Zomertransfers 2016 IN

Alle transfernieuws

Moderator: Bosko

Carcela?

PRO!
15
38%
Liever iemand anders.
14
36%
GODVERDOMME NEE!
10
26%
 
Totaal aantal stemmen: 39

vanGentmaarvoorClub
Basisspeler
Berichten: 1750
Lid geworden op: 13 jul 2016, 22:44

Re: Zomertransfers 2016 IN

Bericht door vanGentmaarvoorClub »

Carcela zou akkoord hebben met Granada, wordt in de Spaanse & Portugese pers gemeld
Laatst gewijzigd door vanGentmaarvoorClub op 30 aug 2016, 19:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: Zomertransfers 2016 IN

Bericht door Khas »

Henriksen zou in beeld zijn als vervanger van Vadis.
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
PetjeFCB
Supersub
Berichten: 1329
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:05

Re: Zomertransfers 2016 IN

Bericht door PetjeFCB »

[
[spoiler]
quote="BlueJedi"]
Generaloberst schreef:
PetjeFCB schreef:
Pica schreef:
Dat Vossen er 14 gescoord heeft, dat zal niet geholpen hebben. De clean sheets van Butelle ook niet. De rushes van Meunier waren quasi nutteloos. Vanaken, speelde die eigenlijk wel mee? En Vormer wat voor een geest moet dat zijn dat we zijn prestaties niet willen vermelden.

Vorig seizoen hadden we de slechtste start in decennia en halen we de titel na een decennium zonder. Dat we met punten morsen is zeker waar, maar daar lag in de eerste 4 matchen de mentaliteit aan de oorzaak. Dat lijkt ondertussen in orde te komen. Dat is een collectief iets, waar ook je "kampioenenmakers" last van hebben.

Heel je reactie toont gewoon aan hoe kortzichtig je bent, met een volledig gebrek aan respect voor de spelers die zich ook in minder warme temperaturen in het zweet werken voor dat logo op het shirt. Het zijn zij die de titel gehaald hebben en daarvoor zou je godver op je blote knieën mogen kruipen naar Lourdes om ze te bedanken voor een jaar van ongeziene inzet en discipline. Ik ben ook niet blij met wat ik gezien heb tot op heden, maar dat heeft nu keer geen kloten te maken met kwaliteit en nieuwe spelers , zelfs "dure of kwaliteitsvolle" gaan dat niet veranderen.

Amen to that!!!

maar het ene seizoen is het andere niet.. Omdat we vorig jaar de titel gehaald hebben wil dit niet zeggen dat het dit jaar ook zal gaan onder dezelfde omstandigheden. Denk je dat andere ploegen even zwak gaan presteren als vorig jaar? Vergeet niet dat we bij het begin van de PO heel veel geluk gehad hebben of er stonden nog ploegen boven ons.
Feit is dat Izzy en rafa een match kunnen forceren, zodat we desnoods nipt winnen, dat is de klasse aan deze spelers.
Toch enen die het snapt :thumbb:[/quote]

Ah we spreken over feiten:

- feit is at we vorig seizoen kampioen waren
- feit is dat enkel Meunier vertrokken is uit de kern van vorig seizoen(van degene die toch regelmatig speelden)
- feit is dat we daarvoor Van Rhijn kochten en dat op dit moment dit een goeie transfer en weinig kwaliteitsverlies blijkt te zijn.
- feit is dat we met Limbombe en Pina ook transfers in de breedte deden
- feit is dat Izzy en Rafa 2 klassespelers zijn. We hebben echter nog goeie spelers en kunnen ook matchen winnen zonder beiden.

Op zich heb je dus wel een kern om kampioen te spelen. Als de ploeg in vorm is en het draait, dan zal je er dicht bij zijn. Op dit moment draait het nog niet, klopt. Maar vorig jaar ook nog niet. Dit hoeft dus geen drama te zijn. Izzy en Gedoz zijn 3-4 weken geblesseerd. Met de interlandbreak is dat te verwaarlozen. Rafa is langer geblesseerd, maar vorig jaar was die ook een tijdje uit. In principe kan deze kern dat opvangen.

Als we dan spreken over andere ploegen:
- feit is dat anderlecht zwaar inkocht, het is echter geen feit dat alle transfers zullen slagen en dat ze meteen zullen een ploeg kunnen vormen. Nieuwe staf, bijna volledig nieuwe kern, het zou moeten omgekeerd zijn, het is hier grote paniek
- feit is dat Gent Perbet heeft gekocht. Feit is echter ook dat ze Sels, Kums en Depoitre verloren...

