Nieuwe T1?

Alle transfernieuws

Moderator: Bosko

Wat met Ivan Leko?

Peiling eindigde op 26 jan 2019, 22:28

Nu vervangen
2
11%
Contract laten uitdoen maar niet verlengen (eind van het seizoen out dus)
8
42%
Contract verlengen
9
47%
 
Totaal aantal stemmen: 19

Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Re: Nieuwe T1?

Bericht door JRut »

Clement laten gaan was altijd en overal de juiste keuze.

Net zoals Leko halen de juiste keuze is gebleken. En net zoals Leko nu aan boord houden ook de juiste keuze zou zijn. Ontslag lijkt me gigantisch dom.
#hetishierbeter
Gebruikersavatar
leem
A-kern
Berichten: 579
Lid geworden op: 13 jun 2016, 08:49

Re: Nieuwe T1?

Bericht door leem »

Het enige waar je serieuze bedenkingen bij kan hebben is waarom Leko ineen thuismatch niet met Siebe start. Voor de rest stel ik graag dezelfde vraag als enkele maanden terug: wie moet Leko op dit moment vervangen? Het is makkelijk roepen natuurlijk, zonder een haalbare vervanger aan te duiden.

Verstuurd vanaf mijn moto g(6) plus met Tapatalk

Gebruikersavatar
DavidVM
Supersub
Berichten: 1462
Lid geworden op: 30 mei 2016, 14:38

Re: Nieuwe T1?

Bericht door DavidVM »

JRut schreef: 21 jan 2019, 11:13 Clement laten gaan was altijd en overal de juiste keuze.

Net zoals Leko halen de juiste keuze is gebleken. En net zoals Leko nu aan boord houden ook de juiste keuze zou zijn. Ontslag lijkt me gigantisch dom.
Akkoord. Vind dit eigenlijk zo een belachelijk topic... We staan nog altijd 2e, zijn als 3e uit onze Champions League poule gekomen en hebben in de topwedstrijden echt goed gespeeld.
Ok, de kloof is momenteel 10 punten, maar Genk komt nog naar ons. Ik zie ons in de volgende 8 wedstrijden eigenlijk zo goed als geen punten meer laten, ik ben daar heilig van overtuigd.
HeervanBiesen
A-kern
Berichten: 617
Lid geworden op: 26 jun 2017, 16:56

Re: Nieuwe T1?

Bericht door HeervanBiesen »

DavidVM schreef: 21 jan 2019, 11:29
JRut schreef: 21 jan 2019, 11:13 Clement laten gaan was altijd en overal de juiste keuze.

Net zoals Leko halen de juiste keuze is gebleken. En net zoals Leko nu aan boord houden ook de juiste keuze zou zijn. Ontslag lijkt me gigantisch dom.
Akkoord. Vind dit eigenlijk zo een belachelijk topic... We staan nog altijd 2e, zijn als 3e uit onze Champions League poule gekomen en hebben in de topwedstrijden echt goed gespeeld.
Ok, de kloof is momenteel 10 punten, maar Genk komt nog naar ons. Ik zie ons in de volgende 8 wedstrijden eigenlijk zo goed als geen punten meer laten, ik ben daar heilig van overtuigd.
Ik ben ervan overtuigd als Club terug de goal vlot vind en er meer vertrouwen is dat we de 3 punten thuis houden tegen Genk. En Genk zal nog wel ergens punten laten liggen. Kijk ook enorm naar de PO's uit, puur omdat Genk de meeste matchen van alle ploegen in België heeft gespeeld (door hun vroege deelname aan de EL). En bij ons komt een Vossen en Vlietinck er dan nog eens bij. Beiden 2 spelers die de kop ervoor leggen om voor de winst te gaan.
Gebruikersavatar
Duffman
Invaller
Berichten: 799
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:05
Locatie: Het gat van Pluto

Re: Nieuwe T1?

Bericht door Duffman »

leem schreef: 21 jan 2019, 11:26 Voor de rest stel ik graag dezelfde vraag als enkele maanden terug: wie moet Leko op dit moment vervangen?
Verstuurd vanaf mijn moto g(6) plus met Tapatalk
Georges is inderdaad net de meubelen gaan redden in Iran :geenhup:
“Never say never, because limits, like fears, are often just an illusion.”
- Michael Jordan -
HeervanBiesen
A-kern
Berichten: 617
Lid geworden op: 26 jun 2017, 16:56

Re: Nieuwe T1?

