Zomertransfers 2016 IN

Alle transfernieuws

Moderator: Bosko

Carcela?

PRO!
15
38%
Liever iemand anders.
14
36%
GODVERDOMME NEE!
10
26%
 
Totaal aantal stemmen: 39

Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Re: Zomertransfers 2016 IN

Bericht door JRut »

We doeken het forum beter op als er vandaag niets meer bijkomt. Iedereen gaat de rest van het seizoen toch zitten wenen in een hoekje.
Laatst gewijzigd door JRut op 31 aug 2016, 12:03, 1 keer totaal gewijzigd.
#hetishierbeter
fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: Zomertransfers 2016 IN

Bericht door fcb 4 life »

Let het toch eens lam zeg, als je zo blijft panikeren vertrek dan meteen naar Brugge en praat erover met Mannaert ipv hier elke dag opnieuw hetzelfde te verkondigen..
fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: Zomertransfers 2016 IN

Bericht door fcb 4 life »

Trouwens is Izzy de volgende match al terug en missen we enkel Rafa voor de CL.
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3207
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Zomertransfers 2016 IN

Bericht door Pica »

fcb 4 life schreef: Trouwens is Izzy de volgende match al terug en missen we enkel Rafa voor de CL.
Ja mo ja en die 8 punten die we al kwijt zijn. Waar gaan we die inhalen? Met midweek CL matchen? Excuses dat we weer gaan mogen slikken. En dan gaan we nog geen kloten kunnen uitrichten in de CL want zelfs als ik Joske terug, dan gaat die toch niet direct in topvorm zijn é. Stom dat ze Lombaerts niet gehaald hebben. PUNT!
Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Re: Zomertransfers 2016 IN

Bericht door JRut »

fcb 4 life schreef: Let het toch eens lam zeg, als je zo blijft panikeren vertrek dan meteen naar Brugge en praat erover met Mannaert ipv hier elke dag opnieuw hetzelfde te verkondigen..
Zit Mannaert in Brugge vandaag? Slecht nieuws. Ik had toch gedacht dat ze de moeite gingen doen om naar Lissabon af te zakken. Geen goed oog in!
Laatst gewijzigd door JRut op 31 aug 2016, 09:42, 1 keer totaal gewijzigd.
#hetishierbeter
vanGentmaarvoorClub
Basisspeler
Berichten: 1750
Lid geworden op: 13 jul 2016, 22:44

Re: Zomertransfers 2016 IN

Bericht door vanGentmaarvoorClub »

Pica schreef:
fcb 4 life schreef: Trouwens is Izzy de volgende match al terug en missen we enkel Rafa voor de CL.
Ja mo ja en die 8 punten die we al kwijt zijn. Waar gaan we die inhalen? Met midweek CL matchen? Excuses dat we weer gaan mogen slikken. En dan gaan we nog geen kloten kunnen uitrichten in de CL want zelfs als ik Joske terug, dan gaat die toch niet direct in topvorm zijn é. Stom dat ze Lombaerts niet gehaald hebben. PUNT!
Jongens toch. We staan 3 punten achter op Genk en anderlecht, maw anderhalf puntje.
Onze concurrenten in de JPL spelen ook allemaal Europees.

Als er iets zou mogen bijkomen is het voor de CL, om daar wat punten mee te kunnen pakken.
Maar voor de rest moeten we toch niet panikeren ? Over 4 maanden opent de wintermercato ook opnieuw.

Zijn we trouwens zeker dat er niks meer komt ? Neen toch
Gebruikersavatar
Generaloberst
Invaller
Berichten: 856
Lid geworden op: 22 aug 2016, 09:29

Re: Zomertransfers 2016 IN

Bericht door Generaloberst »

BlueJedi schreef:
nesnaj713 schreef:
BlueJedi schreef:
Pica schreef: We spelen wel nog altijd slecht, al 8 punten verkwist en zonder de langdurig geblesseerde Rafa en Joske moeten we niet veel verwachten de komende weken en maanden. Grote fout van Club
Ik weet dat je 100 percent sarcastisch bent maar dat wat je hier zegt is wel gewoon realiteit.
Realiteit? Club speelde gewoon goed afgelopen zondag tegen Standard. We misten gewoon scherpte bij de afwerking en in de verdediging. Maar het spel was gewoon goed. Zonder Joske en Rafa.
Het spel was zwak en een kampioen onwaardig en dat is al zo sinds de start van de competitie.

