Zomertransfers 2018 IN

Alle transfernieuws

Moderator: Bosko

Gebruikersavatar
Generaloberst
Invaller
Berichten: 856
Lid geworden op: 22 aug 2016, 09:29

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door Generaloberst »

rambopirou schreef:
Bruges8940 schreef: Afbeelding
Benavente neemt afscheid van Rezaei...
Ben ik echt content mee ! Beste speler die we konden halen voor onze spitspositie imo
:suicide:
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door Tiki Taka »

Rezaei wordt de duurste inkomende speler ooit bij Club, er zou een bedrag van iets minder dan 6 miljoen mee gemoeid zijn.
Tja, aan hem om zich te bewijzen...en hij mag dat zondag al doen door te scoren. :-)
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1960
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door t4nd »

Tiki Taka schreef: Rezaei wordt de duurste inkomende speler ooit bij Club, er zou een bedrag van iets minder dan 6 miljoen mee gemoeid zijn.
Tja, aan hem om zich te bewijzen...en hij mag dat zondag al doen door te scoren. :-)
Het is in elk geval een spits die zich weinig zal moeten aanpassen.
Gebruikersavatar
Fire
Sleutelspeler
Berichten: 2863
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:55
Locatie: Leuven

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door Fire »

weinig aanpassing, goede leeftijd, kent de competitie, gestalte, diepgang en werkkracht allemaal goed en wel.
Op basis van zijn vorige matchen in de pintjesliga zelfs best wat goals etc... allemaal leuk en wel maar die kerel is toch geen euro meer dan 4 mio waard.
For the Good of the Game? For the Love of the Many!
:fire:
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door Tiki Taka »

Fire schreef: weinig aanpassing, goede leeftijd, kent de competitie, gestalte, diepgang en werkkracht allemaal goed en wel.
Op basis van zijn vorige matchen in de pintjesliga zelfs best wat goals etc... allemaal leuk en wel maar die kerel is toch geen euro meer dan 4 mio waard.
Ik vind zo`n bedrag, mocht het kloppen, ook ferm overdreven voor deze speler.
Gebruikersavatar
Generaloberst
Invaller
Berichten: 856
Lid geworden op: 22 aug 2016, 09:29

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door Generaloberst »

ALS ze hem gekocht hebben en voor die prijs, tja, teleurstelling.
Gebruikersavatar
Maximus
Profvoetballer
Berichten: 415
Lid geworden op: 10 jan 2017, 13:55

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door Maximus »

Tiki Taka schreef:
Fire schreef: weinig aanpassing, goede leeftijd, kent de competitie, gestalte, diepgang en werkkracht allemaal goed en wel.
Op basis van zijn vorige matchen in de pintjesliga zelfs best wat goals etc... allemaal leuk en wel maar die kerel is toch geen euro meer dan 4 mio waard.
Ik vind zo`n bedrag, mocht het kloppen, ook ferm overdreven voor deze speler.
Hij tekende in januari nog bij tot 2022. Dit versterkt de onderhandelingspositie van Charleroi natuurlijk enorm.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1960
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door t4nd »

Over bedragen valt ook te discussiëren hé. Ik vind hem geen 6m waard, maar anderzijds... Welke speler wordt tegenwoordig nog verkocht voor het bedrag dat hij waard is? De markt is ontploft en dan speelt vraag / aanbod mee. Wij willen (snel) een spits, dus kan er doorgevraagd worden. Charleroi is ook een Belgische ploeg, dat verhoogt altijd de prijs. En vorig seizoen scoorde hij 16 keer en gaf hij 6 assists, wat toch geen slechte statistieken zijn. Zijn statistieken tegen de topteams zijn ook goed: doelpunten tegen Club (3) / anderlecht (2) / Genk (2) / Standard (1) / Gent (1), dus het is niet zo dat hij er tegen de kleine ploegen staat. Dit seizoen ook al tegen anderlecht gescoord.

