Wintertransfer 2019-2020 OUT

Alle transfernieuws

Moderator: Bosko

zegmaardag
Invaller
Berichten: 938
Lid geworden op: 07 jun 2016, 22:21

Re: Wintertransfer 2019 OUT

Bericht door zegmaardag »

JRut schreef: 24 dec 2018, 11:14
Tiki Taka schreef:Ik wel echt niet negatief doen, maar hoe gaan wij ooit het vertrek van Vanaken en Wesley kunnen opvangen?
Deze 2 Heren zijn zo onmisbaar in onze huidige 3-5-2.
Oplossingen vinden, geen 3-5-2 meer spelen en avant met de geit.
Hetzelfde werd gedacht toen MPH vertrok en ons naliet met een kern die enkel voorzien was op 4-3-3. Allemaal relatief, hoor.
Natuurlijk, maar vindt maar eens een spits groter dan 1m90 die goede voetjes heeft, stevig op zijn poten staat & nog eens snel is ook?
Daarnaast: Vindt maar eens een aanvallende middenvelder met uitstekende passing, scorend vermogen die daarnaast nog eens 12,5 km per match loopt?

Nu, onze scouting is écht wel goed georganiseerd. We hebben de voorbije jaren bepalende spelers steeds goed vervangen. (Izquierdo, Limbombe)

Iemand die in dit systeem er aan denkt om die Pereira nog eens een kans te geven ?
HeervanBiesen
A-kern
Berichten: 625
Lid geworden op: 26 jun 2017, 16:56

Re: Wintertransfer 2019 OUT

Bericht door HeervanBiesen »

zegmaardag schreef: 24 dec 2018, 13:30
JRut schreef: 24 dec 2018, 11:14
Tiki Taka schreef:Ik wel echt niet negatief doen, maar hoe gaan wij ooit het vertrek van Vanaken en Wesley kunnen opvangen?
Deze 2 Heren zijn zo onmisbaar in onze huidige 3-5-2.
Oplossingen vinden, geen 3-5-2 meer spelen en avant met de geit.
Hetzelfde werd gedacht toen MPH vertrok en ons naliet met een kern die enkel voorzien was op 4-3-3. Allemaal relatief, hoor.
Natuurlijk, maar vindt maar eens een spits groter dan 1m90 die goede voetjes heeft, stevig op zijn poten staat & nog eens snel is ook?
Daarnaast: Vindt maar eens een aanvallende middenvelder met uitstekende passing, scorend vermogen die daarnaast nog eens 12,5 km per match loopt?

Nu, onze scouting is écht wel goed georganiseerd. We hebben de voorbije jaren bepalende spelers steeds goed vervangen. (Izquierdo, Limbombe)

Iemand die in dit systeem er aan denkt om die Pereira nog eens een kans te geven ?
Vind dat die te weinig kansen heeft gekregen, ben ervan overtuigd als die eens het net vind hij geregeld zijn goaltje zal meepikken.
Is net zo een speler als Adu die te weinig kansen heeft gekregen, maar toch altijd met overgave zal spelen.
Gebruikersavatar
Hannes
A-kern
Berichten: 633
Lid geworden op: 29 sep 2016, 21:49
Locatie: Laken

Re: Wintertransfer 2019 OUT

Bericht door Hannes »

Duffman schreef: 23 dec 2018, 22:14
Hannes schreef: 22 dec 2018, 21:24 Ben ik de enige die vindt dat dit de kwakkel van het jaar is?
Denswil mag dan al in een goede periode zitten bij ons, in geen 100.000 jaar haalt hij de wedstrijdselectie van Barça.
En dat is niet eens een schande.
Bwa een betrouwbare CV die kan uitvoetballen... het is niet omdat het Barcelona is, dat er 11 Messi's in de ploeg staan hé.
Als je ziet dat manke Vermaelen, en in het verleden middelmatige voetballers als Carles Puyol (dat was natuurlijk een Catalaan en kwam uit hun eigen jeugd) in de ploeg gera(a)k(t)en... dan is een fitte Denswil niet kansloos i.m.o.
"Manke Vermaelen" en "middelmatige voetballers als Carles Puyol"...???
Euhh... no further comment.
Souffi_o
Tester
Berichten: 35
Lid geworden op: 10 apr 2018, 09:24

Re: Wintertransfer 2019 OUT

Bericht door Souffi_o »

Eens nieuwsgierig wie er zal vertrekken van de sterkhouders..
Gunt
Profvoetballer
Berichten: 443
Lid geworden op: 30 mei 2016, 22:58

Re: Wintertransfer 2019 OUT

Bericht door Gunt »

Souffi_o schreef: 29 dec 2018, 19:57 Eens nieuwsgierig wie er zal vertrekken van de sterkhouders..
Sterkhouders laat je niet vertrekken in de winter, een bestuur die naam waardig.
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: Wintertransfer 2019 OUT

Bericht door Khas »

