Forumscouting

Alle transfernieuws

Moderator: Bosko

t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: Forumscouting

Bericht door t4nd »

Ik vermoed dat wij niet de enigen gaan zijn met interesse als zijn contract effectief ontbonden wordt.
Gebruikersavatar
Hannes
A-kern
Berichten: 630
Lid geworden op: 29 sep 2016, 21:49
Locatie: Laken

Re: Forumscouting

Bericht door Hannes »

Wat hebben wij laten liggen zeg met Daramy... Ajax gekocht voor 15 miljoen een maand geleden maar is er nu al minstens 50 waard als je het mij vraagt. Zonde. 15 miljoen was bijna gratis voor zo'n klasbak.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3281
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Forumscouting

Bericht door IsO »

Hannes schreef: 29 sep 2021, 22:14 Wat hebben wij laten liggen zeg met Daramy... Ajax gekocht voor 15 miljoen een maand geleden maar is er nu al minstens 50 waard als je het mij vraagt. Zonde. 15 miljoen was bijna gratis voor zo'n klasbak.
Bij mijn weten was hij het zelf die liever naar Ajax wou dan naar ons.

Edit: we waren dus inderdaad rond met Daramy's ploeg, maar hij koos voor Ajax. https://www.hln.be/club-brugge/club-bru ... ~adfb9db9/
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: Forumscouting

Bericht door t4nd »

Je kan het een speler ook niet kwalijk nemen dat hij de voorkeur geeft aan Ajax. De ploeg heeft nu eenmaal meer Europese uitstraling dan Club door het verleden (en het heden) en er is daar ook al jaren een Deense link.
Club is nog aan zijn naam aan het bouwen, en wat we nu in de CL aan het neerzetten zijn (vooral de manier waarop) zal talenten in de toekomst overtuigen om voor ons te kiezen. 5 jaar geleden zou een speler als Daramy zelfs niet met Club gesproken hebben.
Blackburn
Profvoetballer
Berichten: 374
Lid geworden op: 04 jul 2016, 10:26

Re: Forumscouting

Bericht door Blackburn »

t4nd schreef: 30 sep 2021, 08:54 Je kan het een speler ook niet kwalijk nemen dat hij de voorkeur geeft aan Ajax. De ploeg heeft nu eenmaal meer Europese uitstraling dan Club door het verleden (en het heden) en er is daar ook al jaren een Deense link.
Club is nog aan zijn naam aan het bouwen, en wat we nu in de CL aan het neerzetten zijn (vooral de manier waarop) zal talenten in de toekomst overtuigen om voor ons te kiezen. 5 jaar geleden zou een speler als Daramy zelfs niet met Club gesproken hebben.
Absoluut. En het geeft ook vertrouwen in onze scouting en sportieve cel. Ok, dit target hebben we niet gehaald, maar ze pikken er blijkbaar wel de juiste profielen uit.
LaurensVS
Belofte
Berichten: 210
Lid geworden op: 28 jan 2020, 15:03

Re: Forumscouting

Bericht door LaurensVS »

Hannes schreef: 29 sep 2021, 22:14 Wat hebben wij laten liggen zeg met Daramy... Ajax gekocht voor 15 miljoen een maand geleden maar is er nu al minstens 50 waard als je het mij vraagt. Zonde. 15 miljoen was bijna gratis voor zo'n klasbak.
Ik ruik sarcasme..
Raakt in de CL niet van de bank en heeft voorlopig in 4 matchen alles in totaal 86 minuten gespeeld in de eredivisie.

1 goal en 1 assist.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3281
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Forumscouting

Bericht door IsO »

LaurensVS schreef: 30 sep 2021, 11:02
Hannes schreef: 29 sep 2021, 22:14 Wat hebben wij laten liggen zeg met Daramy... Ajax gekocht voor 15 miljoen een maand geleden maar is er nu al minstens 50 waard als je het mij vraagt. Zonde. 15 miljoen was bijna gratis voor zo'n klasbak.
Ik ruik sarcasme..
Raakt in de CL niet van de bank en heeft voorlopig in 4 matchen alles in totaal 86 minuten gespeeld in de eredivisie.

