Wintertransfers 2017 UIT

Alle transfernieuws

Moderator: Bosko

Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3701
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Wintertransfers 2017 UIT

Bericht door Bosko »

Trabzonspor wil Gedoz komen halen in januari. Ze mochten voorbije zomer niemand aantrekken door de FFP.
fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: Wintertransfers 2017 UIT

Bericht door fcb 4 life »

ze hebben tijd genoeg om hem een nieuw contract aan te bieden of een nieuwe te zoeken.
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3198
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Wintertransfers 2017 UIT

Bericht door Pica »

Allemaal buiten en gaan shoppen zoals anderlecht. #fmstyle
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3701
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: Wintertransfers 2017 UIT

Bericht door Bosko »

Interesse voor Denswil van Everton en AC Milan. Club vraagt 10M.
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3198
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Wintertransfers 2017 UIT

Bericht door Pica »

Everton zou wel iets zijn voor hem, de vraag is of Club hem al in de winter moet laten gaan.
BB1891
A-kern
Berichten: 580
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:47
Locatie: Antwerpen

Re: Wintertransfers 2017 UIT

Bericht door BB1891 »

Met Koeman zou dat een interessante stap zijn. Correcte prijs ook.
BB1891
A-kern
Berichten: 580
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:47
Locatie: Antwerpen

Re: Wintertransfers 2017 UIT

Bericht door BB1891 »

Pica schreef: Everton zou wel iets zijn voor hem, de vraag is of Club hem al in de winter moet laten gaan.
Nope, in de zomer mag hij voor 10 weg, in de winter mogen ze er nog een 5-tal bij opleggen. Is één van onze steunpilaren, dus zou ik niet zomaar laten gaan. Al zou Engels-Poulain-Mechele nog steeds een goed trio zijn.
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3198
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Wintertransfers 2017 UIT

Bericht door Pica »

Ik reken Simons toch ook als een volwaardige optie, alsook Bockie eigenlijk. In een 3 mans verdediging sowieso Bockie, anders twijfel ik toch. Soit, Denswil is een succesverhaal bij Club, ik zou hem niet laten gaan deze winter. Ik zou niemand laten gaan zelfs.
Hans1981
Basisspeler
Berichten: 2077
Lid geworden op: 17 jul 2016, 23:24

Re: Wintertransfers 2017 UIT

Bericht door Hans1981 »

Pica schreef: Ik reken Simons toch ook als een volwaardige optie, alsook Bockie eigenlijk. In een 3 mans verdediging sowieso Bockie, anders twijfel ik toch. Soit, Denswil is een succesverhaal bij Club, ik zou hem niet laten gaan deze winter. Ik zou niemand laten gaan zelfs.
Storm uitlenen zou ik wel overwegen. Al eens geopperd om hem naar de Jupiler League in Nederland te sturen. Denk dat we zo wel eens een bruikbare speler terug kunnen krijgen. Perfecte competitie voor dat type speler. Daar bloeien er veel open.
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3198
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Wintertransfers 2017 UIT

Bericht door Pica »

Om dan toch te falen in België :D . De vrijheid die je in Nederland krijgt staat in schril contract met de tactische discipline en het georganiseerd verdedigen die je in België veel meer hebt dan in Nederland.
Hans1981
Basisspeler
Berichten: 2077
Lid geworden op: 17 jul 2016, 23:24

Re: Wintertransfers 2017 UIT

Bericht door Hans1981 »

Pica schreef: Om dan toch te falen in België :D . De vrijheid die je in Nederland krijgt staat in schril contract met de tactische discipline en het georganiseerd verdedigen die je in België veel meer hebt dan in Nederland.
En toch zou ik het geen slecht idee vinden. Dat georganiseerd verdedigen valt ook wel mee hoor. Wat je soms ziet.
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3198
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Wintertransfers 2017 UIT

Bericht door Pica »

Hans1981 schreef:
Pica schreef: Om dan toch te falen in België :D . De vrijheid die je in Nederland krijgt staat in schril contract met de tactische discipline en het georganiseerd verdedigen die je in België veel meer hebt dan in Nederland.
En toch zou ik het geen slecht idee vinden. Dat georganiseerd verdedigen valt ook wel mee hoor. Wat je soms ziet.
In Nederland toch nog een stukje erger op dat vlak, ik zie nu niet veel matchen van daar, maar wat ik zie is toch om te bleiten soms :mrgreen:
Hans1981
Basisspeler
Berichten: 2077
Lid geworden op: 17 jul 2016, 23:24

Re: Wintertransfers 2017 UIT

Bericht door Hans1981 »

Pica schreef:
Hans1981 schreef:
Pica schreef: Om dan toch te falen in België :D . De vrijheid die je in Nederland krijgt staat in schril contract met de tactische discipline en het georganiseerd verdedigen die je in België veel meer hebt dan in Nederland.
En toch zou ik het geen slecht idee vinden. Dat georganiseerd verdedigen valt ook wel mee hoor. Wat je soms ziet.
In Nederland toch nog een stukje erger op dat vlak, ik zie nu niet veel matchen van daar, maar wat ik zie is toch om te bleiten soms :mrgreen:
Het is anders. Iedereen heeft een rechtstreekse tegenstander. Allemaal 4-3-3. Zo onderscheid je wel snel kaf van koren natuurlijk.
Peet
Sleutelspeler
Berichten: 3422
Lid geworden op: 30 mei 2016, 08:38
Locatie: Gent

Re: Wintertransfers 2017 UIT

Bericht door Peet »

Hans1981 schreef:
Pica schreef: Ik reken Simons toch ook als een volwaardige optie, alsook Bockie eigenlijk. In een 3 mans verdediging sowieso Bockie, anders twijfel ik toch. Soit, Denswil is een succesverhaal bij Club, ik zou hem niet laten gaan deze winter. Ik zou niemand laten gaan zelfs.
Storm uitlenen zou ik wel overwegen. Al eens geopperd om hem naar de Jupiler League in Nederland te sturen. Denk dat we zo wel eens een bruikbare speler terug kunnen krijgen. Perfecte competitie voor dat type speler. Daar bloeien er veel open.
Niveau ligt daar echt wel heel laag. Eredivisie schat ik hoger in, maar die 2e klasse stelt daar echt niks voor.
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3701
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: Wintertransfers 2017 UIT

Bericht door Bosko »

Verkopen: Gedoz en Storm
Uitlenen: Bolingoli en Mechele
Gesloten