Forumscouting

Alle transfernieuws

Moderator: Bosko

h0ppa
Tester
Berichten: 47
Lid geworden op: 20 jun 2016, 21:57

Re: Forumscouting

Bericht door h0ppa »

CePa schreef:
h0ppa schreef: Alan Ruiz ; http://www.transfermarkt.com/alan-ruiz/ ... ler/190442" onclick="window.open(this.href);return false; ; https://www.youtube.com/watch?v=SQsggMGzgEA" onclick="window.open(this.href);return false;
Al naar Portugal vertrokken deze transferperiode.
:hurr: Was te mooi om waar te zijn. :kwijl:
Gebruikersavatar
CePa
A-kern
Berichten: 553
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:49

Re: Forumscouting

Bericht door CePa »

Roberto Rosales zou wegwillen omwille van zijn wens Europees voetbal te spelen. :teach:
[spoiler]
Afbeelding
Never underestimate the power of PASSION
Gebruikersavatar
R_uben94
A-kern
Berichten: 552
Lid geworden op: 30 mei 2016, 23:20
Locatie: Limburg

Re: Forumscouting

Bericht door R_uben94 »

Waar speelt die nu?
Gebruikersavatar
Gratchski
Sleutelspeler
Berichten: 4743
Lid geworden op: 29 mei 2016, 21:15
Locatie: 313

Re: Forumscouting

Bericht door Gratchski »

R_uben94 schreef: Waar speelt die nu?
http://lmgtfy.com/?q=roberto+rosales" onclick="window.open(this.href);return false;
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
Gebruikersavatar
BinonFCB
Invaller
Berichten: 852
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:05
Locatie: Vlaams-Brabant, Leuven

Re: Forumscouting

Bericht door BinonFCB »

CePa schreef: Roberto Rosales zou wegwillen omwille van zijn wens Europees voetbal te spelen. :teach:
[spoiler]
Afbeelding
Ook interesse van Ajax. Contract loopt af in 2017, dus zeker niet onhaalbaar :dunno: Zou een geweldige transfer zijn. Dat MPH maar eens zijn best doet om Rosales terug te halen.
#MaximeLestienne16 #Elkedagzat28 #Noord222
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Forumscouting

Bericht door Tiki Taka »

Nemanja Mihajlovic, 20 jaar, Servier, flankspeler bij Partizan Belgrado, scoorde in 21 matchen, 8 keer en gaf 15 assists ?!
Marktwaarde 2 miljoen euro...is een koopje !
De mauve, Galatasaray, Inter Milaan en Fiorentina zijn erin geinteresseerd.
Zou toch ALTIJD moeten interesse in zijn van Fcb ?! Is een toptalent, die al presteert en sowieso later voor een enorme meerwaarde zal getransfereerd worden naar een absolute topclub.
Gebruikersavatar
Gratchski
Sleutelspeler
Berichten: 4743
Lid geworden op: 29 mei 2016, 21:15
Locatie: 313

Re: Forumscouting

Bericht door Gratchski »

zal al snel een prijs hebben a la Mitrivi om die te halen.
kunnen wij dit op dit moment dan? de Cl miljoenen komen pas veel later binnen hé.
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Forumscouting

Bericht door Tiki Taka »

Gratchski schreef: zal al snel een prijs hebben a la Mitrivi om die te halen.
kunnen wij dit op dit moment dan? de Cl miljoenen komen pas veel later binnen hé.
Soms moet je durven investeren he, en in zo`n speler weet je dat je er op termijn een hele goede zaak zal aan doen.
Als die kerel nu al op zijn leeftijd, zo`n niveau presteert. :horen:
Kijk eens naar de mauve, die hebben er ook al serieuze bedragen tegenaan gesmeten de voorbije weken-maanden.
Gebruikersavatar
Fire
Sleutelspeler
Berichten: 2863
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:55
Locatie: Leuven

Re: Forumscouting

Bericht door Fire »

Ja de mauven spenderen al jaren serieuze bedragen en het heeft hen de laatste 2 jaar niets opgebracht. Ik stel voor dat we daar GEEN! voorbeeld aan nemen.
For the Good of the Game? For the Love of the Many!
:fire:
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Forumscouting

