Zomertransfers 2017 UIT

Alle transfernieuws

Moderator: Bosko

Wie willen jullie nog zien vertrekken (uitlenen/verkopen)

Ludovic Butelle
27
14%
Jens Teunckens
4
2%
Bjorn Engels
25
13%
Dion Cools
0
Geen stemmen
Stefano Denswil
4
2%
Laurens De Bock
7
4%
Brandon Mechele
16
8%
Erhan Masovic
17
9%
Ahmed Touba
13
7%
Riley McGree
13
7%
Jordi Vanlerberghe
5
3%
Abdoulay Diaby
1
1%
Thibault Vlietinck
21
11%
Dorin Rotariu
16
8%
Jeremy Perbet
26
13%
 
Totaal aantal stemmen: 195

Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Zomertransfers 2017 UIT

Bericht door Tiki Taka »

Fire schreef: Ja TT klasse postje..

Sent from my Wileyfox Swift using Tapatalk
Ik mag mijn mening toch geven, of niet? Dat is tenslotte het opzet van een forum.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3356
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Zomertransfers 2017 UIT

Bericht door IsO »

Tiki Taka schreef:
Fire schreef: Ja TT klasse postje..

Sent from my Wileyfox Swift using Tapatalk
Ik mag mijn mening toch geven, of niet? Dat is tenslotte het opzet van een forum.
Ja natuurlijk, maar onderbouw ze dan eens met argumenten in plaats van verschillende topics vol te spammen met herhalingen van jouw niet of amper onderbouwde stellingen.
Gebruikersavatar
Clubpolska
Sleutelspeler
Berichten: 2631
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:16
Locatie: Kluisbergen!

Re: Zomertransfers 2017 UIT

Bericht door Clubpolska »

Pff, 't wordt een beetje lastig.
Oh Frail.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Zomertransfers 2017 UIT

Bericht door Tiki Taka »

Clubpolska schreef: Pff, 't wordt een beetje lastig.
Heb je weer je lolbroek aan? :dance:
Gebruikersavatar
Clubpolska
Sleutelspeler
Berichten: 2631
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:16
Locatie: Kluisbergen!

Re: Zomertransfers 2017 UIT

Bericht door Clubpolska »

Tiki Taka schreef:
Clubpolska schreef: Pff, 't wordt een beetje lastig.
Heb je weer je lolbroek aan? :dance:
Misschien moet je zelf jouw zurige sokken eens verversen.
Oh Frail.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Zomertransfers 2017 UIT

Bericht door Tiki Taka »

Clubpolska schreef:
Tiki Taka schreef:
Clubpolska schreef: Pff, 't wordt een beetje lastig.
Heb je weer je lolbroek aan? :dance:
Misschien moet je zelf jouw zurige sokken eens verversen.
Je bedoelt dat ik wat optimistischer mag zijn?
Gebruikersavatar
Fire
Sleutelspeler
Berichten: 2863
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:55
Locatie: Leuven

Re: Zomertransfers 2017 UIT

Bericht door Fire »

IsO schreef:
Tiki Taka schreef:
Fire schreef: Ja TT klasse postje..

Sent from my Wileyfox Swift using Tapatalk
Ik mag mijn mening toch geven, of niet? Dat is tenslotte het opzet van een forum.
Ja natuurlijk, maar onderbouw ze dan eens met argumenten in plaats van verschillende topics vol te spammen met herhalingen van jouw niet of amper onderbouwde stellingen.
Inderdaad.

Het enige wat gij doet (TT) is afgeven op bijna elke speler van Club. Maar een degelijke post waarom elk van die spelers niet voldoet dat heb ik nog niet gezien. (Ik vraag bewust niet achter cijfers, want we weten allebei dat dat teveel gevraagd zou zijn)
For the Good of the Game? For the Love of the Many!
:fire:
Gebruikersavatar
Clubpolska
Sleutelspeler
Berichten: 2631
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:16
Locatie: Kluisbergen!

Re: Zomertransfers 2017 UIT

Bericht door Clubpolska »

Van mij mag je gerust pessimistisch zijn, ik heb niemand te zeggen wat ze moeten doen, het enigste dat ik vervelend vind is dat ik in elk topic opnieuw dezelfde post als antwoord op alles moet lezen. ;-)
Oh Frail.
Peet
Sleutelspeler
Berichten: 3422
Lid geworden op: 30 mei 2016, 08:38
Locatie: Gent

Re: Zomertransfers 2017 UIT

Bericht door Peet »

Post-MPH zou het niet slecht zijn om de kern helemaal op te kuisen en opnieuw iets op te bouwen.
Gebruikersavatar
Fire
Sleutelspeler
Berichten: 2863
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:55
Locatie: Leuven

Re: Zomertransfers 2017 UIT

Bericht door Fire »

opkuisen vind ik wel een heel stevige uitdrukking.
For the Good of the Game? For the Love of the Many!
:fire:
Gebruikersavatar
nesnaj713
Supersub
Berichten: 1208
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:54
Locatie: Lommel

Re: Zomertransfers 2017 UIT

Bericht door nesnaj713 »

Ik denk dat door uitgaande transfers er sowieso al vrij nieuwe kern zal ontstaan..

