Nieuwe T1

Alle transfernieuws

Moderator: Bosko

Wie moet Ivan Leko opvolgen?

Michel Preud'homme terugbrengen
0
Geen stemmen
Felice Mazzu
0
Geen stemmen
Yannick Ferrera
0
Geen stemmen
Jurgen Klinsmann
0
Geen stemmen
Frank De Boer
0
Geen stemmen
Luis Enrique
0
Geen stemmen
Laurent Blanc
0
Geen stemmen
Thomas Tuchel
0
Geen stemmen
Slaven Bilic
0
Geen stemmen
Sinisa Mihajlovic
0
Geen stemmen
Bert Van Marwijk
0
Geen stemmen
Frank Rijkaard
0
Geen stemmen
iemand anders
1
100%
 
Totaal aantal stemmen: 1

Gebruikersavatar
Clubpolska
Sleutelspeler
Berichten: 2631
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:16
Locatie: Kluisbergen!

Re: Nieuwe T1

Bericht door Clubpolska »

merci!
Oh Frail.
Peet
Sleutelspeler
Berichten: 3422
Lid geworden op: 30 mei 2016, 08:38
Locatie: Gent

Re: Nieuwe T1

Bericht door Peet »

Fire schreef: stond dat hier al ni?
Jep. Sport Standaard = Het Nieuwsblad.
Gunt
Profvoetballer
Berichten: 443
Lid geworden op: 30 mei 2016, 22:58

Re: Nieuwe T1

Bericht door Gunt »

Khas schreef:
Gunt schreef:
Peet schreef: . Maar ruil ze van plaats en wij vinden HVH fantastisch en MPH een wanker.
Neen!
100% zeker.
Die 'Neen!' was mijn persoonlijke mening. Als HVH morgen aangesteld wordt als trainer, zal ik dat een even grote kwal blijven vinden en blijft dat voor mij ook gewoon een belachelijke kwekker (maar dan in een extreem undersized Club-kostuum).
Hoeft hier echt niet te staan voor mij. Soms heb je dat toch gewoon, dat je iemand vanaf minuut 1 niet moet hebben?

MPH dan weer, heeft bij mij al gedurende zijn hele carrière vooral de indruk gewekt gepassioneerd en fel met zijn vak bezig te zijn (als keeper en aan de zijlijn). Ik vind dat bovenal een topcoach, die in België gewoon zijn gelijke niet kent. Tegenover de pers kruipt hij te vaak in een slachtoffer-rol maar op geen enkel ander vlak stoor ik me aan hem. Kan gewoon ook genieten van zijn analyses.

Dat ze maar een topper uit het buitenland aanstellen wanneer die hier vertrekt.
Is toch ook gewoon de grote fout die anderlecht gemaakt heeft: opteren voor een bleuke als trainer?
Gebruikersavatar
Clubpolska
Sleutelspeler
Berichten: 2631
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:16
Locatie: Kluisbergen!

Re: Nieuwe T1

Bericht door Clubpolska »

Idd, toppers uit het buitenland staan te springen om naar ons te komen!
Oh Frail.
Peet
Sleutelspeler
Berichten: 3422
Lid geworden op: 30 mei 2016, 08:38
Locatie: Gent

Re: Nieuwe T1

Bericht door Peet »

Wat ben je met een topper uit het buitenland? Die hebben hier geen voeling met de competitie en bij de eerste de beste gelegenheid zijn ze alweer weg.
Gebruikersavatar
Clubpolska
Sleutelspeler
Berichten: 2631
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:16
Locatie: Kluisbergen!

Re: Nieuwe T1

Bericht door Clubpolska »

Hein én mazzu
Oh Frail.
Gebruikersavatar
CePa
A-kern
Berichten: 553
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:49

Re: Nieuwe T1

Bericht door CePa »

Mazzu of Dury, anders een buitenlander. Nooit en ik herhaal NOOIT die dikke idioot uit Gent.
Never underestimate the power of PASSION
Gunt
Profvoetballer
Berichten: 443
Lid geworden op: 30 mei 2016, 22:58

Re: Nieuwe T1

Bericht door Gunt »

Clubpolska schreef: Idd, toppers uit het buitenland staan te springen om naar ons te komen!
Topper naar Belgische normen, genre Daum en MPH.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3356
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Nieuwe T1

Bericht door IsO »

nog eens eentje uit de oude doos halen:
http://www.voetbalnieuws.be/news/189257 ... lub_Brugge" onclick="window.open(this.href);return false; :coffee:

Ik ben ook niet echt fan van de aanpak van Hein, maar hij heeft er wel al resultaten mee geboekt. Van het voetbal dat hij bracht in de CL ben ik dan weer wél fan.