Gunt schreef: 29 dec 2018, 22:22
Souffi_o schreef: 29 dec 2018, 19:57 Eens nieuwsgierig wie er zal vertrekken van de sterkhouders..
Sterkhouders laat je niet vertrekken in de winter, een bestuur die naam waardig.
Soms kan dat een goede zaak zijn.
Denk maar aan Vazquez in een niet zo ver verleden.
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Gebruikersavatar
DavidVM
Supersub
Berichten: 1462
Lid geworden op: 30 mei 2016, 14:38

Re: Wintertransfer 2019 OUT

Bericht door DavidVM »

Khas schreef: 29 dec 2018, 22:42
Gunt schreef: 29 dec 2018, 22:22
Souffi_o schreef: 29 dec 2018, 19:57 Eens nieuwsgierig wie er zal vertrekken van de sterkhouders..
Sterkhouders laat je niet vertrekken in de winter, een bestuur die naam waardig.
Soms kan dat een goede zaak zijn.
Denk maar aan Vazquez in een niet zo ver verleden.
Toen had je wel al Vanaken in de rangen die stond te poppelen om over te nemen. Dat is nu niet het geval
Gunt
Profvoetballer
Berichten: 443
Lid geworden op: 30 mei 2016, 22:58

Re: Wintertransfer 2019 OUT

Bericht door Gunt »

Khas schreef: 29 dec 2018, 22:42
Gunt schreef: 29 dec 2018, 22:22
Souffi_o schreef: 29 dec 2018, 19:57 Eens nieuwsgierig wie er zal vertrekken van de sterkhouders..
Sterkhouders laat je niet vertrekken in de winter, een bestuur die naam waardig.
Soms kan dat een goede zaak zijn.
Denk maar aan Vazquez in een niet zo ver verleden.
Toen inderdaad wel, ja. Maar valt imo niet te vergelijken met vandaag, als we het hebben over Vormer, Vanaken, Wes, Mechele en Denswil. Dat zou ik liever toch niet zien gebeuren.
En competent bestuur zou ik het ook niet vinden.
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: Wintertransfer 2019 OUT

Bericht door Khas »

Ik hoop er alleszins wel op. Het is exact wat we nodig hebben.
De enige die ik niet wil zien vertrekken is Vanaken, maar misschien is zelfs dat niet zo slecht als we denken.
Wat ik vooral wil zien vertrekken is een speler die bepalend is voor onze speelstijl. Zo hebben we er wel enkele lopen.
Ik wens geen van hen weg, maar ik denk al langer dat het dat is wat gebeuren moet.
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
zegmaardag
Invaller
Berichten: 938
Lid geworden op: 07 jun 2016, 22:21

Re: Wintertransfer 2019 OUT

Bericht door zegmaardag »

Khas schreef: 30 dec 2018, 09:28 Ik hoop er alleszins wel op. Het is exact wat we nodig hebben.
De enige die ik niet wil zien vertrekken is Vanaken, maar misschien is zelfs dat niet zo slecht als we denken.
Wat ik vooral wil zien vertrekken is een speler die bepalend is voor onze speelstijl. Zo hebben we er wel enkele lopen.
Ik wens geen van hen weg, maar ik denk al langer dat het dat is wat gebeuren moet.
Ik weet dat jij Wesley te spelbepalend vindt (op een negatieve manier vaak) en dat kan zo zijn, maar ik zie hem liever niet vertrekken. Vanaken/Mechele evenmin.

Ik hoop vooral dat we wat jongens kwijt kunnen die hier geen toekomst hebben.

- Tomecak (was vergeten dat die hier zelfs nog rondliep) en nu Veljkovic met andere dingen bezig is, wordt het écht moeilijk die te verkopen!!
- Decarli: Die jongen is zo goed als elke keer door de mand gevallen, na zijn laatste match kan zijn vertrouwen ook al niet te hoog meer zijn.
- Peres: Als ik die op een plein zie staan, krijg ik medelijden. Het is niet leuk om iemand bezig te zien op een niveau waarvan je duidelijk ziet dat hij er geen plaats heeft en hij al blij is als hij niet té veel verkeerd gedaan heeft. Het feit dat hij op zijn Instagram ik denk 25 keer zijn misser tegen Atleticon FIER gepost heeft zegt voldoende.
- Cools(huur) vertrouwen is volledig weg, speelt met zorgen in zijn hoofd, onrustig aan de bal en je voélt de ergernis in het stadion. Als De Norre naar Genk gaat, kunnen ze hem misschien wel bij STVV verhuren?
- Vlietinck: Alle respect voor die jongen, maar hoort gewoon niet thuis op dit niveau. Laat daar dan maar Ngonge groeien.
- Hubert: Ik kan mij niet voorstellen dat die nog iets van meerwaarde heeft hier.


Als je deze jongens kunt laten vertrekken komt er volgens mij toch wat loonmassa vrij om directe versterkingen te doen.
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: Wintertransfer 2019 OUT

Bericht door Khas »

zegmaardag schreef: 30 dec 2018, 10:44
Khas schreef: 30 dec 2018, 09:28 Ik hoop er alleszins wel op. Het is exact wat we nodig hebben.
De enige die ik niet wil zien vertrekken is Vanaken, maar misschien is zelfs dat niet zo slecht als we denken.
Wat ik vooral wil zien vertrekken is een speler die bepalend is voor onze speelstijl. Zo hebben we er wel enkele lopen.
Ik wens geen van hen weg, maar ik denk al langer dat het dat is wat gebeuren moet.
Ik weet dat jij Wesley te spelbepalend vindt (op een negatieve manier vaak) en dat kan zo zijn, maar ik zie hem liever niet vertrekken. Vanaken/Mechele evenmin.

