Zomertransfers 2018 IN

Alle transfernieuws

Moderator: Bosko

duvel1984
Tester
Berichten: 27
Lid geworden op: 22 mei 2018, 19:54

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door duvel1984 »

5 miljoen voor een directe versterking? Dat is de prijs deze tijd... Duur maar verstaanbaar...
Gebruikersavatar
Generaloberst
Invaller
Berichten: 856
Lid geworden op: 22 aug 2016, 09:29

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door Generaloberst »

Als ze, commentaar is er weer. Superspits en we zijn gewapend voor de cl. Pff jullie zijn ook tevreden met elke aankoop, en uiteindelijk vallen er 9 op 10 te licht uit. Dat hij zich eerst bewijst ok, fair enough, maar word er allesbehalve wild van. Had meer verwacht van het huiswerk van mannaert .

Rezaei kwam zelfs niet voor om mogelijk targets hier en nu plots is het een toptransfer, yeah right
Laatst gewijzigd door Generaloberst op 22 aug 2018, 20:32, 4 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3198
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door Pica »

Liever Rezaei dan Depoitre, maar niet de verrassing waar ik op gehoopt had.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door t4nd »

Generaloberst schreef: Als ze, commentaar is er weer. Superspits en we zijn gewapend voor de cl. Pff jullie zijn ook tevreden met elke aankoop, en uiteindelijk vallen er 9 op 10 te licht uit. Dat hij zich eerst bewijst ok, fair enough, maar word er allesbehalve wild van. Had meer verwacht van het huiswerk van mannaert .

Rezaei kwam zelfs niet voor om mogelijk targets hier en nu plots is het een toptransfer, yeah right

Nu vraag ik me eerlijk af waarmee jij tevreden geweest zou zijn. Lukaku zijn balaanname is waarschijnlijk niet goed genoeg, Christiano Ronaldo is te oud en heeft geen doorverkoopwaarde, Neymar laat zich te vaak vallen en speelt te weinig in functie van het team, really... WIE?

We kopen een spits bij een subtopper van de Belgische competitie die in zijn eerste seizoen direct 16 doelpunten maakte, en niet gewoon tegen Eupen en Moeskroen maar tegen de topteams. Rezaei is naar Belgische normen een van de beteren die je kan kopen. Qua statistieken komt hij overeen met Santini (waar een hoop mensen blijkbaar op kwijlen) en beter dan Dimata in zijn ene seizoen dat hij top was (Dimata scoorde bijna niet tegen de topteams).

Danjuma kwam van de Nederlandse 2de klasse, Limbombe idem. Bacca en Izquierdo kwamen van Colombia en hadden een serieuze aanpassingsperiode nodig. Rezaei komt uit onze 1ste klasse van een team dat al een paar jaar play off 1 haalt en waar hij goed presteerde. Als je een direct inzetbare spits wil kan je weinig beters vinden, maar zoals ik al gezegd heb: verklaar wat JIJ graag had gehaald zonder alles af te kraken. Het is makkelijk om continu gal te spuwen zonder alternatieven te geven.
Gebruikersavatar
Generaloberst
Invaller
Berichten: 856
Lid geworden op: 22 aug 2016, 09:29

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door Generaloberst »

t4nd schreef:
Generaloberst schreef: Als ze, commentaar is er weer. Superspits en we zijn gewapend voor de cl. Pff jullie zijn ook tevreden met elke aankoop, en uiteindelijk vallen er 9 op 10 te licht uit. Dat hij zich eerst bewijst ok, fair enough, maar word er allesbehalve wild van. Had meer verwacht van het huiswerk van mannaert .

Rezaei kwam zelfs niet voor om mogelijk targets hier en nu plots is het een toptransfer, yeah right
Mijn taak niet om spelers te scouten en kopen. Maar als deze gehaald wordt is het plots een zeer goeie speler, alhoewel niemand hem ook aan Brugge gekoppeld had, ook niet vorig seizoen. Hem nu bejubelen als de lang verwachte witte raaf, nee bedankt. Voordeel van twijfel, tuurlijk, verdient een kans, maar ik verwacht er niet veel van. Als manna ert gewacht heeft op de verkoop van limbombe en diaby om rezaei te kopen, dan vind ik dit een domper. Zelfs de grote voetbalkenners hier op het forum hadden hem zelfs nog niet genoemd als "versterking"...dus nee, ik blijf liever gal spuwen dan mee te dansen in naïeve euforie


Nu vraag ik me eerlijk af waarmee jij tevreden geweest zou zijn. Lukaku zijn balaanname is waarschijnlijk niet goed genoeg, Christiano Ronaldo is te oud en heeft geen doorverkoopwaarde, Neymar laat zich te vaak vallen en speelt te weinig in functie van het team, really... WIE?

We kopen een spits bij een subtopper van de Belgische competitie die in zijn eerste seizoen direct 16 doelpunten maakte, en niet gewoon tegen Eupen en Moeskroen maar tegen de topteams. Rezaei is naar Belgische normen een van de beteren die je kan kopen. Qua statistieken komt hij overeen met Santini (waar een hoop mensen blijkbaar op kwijlen) en beter dan Dimata in zijn ene seizoen dat hij top was (Dimata scoorde bijna niet tegen de topteams).