Standard is ook alles behalve een goede ploeg en we speelden thuis dus moest gewoon veel beter zijn en altijd 3 punten na die snert vertoning tegen Kortrijk.

We zijn al 8 punten op 15 verloren tegen ploegen die met moeite play off 1 gaan halen.

en met de drukke kalender die er aan komt is het zeker nu, in het begin van het seizoen dat je nog wat extra punten kan pakken. Soit, geen nieuws vandaag ..er zullen dus geen aankopen meer gebeuren, buiten een paar afdankertjes misschien. Huiswerk toch niet goed gemaakt
Gebruikersavatar
MattJensen
A-kern
Berichten: 589
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:01
Locatie: Humbeek

Re: Zomertransfers 2016 IN

Bericht door MattJensen »

Schitterende lectuur met een cocktail aant zwembad.
#ZonderJenne
fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: Zomertransfers 2016 IN

Bericht door fcb 4 life »

Pica schreef:
fcb 4 life schreef: Trouwens is Izzy de volgende match al terug en missen we enkel Rafa voor de CL.
Ja mo ja en die 8 punten die we al kwijt zijn. Waar gaan we die inhalen? Met midweek CL matchen? Excuses dat we weer gaan mogen slikken. En dan gaan we nog geen kloten kunnen uitrichten in de CL want zelfs als ik Joske terug, dan gaat die toch niet direct in topvorm zijn é. Stom dat ze Lombaerts niet gehaald hebben. PUNT!
Nog maar te zwijgen over het feit dat we met Storm en Boli gaan moeten spele..
fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: Zomertransfers 2016 IN

Bericht door fcb 4 life »

JRut schreef:
fcb 4 life schreef: Let het toch eens lam zeg, als je zo blijft panikeren vertrek dan meteen naar Brugge en praat erover met Mannaert ipv hier elke dag opnieuw hetzelfde te verkondigen..
Zit Mannaert in Brugge vandaag? Slecht nieuws. Ik had toch gedacht dat ze de moeite gingen doen om naar Lissabon af te zakken. Geen goed oog in!
Natuurlijk, die zijn zo dom om alles op Carcela te zetten natuurlijk!
Gebruikersavatar
VingtCinq
Belofte
Berichten: 292
Lid geworden op: 11 jun 2016, 21:02

Re: Zomertransfers 2016 IN

Bericht door VingtCinq »

fcb 4 life schreef:
JRut schreef:
fcb 4 life schreef: Let het toch eens lam zeg, als je zo blijft panikeren vertrek dan meteen naar Brugge en praat erover met Mannaert ipv hier elke dag opnieuw hetzelfde te verkondigen..
Zit Mannaert in Brugge vandaag? Slecht nieuws. Ik had toch gedacht dat ze de moeite gingen doen om naar Lissabon af te zakken. Geen goed oog in!
Natuurlijk, die zijn zo dom om alles op Carcela te zetten natuurlijk!
Zo dom zijn ze niet... Ik denk eerder dat het Carcela of niets is! En dan gaan ze met de uitleg komen, we hebben hoog gemikt, maar verloren! En met de zin: "Het heeft geen nut spelers te halen om de hoop te vullen". Das al enkele keren gebeurd! Ofwel heb je een speler nodig of wel niet, altijd dat spreken van opportuniteiten... Das zever in pakskes! Op de flank hebben we een speler nodig, is het niet Carcela dan moeten ze iemand anders halen die een versterking is! Er lopen genoeg kwalitatieve flankspelers rond die je voor +-3 miljoen kan halen! Vorig jaar maakten we een statement door drie spelers te halen waaronder Vossen! Dat is een signaal naar de tegenstanders van, jullie mogen proberen wat jullie willen maar dit is ons jaar! En nu zie je dit niet... Jammer genoeg!