Ik hoop vooral dat we wat jongens kwijt kunnen die hier geen toekomst hebben.

- Tomecak (was vergeten dat die hier zelfs nog rondliep) en nu Veljkovic met andere dingen bezig is, wordt het écht moeilijk die te verkopen!!
- Decarli: Die jongen is zo goed als elke keer door de mand gevallen, na zijn laatste match kan zijn vertrouwen ook al niet te hoog meer zijn.
- Peres: Als ik die op een plein zie staan, krijg ik medelijden. Het is niet leuk om iemand bezig te zien op een niveau waarvan je duidelijk ziet dat hij er geen plaats heeft en hij al blij is als hij niet té veel verkeerd gedaan heeft. Het feit dat hij op zijn Instagram ik denk 25 keer zijn misser tegen Atleticon FIER gepost heeft zegt voldoende.
- Cools(huur) vertrouwen is volledig weg, speelt met zorgen in zijn hoofd, onrustig aan de bal en je voélt de ergernis in het stadion. Als De Norre naar Genk gaat, kunnen ze hem misschien wel bij STVV verhuren?
- Vlietinck: Alle respect voor die jongen, maar hoort gewoon niet thuis op dit niveau. Laat daar dan maar Ngonge groeien.
- Hubert: Ik kan mij niet voorstellen dat die nog iets van meerwaarde heeft hier.


Als je deze jongens kunt laten vertrekken komt er volgens mij toch wat loonmassa vrij om directe versterkingen te doen.
Ik dacht eigenlijk eerder aan Nakamba (of Vanaken). Als Wesley vertrekt ben ik er rotsvast van overtuigd dat exact hetzelfde type er bij komt om hem te vervangen.
Geen van beiden wil ik zien vertrekken, maar misschien zou dat niet zo slecht zijn als we denken.

EDIT/ Dat van Wesley wat je zegt klopt hoor. Ik speel hou niet van het spelbeeld met zo'n aanvaller in combinatie met een 2-mans voorlinie, maar dat blijft een persoonlijke voorkeur. Ik ben er vrij zeker van dat dit niet zal veranderen. Daardoor dat ik me in deze discussie eerder op andere spelers zou richten. Ik licht er Nakamba en Vanaken uit omdat deze het moeilijkst te vervangen zijn, maar dat kunnen nog andere zijn ook. Het verschil zit soms in een klein hoekje. Afwachten is de boodschap.
Wie weet komt dat Wesley ook ten goede. Aan zijn kwaliteiten zal het in elk geval niet mankeren.
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Wintertransfer 2019 OUT

Bericht door Cedrinho »

Ik snap de logica niet achter "Nakamba en Vanaken zijn het moeilijkst te vervangen, dus een vertrek zou goed zijn"?
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: Wintertransfer 2019 OUT

Bericht door Khas »

Cedrinho schreef: 30 dec 2018, 13:00 Ik snap de logica niet achter "Nakamba en Vanaken zijn het moeilijkst te vervangen, dus een vertrek zou goed zijn"?
Het moeilijkst te vervangen als in, vervangen door iemand die net zoals hun speelt. Wanneer die weg zijn ben je zo goed als verplicht om je speelstijl aan te passen.
Ik ben er van overtuigd dat we ook zonder hen opties genoeg hebben, al is het dan niet meer dezelfde ploeg.
Eens een nieuwe wind zou goed zijn, een vertrek van zo iemand is de meest natuurlijke manier.
Dat is de logica er achter.
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Souffi_o
Tester
Berichten: 35
Lid geworden op: 10 apr 2018, 09:24

Re: Wintertransfer 2019 OUT

Bericht door Souffi_o »

Was eerst geen fan van Wesley maar nu kunnen we hem niet missen!!...maar als je daar 15mlj voor krijgt laat ge die toch gaan. Gaat bij club nie veel beter meer worden dan wat hij dit jaar presteerde. Het klinkt misschien raar maar hij is deze competitie ontgroeid...letterlijk! Die gast kan geen duel aangaan hier of krijgt fout tegen.
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: Wintertransfer 2019 OUT

Bericht door Khas »

Souffi_o schreef: 30 dec 2018, 13:07 Was eerst geen fan van Wesley maar nu kunnen we hem niet missen!!...maar als je daar 15mlj voor krijgt laat ge die toch gaan. Gaat bij club nie veel beter meer worden dan wat hij dit jaar presteerde. Het klinkt misschien raar maar hij is deze competitie ontgroeid...letterlijk! Die gast kan geen duel aangaan hier of krijgt fout tegen.
Het grote probleem is dat als je een vervanger van het zelfde type zoekt, je zo goed als zeker aan kwaliteit gaat inboeten. Dat lijkt me op dit moment toch een ferm risico.
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Gesloten