Forumscouting

Alle transfernieuws

Moderator: Bosko

Gebruikersavatar
leem
A-kern
Berichten: 579
Lid geworden op: 13 jun 2016, 08:49

Re: Forumscouting

Bericht door leem »

Klaassen?
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5312
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Forumscouting

Bericht door Tiki Taka »

leem schreef: 22 aug 2022, 10:54Klaassen?
Is al 29 en wordt in februari 30 jaar.
Gebruikersavatar
leem
A-kern
Berichten: 579
Lid geworden op: 13 jun 2016, 08:49

Re: Forumscouting

Bericht door leem »

Ik zou Hans toch proberen vervangen door iemand met voldoende (CL) ervaring.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5312
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Forumscouting

Bericht door Tiki Taka »

leem schreef: 22 aug 2022, 11:20 Ik zou Hans toch proberen vervangen door iemand met voldoende (CL) ervaring.
Ja, akkoord, dat zijn dan wel dure vogels, nu ja, ik vind dat Club wel moet durven investeren om Vanaken te vervangen.
Anderzijds, je vervangt geen 30 jarige (binnen 2 dagen) door een 29 jarige.
De impact van Vanaken op Club is niet te onderschatten, elke 2 matchen een goal of assist en zelden gekwetst.
Polbemol
Jeugdspeler
Berichten: 173
Lid geworden op: 09 aug 2018, 13:51
Locatie: Kampenhout

Re: Forumscouting

Bericht door Polbemol »

Ik zou Rob Schoofs durven naar voren schuiven voor Hans. Mature speler met goed spelinzicht. Misschien wat braaf, maar heeft wel veel potentieel. Toen Rits kwam, had ook niemand verwacht dat die zo ver ging geraken...
vanGentmaarvoorClub
Basisspeler
Berichten: 1750
Lid geworden op: 13 jul 2016, 22:44

Re: Forumscouting

Bericht door vanGentmaarvoorClub »

Polbemol schreef: 22 aug 2022, 16:45 Ik zou Rob Schoofs durven naar voren schuiven voor Hans. Mature speler met goed spelinzicht. Misschien wat braaf, maar heeft wel veel potentieel. Toen Rits kwam, had ook niemand verwacht dat die zo ver ging geraken...
Hou je maar vast voor een hele hoop afwijzende commentaar op deze suggestie :-)
Kevinho
Profvoetballer
Berichten: 328
Lid geworden op: 21 apr 2021, 23:19

Re: Forumscouting

Bericht door Kevinho »

Nu weer Praet en niks meer over Sander Berge . Zoveel miljoenen binnengehaald en niks nul nadda versterking , we gaan zelfs nog verder achteruit als Vanaken effectief weggaat en onze kampioenenmakers worden gewoon weggepest ( Vormer , Balanta , Hendry ) en dit op een on Brugse manier
Gebruikersavatar
The_One
Basisspeler
Berichten: 1560
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:05
Locatie: Babes-topic

Re: Forumscouting

Bericht door The_One »

Kevinho schreef: 22 aug 2022, 22:01 Nu weer Praet en niks meer over Sander Berge . Zoveel miljoenen binnengehaald en niks nul nadda versterking , we gaan zelfs nog verder achteruit als Vanaken effectief weggaat en onze kampioenenmakers worden gewoon weggepest ( Vormer , Balanta , Hendry ) en dit op een on Brugse manier
Anders moet je de goeie dingen eens negeren.
Jutgla en Nielsen lijken nu al zeer goeie transfers te zijn. De anderen is afwachten. Vormer heeft enkele topjaren gehad maar, met alle respect, de laatste 2 jaar is het veel minder, en dat is geen schande. In de topploeg die we toen hadden was Vormer de volgende positie waar we een niveau hoger moesten gaan...Balanta is goed tegen een ploeg waar we onder liggen, maar dat is niet zo vaak het geval in JPL. Hendry had ik misschien wat meer kansen gegeven, maar volgens mij is daar achter de schermen meer aan de hand.
Sowieso zo ik die 3 mannen geen kampioenenmakers noemen. Mignolet, Vanaken, Lang, Mata, Mechele, Rits, De Ketelaere,... Dat zijn onze kampioenenmakers...
ClubFanVinne
Profvoetballer
Berichten: 410
Lid geworden op: 07 jan 2019, 16:01

Re: Forumscouting

Bericht door ClubFanVinne »

Polbemol schreef: 22 aug 2022, 16:45 Ik zou Rob Schoofs durven naar voren schuiven voor Hans. Mature speler met goed spelinzicht. Misschien wat braaf, maar heeft wel veel potentieel. Toen Rits kwam, had ook niemand verwacht dat die zo ver ging geraken...
Ik wel had rits en mata beide aangeraden 2 jaar voor ze naar club kwamen. Ik vond rits altijd al een groot talent, oke wel wat laat bloeier maar met de juiste omkadering raken zulke speler er ook. Kijk maar naar salah en manee beiden ook maar top over 27 en dat voor flank aanvallers er wordt ook veel te vroeg verwacht dat iemand top is dag van vandaag vroeger was je 24 a 25 nog een jonge speler nu ben je al laat om door te breken.

