Zomertransfers 2016 IN

Alle transfernieuws

Moderator: Bosko

Carcela?

PRO!
15
38%
Liever iemand anders.
14
36%
GODVERDOMME NEE!
10
26%
 
Totaal aantal stemmen: 39

Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3701
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: Zomertransfers 2016 IN

Bericht door Bosko »

Alethio schreef: Gewoon een betere LB dan De Bock en een betere CAM dan Vanaken kopen. Probleem opgelost. :mrgreen:
Daar moeten ze toch altijd van uit gaan vind ik.
Gebruikersavatar
Gratchski
Sleutelspeler
Berichten: 4743
Lid geworden op: 29 mei 2016, 21:15
Locatie: 313

Re: Zomertransfers 2016 IN

Bericht door Gratchski »

Bosko schreef:
Alethio schreef: Gewoon een betere LB dan De Bock en een betere CAM dan Vanaken kopen. Probleem opgelost. :mrgreen:
Daar moeten ze toch altijd van uit gaan vind ik.
ik haat back ups kopen of het moeten jongen gasten zijn met het potentieel beter te zijn binnen 2 a 3 jaar dan degene waarvoor ze back up zijn.
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Re: Zomertransfers 2016 IN

Bericht door JRut »

Gratchski schreef:
Bosko schreef:
Alethio schreef: Gewoon een betere LB dan De Bock en een betere CAM dan Vanaken kopen. Probleem opgelost. :mrgreen:
Daar moeten ze toch altijd van uit gaan vind ik.
ik haat back ups kopen of het moeten jongen gasten zijn met het potentieel beter te zijn binnen 2 a 3 jaar dan degene waarvoor ze back up zijn.
Tgoh, zo'n speler als De fauw vond ik een heel nuttige transfer eigenlijk. En daar weet je ook dat het niet beter is dan Meunier noch dat het potentieel vormt. Idem met transfers als Kujovic en De Vlieger in den tijd.
Maar dat zijn wel uitzonderingsgevallen natuurlijk. In 95% moet Bosko zijn gedachte gewoon gevolgd worden, ja.
#hetishierbeter
Gebruikersavatar
Alethio
Sleutelspeler
Berichten: 3452
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:17

Re: Zomertransfers 2016 IN

Bericht door Alethio »

In theorie wel, maar het hangt er wel wat van af wanneer je het doet. Een back-up voor de nooit geblesseerde Vanaken kopen zou ik ook niet gedaan hebben, laat staan de centen vinden om een 10 te vinden die beter is. Coopman niet uitlenen leek me daar eigenlijk de beste oplossing voor, maar ja, die is nu toch (iets) meer speelminuten aan het halen bij Z-W.

Natuurlijk, als je Hanni had kunnen halen voor 2.5m zou ik daar nu geen nee tegen zeggen, die draait goed mee bij anderlecht. Maar die ging naar nooit naar ons komen, net omdat we Vanaken al hebben lopen.

De versterking moet je eerst halen waar het nodig is (de RB, de CDM), en dat hebben ze gedaan. Ik had er graag een ervaren back bij die kan depanneren op LB & RB voor het geval het nodig is (met Cools die er toch (nog) niet helemaal staat, maar wel kan blijven leren, of eventueel uitgeleend kan worden, zou volgens mij bij de meeste middenmoters wel in de basis staan), zeker aangezien Bockie elk seizoen wel een aantal wedstrijden mist door blessure.
Gebruikersavatar
Gratchski
Sleutelspeler
Berichten: 4743
Lid geworden op: 29 mei 2016, 21:15
Locatie: 313

Re: Zomertransfers 2016 IN

Bericht door Gratchski »

wel ja, die 'aantal' wedstrijden zijn toch ideaal voor Cools om te groeien? :dunno:
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
Gebruikersavatar
Alethio
Sleutelspeler
Berichten: 3452
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:17

Re: Zomertransfers 2016 IN

Bericht door Alethio »

Hangt er vanaf welke. Hebben we vorig jaar toch ook gezien?
Maar goed, het is niet dat ik de keuzes nu niet begrijp, hoor.
fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: Zomertransfers 2016 IN

Bericht door fcb 4 life »

Voor de zomer 16 gaan we niet veel meer kunnen halen hoor..
Gesloten