Zomertransfers 2017 UIT

Alle transfernieuws

Moderator: Bosko

Wie willen jullie nog zien vertrekken (uitlenen/verkopen)

Ludovic Butelle
27
14%
Jens Teunckens
4
2%
Bjorn Engels
25
13%
Dion Cools
0
Geen stemmen
Stefano Denswil
4
2%
Laurens De Bock
7
4%
Brandon Mechele
16
8%
Erhan Masovic
17
9%
Ahmed Touba
13
7%
Riley McGree
13
7%
Jordi Vanlerberghe
5
3%
Abdoulay Diaby
1
1%
Thibault Vlietinck
21
11%
Dorin Rotariu
16
8%
Jeremy Perbet
26
13%
 
Totaal aantal stemmen: 195

Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3206
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Zomertransfers 2017 UIT

Bericht door Pica »

Hans1981 schreef:
Pica schreef:
Hans1981 schreef: Vanaken is veel te plat voor de Bundesliga. Is misschien wel de snelste competitie qua uitvoering en laat dat nu net zijn zwakke punt zijn.
Oh dear god. Wanneer je denkt dat je alles gelezen hebt zie je dit plots :mrgreen:
Er is een verschil tussen het goed zien en het snel uitvoeren. Tussen die 2 mankeert iets bij hem.
Als je alleen bent die het ziet, dan mag je nog zo snel uitvoeren als je wil, dan moet je wachten.

Dan heb ik het zelfs nog niet over het feit dat systeem MPH hem volledig gehandicapt maakt tenzij iedereen top is en hij daardoor mag doorschuiven.
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3701
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: Zomertransfers 2017 UIT

Bericht door Bosko »

Geen opstapclausules in contracten van Izquierdo en Denswil.
En STVV is gecharmeerd door Mechele.
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3206
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Zomertransfers 2017 UIT

Bericht door Pica »

Ik ben ook gecharmeerd door Mechele. Komt misschien te kort, maar misschien ook niet. We zien met Engels toch ook dat jonge spelers ups en downs kennen, en Engels is van talent alleen al een brute heerser. Club zijnde, het 'belgenprobleem' indachtig, zou ik Mechele niet laten gaan. Coopman ook niet.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3356
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Zomertransfers 2017 UIT

Bericht door IsO »

Pica schreef: Ik ben ook gecharmeerd door Mechele. Komt misschien te kort, maar misschien ook niet. We zien met Engels toch ook dat jonge spelers ups en downs kennen, en Engels is van talent alleen al een brute heerser. Club zijnde, het 'belgenprobleem' indachtig, zou ik Mechele niet laten gaan. Coopman ook niet.
Volgens mij hoeft Mechele niet per se weg voor Club, maar wil hij zélf ergens aan spelen toekomen, wat ik hem niet kwalijk kan nemen. Coopman lijkt me een gelijkaardig verhaal. Beiden kunnen hier op dit ogenblik wellicht (nog) niet op een basisplaats rekenen, en dus is het voor hun ontwikkeling misschien best dat ze elders wél aan spelen toekomen. Naar volgend seizoen toe, mede gelet op de waarschijnlijke vertrekkers, kan dan geherevalueerd worden (eventueel in overleg met onze nieuwe T1) in hoeverre ze hier komend seizoen aan spelen zouden toekomen, dan wel of ze beter nog een jaar worden uitgeleend of zelfs verkocht. Sowieso liggen ze alletwee nog tot de zomer van 2019 onder contract bij ons.
Gebruikersavatar
Alethio
Sleutelspeler
Berichten: 3452
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:17

Re: Zomertransfers 2017 UIT

Bericht door Alethio »

Wie is er nu niet gecharmeerd door Don Brandon?
fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: Zomertransfers 2017 UIT

Bericht door fcb 4 life »

Coopman nog een jaartje in Waregem laten en Meite die daardoor iets goedkoper naar ons komt, deal.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3356
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Zomertransfers 2017 UIT

Bericht door IsO »

fcb 4 life schreef: Coopman nog een jaartje in Waregem laten en Meite die daardoor iets goedkoper naar ons komt, deal.
Er is discussie of Meïté eind dit seizoen niet transfervrij kan vertrekken. Essevee meent van niet (omdat Lille een optie in zijn initieel vierjarig contract zou gelicht hebben), anderlecht - die Meïté willen - vindt van wel, omdat er geen bewijs is van het lichten van die optie. Dus ofwel is Meïté gratis en kan hij overal naartoe, ofwel ligt hij volgend seizoen nog onder contract en moet er voor hem betaald worden.

In het laatste geval: Denswils marktwaarde is 5 miljoen, maar je wil er 10 à 15 voor. En die van Meïté is 7 miljoen maar je wil hem 'goedkoper' binnenhalen. Waarom zou Z-W de volle pot niet mogen vragen?