1 goal en 1 assist.
Ik had niks geroken :mrgreen: maar vermoed dat je gelijk hebt. Heb de prestaties van Ajax en Daramy van de laatste weken niet echt gevolgd.
Gebruikersavatar
Hannes
A-kern
Berichten: 630
Lid geworden op: 29 sep 2016, 21:49
Locatie: Laken

Re: Forumscouting

Bericht door Hannes »

IsO schreef: 30 sep 2021, 11:26
LaurensVS schreef: 30 sep 2021, 11:02
Hannes schreef: 29 sep 2021, 22:14 Wat hebben wij laten liggen zeg met Daramy... Ajax gekocht voor 15 miljoen een maand geleden maar is er nu al minstens 50 waard als je het mij vraagt. Zonde. 15 miljoen was bijna gratis voor zo'n klasbak.
Ik ruik sarcasme..
Raakt in de CL niet van de bank en heeft voorlopig in 4 matchen alles in totaal 86 minuten gespeeld in de eredivisie.

1 goal en 1 assist.
Ik had niks geroken :mrgreen: maar vermoed dat je gelijk hebt. Heb de prestaties van Ajax en Daramy van de laatste weken niet echt gevolgd.
Neen hoor, het was ook niet de bedoeling dat je iets zou ruiken.
Maar ik vind 1 goal en 1 assist in 86 minuten alvast niet mis...
Wees gerust, die komt wel los. Ajax blijven volgen zou ik zeggen!
Gebruikersavatar
Hannes
A-kern
Berichten: 630
Lid geworden op: 29 sep 2016, 21:49
Locatie: Laken

Re: Forumscouting

Bericht door Hannes »

t4nd schreef: 30 sep 2021, 08:54 Je kan het een speler ook niet kwalijk nemen dat hij de voorkeur geeft aan Ajax. De ploeg heeft nu eenmaal meer Europese uitstraling dan Club door het verleden (en het heden) en er is daar ook al jaren een Deense link.
Club is nog aan zijn naam aan het bouwen, en wat we nu in de CL aan het neerzetten zijn (vooral de manier waarop) zal talenten in de toekomst overtuigen om voor ons te kiezen. 5 jaar geleden zou een speler als Daramy zelfs niet met Club gesproken hebben.
Zoals ik het heb gehoord is Ajax pas op de proppen gekomen toen Club en Kopenhagen een akkoord hadden. Risicootje maar goeie tactiek natuurlijk: als Ajax zelf de onderhandelingen had gevoerd had die een pak meer gekost. En op het moment dat het akkoord met Club er is een miljoentje meer bieden en de speler laten kiezen. Sacoche!
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3281
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Forumscouting

Bericht door IsO »

Hannes schreef: 30 sep 2021, 15:20
t4nd schreef: 30 sep 2021, 08:54 Je kan het een speler ook niet kwalijk nemen dat hij de voorkeur geeft aan Ajax. De ploeg heeft nu eenmaal meer Europese uitstraling dan Club door het verleden (en het heden) en er is daar ook al jaren een Deense link.
Club is nog aan zijn naam aan het bouwen, en wat we nu in de CL aan het neerzetten zijn (vooral de manier waarop) zal talenten in de toekomst overtuigen om voor ons te kiezen. 5 jaar geleden zou een speler als Daramy zelfs niet met Club gesproken hebben.
Zoals ik het heb gehoord is Ajax pas op de proppen gekomen toen Club en Kopenhagen een akkoord hadden. Risicootje maar goeie tactiek natuurlijk: als Ajax zelf de onderhandelingen had gevoerd had die een pak meer gekost. En op het moment dat het akkoord met Club er is een miljoentje meer bieden en de speler laten kiezen. Sacoche!
Ok, maar ik vind nog steeds niet dat Club de zaken anders had moeten aanpakken.
LaurensVS
Belofte
Berichten: 210
Lid geworden op: 28 jan 2020, 15:03

Re: Forumscouting

Bericht door LaurensVS »

Hannes schreef: 30 sep 2021, 15:16
IsO schreef: 30 sep 2021, 11:26
LaurensVS schreef: 30 sep 2021, 11:02
Hannes schreef: 29 sep 2021, 22:14 Wat hebben wij laten liggen zeg met Daramy... Ajax gekocht voor 15 miljoen een maand geleden maar is er nu al minstens 50 waard als je het mij vraagt. Zonde. 15 miljoen was bijna gratis voor zo'n klasbak.
Ik ruik sarcasme..
Raakt in de CL niet van de bank en heeft voorlopig in 4 matchen alles in totaal 86 minuten gespeeld in de eredivisie.

