Zomertransfers 2017 IN

Alle transfernieuws

Moderator: Bosko

Waar willen jullie nog versterking?

DM
5
6%
RWB
6
8%
RCV
6
8%
CV
9
11%
LCV
3
4%
LWB
6
8%
CVM
4
5%
CM
17
21%
CAM
10
13%
RW
5
6%
SP
5
6%
LW
4
5%
 
Totaal aantal stemmen: 80

Gebruikersavatar
Stylisimo
A-kern
Berichten: 614
Lid geworden op: 01 sep 2016, 09:21

Re: Zomertransfers 2017 IN

Bericht door Stylisimo »

Club heeft nog nooit(of zo goed als) met groot geld richting grote namen gesmeten. Ik wil hier geen pseudo anderlecht worden. Niet te veel geld uitgeven en toch een competitieve ploeg bouwen, niks zaligers toch?!
Dat maakte me in de jaren 90 ook van van Fergie en z'n United. Die kon bij wijze van spreken met 5 frang een topper kopen. Als hij nu Man Utd zo met geld ziet smijten moet z'n hart toch ook een beetje bloeden...
"Don’t waste your time looking back. You’re not going that way."
— Ragnar Lothbrok, Vikings
Levi
A-kern
Berichten: 551
Lid geworden op: 27 aug 2016, 21:03

Re: Zomertransfers 2017 IN

Bericht door Levi »

Soms moet je beleidsmakers en trainers gewoon eens krediet geven, vermits zij dag in dag uit met spelers werken en dus perfect weten waar de kwaliteiten van bepaalde jongens zich momenteel bevinden en hoe ze zich ontwikkelen en of dat dan een naam is is irrelevant.
Herinner je een aantal maanden geleden nog: Michel was gek geworden want er was een beloftevolle spits die bij de reserven 40 doelpunten gemaakt had en onze coach was blind want gaf hem geen kans. Meteen werden de kwaliteiten van MPH in twijfel getrokken want vele forum leden wisten het zonder de jongen op training bezig te zien beter. Ondertussen mag deze jongen in 1B de bank warm houden bij Roeselare, om maar te zeggen soms is het beter te zwijgen en te luisteren naar mensen met kennis van zaken. Voor alle duidelijkheid dit is geen reactie of aanval op eender wie, maar wel iets wat ik vast stel.
fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: Zomertransfers 2017 IN

Bericht door fcb 4 life »

h0ppa schreef: Je moet zo niet meteen in de aanval gaan jongetje..
Ik zou wel weten wat ik met mijn geld zou gaan doen ja. Dan moet je niet afkomen met Uros vitas of een of andere verbannen B-kern speler van een duitse 2de klasse ploeg hé. Ik zal de lat te hoog leggen blijkbaar.
Die gast zit in de b kern omdat hij weg wil, niet meer niet minder.
Verkozen voor het elftal van het jaar afgelopen seizoen en zou volgens HLN 4 milj moeten kosten.
Zal wel geen sukkelaar zijn.
Gebruikersavatar
Alethio
Sleutelspeler
Berichten: 3452
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:17

Re: Zomertransfers 2017 IN

Bericht door Alethio »

Stylisimo schreef: Dat maakte me in de jaren 90 ook van van Fergie en z'n United. Die kon bij wijze van spreken met 5 frang een topper kopen. Als hij nu Man Utd zo met geld ziet smijten moet z'n hart toch ook een beetje bloeden...
Fergie was een absoluut genie als coach, kon fantastisch resultaten halen, maar kocht toch ook wel voor veel geld in, soms. Hij heeft natuurlijk wel het 'geluk' gehad om met de class van '92 een fantastische lichting jeugdspelers gehad te hebben - dat kom je maar een keer om de zoveel tijd tegen, denk aan Barcelona nog niet zo lang geleden. Maar trok om de paar jaar toch ook zijn portefeuille open om absolute toppers te halen - gewoon meestal niet van andere topploegen.
Gebruikersavatar
Stylisimo
A-kern
Berichten: 614
Lid geworden op: 01 sep 2016, 09:21

Re: RE: Re: Zomertransfers 2017 IN

Bericht door Stylisimo »

