Zomertransfers 2016 IN

Alle transfernieuws

Moderator: Bosko

Carcela?

PRO!
15
38%
Liever iemand anders.
14
36%
GODVERDOMME NEE!
10
26%
 
Totaal aantal stemmen: 39

PetjeFCB
Supersub
Berichten: 1329
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:05

Re: Zomertransfers 2016 IN

Bericht door PetjeFCB »

Pff geen late paniekaankoop meer, seizoen is nu al om zeep...
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3198
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Zomertransfers 2016 IN

Bericht door Pica »

Konden we nu maar nog een Vossen halen of zo, voor wat meer opties vooraan te hebben :mrgreen:
Gebruikersavatar
Heffron
Profvoetballer
Berichten: 328
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:48

Re: Zomertransfers 2016 IN

Bericht door Heffron »

Ghoja, geen paniek nodig toch. Izquierdo lijkt de start van de CL effectief te halen. Gedoz volgende week weer looptrainingen en Rafa z'n revalidatie verloopt vlot, las ik net. Limbombe moet zich in tussentijd maar bewijzen.
Gebruikersavatar
Jack_Frost
Profvoetballer
Berichten: 392
Lid geworden op: 30 mei 2016, 12:03

Re: Zomertransfers 2016 IN

Bericht door Jack_Frost »

Ik begrijp dat Coopman nu gewoon moet spelen en daarom werd uitgeleend, maar is m.i. de ideale backup voor Hans en Rafa ...
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5309
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Zomertransfers 2016 IN

Bericht door Tiki Taka »

Jack_Frost schreef: Ik begrijp dat Coopman nu gewoon moet spelen en daarom werd uitgeleend, maar is m.i. de ideale backup voor Hans en Rafa ...
Idd, maar men kon moeilijk al die blessures van de flankaanvallers voorspellen he.
Volgend seizoen, mss al in de winterstop, terug naar FCB halen.
Gunt
Profvoetballer
Berichten: 443
Lid geworden op: 30 mei 2016, 22:58

Re: Zomertransfers 2016 IN

Bericht door Gunt »

BlueJedi schreef: Zwakste zomer in jaren voor ons. Slot erop en weg ermee.
Oef zeg, je bent er nog. Ik dacht efkes dat je dit niet verteerd ging krijgen, makker.
Hang in there man! :vuistje: :santé:
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3198
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Zomertransfers 2016 IN

Bericht door Pica »

Mij altijd geërgerd aan de soms overdreven koopwoede, dus ik ben wel tevreden nu van de zomertransfers. Zeer blij dat we de onvervangbare Engels en Joske hebben kunnen houden. Als je die moet vervangen, kan je dat nooit met dezelfde kwaliteit doen.
Bali Balingoli
Jeugdspeler
Berichten: 141
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:12

Re: Zomertransfers 2016 IN

Bericht door Bali Balingoli »

Blij dat er niemand meer gekomen is en nog meer dat die transferperiode gedaan is. Sommigen kunnen er precies niet zo goed tegen, wat dit forum echt niet ten goede kwam.
Absoluut geen voorstander van die last minute aankopen. We hebben de enige vertrekker vervangen, een vervanger voor Timmy aangetrokken en een extra winger, perfect toch? Hadden ze gewacht tot het gisteravond 5 voor 12 om Limbombe binnen te halen, het was hier hosana in den hoge geweest.

Het is nu aan de spelers om terug de focus en vorm terug te vinden en dan komt het nog helemaal goed met ons clubje.
:wave:
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5309
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Zomertransfers 2016 IN

Bericht door Tiki Taka »

Ik vrees toch dat we bij gebrek aan een degelijke vervanger voor Rafa, enorm veel creativiteit, doelgerichtheid en scorend vermogen gaan missen de komende maanden. En stel je voor dat De Bock gekwetst uitvalt. wat dan?
Ole
Tester
Berichten: 12
Lid geworden op: 31 aug 2016, 19:49

Re: Zomertransfers 2016 IN

Bericht door Ole »

BlueJedi schreef: Pffff waarom the fuck willen die nu nog een doelman ?

Verleden jaar was Seba gewoon deftig als die tijdje eerste keus was, met Butelle hebben we ons echt versterkt maar Seba is toch meer dan goed genoeg voor hier 2de keus te zijn wat is me dat nu zeg.

Hebben al 8 punten verloren uit 5 matchen en maar 2 goals gescoord uit open kansen en onze 3 meest creatieve spelers zijn allemaal geblesseerd maar neen ipv Carcela of iemand anders voor die positie aan te trekken komen ze hier af met nog is een doelman.

Sorry maar ons bestuur heeft deze zomer toch dik gefaald ze. En tis niet van niet kunnen maar van niet willen.
Beetje meer vertrouwen in het bestuur dat ons de laatste jaren een titel, beker, 1/4 El en MPH heeft gegeven en dat ons (hopelijk) binnen twee jaar op een nieuwe oefencomplex en 4 jaar op een nieuw stadion zal trakteren.

Had er ook graag een 10 en een LB bij gehad maar we hebben onze kern kunnen behouden, Meunier vervangen en een 6 en een flank bij, hebben zoveel niet te klagen me dunkt. Vorig jaar is het toch ook zo slecht niet afgelopen?
Gebruikersavatar
Jack_Frost
Profvoetballer
Berichten: 392
Lid geworden op: 30 mei 2016, 12:03

Re: Zomertransfers 2016 IN

Bericht door Jack_Frost »

Vooral blij dat we niet met Bayat in zee gaan zoals ze dat in Gent en Brussel wel doen. Ongezonde situatie ...
mens
Tester
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 jun 2016, 01:17

Re: Zomertransfers 2016 IN

Bericht door mens »

Gewoon erg dat het bestuur gelogen heeft tegen zen supporters, zeggen dat er minstens 1 meerwaarde transfer zal komen door blessures en dan niks doen...

Verstuurd vanaf mijn E39 met Tapatalk
Gebruikersavatar
Alethio
Sleutelspeler
Berichten: 3452
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:17

Re: Zomertransfers 2016 IN

Bericht door Alethio »

mens schreef: Gewoon erg dat het bestuur gelogen heeft tegen zen supporters, zeggen dat er minstens 1 meerwaarde transfer zal komen door blessures en dan niks doen...
Hoe durven ze. Stout bestuur!
Gebruikersavatar
Gratchski
Sleutelspeler
Berichten: 4743
Lid geworden op: 29 mei 2016, 21:15
Locatie: 313

Re: Zomertransfers 2016 IN

Bericht door Gratchski »

mens schreef: Gewoon erg dat het bestuur gelogen heeft tegen zen supporters, zeggen dat er minstens 1 meerwaarde transfer zal komen door blessures en dan niks doen...

Verstuurd vanaf mijn E39 met Tapatalk
veel ( langdurige) blessures --> aankoop --> blessures blijken minder erg/langedurig dan gedacht --> toch geen aankoop.

logisch toch? :dunno:
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5309
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Zomertransfers 2016 IN

Bericht door Tiki Taka »

Jack_Frost schreef: Vooral blij dat we niet met Bayat in zee gaan zoals ze dat in Gent en Brussel wel doen. Ongezonde situatie ...
Als ik me niet vergis heeft Fcb verleden jaar toch 1 of 2 transfers gedaan via Bayat hoor. Toch ?
Gesloten