1 goal en 1 assist.
Ik had niks geroken :mrgreen: maar vermoed dat je gelijk hebt. Heb de prestaties van Ajax en Daramy van de laatste weken niet echt gevolgd.
Neen hoor, het was ook niet de bedoeling dat je iets zou ruiken.
Maar ik vind 1 goal en 1 assist in 86 minuten alvast niet mis...
Wees gerust, die komt wel los. Ajax blijven volgen zou ik zeggen!
Hij komt inderdaad wel los. Maar om te zeggen dat dat nu al het geval is, klopt toch niet.
Die goal en assist kwamen er in een 9-0 overwinning. Dus dat zegt niet zo veel.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: Forumscouting

Bericht door t4nd »

Je kan niet echt vergelijken hé. Wij hebben Sowah gekocht in de plaats en die is al elke keer in de basis mogen straten. Moesten we Daramy gekocht hebben had hij misschien ook al een hoop matchen meegespeeld en een veel betere indruk gemaakt dan nu bij Ajax.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3281
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Forumscouting

Bericht door IsO »

t4nd schreef: 01 okt 2021, 08:35 Je kan niet echt vergelijken hé. Wij hebben Sowah gekocht in de plaats en die is al elke keer in de basis mogen straten. Moesten we Daramy gekocht hebben had hij misschien ook al een hoop matchen meegespeeld en een veel betere indruk gemaakt dan nu bij Ajax.
Ik vermoed eigenlijk dat onze 1-op-1 Daramy-vervanger niet Sowah (linksvoetig) maar Buchanan (net als Daramy rechtsvoetige vleugelaanvaller) is. Wat niet wegneemt dat Sowah inderdaad direct een rol heeft gekregen én gespeeld, mét groeimarge.

Wat Buchanan ons gaat bijbrengen moeten we nog afwachten, maar zal door zijn rechtsvoetigheid sowieso al iets anders zijn dan wat Sowah ons brengt. Valt met het oog op tactische flexibiliteit in de kern alleen maar toe te juichen.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5312
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Forumscouting

Bericht door Tiki Taka »

IsO schreef: 01 okt 2021, 08:59
t4nd schreef: 01 okt 2021, 08:35 Je kan niet echt vergelijken hé. Wij hebben Sowah gekocht in de plaats en die is al elke keer in de basis mogen straten. Moesten we Daramy gekocht hebben had hij misschien ook al een hoop matchen meegespeeld en een veel betere indruk gemaakt dan nu bij Ajax.
Ik vermoed eigenlijk dat onze 1-op-1 Daramy-vervanger niet Sowah (linksvoetig) maar Buchanan (net als Daramy rechtsvoetige vleugelaanvaller) is. Wat niet wegneemt dat Sowah inderdaad direct een rol heeft gekregen én gespeeld, mét groeimarge.

Wat Buchanan ons gaat bijbrengen moeten we nog afwachten, maar zal door zijn rechtsvoetigheid sowieso al iets anders zijn dan wat Sowah ons brengt. Valt met het oog op tactische flexibiliteit in de kern alleen maar toe te juichen.
Sowah voor €9 miljoen gehaald...een speler die zijn rechtervoet enkel gebruikt om op te steunen en 0 % doelgericht is.
Ik vrees voor een Okereke scenario.
Nakamba30
Jeugdspeler
Berichten: 135
Lid geworden op: 30 sep 2020, 07:30

Re: Forumscouting

Bericht door Nakamba30 »

Hij is beter dan okereke volgens mij, getuige zijn fantastische pass op maat voor lang tegen oostende maar het is inderdaad teleurstellend dat hij geen voorzet met rechts heeft...hij komt steeds naar binnen of wacht op de overlapping van mata maar dat wordt natuurlijk voorspelbaar. Hij zal toch moeten stappen zetten anders is hij zijn plaats kwijt in januari aan onze nieuwe canadees of nog vroeger als izquierdo fit is want ik vermoed dat ook die kansen zal krijgen op de rechterflank want om er op links lang uit te spelen dat zal niet lukken voor joske.
Plaats reactie