Wintertransfer 2019-2020 OUT

Alle transfernieuws

Moderator: Bosko

t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: Wintertransfer 2019 OUT

Bericht door t4nd »

Hij speelt hier nog maar een half jaar, we hebben hem gekocht voor 1m (volgens transfermarkt) en hij heeft nog een contract van 4 jaar. Ik hoop dat Club er geen opstapclausule in gezet heeft, dus in dat geval kan je tijdens de winter toch minstens 25m vragen voor iemand van zijn leeftijd en met zo'n profiel. Dan heb je een gigantische hoop winst, én ideale reclame in Nederland want je hebt een jonge speler een opstapje gegeven naar een grote competitie.
Ideaal zou zijn om hem te verkopen voor veel geld maar tot het einde van het seizoen te laten spelen bij ons.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5310
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Wintertransfer 2019 OUT

Bericht door Tiki Taka »

Zelfs als we geen kampioen worden dit seizoen gaan we deze zomer over een ongezien budget beschikken om
transfers te doen. Er zullen sowieso records sneuvelen qua uitgaande en aangetrokken spelers.
De doelstelling moet echter zijn om iedereen te houden tot het einde van het seizoen, om echt te kunnen meedingen naar die
2de opeenvolgende titel. Dan kunnen er verschillende sterkhouders door de grote poort vertrekken.
Hoe TOP zou dit niet zijn ?!
vanGentmaarvoorClub
Basisspeler
Berichten: 1750
Lid geworden op: 13 jul 2016, 22:44

Re: Wintertransfer 2019 OUT

Bericht door vanGentmaarvoorClub »

bijzonder TOP !
Gunt
Profvoetballer
Berichten: 443
Lid geworden op: 30 mei 2016, 22:58

Re: Wintertransfer 2019 OUT

Bericht door Gunt »

Tiki Taka schreef: 15 jan 2019, 10:37 Zelfs als we geen kampioen worden dit seizoen gaan we deze zomer over een ongezien budget beschikken om
transfers te doen. Er zullen sowieso records sneuvelen qua uitgaande en aangetrokken spelers.
De doelstelling moet echter zijn om iedereen te houden tot het einde van het seizoen, om echt te kunnen meedingen naar die
2de opeenvolgende titel. Dan kunnen er verschillende sterkhouders door de grote poort vertrekken.
Hoe TOP zou dit niet zijn ?!
Indien gecombineerd met een onbetwistbare meerwaardespeler achteraan, zou dit (alweer) prima werk zijn van ons bestuur. Al wordt dit eigenlijk pas afgemeten als de prijzen uitgedeeld worden. Ik wil een titelverlenging!
Gebruikersavatar
Hannes
A-kern
Berichten: 630
Lid geworden op: 29 sep 2016, 21:49
Locatie: Laken

Re: Wintertransfer 2019 OUT

Bericht door Hannes »

Jasses. Lang niet in zo'n comfortabele onderhandelingspositie gezeten. Als we er al ooit in gezeten hébben.
Hopelijk slagen we er in om iedereen te houden tot de zomer. Ik weet niet hoe het zit in de kop van Danjuma, maar het zal verdomd moeite kosten om cool te blijven. 't Is nog 2 lange weken tedju...
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3701
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: Wintertransfer 2019 OUT

Bericht door Bosko »

Monchi (AS Roma) zou geïnformeerd hebben naar Openda.
http://www.giallorossi.net/roma-berardi ... er-giugno/
GenGhibli
Invaller
Berichten: 677
Lid geworden op: 15 apr 2018, 20:07

Re: Wintertransfer 2019 OUT

Bericht door GenGhibli »

Hannes schreef: 15 jan 2019, 22:57 Jasses. Lang niet in zo'n comfortabele onderhandelingspositie gezeten. Als we er al ooit in gezeten hébben.
Hopelijk slagen we er in om iedereen te houden tot de zomer. Ik weet niet hoe het zit in de kop van Danjuma, maar het zal verdomd moeite kosten om cool te blijven. 't Is nog 2 lange weken tedju...
Lijkt idd meer aan de hand met Danjuma. Geruchten worden sterker.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5310
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Wintertransfer 2019 OUT

Bericht door Tiki Taka »

Bosko schreef: 18 jan 2019, 13:02 Monchi (AS Roma) zou geïnformeerd hebben naar Openda.
http://www.giallorossi.net/roma-berardi ... er-giugno/
Is snel, maar daarmee is alles ook gezegd.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3277
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Wintertransfer 2019 OUT

Bericht door IsO »

