Zomertransfers 2016 IN

Alle transfernieuws

Moderator: Bosko

Carcela?

PRO!
15
38%
Liever iemand anders.
14
36%
GODVERDOMME NEE!
10
26%
 
Totaal aantal stemmen: 39

Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3207
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Zomertransfers 2016 IN

Bericht door Pica »

BlueJedi schreef: Ja ik heb het over de aanval he, dat de verdediging en het middenveld ook essentieel waren voor de titel is een feit. Maar Butelle gaat voorin de goals niet maken uiteraard.

Neem Izzy en Rafa uit de ploeg en zet Gedoz en Storm op hun plek en als je dan nog steeds denkt dat Brugge zomaar eventjes Gent en anderlecht oprolt met 4 goals in de play offs of zoveel punten voorsprong zou hebben gehad voorde play offs dan ben je toch verkeerd hoor.

En het is de combo van menaliteit en kwaliteit die titels wint niet enkel mentaliteit of enkel kwaliteit. Momenteel toont de selectie geen één van beide trouwens.
Wie zegt er dat die twee zouden gespeeld hebben gedurende het gehele seizoen, wat voor een bullshit vergelijking is dat nu weer? Als beide spelers er niet zouden zijn door een blessures van +6 maanden of transfer dan zou je statement nog steek maken, maar dat is niet het geval.

Kwaliteit en mentaliteit winnen titels is waar, daarom dat de kwaliteit niet mocht vertrekken é sherlock. Mentaal schortte er iets in het begin en daar heeft MPH zich terecht vies ingemaakt. Als dat opgelost is doen we weer mee voor de titel punt. Ook al moeten we het 3 matchen zonder Joske en 3 maanden zonder Rafa stellen. Waarom heb je anders 30 man in je A kern?
Levi
A-kern
Berichten: 482
Lid geworden op: 27 aug 2016, 21:03

Re: Zomertransfers 2016 IN

Bericht door Levi »

BlueJedi schreef:
Pica schreef:
BlueJedi schreef:
Pica schreef:
Damn, ik was helemaal vergeten hoe we vorig seizoen maar kampioen gespeeld hebben met 2 spelers. My bad kerel. Excuses. Ik kan maar hopen dat we het nu met elf gaan beter doen. :finger:
Jij snapt blijkbaar echt niet dat matchen gewonnen of verloren worden met goals en dat een groot stuk van deze goals en en de kansen waar ze uit voort kwamen van Izzy en Rafa kwamen. Neen we zijn geen kampioen geworden met alleen maar deze 2 spelers maar zonder deze 2 spelers waren we zeker nooit kampioen geworden.

Ook wat de ploeg verleden jaar gepresteerd heeft ligt in het verleden en heeft voor dit seizoen helemaal geen relevantie meer. Omdat we kampioen zijn van 2015-2016 betekend dit niet dat we dat ook zomaar eventjes gaan zijn van 2016-2017. Momenteel is het gewoon een vaststelling dat Brugge bedroevend zwak speelt, weinig of geen kansen bij elkaar voetbalt, moeite heeft met goals te scoren en wedstrijden te controleren en dat we al 8 punten op 15 zijn kwijt gespeeld aan polleke en mieke. We moeten daar blind voor zijn en denken dat dit zomaar vanzelf wel zal beteren.
Dat Vossen er 14 gescoord heeft, dat zal niet geholpen hebben. De clean sheets van Butelle ook niet. De rushes van Meunier waren quasi nutteloos. Vanaken, speelde die eigenlijk wel mee? En Vormer wat voor een geest moet dat zijn dat we zijn prestaties niet willen vermelden.

Vorig seizoen hadden we de slechtste start in decennia en halen we de titel na een decennium zonder. Dat we met punten morsen is zeker waar, maar daar lag in de eerste 4 matchen de mentaliteit aan de oorzaak. Dat lijkt ondertussen in orde te komen. Dat is een collectief iets, waar ook je "kampioenenmakers" last van hebben.

