Nieuwe T1

Alle transfernieuws

Moderator: Bosko

Wie moet Ivan Leko opvolgen?

Michel Preud'homme terugbrengen
0
Geen stemmen
Felice Mazzu
0
Geen stemmen
Yannick Ferrera
0
Geen stemmen
Jurgen Klinsmann
0
Geen stemmen
Frank De Boer
0
Geen stemmen
Luis Enrique
0
Geen stemmen
Laurent Blanc
0
Geen stemmen
Thomas Tuchel
0
Geen stemmen
Slaven Bilic
0
Geen stemmen
Sinisa Mihajlovic
0
Geen stemmen
Bert Van Marwijk
0
Geen stemmen
Frank Rijkaard
0
Geen stemmen
iemand anders
1
100%
 
Totaal aantal stemmen: 1

fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: Nieuwe T1

Bericht door fcb 4 life »

We zijn heel hard aan het werken. Het is een heel belangrijke keuze, dus we willen alles grondig bestuderen", verklaarde Verhaeghe voor de camera's van Vtm Nieuws. "We zoeken iemand die past bij Club Brugge en bij onze spelersgroep. We leggen onszelf geen deadlines op."

"Het belangrijkste is dat we de ideale trainer aanstellen. We zijn begonnen met een heel brede lijst met kandidaten op te stellen. Daar waren we al een tijdje mee bezig. Of een Belgische trainer uitgesloten is? Dat zou ik niet zo snel zeggen. We zullen wel zien. We gaan ons werk grondig doen en zullen jullie tijdig informeren", besloot Verhaeghe.
Gebruikersavatar
Atarisjeuh
Jeugdspeler
Berichten: 177
Lid geworden op: 03 jun 2016, 18:59
Locatie: Moorslede

Re: Nieuwe T1

Bericht door Atarisjeuh »

Al degene die zeggen dat het lang duurt en dat ze laat in actie geschoten zijn kennen duidelijk niets van recruitment en onderhandelingen en alvast niet bij hogere functies. Ze redeneren als volgt: nog altijd geen trainer -> amai die zijn laat in actie geschoten. Kort door de bocht hoor :-).

P.S. ik vind de nieuwe shirts redelijk wijs (kan altijd beter offcourse, mr smaken verschillen nu eenmaal en gewoon het feit dat dit in samenwerking met Blue Army was, is een opsteker).
FCB till I die! Once you go blue&black you never go back!
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: Nieuwe T1

Bericht door Khas »

Neen Atarisjeuh, al degenen die daarvan klagen vergelijken gewoon met wanneer een trainer ontslagen wordt, dat er over het algemeen binnen de paar dagen een vervanger staat.
Geloof het of niet, het is nog al eens gebeurd in de wereld dat een ploeg een andere T1 zocht. Blijft nu dat mensen die dat al eens eerder hebben gezien capabel zijn om de link te leggen en te vergelijken.

Wat natuurlijk ook kort door de bocht is, maar niet onterecht. In de situatie waarin Club zich bevindt, moest de T1 er al eeuwen eerder gestaan hebben.
Laatst gewijzigd door Khas op 07 jun 2017, 19:46, 2 keer totaal gewijzigd.
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3276
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Nieuwe T1

Bericht door IsO »

"over het algemeen binnen de paar dagen een vervanger" is toch wat overdreven, als je het mij vraagt. Ik zou de T2's of interimtrainers die gedurende een aantal weken of maanden depanneren als T1 in afwachting van de aanstelling van een (meer) gewenste hoofdtrainer geen eten willen geven.

Hoewel een lange(re) zoektocht natuurlijk geen garanties biedt op eventueel succes onder de nieuwe T1, heb ik liever dat ze hun tijd pakken en hun opties verkennen met het oog op het aanstellen van een T1 die gedurende een paar seizoenen wil, kan en mag bouwen aan iets nieuws, dan dat ze opnieuw een 'Leekenske' doen. Bovendien hébben ze ook nog even de tijd; zeker nog een dag of 11 vooraleer de trainingen worden hervat.
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: Nieuwe T1

Bericht door Khas »

Ik stel vooral dat de lange zoektocht een heel erg negatief effect zal hebben op komend seizoen.
De nadelen zijn veel prominenter dan de voordelen.
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: Nieuwe T1

Bericht door fcb 4 life »

Dat is toch helemaal te gek voor woorden?
Ze zoeken een trainer hè, geen wondermiddel tegen kanker..
Gebruikersavatar
Duffman
Invaller
Berichten: 799
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:05
Locatie: Het gat van Pluto

Re: Nieuwe T1

Bericht door Duffman »

Dit is best wel spannend :P

Zoals bij een conclaaf wanneer het wachten is tot er witte rook uit die fucking schouw komt, nekeer of 3, 4 op een dag eens komen kijken.
“Never say never, because limits, like fears, are often just an illusion.”
- Michael Jordan -
Peet
Sleutelspeler
Berichten: 3422
Lid geworden op: 30 mei 2016, 08:38
Locatie: Gent

Re: Nieuwe T1

Bericht door Peet »

"Er is geen haast", doet mij denken aan "Het mag wat kosten".
Gebruikersavatar
rambopirou
A-kern
Berichten: 645
Lid geworden op: 29 mei 2016, 22:54

Re: Nieuwe T1

Bericht door rambopirou »

Southampton have been looking to Germany as they weigh up potential managerial successors to Claude Puel, with Roger Schmidt and Thomas Tuchel both on their shortlist of candidates.

