Forumscouting

Alle transfernieuws

Moderator: Bosko

Sanders
Invaller
Berichten: 997
Lid geworden op: 04 okt 2021, 15:03

Re: Forumscouting

Bericht door Sanders »

IsO schreef: 30 aug 2022, 21:29 L'équipe citeert ons, naast Werder Bremen, Hertha Berlijn en Trabzonspor, als ploegen die geïnteresseerd zijn in Yusuf Yazici van Lille. Marktwaarde 17 miljoen, dus lijkt me enkel een optie indien Hans zou vertrekken.

https://www.lequipe.fr/Football/Actuali ... le/1350832
Yazici zal inderdaad een spoor warmhouden zijn, mocht Vanaken toch vertrekken.

@Forumleden: verwachten we nog een transfer de laatste momenten?
Inkomend: Nieuwe linksvoetige centrale verdediger? (Zeker als Mechele nog vertrekt?)
Vervanger voor Vanaken indien hij vertrekt.
...?

Uitgaand: voorlopig weinig nieuws voor Vormer, Balanta en Hendry. Uitleenbeurt voor Perez?
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3198
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Forumscouting

Bericht door Pica »

Geld gaat toch ooit keer opgeraken, ffkes bijna 30 miljoen uitgegven in een paar dagen.
Verwacht meer activiteit op uitgaand vlak.
Yago
Belofte
Berichten: 228
Lid geworden op: 02 aug 2017, 20:29

Re: Forumscouting

Bericht door Yago »

Ik verwacht geen transfers meer, behalve als Lang/Mechele zouden vertrekken.
HeervanBiesen
A-kern
Berichten: 617
Lid geworden op: 26 jun 2017, 16:56

Re: Forumscouting

Bericht door HeervanBiesen »

Grillitsch zijn naam had ik hier laten vallen, transfervrije cvm/cm.
Vandaag heeft hij voor ajax getekend.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3277
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Forumscouting

Bericht door IsO »

HeervanBiesen schreef: 01 sep 2022, 18:17 Grillitsch zijn naam had ik hier laten vallen, transfervrije cvm/cm.
Vandaag heeft hij voor ajax getekend.
Vraag is of hij had willen komen. Was rond met Fiorentina maar zou uiteindelijk deal afgeketst hebben. Beetje Denayer-Torino-verhaal.
HeervanBiesen
A-kern
Berichten: 617
Lid geworden op: 26 jun 2017, 16:56

Re: Forumscouting

Bericht door HeervanBiesen »

Een gerucht is dat Club donderdag is gaan scouten bij Feyenoord.
Szymanski (gehuurd van Dinamo Moskou), Timber (broer v cv van Ajax) en Geertruida zijn gescout.

Vooral van de laatste ben ik fan, is toch een conditioneel fysiek sterke cv/rb
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5310
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Forumscouting

Bericht door Tiki Taka »

HeervanBiesen schreef: 04 nov 2022, 22:18 Een gerucht is dat Club donderdag is gaan scouten bij Feyenoord.
Szymanski (gehuurd van Dinamo Moskou), Timber (broer v cv van Ajax) en Geertruida zijn gescout.

Vooral van de laatste ben ik fan, is toch een conditioneel fysiek sterke cv/rb
Geertruida is een topper. Marktwaarde 12 miljoen volgens transfermarkt...haalbaar voor Club ?
Nu ja, Mata blijft maar sukkelen met blessures en er is dringend nood aan een jongere topper op die positie.
Een topper als CV dient er ook echt wel bij te komen in de wintermercato.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3277
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Forumscouting

Bericht door IsO »

Tiki Taka schreef: 07 nov 2022, 08:11
HeervanBiesen schreef: 04 nov 2022, 22:18 Een gerucht is dat Club donderdag is gaan scouten bij Feyenoord.
Szymanski (gehuurd van Dinamo Moskou), Timber (broer v cv van Ajax) en Geertruida zijn gescout.

Vooral van de laatste ben ik fan, is toch een conditioneel fysiek sterke cv/rb
Geertruida is een topper. Marktwaarde 12 miljoen volgens transfermarkt...haalbaar voor Club ?
Nu ja, Mata blijft maar sukkelen met blessures en er is dringend nood aan een jongere topper op die positie.
Een topper als CV dient er ook echt wel bij te komen in de wintermercato.
Geertruida kan in principe, als hij niet verlengt, na dit seizoen goedkoper worden opgepikt, want contract t.e.m. juni 2024.
Bij ons loopt contract Odoi ook tot die datum. Met Mata als titularis, Odoi als doublure en Sabbe als aankomend talent zitten we in principe goed voor de rechtsback. Mocht de situatie van Mata verder aanslepen, dan moet misschien inderdaad naar een alternatief worden gezocht, als men het te vroeg vindt voor Sabbe.
HeervanBiesen
A-kern
Berichten: 617
Lid geworden op: 26 jun 2017, 16:56

Re: Forumscouting

Bericht door HeervanBiesen »

Tiki Taka schreef: 07 nov 2022, 08:11
HeervanBiesen schreef: 04 nov 2022, 22:18 Een gerucht is dat Club donderdag is gaan scouten bij Feyenoord.
Szymanski (gehuurd van Dinamo Moskou), Timber (broer v cv van Ajax) en Geertruida zijn gescout.