Heel je reactie toont gewoon aan hoe kortzichtig je bent, met een volledig gebrek aan respect voor de spelers die zich ook in minder warme temperaturen in het zweet werken voor dat logo op het shirt. Het zijn zij die de titel gehaald hebben en daarvoor zou je godver op je blote knieën mogen kruipen naar Lourdes om ze te bedanken voor een jaar van ongeziene inzet en discipline. Ik ben ook niet blij met wat ik gezien heb tot op heden, maar dat heeft nu keer geen kloten te maken met kwaliteit en nieuwe spelers , zelfs "dure of kwaliteitsvolle" gaan dat niet veranderen.
Ja ik heb het over de aanval he, dat de verdediging en het middenveld ook essentieel waren voor de titel is een feit. Maar Butelle gaat voorin de goals niet maken uiteraard.

Neem Izzy en Rafa uit de ploeg en zet Gedoz en Storm op hun plek en als je dan nog steeds denkt dat Brugge zomaar eventjes Gent en anderlecht oprolt met 4 goals in de play offs of zoveel punten voorsprong zou hebben gehad voorde play offs dan ben je toch verkeerd hoor.

En het is de combo van menaliteit en kwaliteit die titels wint niet enkel mentaliteit of enkel kwaliteit. Momenteel toont de selectie geen één van beide trouwens.
Nieuw member hier maar wel heel kortzichtig wat je hier soms leest.

Alsof wij ten eerste al weten of Club wel degelijk met Carcela en Lombaerts bv gesproken hebben of nog gesprekken voeren. Zoals zo vaak in het leven staan de beste stuurlui aan wal, ik zelf ben maar trainer in 4de provinciale en heb alle vertrouwen in MPH. Als hij een bepaald type er al dan niet bij wilt, is dat zijn verantwoordelijkheid en zijn expertise lijkt me net iets relevanter dan wat sommigen hier komen verkondigen als waarheid.

Verder al dat gemekker over die 7 op 15, ja idd dat is mager en te weinig, maar nog steeds niet door dat door de absurde regel van halvering van de punten alles tot playoff 1 onbeduidend voorspel is. Als je bij de eerste 6 bent (waar hopelijk geen mens aan twijfelt) begint de competitie pas; Net als toen hoeven we dan pas te pieken. In tegenstelling tot andere "supporters" heb ik alle vertrouwen in deze kern en staff die mij vorig jaar een geweldig mooi seizoen geschonken hebben!
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3701
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: Zomertransfers 2016 IN

Bericht door Bosko »

Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: Zomertransfers 2016 IN

Bericht door Khas »

Fanzy schreef: 1% transfer info hier, de rest is echt iets dat jullie in PM kunnen overleggen.
Hebben we iets nodig? - Extra creativiteit is altijd welkom.
Komt er iets bij? - Zeer waarschijnlijk.


Sent from my iPhone using Tapatalk
De vraag is vooral wat er zal bijkomen. Het is opvallend stil.
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Gebruikersavatar
BlueJedi
Invaller
Berichten: 941
Lid geworden op: 31 mei 2016, 13:03

Re: Zomertransfers 2016 IN

Bericht door BlueJedi »

Khas schreef:
Fanzy schreef: 1% transfer info hier, de rest is echt iets dat jullie in PM kunnen overleggen.
Hebben we iets nodig? - Extra creativiteit is altijd welkom.
Komt er iets bij? - Zeer waarschijnlijk.


Sent from my iPhone using Tapatalk
De vraag is vooral wat er zal bijkomen. Het is opvallend stil.
Ik denk alleen nog een doelman. :facewall:

Carcela zal wel gewoon naar Granada gaan en wij gaan komende maand(en) met Limbombe, Wesley, Vossen en Diaby voorin alles oplossen en paar invalbeurten van Storm tot Izzy en Gedoz terug zijn.
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3207
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Zomertransfers 2016 IN

Bericht door Pica »

3 weken ventje, ge moet nog niet helemaal depri worden :mrgreen:
fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: Zomertransfers 2016 IN

Bericht door fcb 4 life »

Djezes zeg BlueJedi..
Meer en meer begin jij op te klinken zoals die sukkels die reageren op zo'n FB pagina, hier alvast enkele voorbeelden!