Bericht door Tiki Taka »

Fire schreef: Ja de mauven spenderen al jaren serieuze bedragen en het heeft hen de laatste 2 jaar niets opgebracht. Ik stel voor dat we daar GEEN! voorbeeld aan nemen.
Qua prijzen heeft het hen niks opgebracht idd, maar financieel zeker en vast wel.
Bovendien durf ik te betwijfelen dat het ene aan het andere gekoppeld is.
Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Re: Forumscouting

Bericht door JRut »

Oei. En Gedoz dan? Want daar waren we algemeen toch niet content van ondanks zijn goeie voorgeschiedenis? Stats zijn echt niet de enige factor om te bepalen of een transfer goed gaat uitdraaien of niet. Meen mij te herinneren dat godbetert Salou op een gegeven moment ook formidabele stats had. We weten allemaal hoe dat is uitgedraaid.
#hetishierbeter
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Forumscouting

Bericht door Tiki Taka »

JRut schreef: Oei. En Gedoz dan? Want daar waren we algemeen toch niet content van ondanks zijn goeie voorgeschiedenis? Stats zijn echt niet de enige factor om te bepalen of een transfer goed gaat uitdraaien of niet. Meen mij te herinneren dat godbetert Salou op een gegeven moment ook formidabele stats had. We weten allemaal hoe dat is uitgedraaid.
Gedoz leeft er niet voldoende voor, dat was al langer duidelijk en nu nog meer, nu hij terugkwam uit vakantie met x aantal kg te veel op de teller.
Gebruikersavatar
Gratchski
Sleutelspeler
Berichten: 4743
Lid geworden op: 29 mei 2016, 21:15
Locatie: 313

Re: Forumscouting

Bericht door Gratchski »

Tiki Taka schreef:
JRut schreef: Oei. En Gedoz dan? Want daar waren we algemeen toch niet content van ondanks zijn goeie voorgeschiedenis? Stats zijn echt niet de enige factor om te bepalen of een transfer goed gaat uitdraaien of niet. Meen mij te herinneren dat godbetert Salou op een gegeven moment ook formidabele stats had. We weten allemaal hoe dat is uitgedraaid.
Gedoz leeft er niet voldoende voor, dat was al langer duidelijk en nu nog meer, nu hij terugkwam uit vakantie met x aantal kg te veel op de teller.
Mitrovic had net hetzelfde.
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Re: Forumscouting

Bericht door JRut »

Tiki Taka schreef:
JRut schreef: Oei. En Gedoz dan? Want daar waren we algemeen toch niet content van ondanks zijn goeie voorgeschiedenis? Stats zijn echt niet de enige factor om te bepalen of een transfer goed gaat uitdraaien of niet. Meen mij te herinneren dat godbetert Salou op een gegeven moment ook formidabele stats had. We weten allemaal hoe dat is uitgedraaid.
Gedoz leeft er niet voldoende voor, dat was al langer duidelijk en nu nog meer, nu hij terugkwam uit vakantie met x aantal kg te veel op de teller.
Blij dat jij zeker bent dat deze Serviër 150% voor zijn vak leeft in dat geval.
#hetishierbeter
Gebruikersavatar
Fire
Sleutelspeler
Berichten: 2863
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:55
Locatie: Leuven

Re: Forumscouting

Bericht door Fire »

Tiki Taka schreef:
Fire schreef: Ja de mauven spenderen al jaren serieuze bedragen en het heeft hen de laatste 2 jaar niets opgebracht. Ik stel voor dat we daar GEEN! voorbeeld aan nemen.
Qua prijzen heeft het hen niks opgebracht idd, maar financieel zeker en vast wel.
Bovendien durf ik te betwijfelen dat het ene aan het andere gekoppeld is.
Zijn we een topclub of een geldmachine?
We zouden graag beiden zijn natuurlijk, maar er wordt door de mauven altijd veel gegoocheld met transferbedragen (zowel inkomend als uitgaand).
Ik zeg nergens dat de twee aan elkaar gelinkt zijn, maar gewoon de zaken doen zoals de mauven omdat zij 'veel geld' binnen halen, nee daar ga ik niet mee akkoord.
For the Good of the Game? For the Love of the Many!
:fire:
Plaats reactie