Er is - vooral positioneel en qua concentratie - trouwens nog wat werk aan Meïté.
Laatst gewijzigd door IsO op 12 apr 2017, 12:45, 1 keer totaal gewijzigd.
fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: Zomertransfers 2017 UIT

Bericht door fcb 4 life »

IsO schreef:
fcb 4 life schreef: Coopman nog een jaartje in Waregem laten en Meite die daardoor iets goedkoper naar ons komt, deal.
Er is discussie of Meïté eind dit seizoen niet transfervrij kan vertrekken. Essevee meent van niet (omdat Lille een optie in zijn initieel vierjarig contract zou gelicht hebben), anderlecht - die Meïté willen - vindt van wel, omdat er geen bewijs is van het lichten van die optie. Dus ofwel is Meïté gratis en kan hij overal naartoe, ofwel ligt hij volgend seizoen nog onder contract en moet er voor hem betaald worden.

In het laatste geval: Denswils marktwaarde is 5 miljoen, maar je wil er 10 à 15 voor. En die van Meïté is 7 miljoen maar je wil hem 'goedkoper' binnenhalen. Waarom zou Z-W de volle pot niet mogen vragen?

Er is - vooral positioneel en qua concentratie - trouwens nog wat werk aan Meïté.
Ik dacht dat ZW tussen de 5 en de 7milj hoopte voor Meite.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Zomertransfers 2017 UIT

Bericht door Tiki Taka »

Voor mij `voldoen`volgende basisspelers niet (meer) ; Simons, Claudemir, Butelle, Wesley, Vanaken, De Bock...
Onder voldoen bedoel ik, dat ze (dit seizoen) geen meerwaarde (meer) zijn voor de ploeg.
Mocht er een break-even bod binnenkomen voor De Bock en Vanaken, ik zou ze direct verkopen, zijn natuurlijk wel 2 Belgen, wat de coëfficiënt naar beneden haalt. Wesley zou ik de voorbereiding laten meemaken en zien hoe hij het ervan af brengt, indien niet goed genoeg, uitlenen.
Claudemir en Butelle zou ik laten gaan. Simons heeft hopelijk nog iets van zelfkennis in zijn hoofd en stopt er eindelijk mee.
Reken daar nog eens bij dat Izquierdo, Engels en Denswil zullen vertrekken, dan zal het een hele drukke transferperiode worden, me dunkt althans.
Gebruikersavatar
leem
A-kern
Berichten: 579
Lid geworden op: 13 jun 2016, 08:49

Re: Zomertransfers 2017 UIT

Bericht door leem »

Tiki Taka schreef: Voor mij `voldoen`volgende basisspelers niet (meer) ; Simons, Claudemir, Butelle, Wesley, Vanaken, De Bock...
Onder voldoen bedoel ik, dat ze (dit seizoen) geen meerwaarde (meer) zijn voor de ploeg.
Mocht er een break-even bod binnenkomen voor De Bock en Vanaken, ik zou ze direct verkopen, zijn natuurlijk wel 2 Belgen, wat de coëfficiënt naar beneden haalt. Wesley zou ik de voorbereiding laten meemaken en zien hoe hij het ervan af brengt, indien niet goed genoeg, uitlenen.
Claudemir en Butelle zou ik laten gaan. Simons heeft hopelijk nog iets van zelfkennis in zijn hoofd en stopt er eindelijk mee.
Reken daar nog eens bij dat Izquierdo, Engels en Denswil zullen vertrekken, dan zal het een hele drukke transferperiode worden, me dunkt althans.
van Vanaken had ik nu ook meer verwacht dit seizoen, maar om die nu direct van de hand te willen doen... dan moet je wel een heel erg goed alternatief achter de hand hebben, zeker het potentieel van Vanaken niet vergeten.

En Wesley begrijp ik al helemaal niet, het grote voordeel aan deze jongen is dat hij nog zoveel groeimarge heeft, die wordt in principe alleen maar beter.
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3206
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Zomertransfers 2017 UIT

Bericht door Pica »

Claudemir is gewoon een nuttige backup, is dan ook zelden basisspeler en vaak in een rol die hem wel ligt.

Vanaken is een goeie 10, maar vooral een goeie soldaat. Witsel achtig gevoel erbij. Zal hard werken indien gevraagd door de trainer, maar zal ook aanvallend meer brengen, indien gevraagd door de trainer.

Wesley bewijst dat hij een nuttig profiel heeft voor iedere kern, eentje waar we geen alternatief voor hebben.

Geen idee waarom we nu gaan kakken op Butelle plots, meeste clean sheets van het seizoen, maar niet goed genoeg meer?