Wordt es wakker en doet ulder ogen open, stom bestuur van Brugge!!!! Al jaren trouwe supporter en wat stel ik vast, alle klasse spelers naar concurrenten laten gaan??!!!!! Harbaboui en Hanni naar RSCA, Perbet naar Gent!!! Klaar voor een paar pandoeringen in de champions league! Een heel jaar spelen om er in te geraken en wat gaan we er gaan doen? Nada!!!

Tja de kampioen is al gekend! Als je ziet wie anderlecht allemaal binnenhaalt!!
Die dure Roemeen, en vandaag Harbahoui en Bruno!!
In Brugge slapen ze, ja ze hebben 3 meelopers gekocht, man man man..
Wat een beleid en dat voor de kampioen!!

Ik ben het hier volledig mee eens... Stond op het punt om net hetzelfde te schrijven. Heb indruk dat Mannaert weer aan het slapen is. Perbet & Harbaoui moesten al lang in Brugge gezeten hebben. Maar nee, liever Jan & Mieke kopen...

Amaaaai hebben ze het nu nog maar door? Droomtransfer? Hij ziet het niet zitten om naar belgie te komen dus verwacht dan niet datie met plezier zal spelen he! Ge moest veel eerder katai gekocht hebben!

Gewoon wachten en zoals altijd weer te laat zijn met alles!!

Nog een beetje langer wachten dan kunnen ze derderangsspelers krijgen voor niets !!

Dit word weer eens de ondergang van Brugge maat maar alles weg snoepen denk dat ik beter naar mijn dorps ploeg ga kijken in plaats naar Brugge

hahahaha mag were nikske kosten he !!!
Laatst gewijzigd door fcb 4 life op 30 aug 2016, 16:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: Zomertransfers 2016 IN

Bericht door Khas »

Geweldig :mrgreen:
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Re: Zomertransfers 2016 IN

Bericht door JRut »

Ik onthoud vooral dat matchen gewonnen of verloren worden door goals volgens BlueJedi. Koster weet daar in ieder geval alles van.
#hetishierbeter
Gebruikersavatar
BlueJedi
Invaller
Berichten: 941
Lid geworden op: 31 mei 2016, 13:03

Re: Zomertransfers 2016 IN

Bericht door BlueJedi »

Pica schreef: 3 weken ventje, ge moet nog niet helemaal depri worden :mrgreen:
Ik wordt daar helemaal niet depri van maar momenteel heb ik er wel geen goed oog in. Denk niet dat we kampioen gaan spelen dit seizoen met de huidige selectie op basis van wat ik de afgelopen weken gezien heb en in de CL gaan we ook niet veel te zoeken hebben. Aan de spelers voor mij ongelijk te bewijzen maar had verleden jaar deze tijd een veel positiever gevoel dan ik nu heb. Heb zo een beetje het gevoel dat het vet van de soep is na het winnen van de titel. En heb ook de indruk dat zonder een goede Izzy en Rafa deze ploeg het heel moeilijk heeft om goed te voetballen en matchen te winnen.

Kan er ook niks aan doen dat de situatie zo aanvoelt voor mij. Hoeft mij daar nog altijd geen depresieve kortzichtige zot voor te vinden.
jh_7
Tester
Berichten: 14
Lid geworden op: 01 jun 2016, 19:41

Re: Zomertransfers 2016 IN

Bericht door jh_7 »

@BlueJedi, kijk eens hoeveel wedstrijden we vorig seizoen voor nieuwjaar met (of zonder) Rafa en Joske gespeeld hebben.
fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: Zomertransfers 2016 IN

Bericht door fcb 4 life »