Danjuma kwam van de Nederlandse 2de klasse, Limbombe idem. Bacca en Izquierdo kwamen van Colombia en hadden een serieuze aanpassingsperiode nodig. Rezaei komt uit onze 1ste klasse van een team dat al een paar jaar play off 1 haalt en waar hij goed presteerde. Als je een direct inzetbare spits wil kan je weinig beters vinden, maar zoals ik al gezegd heb: verklaar wat JIJ graag had gehaald zonder alles af te kraken. Het is makkelijk om continu gal te spuwen zonder alternatieven te geven.
GenGhibli
Invaller
Berichten: 677
Lid geworden op: 15 apr 2018, 20:07

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door GenGhibli »

We zijn ook bezig met Amrabat van Feyenoord. En we liggen in pole position. Volgens Het Algemeen Dagblad.
Gebruikersavatar
The_One
Basisspeler
Berichten: 1560
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:05
Locatie: Babes-topic

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door The_One »

Niet onderschatten dat we eigenlijk ook een concurrent verzwakken, dat speelt ook mee in de prijs...
fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door fcb 4 life »

Generaloberst schreef: Als ze, commentaar is er weer. Superspits en we zijn gewapend voor de cl. Pff jullie zijn ook tevreden met elke aankoop, en uiteindelijk vallen er 9 op 10 te licht uit. Dat hij zich eerst bewijst ok, fair enough, maar word er allesbehalve wild van. Had meer verwacht van het huiswerk van mannaert .

Rezaei kwam zelfs niet voor om mogelijk targets hier en nu plots is het een toptransfer, yeah right
9 op de 10 te licht uitvallen en toch 2 x op 3 jaar kampioen spelen, straf.
Gebruikersavatar
Bruges8940
Belofte
Berichten: 281
Lid geworden op: 17 mei 2018, 15:27

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door Bruges8940 »

GenGhibli schreef: We zijn ook bezig met Amrabat van Feyenoord. En we liggen in pole position. Volgens Het Algemeen Dagblad.
Vind ik een zeer interessante speler. Nog jong dus veel groeimarge en ik zie ruimte om hem te kneden in ons systeem. Naar volgend jaar toe met vertrek van eventueel Nakamba kan je hem een 6 maken (iets ander profiel).
GenGhibli
Invaller
Berichten: 677
Lid geworden op: 15 apr 2018, 20:07

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door GenGhibli »

Bruges8940 schreef:
GenGhibli schreef: We zijn ook bezig met Amrabat van Feyenoord. En we liggen in pole position. Volgens Het Algemeen Dagblad.
Vind ik een zeer interessante speler. Nog jong dus veel groeimarge en ik zie ruimte om hem te kneden in ons systeem. Naar volgend jaar toe met vertrek van eventueel Nakamba kan je hem een 6 maken (iets ander profiel).
Wordt een beetje onterecht geslachtofferd samen met Boetius voor het debacle in Trencin. Maar is gewoon ook top voor bij ons hoor.
Gebruikersavatar
Maximus
Profvoetballer
Berichten: 415
Lid geworden op: 10 jan 2017, 13:55

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door Maximus »

GenGhibli schreef:
Bruges8940 schreef:
GenGhibli schreef: We zijn ook bezig met Amrabat van Feyenoord. En we liggen in pole position. Volgens Het Algemeen Dagblad.
Vind ik een zeer interessante speler. Nog jong dus veel groeimarge en ik zie ruimte om hem te kneden in ons systeem. Naar volgend jaar toe met vertrek van eventueel Nakamba kan je hem een 6 maken (iets ander profiel).
Wordt een beetje onterecht geslachtofferd samen met Boetius voor het debacle in Trencin. Maar is gewoon ook top voor bij ons hoor.
Is Amrabat een 8? Of kan hij ook op de 6?
GenGhibli
Invaller
Berichten: 677
Lid geworden op: 15 apr 2018, 20:07

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door GenGhibli »

Maximus schreef:
GenGhibli schreef:
Bruges8940 schreef:
GenGhibli schreef: We zijn ook bezig met Amrabat van Feyenoord. En we liggen in pole position. Volgens Het Algemeen Dagblad.
Vind ik een zeer interessante speler. Nog jong dus veel groeimarge en ik zie ruimte om hem te kneden in ons systeem. Naar volgend jaar toe met vertrek van eventueel Nakamba kan je hem een 6 maken (iets ander profiel).
Wordt een beetje onterecht geslachtofferd samen met Boetius voor het debacle in Trencin. Maar is gewoon ook top voor bij ons hoor.
Is Amrabat een 8? Of kan hij ook op de 6?
Ik denk dat beide kan. In ons systeem is dat toch al anders.
PetjeFCB
Supersub
Berichten: 1329
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:05

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door PetjeFCB »

Volgens HNB zit deal rond Amrabat er aan te komen voor 2 miljoen. Kan mss vandaag rond zijn
den
Tester
Berichten: 62
Lid geworden op: 25 aug 2016, 08:55
Locatie: Gent

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door den »

PetjeFCB schreef: Volgens HNB zit deal rond Amrabat er aan te komen voor 2 miljoen. Kan mss vandaag rond zijn

Blijkbaar 2,5 milj... Deze morgen in Brugge voor contract en testen.

https://www.fr12.nl/nieuws/48048-amraba ... rugge.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5310
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door Tiki Taka »

Bruges8940 schreef:
GenGhibli schreef: We zijn ook bezig met Amrabat van Feyenoord. En we liggen in pole position. Volgens Het Algemeen Dagblad.
Vind ik een zeer interessante speler. Nog jong dus veel groeimarge en ik zie ruimte om hem te kneden in ons systeem. Naar volgend jaar toe met vertrek van eventueel Nakamba kan je hem een 6 maken (iets ander profiel).
Is dat een nr. 6 of toch meer een nr. 8? Type Clasie ?
Gesloten