Paniek is een slechte raadgever. Op zich hebben we een goeie kern en is er geen inkomende transfer nodig. Als je echter nog een mooie zaak kan doen, dan moet je het natuurlijk niet laten
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: Zomertransfers 2016 IN

Bericht door Khas »

anderlecht heeft niet enkel flink ingekocht, ze hebben ook flink verkocht. Die inkomende transfers waren bloednodig om te proberen op zijn minst het status quo te houden voor hun.
Laat ze maar doen.
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3701
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: Zomertransfers 2016 IN

Bericht door Bosko »

Khas schreef: Henriksen zou in beeld zijn als vervanger van Vadis.
Jij komt paar jaar achter hoor Khas.
plezant
Tester
Berichten: 18
Lid geworden op: 31 mei 2016, 22:57

Re: Zomertransfers 2016 IN

Bericht door plezant »

Pica schreef:
MattJensen schreef: Ook de plezantste thuis
Ik ga me niet wagen aan het voorstellen hoe plezant sommige van de leden in RL zijn :mrgreen:
Er is maar één plezant. :teach:
Rendinho
Alfabetische Tweede
Berichten: 566
Lid geworden op: 30 mei 2016, 12:13

Re: Zomertransfers 2016 IN

Bericht door Rendinho »

Hier geen paniek. Zonder extra speler op de flank gaan we het ook wel redden in de competitie. Moesten we toch nog versterking kunnen gebruiken kunnen we die nog steeds halen in januari. Anderzijds vind ik als ze iets willen betekenen in de CL, een sterke flank nodig is, anders moeten we maximaal hopen op de derde plaats. Bij Rafa heb je nu éénmaal een grote kans dat hij geblesseerd geraakt, dat zal niet beteren in de toekomst. Trouwens, in de CL zie ik ons toch met Simons-Pina/Claudemir-Vormer spelen op het middenveld. Denk niet dat wij op Porto of Leicester met onze gewone opstelling gaan spelen.
bready
Tester
Berichten: 22
Lid geworden op: 30 mei 2016, 19:07

Re: Zomertransfers 2016 IN

Bericht door bready »

Er mag toch iets bij als je ziet hoe weinig wij creëren als zowel Rafa en Izquierdo geblesseerd zijn.
fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: Zomertransfers 2016 IN

Bericht door fcb 4 life »

Nescio schreef:
Sacha Tavolieri @sachatavolieri
#Carcela négocie avec #Bruges, qui cherche un ailier. Duel Grenade/Bruges au + offrant côté #Benfica. Mehdi a refusé Hambourg. #mercato
Gebruikersavatar
Jeff-OHL
Jeugdspeler
Berichten: 123
Lid geworden op: 30 mei 2016, 15:55

Re: Zomertransfers 2016 IN

Bericht door Jeff-OHL »

Schwalbe04 schreef:
Net bevestigd door mijn bron, Carcela komt niet.
Gebruikersavatar
BinonFCB
Invaller
Berichten: 852
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:05
Locatie: Vlaams-Brabant, Leuven

Re: RE: Re: Zomertransfers 2016 IN

Bericht door BinonFCB »

Jeff-OHL schreef:
Schwalbe04 schreef:
Net bevestigd door mijn bron, Carcela komt niet.
Goed nieuws. Geen grote fan van. Dat ze maar voor iemand anders doordrukken.
#MaximeLestienne16 #Elkedagzat28 #Noord222
Gebruikersavatar
CePa
A-kern
Berichten: 553
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:49

Re: Zomertransfers 2016 IN

Bericht door CePa »

Voor iemand anders doordrukken? Is 31 Augustus hoor, als Carcela niet komt zal het niemand worden. Lekker met Boli en Storm op de flanken.
Never underestimate the power of PASSION
Gebruikersavatar
Gratchski
Sleutelspeler
Berichten: 4743
Lid geworden op: 29 mei 2016, 21:15
Locatie: 313

Re: Zomertransfers 2016 IN

Bericht door Gratchski »

INDIEN ze alleen met Mehdi bezig waren, is dat idd een probleem
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: Zomertransfers 2016 IN

Bericht door fcb 4 life »

Volgens Verhaeghe in HNB geeft Club nog niet op.
Gebruikersavatar
BlueJedi
Invaller
Berichten: 941
Lid geworden op: 31 mei 2016, 13:03

Re: Zomertransfers 2016 IN

Bericht door BlueJedi »

Ik zie ze nog met een doelman afkomen, voor een of andere reden wilt club perse nog een extra keeper.

Maar Carcela lijkt mij gewoon naar Granada te gaan en voor andere serieuze versterkingen is het gewoon te laat nu.

Bartje zal zeggen dat ze prima werk hebben geleverd deze zomer maar ik ben eigenlijk heel teleurgesteld en op zijn minst voor de komende maanden gaan we denk nog veel weekends gefrustreerd zijn door Brugge en in de CL gaan we feitelijk niks te zoeken hebben, 3e plaats hoogsthaalbare met deze kern zonder Izzy en Rafa.
Gesloten