Bericht door HeervanBiesen »

Duffman schreef: 21 jan 2019, 12:10
leem schreef: 21 jan 2019, 11:26 Voor de rest stel ik graag dezelfde vraag als enkele maanden terug: wie moet Leko op dit moment vervangen?
Verstuurd vanaf mijn moto g(6) plus met Tapatalk
Georges is inderdaad net de meubelen gaan redden in Iran :geenhup:
tegen het eind van het seizoen is zijn werk er voor 90 % klaar he :nice:
HeervanBiesen
A-kern
Berichten: 617
Lid geworden op: 26 jun 2017, 16:56

Re: Nieuwe T1?

Bericht door HeervanBiesen »

leem schreef: 21 jan 2019, 11:26 Het enige waar je serieuze bedenkingen bij kan hebben is waarom Leko ineen thuismatch niet met Siebe start. Voor de rest stel ik graag dezelfde vraag als enkele maanden terug: wie moet Leko op dit moment vervangen? Het is makkelijk roepen natuurlijk, zonder een haalbare vervanger aan te duiden.

Verstuurd vanaf mijn moto g(6) plus met Tapatalk
Hij zou moeten blijven, maar kan begrijpen met dat onderzoek dat lopende is dat Club zekerheid wil.

Als alternatieven zou Clement zalig zijn, al zie ik die niet terug komen nadat ze Leko boven hem verkozen.
Verheyen en the Fox zou ik ook graag zien komen, Gert doet het nu trapje lager bij KVO, maar tis iemand die het voetbal enorm goed leest, dat merk je aan zijn analyses op tv + ex-bondscoach bij de jeugd, iemand die de jeugd brengt hebben we nodig.

Andere alternatieven zouden in het buitenland liggen. Ik denk dan aan die Deen die de mauves wilden halen (wel dure afkoopclausule) of een ander Scandinavisch type (tzijn geen trainers uit topcompetities, dus betaalbaar). En de Europese ploegen afschuimen, welke trainer goed werk heeft verricht en in ons systeem past.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5309
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Nieuwe T1?

Bericht door Tiki Taka »

DavidVM schreef: 21 jan 2019, 11:29
JRut schreef: 21 jan 2019, 11:13 Clement laten gaan was altijd en overal de juiste keuze.

Net zoals Leko halen de juiste keuze is gebleken. En net zoals Leko nu aan boord houden ook de juiste keuze zou zijn. Ontslag lijkt me gigantisch dom.
Akkoord. Vind dit eigenlijk zo een belachelijk topic... We staan nog altijd 2e, zijn als 3e uit onze Champions League poule gekomen en hebben in de topwedstrijden echt goed gespeeld.
Ok, de kloof is momenteel 10 punten, maar Genk komt nog naar ons. Ik zie ons in de volgende 8 wedstrijden eigenlijk zo goed als geen punten meer laten, ik ben daar heilig van overtuigd.
ah ja ? :hup:
ClubFanVinne
Profvoetballer
Berichten: 410
Lid geworden op: 07 jan 2019, 16:01

Re: Nieuwe T1?

Bericht door ClubFanVinne »

DavidVM zet je een vat alst ni zo is. Gevaarlijke uitspraken hoor.
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Nieuwe T1?

Bericht door Cedrinho »

DavidVM schreef: 21 jan 2019, 11:29Ik zie ons in de volgende 8 wedstrijden eigenlijk zo goed als geen punten meer laten, ik ben daar heilig van overtuigd.
Ik neem aan dat je competitiewedstrijden bedoelt, dus zonder Salzburg.

- naar Oostende: akkoord, winnen we
- thuis tegen Gent: wordt moeilijk, zeker als die zien dat we nu ook al thuis niet meer onklopbaar zijn
- naar Cercle: thuismatch eigenlijk, winnen we
- thuis tegen Genk: maximaal gelijkspel vrees ik
- naar rsca: we hebben daar al duusd jaar niet meer gewonnen, waarom dan nu wel terwijl we in moeilijkheden zitten en niet goed voetballen?
- thuis tegen STVV: moeten we in principe kunnen winnen
- naar Eupen: die zitten intussen safe, winnen we
- thuis tegen Moeskroen: moeten we in principe winnen

Die "zo goed als geen" van je... Ik denk toch eerder dat we erg tevreden mogen zijn met pakweg 18/24. Al hoop ik dat je gelijk krijgt natuurlijk.