Tiki Taka schreef: 21 jan 2019, 07:56
Bosko schreef: 18 jan 2019, 13:02 Monchi (AS Roma) zou geïnformeerd hebben naar Openda.
http://www.giallorossi.net/roma-berardi ... er-giugno/
Is snel, maar daarmee is alles ook gezegd.
Je hebt het over Monchi?
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3701
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: Wintertransfer 2019 OUT

Bericht door Bosko »

#Milan, there is the offer for Arnaut Groeneveld #Danjuma, a Dutch forward, born in 1997, under Bruges. The player, who has been injured in ankle since October, should stay in Belgium until June. Also some English clubs are on him. #calciomercato

Bedrag rond de 10M euro + opties wordt genoemd.
Gebruikersavatar
rambopirou
A-kern
Berichten: 645
Lid geworden op: 29 mei 2016, 22:54

Re: Wintertransfer 2019 OUT

Bericht door rambopirou »

Bosko schreef: 21 jan 2019, 09:14 #Milan, there is the offer for Arnaut Groeneveld #Danjuma, a Dutch forward, born in 1997, under Bruges. The player, who has been injured in ankle since October, should stay in Belgium until June. Also some English clubs are on him. #calciomercato

Bedrag rond de 10M euro + opties wordt genoemd.
Ik zit heel vaak op Italiaanse sites en daar zijn toch al 3/4 bekende en goed geïnformeerde journalisten die hebben laten vallen dat Milan ver zou willen gaan.
Nu 10M, vind ik veel te weinig , ik zou minstens 20m durven vragen
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5310
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Wintertransfer 2019 OUT

Bericht door Tiki Taka »

rambopirou schreef: 21 jan 2019, 09:20
Bosko schreef: 21 jan 2019, 09:14 #Milan, there is the offer for Arnaut Groeneveld #Danjuma, a Dutch forward, born in 1997, under Bruges. The player, who has been injured in ankle since October, should stay in Belgium until June. Also some English clubs are on him. #calciomercato

Bedrag rond de 10M euro + opties wordt genoemd.
Ik zit heel vaak op Italiaanse sites en daar zijn toch al 3/4 bekende en goed geïnformeerde journalisten die hebben laten vallen dat Milan ver zou willen gaan.
Nu 10M, vind ik veel te weinig , ik zou minstens 20m durven vragen
Club zit in een sterke onderhandeling positie, ik zou die toch ook niet voor minder dan 15 miljoen weg doen.
Is jong, Nederlands international, scoorde een TOP goal in de CL en heeft nog een aantal jaren contract bij Fcb.
Gebruikersavatar
rambopirou
A-kern
Berichten: 645
Lid geworden op: 29 mei 2016, 22:54

Re: Wintertransfer 2019 OUT

Bericht door rambopirou »

Volgens verscheidene goed geïnformeerde Italiaanse bronnen heeft Milan nog 2 concrete pistes op het oog voor hun nieuwe flankspeler: Bergwijn en Danjuma !
Bergwijn zou op 1 staan maar kost 30m terwijl ze hopen Danjuma los te weken voor 15m.
Gebruikersavatar
Hannes
A-kern
Berichten: 630
Lid geworden op: 29 sep 2016, 21:49
Locatie: Laken

Re: Wintertransfer 2019 OUT

Bericht door Hannes »

rambopirou schreef: 23 jan 2019, 06:28 Volgens verscheidene goed geïnformeerde Italiaanse bronnen heeft Milan nog 2 concrete pistes op het oog voor hun nieuwe flankspeler: Bergwijn en Danjuma !
Bergwijn zou op 1 staan maar kost 30m terwijl ze hopen Danjuma los te weken voor 15m.
Voor mij is Danjuma ons absolute goudhaantje.
Als Wesley 20 miljoen zou opbrengen (wat ik héél erg betwijfel), dan moet Danjuma in theorie meer kosten.
Niet plooien Club!!
GraspopperFCB
Jeugdspeler
Berichten: 136
Lid geworden op: 28 jan 2018, 16:53

Re: Wintertransfer 2019 OUT

Bericht door GraspopperFCB »

20 miljoen voor Wesley ? Ik zou op dit moment echt niet twijfelen. Voor dat geld haal je er 2 nieuwe bij die wel scoren. Ik heb het er een beetje mee gehad eigenlijk met spelers te willen houden. Als ze zelf de stap willen zetten en ze krijgen meer dan een degelijk bod dan moet je als Belgische topclub gewoon weg niet twijfelen maar handelen.
Gesloten