BlueJedi schreef:
Pica schreef: 3 weken ventje, ge moet nog niet helemaal depri worden :mrgreen:
Ik wordt daar helemaal niet depri van maar momenteel heb ik er wel geen goed oog in. Denk niet dat we kampioen gaan spelen dit seizoen met de huidige selectie op basis van wat ik de afgelopen weken gezien heb en in de CL gaan we ook niet veel te zoeken hebben. Aan de spelers voor mij ongelijk te bewijzen maar had verleden jaar deze tijd een veel positiever gevoel dan ik nu heb. Heb zo een beetje het gevoel dat het vet van de soep is na het winnen van de titel. En heb ook de indruk dat zonder een goede Izzy en Rafa deze ploeg het heel moeilijk heeft om goed te voetballen en matchen te winnen.

Kan er ook niks aan doen dat de situatie zo aanvoelt voor mij. Hoeft mij daar nog altijd geen depresieve kortzichtige zot voor te vinden.
Barca zonder Messi en Suarez is ook een pak minder hoor..
Gebruikersavatar
BlueJedi
Invaller
Berichten: 941
Lid geworden op: 31 mei 2016, 13:03

Re: Zomertransfers 2016 IN

Bericht door BlueJedi »

JRut schreef: Ik onthoud vooral dat matchen gewonnen of verloren worden door goals volgens BlueJedi. Koster weet daar in ieder geval alles van.
Ja heb met dat zinnetje wel een open deur ingetrapt maar als je leest van Pica dat Storm ipv Izzy of Rafa toch de ballen uitmaakt voor matchen te kunnen winnen of niet dan weet ik niet hoe ik daar anders op moet antwoorden eerlijk gezegd.

@fcb 4 life ja natuurlijk klopt dat want dat zijn 2 van de beste in de wereld maar om verder te gaan met je vergelijking komt Barca wel nog aan goed voetballen toe en winnen ze makkelijk matchen zonder hun omdat ze nog over voldoende andere kwaliteit beschikken dan alleen die twee. Brugge draait wat mij betreft compleet vierkant als Izzy en Rafa er niet bij zijn en we hebben dan wel een ruime kern van 30 man maar geen één van die 30 krijgt Brugge aan het voetballen zoals een Izzy of Rafa dat kunnen. Voor mij is dat een probleem dat zou moeten opgelost worden met nog een aanvallende creatieve versterking die er waarschijnlijk niet gaat komen.
zegmaardag
Invaller
Berichten: 938
Lid geworden op: 07 jun 2016, 22:21

Re: Zomertransfers 2016 IN

Bericht door zegmaardag »

Jeff-OHL schreef:
Bosko schreef:
Jeff-OHL schreef: Carcela is en blijft een belachelijk ventje.
Eeuwig respect.
[spoiler]
Afbeelding
Had maar niet met zen lompe poten onder Bjorn moeten lopen. :rofl:
Triestig ventje dat ge een Bjorn Ruytinckx nog gaat verdedigen ook...
Toont dit het niveau van OHL-supporters Dan?

Zoals uw tirade tegen FCB nadat uw studentenploegje degradeerde opt oud forum.
Gebruikersavatar
BlueJedi
Invaller
Berichten: 941
Lid geworden op: 31 mei 2016, 13:03

Re: Zomertransfers 2016 IN

Bericht door BlueJedi »

zegmaardag schreef:
Jeff-OHL schreef:
Bosko schreef:
Jeff-OHL schreef: Carcela is en blijft een belachelijk ventje.
Eeuwig respect.
[spoiler]
Afbeelding
Had maar niet met zen lompe poten onder Bjorn moeten lopen. :rofl:
Triestig ventje dat ge een Bjorn Ruytinckx nog gaat verdedigen ook...
Toont dit het niveau van OHL-supporters Dan?

Zoals uw tirade tegen FCB nadat uw studentenploegje degradeerde opt oud forum.
Sluit ik me bij aan,

Was echt walgelijk wat Ruytinckx daar toen deed.
Gesloten