Moest De Boer de job bij southampton niet krijgen denk ik dat hij ons wel als een serieuze optie zal zien
Gebruikersavatar
BinonFCB
Invaller
Berichten: 852
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:05
Locatie: Vlaams-Brabant, Leuven

Re: RE: Re: Nieuwe T1

Bericht door BinonFCB »

rambopirou schreef: Southampton have been looking to Germany as they weigh up potential managerial successors to Claude Puel, with Roger Schmidt and Thomas Tuchel both on their shortlist of candidates.

Moest De Boer de job bij southampton niet krijgen denk ik dat hij ons wel als een serieuze optie zal zien
De Boer moet nu ook niet meer komen. Wilt liever naar Engeland. Dat hij dan gaat. Liever een trainer die Club hoger op zijn lijstje heeft staan.
#MaximeLestienne16 #Elkedagzat28 #Noord222
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5309
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: RE: Re: Nieuwe T1

Bericht door Tiki Taka »

BinonFCB schreef:
rambopirou schreef: Southampton have been looking to Germany as they weigh up potential managerial successors to Claude Puel, with Roger Schmidt and Thomas Tuchel both on their shortlist of candidates.

Moest De Boer de job bij southampton niet krijgen denk ik dat hij ons wel als een serieuze optie zal zien
De Boer moet nu ook niet meer komen. Wilt liever naar Engeland. Dat hij dan gaat. Liever een trainer die Club hoger op zijn lijstje heeft staan.
Idd, de goesting moet er toch zijn bij de toekomstige trainer. Als het maar is als laatste alternatief, dan hoeft het zeker niet.
Gebruikersavatar
rambopirou
A-kern
Berichten: 645
Lid geworden op: 29 mei 2016, 22:54

Re: RE: Re: Nieuwe T1

Bericht door rambopirou »

Tiki Taka schreef:
BinonFCB schreef:
rambopirou schreef: Southampton have been looking to Germany as they weigh up potential managerial successors to Claude Puel, with Roger Schmidt and Thomas Tuchel both on their shortlist of candidates.

Moest De Boer de job bij southampton niet krijgen denk ik dat hij ons wel als een serieuze optie zal zien
De Boer moet nu ook niet meer komen. Wilt liever naar Engeland. Dat hij dan gaat. Liever een trainer die Club hoger op zijn lijstje heeft staan.
Idd, de goesting moet er toch zijn bij de toekomstige trainer. Als het maar is als laatste alternatief, dan hoeft het zeker niet.
Het is toch normaal dat hij opties in Engeland bekijkt? Dat is toch een veel grotere competitie dan België. Wilt toch niet zeggen dat als hij hier zou tekenen hij zijn werk maar half zou doen.
Je kan toch niet kwaad zijn op iemand met hoge ambities?
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: Nieuwe T1

Bericht door Khas »

Het is maar als een speler zoiets zegt dat hij welkom is en een grote held. Een trainer met ambitie? Ho maar
Laatst gewijzigd door Khas op 08 jun 2017, 10:57, 1 keer totaal gewijzigd.
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Gebruikersavatar
BinonFCB
Invaller
Berichten: 852
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:05
Locatie: Vlaams-Brabant, Leuven

Re: RE: Re: Nieuwe T1

Bericht door BinonFCB »

Khas schreef: Het is maar als een speler zoiets zegt dat hij welkom is en een grote held. Een trainer met ambitie? Ho maar
Nee, maar een trainer die stapgewijs omhoog wilt, daar kan je voor een paar jaar mee samenwerken, want die wilt zich hier eerst tonen. Ik heb de indruk dat als een trainer als De Boer hier komt, hij misschien al terug weg kan zijn tegen de winter als een Engelse club komt aankloppen. Dat heeft niets met ambitie te maken. Tuurlijk moet een trainer/speler altijd zo hoog mogelijk mikken, maar dan wel zonder stappen over te slagen.
#MaximeLestienne16 #Elkedagzat28 #Noord222
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3198
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Nieuwe T1

Bericht door Pica »

De Boer heeft drie keer kampioen gespeeld met ajax, dan naar Club komen is geen stap overslaan é :mrgreen:

Zoals al gezegd, pak die gast, laat hem doen en betonneer hem voor een jaar of 2-3. Erna kan hij gaan waar hij wil.
Gesloten