Vooral van de laatste ben ik fan, is toch een conditioneel fysiek sterke cv/rb
Geertruida is een topper. Marktwaarde 12 miljoen volgens transfermarkt...haalbaar voor Club ?
Nu ja, Mata blijft maar sukkelen met blessures en er is dringend nood aan een jongere topper op die positie.
Een topper als CV dient er ook echt wel bij te komen in de wintermercato.
Ja en hij kan als cv en rb spelen, daarom zie ik vooral hem graag komen.
Sanders
Invaller
Berichten: 997
Lid geworden op: 04 okt 2021, 15:03

Re: Forumscouting

Bericht door Sanders »

Wat denken jullie van die Alistair Johnston?
Kan mij bekoren met zijn aanvallende rushes vanop rechtsachter, RCV. Wel een lelijke tackle op Openda.
We zoeken toch al een tijdje naar een vervanger van Mata.
LangeAdem1891
Tester
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 dec 2022, 15:39

Re: Forumscouting

Bericht door LangeAdem1891 »

Sanders schreef: 23 nov 2022, 21:52 Wat denken jullie van die Alistair Johnston?
Kan mij bekoren met zijn aanvallende rushes vanop rechtsachter, RCV. Wel een lelijke tackle op Openda.
We zoeken toch al een tijdje naar een vervanger van Mata.
Die gaat naar Celtic zag ik
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3277
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Forumscouting

Bericht door IsO »

Er gaan al een paar dagen geruchten dat antwerp en wij interesse zouden hebben in Thorgan Hazard, die zou mogen vertrekken bij Dortmund.
Sanders
Invaller
Berichten: 997
Lid geworden op: 04 okt 2021, 15:03

Re: Forumscouting

Bericht door Sanders »

IsO schreef: 21 dec 2022, 09:56 Er gaan al een paar dagen geruchten dat antwerp en wij interesse zouden hebben in Thorgan Hazard, die zou mogen vertrekken bij Dortmund.
Ik las op Voetbalkrant een reactie van een Brugge-supporter dat we afgelopen zomer ook al interesse zouden gehad hebben. Lijkt mij raar. Hier heb ik alvast zijn naam niet weten vallen.

Thorgan Hazard heeft duidelijk talent maar enkele bemerkingen:
  • Wil hij al terug naar België komen?
  • Als hij naar ons zou komen, in wiens plaats zal hij spelen (we gaan toch niet Buchanan, Lang en Olsen blokkeren en hun transferwaarde doen zakken?)
  • Zijn loon zal ook meteen een groot hap uit ons budget vragen. Is dat nodig?
  • Antwerp zie ik wel nog een inspanning doen hiervoor.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3277
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Forumscouting

Bericht door IsO »

Sanders schreef: 21 dec 2022, 11:54
IsO schreef: 21 dec 2022, 09:56 Er gaan al een paar dagen geruchten dat antwerp en wij interesse zouden hebben in Thorgan Hazard, die zou mogen vertrekken bij Dortmund.
Ik las op Voetbalkrant een reactie van een Brugge-supporter dat we afgelopen zomer ook al interesse zouden gehad hebben. Lijkt mij raar. Hier heb ik alvast zijn naam niet weten vallen.

Thorgan Hazard heeft duidelijk talent maar enkele bemerkingen:
  • Wil hij al terug naar België komen?
  • Als hij naar ons zou komen, in wiens plaats zal hij spelen (we gaan toch niet Buchanan, Lang en Olsen blokkeren en hun transferwaarde doen zakken?)
  • Zijn loon zal ook meteen een groot hap uit ons budget vragen. Is dat nodig?
  • Antwerp zie ik wel nog een inspanning doen hiervoor.
Er is ook nog zijn blessuregevoeligheid.

Dat gezegd zijnde: wel altijd fan geweest van de speler! Kan ook op verschillende posities uit de voeten, beetje zoals Trossard.
Vraag is ook of er niet minstens één van de genoemde spelers (Buchanan, Lang of Olsen) gaat vertrekken deze winter, of uiterlijk deze zomer. Zou op zich wel een mooie vervanger zijn. Wel één waarop je geen meerwaarde meer gaat realiseren, maar daar staat wel heel wat ervaring en métier tegenover.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: Forumscouting

Bericht door t4nd »

Antwerp wil Blind ook al binnenhalen (die transfervrij zou kunnen vertrekken bij Ajax) - hoeveel teams willen ze daar zo opstellen?
Plaats reactie