Rob schoofs is idd iemand met goeie visie maar ik zou liever een type met wat meer snelheid hebben. Wat ik ook bij vanaken een probleem vond zeker op champions league niveau. Maar eerlijk gezegt zouden ze er best 2 halen voor op vanaken zijn positie nu was er geen concurrentie omdat vanaken altijd moet spelen maar als je bvb een schoofs en daarnaast nog een ander type am gaat halen dan ben je al zekerder. Ook in geval van blessures enzo.
ClubFanVinne
Profvoetballer
Berichten: 410
Lid geworden op: 07 jan 2019, 16:01

Re: Forumscouting

Bericht door ClubFanVinne »

Tiki Taka schreef: 16 aug 2022, 12:34
t4nd schreef: 16 aug 2022, 12:33 Je vergeet Nusa als flankaanvaller ;-)
Of ziet men hem dan toch meer als back-up voor Mata?
Nusa als rcv/rv dacht het niet. Nusa kan op 4 posities spelen spits, zeer aanvallende wingback in een gekantelde opstelling zoals olsen/meyer nu spelen maar dan de olsen part. Als aanvallende middenvelder en als winger. Wel beide kanten dus zijn eigenlijk 6 posities. Maar nooit als verdediger. Sabbe, De Roeve en Cuevas zijn 3 spelers die wel mata in de toekomst kunnen vervangen. Bij de jeugd zit de aanvallende kant op links met nusa en homma en de verdedigende kant rechts met Sabbe en De Roeve. En Cuevas speelt daar in de rol van Mata en is daar momenteel ook de beste verdediger.
ClubFanVinne
Profvoetballer
Berichten: 410
Lid geworden op: 07 jan 2019, 16:01

Re: Forumscouting

Bericht door ClubFanVinne »

Ik lees dat Zagadou voor 2.5milj euro per jaar aan loon te krijgen valt + is transfer vrij dat zou al evengoede transfer zijn als berge. Ik zou toch een mijn kans wagen zou ik manneart zijn.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3281
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Forumscouting

Bericht door IsO »

ClubFanVinne schreef: 23 aug 2022, 00:02 Ik lees dat Zagadou voor 2.5milj euro per jaar aan loon te krijgen valt + is transfer vrij dat zou al evengoede transfer zijn als berge. Ik zou toch een mijn kans wagen zou ik manneart zijn.
Waarom heeft hij nog geen ploeg?
ClubFanVinne
Profvoetballer
Berichten: 410
Lid geworden op: 07 jan 2019, 16:01

Re: Forumscouting

Bericht door ClubFanVinne »

Vranckx Mag weg bij wolfsburg en wil absolute spelen 6milj is een mooie prijs. Lijkt haalbaar. Komaan Manneart!
FCBrugesawayoflife
Jeugdspeler
Berichten: 174
Lid geworden op: 30 mei 2016, 11:08

Re: Forumscouting

Bericht door FCBrugesawayoflife »

Tiki Taka schreef: 22 aug 2022, 10:42 Suggesties voor een opvolger van Vanaken ?
Aster Vranckx misschien? Mag blijkbaar weg bij Wolfsburg. Is natuurlijk wel niet helemaal hetzelfde type maar kan wel alle 3 de posities op het middenveld invullen. Milan is ook geïnteresseerd zo te zien.

https://www.hln.be/sport/aster-vranckx- ... ~a38394ea/
Vakie 214
Gebruikersavatar
Duffman
Invaller
Berichten: 799
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:05
Locatie: Het gat van Pluto

Re: Forumscouting

Bericht door Duffman »

ClubFanVinne schreef: 22 aug 2022, 23:36
Polbemol schreef: 22 aug 2022, 16:45 Ik zou Rob Schoofs durven naar voren schuiven voor Hans. Mature speler met goed spelinzicht. Misschien wat braaf, maar heeft wel veel potentieel. Toen Rits kwam, had ook niemand verwacht dat die zo ver ging geraken...
Ik wel had rits en mata beide aangeraden 2 jaar voor ze naar club kwamen. Ik vond rits altijd al een groot talent, oke wel wat laat bloeier maar met de juiste omkadering raken zulke speler er ook. Kijk maar naar salah en manee beiden ook maar top over 27 en dat voor flank aanvallers er wordt ook veel te vroeg verwacht dat iemand top is dag van vandaag vroeger was je 24 a 25 nog een jonge speler nu ben je al laat om door te breken.

Rob schoofs is idd iemand met goeie visie maar ik zou liever een type met wat meer snelheid hebben. Wat ik ook bij vanaken een probleem vond zeker op champions league niveau. Maar eerlijk gezegt zouden ze er best 2 halen voor op vanaken zijn positie nu was er geen concurrentie omdat vanaken altijd moet spelen maar als je bvb een schoofs en daarnaast nog een ander type am gaat halen dan ben je al zekerder. Ook in geval van blessures enzo.
God please no.
Schoofs is degelijk, maar zit echt wel op zijn niveau daar in Mechelen
Dit zou ons zo'n 15 jaar terug in de tijd katapulteren, het soort transfer dat Degryse (Mr. 4 miljoen voor Daerden met kapotte knieën) zou doen... ik denk dat de lat iets hoger mag, en in België zie ik zowieso niet meteen iets wat daaraan voldoet.
“Never say never, because limits, like fears, are often just an illusion.”
- Michael Jordan -
Plaats reactie