Wintertransfers 2018 OUT

Alle transfernieuws

Moderator: Bosko

zegmaardag
Invaller
Berichten: 938
Lid geworden op: 07 jun 2016, 22:21

Re: Wintertransfers 2018 OUT

Bericht door zegmaardag »

Khas schreef:
zegmaardag schreef:
Khas schreef: Ik ben er ook zeker van dat hij beter zou alle minuten spelen bij een topclub in de Premier League dan in de MLS.
:mrgreen:

Niet @ Khas maar algemeen:

Niveau van de MLS is zeker gestegen de voorbije jaren, maar tactisch is het nog altijd ontzettend onbeholpen! Club wordt daar gewoon kampioen, ondanks de Giovinco's, ...
En omgeving die hij kent: Er is nog steeds een gigantisch verschil qua mentaliteit tussen de steden. 't Is niet omdat je als jongen opgroeid in Colorado dat je je automatisch goed gaat voelen in pakweg Miami of Houston. Montréal is dan weer voornamelijk Frans, dus waarom zou hij zich daar dan beter voelen?
Of hij zich beter zal voelen qua woongelegenheid heb ik geen idee. Ik ben er van overtuigd dat hij zich hier ook best ok voelt.
Waar ik vooral op doelde is dat hij zich misschien beter zal voelen op het veld, in een competitie die hij kent. Horvath is geen slechte doelman, maar je ziet hem match na match nerveus worden. In een competitie die hij kent hoop ik dat dat vertrouwen gemakkelijker opgebouwd kan worden. Zo jong is hij niet meer, maar jong genoeg dat hij nog groeikansen heeft op dat vlak. Op die manier denk ik dat deze gemakkelijker zouden gevoed worden.
Ook al heeft hij er nooit gespeeld, ik veronderstel dat hij het daar wel mee opgevoed is.
Ik vrees een beetje het omgekeerde. Hij wil
per se nr. 1 worden van de VS. In België wordt hij van op afstand gevolgd door de fans, terwijl zijn prestaties in de MLS constant in schijnwerpers
zouden staan waardoor hij onder nog meer druk komt te staan.

Ik vrees persoonlijk dat het toch vooral
om een gebrek aan kwaliteit gaat.
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: Wintertransfers 2018 OUT

Bericht door Khas »

zegmaardag schreef: Ik vrees een beetje het omgekeerde. Hij wil
per se nr. 1 worden van de VS. In België wordt hij van op afstand gevolgd door de fans, terwijl zijn prestaties in de MLS constant in schijnwerpers
zouden staan waardoor hij onder nog meer druk komt te staan.

Ik vrees persoonlijk dat het toch vooral
om een gebrek aan kwaliteit gaat.
Dat kan evengoed gebeuren, ja. Hij zal natuurlijk wel iets moeten gaan doen.
Een gebrek aan kwaliteit voor bij ons is het sowieso, maar dat mag hem niet stoppen om het maximum uit zijn potentieel te proberen halen natuurlijk.
In elk geval weg is weg. Hier zitten verder rotten heeft weinig zin.
Laatst gewijzigd door Khas op 20 jan 2018, 16:08, 1 keer totaal gewijzigd.
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Wintertransfers 2018 OUT

Bericht door Cedrinho »

Vooral ook dat hij het voordeel heeft dat de USA niet naar het WK gaat. Sowieso is de kans klein dat hij tot de selectie zou hebben behoord (heeft amper concurrentie lijkt me dus bij de beste 3 van zijn land zal hij wel zijn), maar nu de VS niet naar het WK gaat, zie ik die - afhankelijk van de visie van zijn coach en hun voetbalbond - wel bouwen naar het volgende WK toe. Dus als hij nu zijn plaatsje kan veroveren en het goed doen, kan hij gebeiteld zitten voor langere periode. Spelen is erg belangrijk voor Horvath vind ik op dit moment. Ongeacht op welk niveau. Misschien zelfs nog het best in de VS omdat hij daar meer in beeld zal zijn. Al moet hij het dan wel nog goed doen natuurlijk, maar dat hangt enkel en alleen van hem zelf af.
Bjorno
Jeugdspeler
Berichten: 114
Lid geworden op: 05 aug 2016, 10:23

Re: Wintertransfers 2018 OUT

Bericht door Bjorno »

Cedrinho schreef: Vooral ook dat hij het voordeel heeft dat de USA niet naar het WK gaat. Sowieso is de kans klein dat hij tot de selectie zou hebben behoord (heeft amper concurrentie lijkt me dus bij de beste 3 van zijn land zal hij wel zijn), maar nu de VS niet naar het WK gaat, zie ik die - afhankelijk van de visie van zijn coach en hun voetbalbond - wel bouwen naar het volgende WK toe. Dus als hij nu zijn plaatsje kan veroveren en het goed doen, kan hij gebeiteld zitten voor langere periode. Spelen is erg belangrijk voor Horvath vind ik op dit moment. Ongeacht op welk niveau. Misschien zelfs nog het best in de VS omdat hij daar meer in beeld zal zijn. Al moet hij het dan wel nog goed doen natuurlijk, maar dat hangt enkel en alleen van hem zelf af.
Ben niet mee vrees ik.
Kans is klein dat hij tot de selectie zou hebben behoord maar is wel bij de beste 3 van zijn land?
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Wintertransfers 2018 OUT

Bericht door Cedrinho »