Alethio schreef:
Stylisimo schreef: Dat maakte me in de jaren 90 ook van van Fergie en z'n United. Die kon bij wijze van spreken met 5 frang een topper kopen. Als hij nu Man Utd zo met geld ziet smijten moet z'n hart toch ook een beetje bloeden...
Fergie was een absoluut genie als coach, kon fantastisch resultaten halen, maar kocht toch ook wel voor veel geld in, soms. Hij heeft natuurlijk wel het 'geluk' gehad om met de class van '92 een fantastische lichting jeugdspelers gehad te hebben - dat kom je maar een keer om de zoveel tijd tegen, denk aan Barcelona nog niet zo lang geleden. Maar trok om de paar jaar toch ook zijn portefeuille open om absolute toppers te halen - gewoon meestal niet van andere topploegen.
Tuurlijk trok hij soms z'n portefeuille open. Maar z'n zotste transfers waren z'n low budget aankopen. En idd hij had een ferme lichting, maar dan moet je het nog maar doen al die jaren...
"Don’t waste your time looking back. You’re not going that way."
— Ragnar Lothbrok, Vikings
Gebruikersavatar
VingtCinq
Belofte
Berichten: 292
Lid geworden op: 11 jun 2016, 21:02

Re: Zomertransfers 2017 IN

Bericht door VingtCinq »

Zoals ik eens zei Decarli waarschijnlijk niet als vervanger voor Denswil of Engels
http://m.voetbalnieuws.be/news/254687/C ... m=facebook
"Pele is the best but Garrincha was better." - Oost -
fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: Zomertransfers 2017 IN

Bericht door fcb 4 life »

VingtCinq schreef: Zoals ik eens zei Decarli waarschijnlijk niet als vervanger voor Denswil of Engels
http://m.voetbalnieuws.be/news/254687/C ... m=facebook
Mooi zo, lijkt me bovendien ook een goeie verdediger.
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Zomertransfers 2017 IN

Bericht door Cedrinho »

Met enkele korrels zout kom je hier niet toe volgens mij, maar volgens deze kerel zou Wasilewski (jawel) deze zomer aanbiedingen van Club en Standard geweigerd hebben.
fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: Zomertransfers 2017 IN

Bericht door fcb 4 life »

Dat geloof ik echt niet, zal wel aangeboden geweest zijn.
fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: Zomertransfers 2017 IN

Bericht door fcb 4 life »

Decarli al gespot op onze grasmat in een Club truitje, is dus binnen. :hup:
vanGentmaarvoorClub
Basisspeler
Berichten: 1752
Lid geworden op: 13 jul 2016, 22:44

Re: Zomertransfers 2017 IN

Bericht door vanGentmaarvoorClub »

fcb 4 life schreef: Decarli al gespot op onze grasmat in een Club truitje, is dus binnen. :hup:
Sinds wanneer ligt onze grasmat binnen ?
Gebruikersavatar
Atarisjeuh
Jeugdspeler
Berichten: 177
Lid geworden op: 03 jun 2016, 18:59
Locatie: Moorslede

Re: Zomertransfers 2017 IN

Bericht door Atarisjeuh »

Contract vr 3 jaar. Zoiezo een versterking, Mechele uit en Decarli in. Sry Mechele, ge zijt een echte clubman mr komt echt te kort...

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI VNS-L31 met Tapatalk
FCB till I die! Once you go blue&black you never go back!
Ole
Tester
Berichten: 12
Lid geworden op: 31 aug 2016, 19:49

Re: Zomertransfers 2017 IN

Bericht door Ole »

Afbeelding
Gebruikersavatar
Fire
Sleutelspeler
Berichten: 2863
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:55
Locatie: Leuven

Re: Zomertransfers 2017 IN

Bericht door Fire »

Foto ondertussen weer weg
For the Good of the Game? For the Love of the Many!
:fire:
fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: Zomertransfers 2017 IN

Bericht door fcb 4 life »

Over Benitez
Oller es quien tiene el poder para negociar a Martín Benítez en Europa. Lo del Brujas está cerrado, pero Castellanos no acepta la operación
Gesloten