Jordi Vanlerberghe (CV/CVM van KV Mechelen)

Alle transfernieuws

Moderator: Bosko

Wat vinden jullie van deze transfer?

Absoluut pro
22
52%
Pro, maar als back-up
13
31%
Pro, maar meteen jaartje uitlenen
3
7%
Ander en beter graag
4
10%
 
Totaal aantal stemmen: 42

Peet
Sleutelspeler
Berichten: 3422
Lid geworden op: 30 mei 2016, 08:38
Locatie: Gent

Re: RE: Re: Jordi Vanlerberghe (CV/CVM van KV Mechelen)

Bericht door Peet »

Pica schreef:
Peet schreef:
Pica schreef:
Hannes schreef:
Mo how zeg. Natuurlijk bestaat dat. Een directe versterking is iemand die een pak beter is dan de speler die op dat bepaalde moment op zijn specifieke positie of zone basisspeler is, of iemand met dezelfde kwaliteiten van iemand die vertrokken is.
Gaan we dat afspreken?
Pina kwam voor een positie die nog altijd goed bezet was en zal geen spectaculair betere speler dan Simons geweest zijn, of dat toch op training niet hebben laten zien. Misschien zal hij, door de stap terug van Timmy en de daarbijhorende vertrouwensboost, volgend jaar bewijzen dat Michel het bij het verkeerde eind had. Misschien ook niet.
We zullen zien, zei den boer, en hij ploegde voort.
Nieuwe ploeg, nieuw systeem, nieuwe omgeving, nieuwe druk. Je moet al verdomd heel goed zijn om die zaken te overkomen met pure kwaliteit. Ik kan enkel Bacca voor de geest halen en dan nog. Zelfs Joske had een jaar nodig en das ook geen sukkelaar é
Kubo, Kalinic, Teodorcyck, Hanni, ... Allemaal 25-26 jaar. Lijkt me ideale leeftijd voor die directe meerwaardes. Mannen met al wat baard :rofl:.

Bij jongere spelers is het vaak moeilijker, de inloopperiode. En al zeker als je ze uit Zuid- Amerika of Afrika haalt. Dan heb je geduld nodig.
Behalve Teo zit er in je lijstje geen echte meerwaarde en niet vergeten dat er behalve voor Hanni, op die posities geen degelijk alternatief was. Ook niet vergeten dat wij voornamelijk een 6 zoeken, zowat de tactisch moeilijkste positie om je op in te werken.
Geen meerwaarde :rofl:. Kubo 11 goals in 17 matchen en bijna eigenhandig in PO1 geloodst, Kalinic, doelman van het jaar geworden op 5 maand, Hanni kapitein na 2 weken.
Gedoz was ook een prima voorbeeld. Je moet nu niet afkomen met de positie 6, want dat was niet jouw initiële opmerking. En ook dan, als je kwaliteit haalt (met al wat km's), dan draaien die meteen mee.
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3198
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Jordi Vanlerberghe (CV/CVM van KV Mechelen)

Bericht door Pica »

Khas schreef: Gedoz was buitenaards goed in het begin. En dit niet enkel voor een match of twee.
Net als Vormer dit was in dezelfde periode.
Hij was een verfrissing, maar werd te snel opgehemeld, net zoals hij te hard werk afgemaakt.
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: Jordi Vanlerberghe (CV/CVM van KV Mechelen)

Bericht door Khas »

Pica schreef:
Khas schreef: Gedoz was buitenaards goed in het begin. En dit niet enkel voor een match of twee.
Net als Vormer dit was in dezelfde periode.
Hij was een verfrissing, maar werd te snel opgehemeld, net zoals hij te hard werk afgemaakt.
Disagree met dat eerste deel.
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Bjorno
Jeugdspeler
Berichten: 114
Lid geworden op: 05 aug 2016, 10:23

Re: Jordi Vanlerberghe (CV/CVM van KV Mechelen)

Bericht door Bjorno »

Tja, de definitie van "er direct staan" is precies al veranderd naar in je eerste match iedereen naar huis spelen en dit het ganse seizoen volhouden, en het telt ook enkel voor de positie 6.
Ok dan.
Alles om toch maar niet te moeten toegeven dat er effectief spelers zijn die er echt wel direct staan, en niet zomaar één of twee.
Bjorno
Jeugdspeler
Berichten: 114
Lid geworden op: 05 aug 2016, 10:23

Re: Jordi Vanlerberghe (CV/CVM van KV Mechelen)

Bericht door Bjorno »