Bjorno schreef:
Cedrinho schreef: Vooral ook dat hij het voordeel heeft dat de USA niet naar het WK gaat. Sowieso is de kans klein dat hij tot de selectie zou hebben behoord (heeft amper concurrentie lijkt me dus bij de beste 3 van zijn land zal hij wel zijn), maar nu de VS niet naar het WK gaat, zie ik die - afhankelijk van de visie van zijn coach en hun voetbalbond - wel bouwen naar het volgende WK toe. Dus als hij nu zijn plaatsje kan veroveren en het goed doen, kan hij gebeiteld zitten voor langere periode. Spelen is erg belangrijk voor Horvath vind ik op dit moment. Ongeacht op welk niveau. Misschien zelfs nog het best in de VS omdat hij daar meer in beeld zal zijn. Al moet hij het dan wel nog goed doen natuurlijk, maar dat hangt enkel en alleen van hem zelf af.
Ben niet mee vrees ik.
Kans is klein dat hij tot de selectie zou hebben behoord maar is wel bij de beste 3 van zijn land?
You got me. Die zin houdt geen beetje steek :D
Ik bedoelde dus dat hij waarschijnlijk een eventueel WK niet gehaald zou hebben gezien hij niet meer speelt, maar dat ik vermoed dat hij potentieel wel iemand is die men als 1e doelman van de VS ziet in de toekomst. Dus bij de beste 3 talenten, zeker gezien Tim Howard nu ook weer geen eeuwigheid meer zal keepen.

Dus als Horvath het nu goed zou doen bij een nieuwe ploeg, kan hij zichzelf opwerken als toekomstige nummer 1. Maar dan moet hij nu wel stilaan een pak meer spelen én goed spelen.
Bjorno
Jeugdspeler
Berichten: 114
Lid geworden op: 05 aug 2016, 10:23

Re: Wintertransfers 2018 OUT

Bericht door Bjorno »

Ah ja, mee eens.
Ik zie ook geen enkel probleem in hem uitlenen aan een Amerikaanse ploeg.
Momenteel is hij echt nog niet goed genoeg voor ons, dus dan moeten we niet gaan verwachten dat hij titularis wordt in een (vrij) hoog aangeschreven competitie.
En week na week in een schietkraam gaan staan bij een degradatiekandidaat in pakweg Nederland helpt hem geen stap vooruit.
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3701
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: Wintertransfers 2018 OUT

Bericht door Bosko »

Rafa aangeboden bij Standard, die wel geïnteresseerd zijn.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5309
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Wintertransfers 2018 OUT

Bericht door Tiki Taka »

Bosko schreef: Rafa aangeboden bij Standard, die wel geïnteresseerd zijn.
wtf ?
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5309
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Wintertransfers 2018 OUT

Bericht door Tiki Taka »

Bosko schreef: Rafa aangeboden bij Standard, die wel geïnteresseerd zijn.
Toch geen ruildeal met Scholz ?! :zien:
Gebruikersavatar
The_One
Basisspeler
Berichten: 1560
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:05
Locatie: Babes-topic

Re: Wintertransfers 2018 OUT

Bericht door The_One »

Rafa past daar toch totaal niet?
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5309
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Wintertransfers 2018 OUT

Bericht door Tiki Taka »

The_One schreef: Rafa past daar toch totaal niet?
Tja, Rafa heeft het zwaarste contract bij Club, is blessure gevoelig en komt niet meer aan bod.
Ze willen er volgens mij asap van af. Ik zou toch wachten om hem te verpatsen tot de zomer.
Gebruikersavatar
The_One
Basisspeler
Berichten: 1560
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:05
Locatie: Babes-topic

Re: Wintertransfers 2018 OUT

Bericht door The_One »

Tiki Taka schreef:
The_One schreef: Rafa past daar toch totaal niet?
Tja, Rafa heeft het zwaarste contract bij Club, is blessure gevoelig en komt niet meer aan bod.
Ze willen er volgens mij asap van af. Ik zou toch wachten om hem te verpatsen tot de zomer.
Maar ze gaan hem toch niet aanbieden bij Standard als Rafa het zelf niet wil?
Gebruikersavatar
DavidVM
Supersub
Berichten: 1462
Lid geworden op: 30 mei 2016, 14:38

Re: Wintertransfers 2018 OUT

Bericht door DavidVM »

The_One schreef:
Tiki Taka schreef:
The_One schreef: Rafa past daar toch totaal niet?
Tja, Rafa heeft het zwaarste contract bij Club, is blessure gevoelig en komt niet meer aan bod.
Ze willen er volgens mij asap van af. Ik zou toch wachten om hem te verpatsen tot de zomer.
Maar ze gaan hem toch niet aanbieden bij Standard als Rafa het zelf niet wil?
Hij is aangeboden geweest door zijn makelaar, niet door Club zelf. Toch een belangrijke nuance.
Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Re: Wintertransfers 2018 OUT

Bericht door JRut »

Tiki Taka schreef:
The_One schreef: Rafa past daar toch totaal niet?
Tja, Rafa heeft het zwaarste contract bij Club, is blessure gevoelig en komt niet meer aan bod.
Ze willen er volgens mij asap van af. Ik zou toch wachten om hem te verpatsen tot de zomer.
Wie zegt er dat? Alé, naast TT, maar da's op zich niet zo belangrijk. :mrgreen:
Laatst gewijzigd door JRut op 25 jan 2018, 09:56, 1 keer totaal gewijzigd.
#hetishierbeter
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5309
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Wintertransfers 2018 OUT

Bericht door Tiki Taka »

JRut schreef:
Tiki Taka schreef:
The_One schreef: Rafa past daar toch totaal niet?
Tja, Rafa heeft het zwaarste contract bij Club, is blessure gevoelig en komt niet meer aan bod.
Ze willen er volgens mij asap van af. Ik zou toch wachten om hem te verpatsen tot de zomer.
Wie zegt er dat? Alé, naast TT, maar da's op zich niet zo belangrijk. :mrgreen:
Tja, waarom zou je hem anders gaan aanbieden bij Standard ?
Gesloten