We hebben gelukkig al iets van basis ivm de nekken en zijn kwalitatief nog altijd sterker dan alle andere tegenstanders en mss zelfs dan de nekken, maar we hebben toch nog ix nodig als signaal en gewoon omdat er nood is aan een flankspeler!

PS: Heb het nu niet op jouw gemikt hoor! Ik wacht gewoon af, maar vrees dat ze met dergelijke uitspraak ons gaan proberen te sussen!
"Pele is the best but Garrincha was better." - Oost -
Gebruikersavatar
VingtCinq
Belofte
Berichten: 292
Lid geworden op: 11 jun 2016, 21:02

Re: Zomertransfers 2016 IN

Bericht door VingtCinq »

Mpoku heeft nog altijd niet getekend in Athene...
"Pele is the best but Garrincha was better." - Oost -
fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: Zomertransfers 2016 IN

Bericht door fcb 4 life »

VingtCinq schreef:
fcb 4 life schreef:
JRut schreef:
fcb 4 life schreef: Let het toch eens lam zeg, als je zo blijft panikeren vertrek dan meteen naar Brugge en praat erover met Mannaert ipv hier elke dag opnieuw hetzelfde te verkondigen..
Zit Mannaert in Brugge vandaag? Slecht nieuws. Ik had toch gedacht dat ze de moeite gingen doen om naar Lissabon af te zakken. Geen goed oog in!
Natuurlijk, die zijn zo dom om alles op Carcela te zetten natuurlijk!
Zo dom zijn ze niet... Ik denk eerder dat het Carcela of niets is! En dan gaan ze met de uitleg komen, we hebben hoog gemikt, maar verloren! En met de zin: "Het heeft geen nut spelers te halen om de hoop te vullen". Das al enkele keren gebeurd! Ofwel heb je een speler nodig of wel niet, altijd dat spreken van opportuniteiten... Das zever in pakskes! Op de flank hebben we een speler nodig, is het niet Carcela dan moeten ze iemand anders halen die een versterking is! Er lopen genoeg kwalitatieve flankspelers rond die je voor +-3 miljoen kan halen! Vorig jaar maakten we een statement door drie spelers te halen waaronder Vossen! Dat is een signaal naar de tegenstanders van, jullie mogen proberen wat jullie willen maar dit is ons jaar! En nu zie je dit niet... Jammer genoeg!

We hebben gelukkig al iets van basis ivm de nekken en zijn kwalitatief nog altijd sterker dan alle andere tegenstanders en mss zelfs dan de nekken, maar we hebben toch nog ix nodig als signaal en gewoon omdat er nood is aan een flankspeler!

PS: Heb het nu niet op jouw gemikt hoor! Ik wacht gewoon af, maar vrees dat ze met dergelijke uitspraak ons gaan proberen te sussen!
Ik was maar aan het zeveren hoor :P
Kijk er mag echt wel iemand erbij komen maar als het niet lukt dan lukt het niet.
Wie weet was Carcela al optie nr 3, dan moeten ze echt niet met iemand afkomen waar ze niet 100% zeker van zijn.
We gaan we zien wat er vandaag gebeurt maar met Pina, Van Rhijn en Limbombe zijn we tegenover vorig seizoen wel versterkt.
De waarheid is dat we ons altijd zullen kunnen versterken, er kan een concurrent voor De Bock gehaald worden, een extra creatieve middenvelder, een winger, mss zelfs nog een andere spits, een 2de doelman,.. Maar het stopt ergens natuurlijk hé.
Gebruikersavatar
Gratchski
Sleutelspeler
Berichten: 4743
Lid geworden op: 29 mei 2016, 21:15
Locatie: 313

Re: Zomertransfers 2016 IN

Bericht door Gratchski »

het enigste die ik écht nog wil is concurrent voor LDB
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
Rendinho
Alfabetische Tweede
Berichten: 566
Lid geworden op: 30 mei 2016, 12:13

Re: RE: Re: Zomertransfers 2016 IN

Bericht door Rendinho »

VingtCinq schreef: Mpoku heeft nog altijd niet getekend in Athene...
Misschien is hij onderweg naar de club een discotheek tegengekomen :dunno: ?
Gesloten