Ik verwacht te vertrekken: Engels, Denswil en Izquierdo. Daarnaast misschien nog een spits Diaby of Vossen. Je weet nooit wat voor aanbod er komt. Ik denk ook dat Simons toch zal stoppen, zou het beste zijn voor zichzelf. Anders hoop ik dat de nieuwe trainer hem durft te benchen. Ik hoop in ieder geval op nieuw bloed in de verdediging(centraal en links), op het middenveld en op de flank. Tenzij Rotariu er echt zou doorkomen tijdens de voorbereiding of als er beloftes echt op de deur komen kloppen.

Qua seizoen(lichtjes off-topic, maar het gaat er hier wel over), hoop ik dat de jeugd een pak meer kansen krijgt dan onder MPH.. Zeker in de reguliere competitie.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Zomertransfers 2017 UIT

Bericht door Tiki Taka »

Peet schreef: Post-MPH zou het niet slecht zijn om de kern helemaal op te kuisen en opnieuw iets op te bouwen.
Onze `beste` spelers zullen vertrekken; Izzy, Engels, Denswil,...
Simons zal stoppen vermoed ik sterk. Anderen zullen mogen gaan.
Er zal dus nogal wat verloop zijn aan in -en uitgaande zijdes bij Club deze zomer.
Ik hoop van harte dat er ook serieus zal geïnvesteerd worden om onze vertrekkende toppers te vervangen,
en dat men niet enkel talentjes gaat halen.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Zomertransfers 2017 UIT

Bericht door Tiki Taka »

Clubpolska schreef: Van mij mag je gerust pessimistisch zijn, ik heb niemand te zeggen wat ze moeten doen, het enigste dat ik vervelend vind is dat ik in elk topic opnieuw dezelfde post als antwoord op alles moet lezen. ;-)
Ik zal voortaan trachten mijn posts meer te diversifiëren en te onderbouwen. :thumba:
Peet
Sleutelspeler
Berichten: 3422
Lid geworden op: 30 mei 2016, 08:38
Locatie: Gent

Re: Zomertransfers 2017 UIT

Bericht door Peet »

Ja, we gaan onze 2 goudhaantjes verliezen. Simons stopt. Rafa is duidelijk op retour (32 volgend seizoen).
Er gaan nieuwe jongens moeten opstaan en die zijn voorlopig niet voor handen.

Achteraan spelen De Bock en Butelle een zwak seizoen. In beste geval komen daarvoor al 2 nieuwkomers. RVR deed het behoorlijk.

Op het middenveld moet je Simons vervangen, maar er is niemand die daartoe in staat is. Daar moet je een leider zetten. Vanaken daar blijf ik in geloven, die wordt niet geholpen door dat systeem.

Vooraan ga je Izquierdo verliezen en Rafa is duidelijk aan het minderen. Ok, daar heb je Limbombe, doet het niet slecht, maar haalt voorlopig geen statistieken. Dus moet je eigenlijk ook al flankspelers met wat km's op de teller halen.
In de spits moet je echt ook een oplossing gaan vinden. Vossen is niet meer de Vossen van vroeger en Diaby is ook een vraagteken.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3356
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Zomertransfers 2017 UIT

Bericht door IsO »

Peet schreef: Ja, we gaan onze 2 goudhaantjes verliezen. Simons stopt. Rafa is duidelijk op retour (32 volgend seizoen).
Er gaan nieuwe jongens moeten opstaan en die zijn voorlopig niet voor handen.

Achteraan spelen De Bock en Butelle een zwak seizoen. In beste geval komen daarvoor al 2 nieuwkomers. RVR deed het behoorlijk.

Op het middenveld moet je Simons vervangen, maar er is niemand die daartoe in staat is. Daar moet je een leider zetten. Vanaken daar blijf ik in geloven, die wordt niet geholpen door dat systeem.

Vooraan ga je Izquierdo verliezen en Rafa is duidelijk aan het minderen. Ok, daar heb je Limbombe, doet het niet slecht, maar haalt voorlopig geen statistieken. Dus moet je eigenlijk ook al flankspelers met wat km's op de teller halen.
In de spits moet je echt ook een oplossing gaan vinden. Vossen is niet meer de Vossen van vroeger en Diaby is ook een vraagteken.
Ik zou vol durven gaan voor Limbombe. Die is bij zijn integratie niet geholpen door zijn pubalgie, en heeft al op rechtsbuiten moeten depanneren terwijl dat eigenlijk niet zijn favoriete positie is, maar heeft toch al mooie dingen laten zien. Statistieken komen wel.

Hetgeen je zegt voor Vanaken (niet geholpen door het systeem) geldt evengoed voor Vossen vind ik.

En Rafa wordt inderdaad wat ouder, maar we hebben de echte Rafa dit seizoen vooral door omstandigheden nog niet kunnen zien. Ik hoop voor hem op een goede, blessurevrije voorbereiding en geloof erin dat hij nog terug kan komen op zijn oude niveau.
Gesloten