I.v.m. Vanlerberghe maak ik de kanttekening dat we die nu toch ook niet tegen elke prijs moeten gaan halen.
Na de koopjes die ze bij KVM gehouden hebben voorbije jaren vrees ik dat ze nu echt wel eens gaan doorrekenen. Reken daar ook nog de concurrentie van Gent bij en ik vrees dat wel heel diep in de buidel zullen tasten.
Gebruikersavatar
Sterchele23
Tester
Berichten: 17
Lid geworden op: 23 mei 2017, 18:27

Re: Jordi Vanlerberghe (CV/CVM van KV Mechelen)

Bericht door Sterchele23 »

Bjorno schreef: I.v.m. Vanlerberghe maak ik de kanttekening dat we die nu toch ook niet tegen elke prijs moeten gaan halen.
Na de koopjes die ze bij KVM gehouden hebben voorbije jaren vrees ik dat ze nu echt wel eens gaan doorrekenen. Reken daar ook nog de concurrentie van Gent bij en ik vrees dat wel heel diep in de buidel zullen tasten.
Gent is geen concurrentie, hij wil alleen naar Club. Zo niet dan vat hij het seizoen gewoon weer aan bij KVM
Een ster was geboren, nu schitter je voor eeuwig aan onze blauw-zwarte hemel.

Win, lose or tie Bruges till I die.

Win if you can, lose if you must but never quit.
Bjorno
Jeugdspeler
Berichten: 114
Lid geworden op: 05 aug 2016, 10:23

Re: Jordi Vanlerberghe (CV/CVM van KV Mechelen)

Bericht door Bjorno »

Eerst zien, dan geloven.
Voetbal blijft business.
Gebruikersavatar
Generaloberst
Invaller
Berichten: 856
Lid geworden op: 22 aug 2016, 09:29

Re: Jordi Vanlerberghe (CV/CVM van KV Mechelen)

Bericht door Generaloberst »

weer een talent...het zoveelste in de rij ...zucht
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3198
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Jordi Vanlerberghe (CV/CVM van KV Mechelen)

Bericht door Pica »

Ryan was ook een talent. joske ook :mrgreen:
fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: Jordi Vanlerberghe (CV/CVM van KV Mechelen)

Bericht door fcb 4 life »

Bjorno schreef: I.v.m. Vanlerberghe maak ik de kanttekening dat we die nu toch ook niet tegen elke prijs moeten gaan halen.
Na de koopjes die ze bij KVM gehouden hebben voorbije jaren vrees ik dat ze nu echt wel eens gaan doorrekenen. Reken daar ook nog de concurrentie van Gent bij en ik vrees dat wel heel diep in de buidel zullen tasten.
Als een bod van 1,7 geaccepteerd is van kwek lijkt het me vreemd dat voor ons veel meer zou kosten.
Gebruikersavatar
rambopirou
A-kern
Berichten: 645
Lid geworden op: 29 mei 2016, 22:54

Re: Jordi Vanlerberghe (CV/CVM van KV Mechelen)

Bericht door rambopirou »

Het feit dat deze transfer zolang aansleept wilt toch zeggen dat ze intensief bezig zijn met de nieuwe coach, hopelijk krijgen we volgende week duidelijkheid over veel zaken.
fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: Jordi Vanlerberghe (CV/CVM van KV Mechelen)

Bericht door fcb 4 life »

rambopirou schreef: Het feit dat deze transfer zolang aansleept wilt toch zeggen dat ze intensief bezig zijn met de nieuwe coach, hopelijk krijgen we volgende week duidelijkheid over veel zaken.
Mja dat weet ik nog zo niet hoor, volgens mij wil Mechelen zich kost wat kost aan hun prijs houden en doet Club van zijn kant ook moeilijk.
Gebruikersavatar
Gratchski
Sleutelspeler
Berichten: 4743
Lid geworden op: 29 mei 2016, 21:15
Locatie: 313

Re: Jordi Vanlerberghe (CV/CVM van KV Mechelen)

Bericht door Gratchski »

fcb 4 life schreef: Als een bod van 1,7 geaccepteerd is van kwek lijkt het me vreemd dat voor ons veel meer zou kosten.
Dit
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
Gebruikersavatar
rambopirou
A-kern
Berichten: 645
Lid geworden op: 29 mei 2016, 22:54

Re: Jordi Vanlerberghe (CV/CVM van KV Mechelen)

Bericht door rambopirou »

Ben benieuwd wanneer deze transfer rond zal geraken. Nu Leko is aangesteld hoop ik dat het in een stroomversnelling komt
Bjorn1981
Tester
Berichten: 25
Lid geworden op: 10 jun 2016, 20:27

Re: Jordi Vanlerberghe (CV/CVM van KV Mechelen)

Bericht door Bjorn1981 »

Zullen wel wachten tot Bjorn of Denswil zou vertrekken voor ze deze aantrekken .
Gesloten