Moesten we 4m betalen voor een onbekende Colombiaan zou iedereen hier op zijn achterste poten staan omdat die zich nog moet aanpassen aan onze competitie. Rezaei is direct inzetbaar, en bijgevolg duurder.
Gebruikersavatar
Bruges8940
Belofte
Berichten: 281
Lid geworden op: 17 mei 2018, 15:27

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door Bruges8940 »

t4nd schreef: Over bedragen valt ook te discussiëren hé. Ik vind hem geen 6m waard, maar anderzijds... Welke speler wordt tegenwoordig nog verkocht voor het bedrag dat hij waard is? De markt is ontploft en dan speelt vraag / aanbod mee. Wij willen (snel) een spits, dus kan er doorgevraagd worden. Charleroi is ook een Belgische ploeg, dat verhoogt altijd de prijs. En vorig seizoen scoorde hij 16 keer en gaf hij 6 assists, wat toch geen slechte statistieken zijn. Zijn statistieken tegen de topteams zijn ook goed: doelpunten tegen Club (3) / anderlecht (2) / Genk (2) / Standard (1) / Gent (1), dus het is niet zo dat hij er tegen de kleine ploegen staat. Dit seizoen ook al tegen anderlecht gescoord.

Moesten we 4m betalen voor een onbekende Colombiaan zou iedereen hier op zijn achterste poten staan omdat die zich nog moet aanpassen aan onze competitie. Rezaei is direct inzetbaar, en bijgevolg duurder.
Zo denk ik er ook over.
Gebruikersavatar
Maximus
Profvoetballer
Berichten: 415
Lid geworden op: 10 jan 2017, 13:55

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door Maximus »

t4nd schreef: Over bedragen valt ook te discussiëren hé. Ik vind hem geen 6m waard, maar anderzijds... Welke speler wordt tegenwoordig nog verkocht voor het bedrag dat hij waard is?
Diaby en Limbombe :mrgreen:
Gebruikersavatar
Maximus
Profvoetballer
Berichten: 415
Lid geworden op: 10 jan 2017, 13:55

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door Maximus »

Gebruikersavatar
Gratchski
Sleutelspeler
Berichten: 4743
Lid geworden op: 29 mei 2016, 21:15
Locatie: 313

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door Gratchski »

Bruges8940 schreef:
t4nd schreef: Over bedragen valt ook te discussiëren hé. Ik vind hem geen 6m waard, maar anderzijds... Welke speler wordt tegenwoordig nog verkocht voor het bedrag dat hij waard is? De markt is ontploft en dan speelt vraag / aanbod mee. Wij willen (snel) een spits, dus kan er doorgevraagd worden. Charleroi is ook een Belgische ploeg, dat verhoogt altijd de prijs. En vorig seizoen scoorde hij 16 keer en gaf hij 6 assists, wat toch geen slechte statistieken zijn. Zijn statistieken tegen de topteams zijn ook goed: doelpunten tegen Club (3) / anderlecht (2) / Genk (2) / Standard (1) / Gent (1), dus het is niet zo dat hij er tegen de kleine ploegen staat. Dit seizoen ook al tegen anderlecht gescoord.

Moesten we 4m betalen voor een onbekende Colombiaan zou iedereen hier op zijn achterste poten staan omdat die zich nog moet aanpassen aan onze competitie. Rezaei is direct inzetbaar, en bijgevolg duurder.
Zo denk ik er ook over.
Kan me hierin ook wel vinden hoor...
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
Gebruikersavatar
Fire
Sleutelspeler
Berichten: 2863
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:55
Locatie: Leuven

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door Fire »

Natuurlijk valt er iets over dat bedrag te zeggen, maar of Club het daarom moet betalen, dat is nog iets anders.
For the Good of the Game? For the Love of the Many!
:fire:
Bali Balingoli
Jeugdspeler
Berichten: 141
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:12

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door Bali Balingoli »

Ik ben wel tevreden met het 'type': een redelijke complete spits, goeie voetballer, vlot scorend. Ipv de clichés met een 'grote sterke' of 'kleine rappe'.

Of hij voor ons een topspits wordt... geen idee van, we zullen wel zien.
en 6 miljoen + Coopman lijkt nogal veel
HeervanBiesen
A-kern
Berichten: 625
Lid geworden op: 26 jun 2017, 16:56

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door HeervanBiesen »

Fire schreef: Natuurlijk valt er iets over dat bedrag te zeggen, maar of Club het daarom moet betalen, dat is nog iets anders.
Tis dubbel he.. Hij is welkom want er is een spits vertrokken, anderzijds MOET deze jongen altijd spelen, terwijl dat dan weer de groei van onze eigen jeugd (Openda) belemmert.
Gesloten