Simons is oud voor voetballer en zal wel stoppen, maar dat overdreven kakken op zijn hoofd is onrespectvol en gemakkelijk. Te gemakkelijk.
Gebruikersavatar
leem
A-kern
Berichten: 579
Lid geworden op: 13 jun 2016, 08:49

Re: Zomertransfers 2017 UIT

Bericht door leem »

Pica schreef: Claudemir is gewoon een nuttige backup, is dan ook zelden basisspeler en vaak in een rol die hem wel ligt.

Vanaken is een goeie 10, maar vooral een goeie soldaat. Witsel achtig gevoel erbij. Zal hard werken indien gevraagd door de trainer, maar zal ook aanvallend meer brengen, indien gevraagd door de trainer.

Wesley bewijst dat hij een nuttig profiel heeft voor iedere kern, eentje waar we geen alternatief voor hebben.

Geen idee waarom we nu gaan kakken op Butelle plots, meeste clean sheets van het seizoen, maar niet goed genoeg meer?

Simons is oud voor voetballer en zal wel stoppen, maar dat overdreven kakken op zijn hoofd is onrespectvol en gemakkelijk. Te gemakkelijk.
tja, Butelle heeft misschien wel de meeste clean sheets, maar hij speelt dan ook bij een topclub in Belgie. Ik zou dan misschien ook wel liever een Van Crombrugge hebben bijvoorbeeld, die veel minder clean sheets heeft, maar puur gevoelsmatig misschien wel meer potentieel heeft.
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3701
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: Zomertransfers 2017 UIT

Bericht door Bosko »

Pica schreef: Claudemir is gewoon een nuttige backup, is dan ook zelden basisspeler en vaak in een rol die hem wel ligt.

Vanaken is een goeie 10, maar vooral een goeie soldaat. Witsel achtig gevoel erbij. Zal hard werken indien gevraagd door de trainer, maar zal ook aanvallend meer brengen, indien gevraagd door de trainer.

Wesley bewijst dat hij een nuttig profiel heeft voor iedere kern, eentje waar we geen alternatief voor hebben.

Geen idee waarom we nu gaan kakken op Butelle plots, meeste clean sheets van het seizoen, maar niet goed genoeg meer?

Simons is oud voor voetballer en zal wel stoppen, maar dat overdreven kakken op zijn hoofd is onrespectvol en gemakkelijk. Te gemakkelijk.
Niet akkoord, eens vlug nagekeken en was dit seizoen als 28 keer basisspeler. Volgend jaar zou ik ook liever iemand anders zien in zijn plaats.
Ben altijd voorstander geweest van Claudemir en hem al verdedigd, maar soms gaat het gewoon te vlug voor hem.
Gebruikersavatar
nesnaj713
Supersub
Berichten: 1208
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:54
Locatie: Lommel

Re: Zomertransfers 2017 UIT

Bericht door nesnaj713 »

Tiki Taka schreef: Voor mij `voldoen`volgende basisspelers niet (meer) ; Simons, Claudemir, Butelle, Wesley, Vanaken, De Bock...
Onder voldoen bedoel ik, dat ze (dit seizoen) geen meerwaarde (meer) zijn voor de ploeg.
Mocht er een break-even bod binnenkomen voor De Bock en Vanaken, ik zou ze direct verkopen, zijn natuurlijk wel 2 Belgen, wat de coëfficiënt naar beneden haalt. Wesley zou ik de voorbereiding laten meemaken en zien hoe hij het ervan af brengt, indien niet goed genoeg, uitlenen.
Claudemir en Butelle zou ik laten gaan. Simons heeft hopelijk nog iets van zelfkennis in zijn hoofd en stopt er eindelijk mee.
Reken daar nog eens bij dat Izquierdo, Engels en Denswil zullen vertrekken, dan zal het een hele drukke transferperiode worden, me dunkt althans.
Hoe kan je nu die spelers weg willen :mrgreen: Vanaken speelt zo omdat MPH dat vraagt van hem, als die een vrijere rol krijgt, speelt die volgens mij ook gewoon beter. Correctie: voetbalt hij beter. Claudemir is en blijft een ideale back-up. Waarom je Wesley van de hand wil doen, is me totaal vreemd. Scoort wel 3x op 3 matchen in de Play-Offs. Zonder hem stonden we misschien met 0/9.
De Bock is inderdaad hopeloos uit vorm en begint weer domme dingen te doen. Om hem direct weg te doen, vind ik wat overdreven. Maar een linksback halen is in mijn ogen wel belangrijk.
Ten laatste Butelle? Why? Zoals al aangegeven door Pica, meeste clean sheets van 1e klasse. Ik ga wel akkoord dat z'n snel hervatten soms een pak beter moet.
Gebruikersavatar
Fire
Sleutelspeler
Berichten: 2863
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:55
Locatie: Leuven

Re: Zomertransfers 2017 UIT

Bericht door Fire »

Ja TT klasse postje..

Sent from my Wileyfox Swift using Tapatalk
For the Good of the Game? For the Love of the Many!
:fire:
Gesloten