 13 feb 2025, 07:55 Kan er een nieuw topic aangemaakt worden `Zomertransfers in/out 2025` ?
Het belooft een heel drukke mercato te worden in de zomer, dat is de tol van het Europese succes.
Spelers zoals Ordonez, De Cuyper, Onyedika, Jutgla ... zullen hoogstwaarschijnlijk vertrekken.
Daarenboven wetende dat je centrale as Mignolet-Mechele-Vanaken allen een stuk in de 30 zijn,
dan lijkt het erop dat komende zomer heel belangrijk wordt.
Dan heb ik het nog niet over andere youngsters zoals Seys, Jashari, Tzolis, Talbi ... die zich eveneens
heel fel in de kijker gespeeld hebben op het Europese toneel.
Sjonge jonge Devy en consoorten, smeer jullie kuiten maar in !
Ik denk niet dat je ooit voor een mercato anders gezegd hebt eigenlijk :mrgreen:
Geef toe, dit Club is veruit het sterkste in vele, vele jaren. Hoe de spelers nu Europees presteren, dat is ongezien.
Vandaar bovenstaande post. ;-)
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5819
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Forumscouting

Bericht door Tiki Taka »

Aantal namen als mogelijke aanvallende versterking naar volgend seizoen toe ;
Kasper Hogh (Bodo Glimt) SP
Dejan Zukic (Wolfsberger AC) AM
Simen Nordli (Randers FS) AML
Serginho (Viborg FF) AMR
Benjamin Nygren (Nordsjaelland) AMR
HeervanBiesen
Invaller
Berichten: 803
Lid geworden op: 26 jun 2017, 16:56

Re: Forumscouting

Bericht door HeervanBiesen »

Tiki Taka schreef: 30 apr 2025, 10:41 Aantal namen als mogelijke aanvallende versterking naar volgend seizoen toe ;
Kasper Hogh (Bodo Glimt) SP
Dejan Zukic (Wolfsberger AC) AM
Simen Nordli (Randers FS) AML
Serginho (Viborg FF) AMR
Benjamin Nygren (Nordsjaelland) AMR
Is Nygren zo goed? (Is nog maar 23 zag ik)

Omdat hij destijds met tromgeroffel bij Genk is binnengehaald voor 3M.
Uitgeleend aan Heerenveen, en voor een veel lager bedrag vertrokken langs de achterdeur.
Plaats reactie