Dury vind ik ook een goede trainer, die resultaten kan halen met kernen met heel uiteenlopende kwaliteiten. Ik vind het elftal van Z-W van dit seizoen bijvoorbeeld niet zo sterk als bij hun goeie campagne van een paar jaar terug (met T. Hazard, Delaplace, Malanda, Berrier), maar toch slaagt hij erin om iets neer te zetten. Nooit goed begrepen wat een deel van de supporters tegen hem had toen zijn naam hier een paar jaar terug werd genoemd. In zijn nadeel speelt misschien dat hij het destijds bij Gent niet heeft waargemaakt als opvolger van MPH, terwijl hij nu diezelfde MPH zou opvolgen. Als je echter ziet wie er toen samen met MPH vertrokken, en welke spelers er daarvoor in de plaats kwamen (http://sporza.be/cm/sporza/voetbal/Jupi ... e/1.547608" onclick="window.open(this.href);return false;), heb je volgens mij al een deel van de verklaring. Tot aan de Play-offs deed Gent het onder Dury overigens niet zo slecht dat seizoen.

Mazzu heeft een vaste lijn, maar is ook tactisch onderlegd. Die vindt tegen verschillende tegenstanders vaak de goeie oplossing. Ben ook wel benieuwd hoe hij het bij een betere/stabielere ploeg dan Charleroi zou doen.

Voor elk van hen valt wel iets te zeggen. Het zou me trouwens niet verbazen mocht MPH zelf nauw betrokken worden bij de keuze van zijn opvolger.
Laatst gewijzigd door IsO op 08 feb 2017, 16:10, 1 keer totaal gewijzigd.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3356
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Nieuwe T1

Bericht door IsO »

IsO schreef: nog eens eentje uit de oude doos halen:
http://www.voetbalnieuws.be/news/189257 ... lub_Brugge" onclick="window.open(this.href);return false; :coffee:

Ik ben ook niet echt fan van de aanpak van Hein, maar hij heeft er wel al resultaten mee geboekt. Van het voetbal dat hij bracht in de CL ben ik dan weer wél fan.

Dury vind ik ook een goede trainer, die resultaten kan halen met kernen met heel uiteenlopende kwaliteit. Ik vind het elftal van Z-W van dit seizoen bijvoorbeeld niet zo sterk als bij hun goeie campagne van een paar jaar terug (met T. Hazard, Delaplace, Malanda, Berrier), maar toch slaagt hij erin om iets neer te zetten. Nooit goed begrepen wat een deel van de supporters tegen hem had toen zijn naam hier een paar jaar terug werd genoemd. In zijn nadeel speelt misschien dat hij het destijds bij Gent niet heeft waargemaakt als opvolger van MPH, terwijl hij nu diezelfde MPH zou opvolgen. Als je echter ziet wie er toen samen met MPH vertrokken, en welke spelers er daarvoor in de plaats kwamen (http://sporza.be/cm/sporza/voetbal/Jupi ... e/1.547608" onclick="window.open(this.href);return false;), heb je volgens mij al een deel van de verklaring. Tot aan de Play-offs deed Gent het onder Dury overigens niet zo slecht dat seizoen.

Mazzu heeft een vaste lijn, maar is ook tactisch onderlegd. Die vindt tegen verschillende tegenstanders vaak de goeie oplossing. Ben ook wel benieuwd hoe hij het bij een betere/stabielere ploeg dan Charleroi zou doen.

Voor elk van hen valt wel iets te zeggen. Het zou me trouwens niet verbazen mocht MPH zelf nauw betrokken worden bij de keuze van zijn opvolger.
Laatst gewijzigd door IsO op 08 feb 2017, 16:09, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Fire
Sleutelspeler
Berichten: 2863
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:55
Locatie: Leuven

Re: Nieuwe T1

Bericht door Fire »

foutje of gewoon een tikje narcistisch?
For the Good of the Game? For the Love of the Many!
:fire:
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3356
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Nieuwe T1

Bericht door IsO »

Fire schreef: foutje of gewoon een tikje narcistisch?
haha, nee, foutje :) wou edit doen maar was blijkbaar verstrooid.
Kan het ook niet meer verwijderen nu...
Laatst gewijzigd door IsO op 08 feb 2017, 16:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Peet
Sleutelspeler
Berichten: 3422
Lid geworden op: 30 mei 2016, 08:38
Locatie: Gent

Re: Nieuwe T1

Bericht door Peet »

CePa schreef: Mazzu of Dury, anders een buitenlander. Nooit en ik herhaal NOOIT die dikke idioot uit Gent.
Ja zou zonde zijn als we de beste coach halen bij de aartsrivaal..
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3701
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: Nieuwe T1

Bericht door Bosko »

Peet schreef:
CePa schreef: Mazzu of Dury, anders een buitenlander. Nooit en ik herhaal NOOIT die dikke idioot uit Gent.
Ja zou zonde zijn als we de beste coach halen bij de aartsrivaal..
Liever geen Weiler hoor
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: Nieuwe T1

Bericht door Khas »

Bosko schreef:
Peet schreef:
CePa schreef: Mazzu of Dury, anders een buitenlander. Nooit en ik herhaal NOOIT die dikke idioot uit Gent.
Ja zou zonde zijn als we de beste coach halen bij de aartsrivaal..
Liever geen Weiler hoor
Ik dacht dat het Wim De Decker was nu?
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Gesloten