EDIT/ Off-topic, maar valt me nu op: tussen de 5e (rsca) en de 8e (stvv) zit maar 1 punt verschil. Leuk. Kan nog spannend worden voor de PO1-plaatsjes.
naka 30
Jeugdspeler
Berichten: 141
Lid geworden op: 09 apr 2018, 15:37

Re: Nieuwe T1?

Bericht door naka 30 »

belachelijk dit topic!!!!!!!!!!!!!!
Gebruikersavatar
DavidVM
Supersub
Berichten: 1462
Lid geworden op: 30 mei 2016, 14:38

Re: Nieuwe T1?

Bericht door DavidVM »

Cedrinho schreef: 21 jan 2019, 20:33
DavidVM schreef: 21 jan 2019, 11:29Ik zie ons in de volgende 8 wedstrijden eigenlijk zo goed als geen punten meer laten, ik ben daar heilig van overtuigd.
Ik neem aan dat je competitiewedstrijden bedoelt, dus zonder Salzburg.

- naar Oostende: akkoord, winnen we
- thuis tegen Gent: wordt moeilijk, zeker als die zien dat we nu ook al thuis niet meer onklopbaar zijn
- naar Cercle: thuismatch eigenlijk, winnen we
- thuis tegen Genk: maximaal gelijkspel vrees ik
- naar rsca: we hebben daar al duusd jaar niet meer gewonnen, waarom dan nu wel terwijl we in moeilijkheden zitten en niet goed voetballen?
- thuis tegen STVV: moeten we in principe kunnen winnen
- naar Eupen: die zitten intussen safe, winnen we
- thuis tegen Moeskroen: moeten we in principe winnen

Die "zo goed als geen" van je... Ik denk toch eerder dat we erg tevreden mogen zijn met pakweg 18/24. Al hoop ik dat je gelijk krijgt natuurlijk.


EDIT/ Off-topic, maar valt me nu op: tussen de 5e (rsca) en de 8e (stvv) zit maar 1 punt verschil. Leuk. Kan nog spannend worden voor de PO1-plaatsjes.
Ik snap dat jullie me waarschijnlijk te positief vinden, maar ik vind jullie ook te negatief :grin: Waarom zouden we thuis tegen Gent en Genk punten laten? Alsof Gent zo goed is... En Genk is een sterke ploeg, maar wij hebben bij hen op verplaatsing getoond dat we ze pijn kunnen doen en hadden daar ook gewoon kunnen winnen.
RSCA blijft een lastige verplaatsing en ze zullen moeten knokken om nog in PO I te geraken, maar zou toch mooi zijn als we ze daar een stevige tik kunnen verkopen. En van dit anderlecht ben ik echt niet bang hoor.
Gebruikersavatar
Clubpolska
Sleutelspeler
Berichten: 2631
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:16
Locatie: Kluisbergen!

Re: Nieuwe T1?

Bericht door Clubpolska »

naka 30 schreef: 22 jan 2019, 02:59 belachelijk dit topic!!!!!!!!!!!!!!
Oh Frail.
Gebruikersavatar
Hannes
A-kern
Berichten: 630
Lid geworden op: 29 sep 2016, 21:49
Locatie: Laken

Re: Nieuwe T1?

Bericht door Hannes »

Ik zie ons ook maar weinig punten meer verliezen. Andere grote ploegen komen bij ons niet puur defensief spelen, dus daar liggen zeker mogelijkheden. Het grote probleem van Leko is eigenlijk een positief probleem: hij heeft 3 even goeie middenvelders voor slechts 2 plaatsen. Noch Nakamba, noch Vormer, noch Amrabat verdienen het om op de bank te zitten. Enkel en alleen daarom stond Schrijvers niet naast Wesley in de spits. En dat was een vergissing, inderdaad.
Maar een flinke dosis pech hebben we toch ook, neen? Laat Danjuma, Dennis en Diatta niet uitvallen en we hebben héél wat meer beweging en aanvallende impulsen vooraan. Dan winnen we een pak matchen waar we nu gelijkspeelden met één goaltje verschil, staan we dicht bij Genk en spreekt niemand over een andere trainer.
Ik blijf in Leko geloven. Als ik moest kiezen tussen Michel of Ivan, dan wist ik het wel...
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: Nieuwe T1?

Bericht door t4nd »

Hannes schreef: 23 jan 2019, 21:28 Ik zie ons ook maar weinig punten meer verliezen. Andere grote ploegen komen bij ons niet puur defensief spelen, dus daar liggen zeker mogelijkheden. Het grote probleem van Leko is eigenlijk een positief probleem: hij heeft 3 even goeie middenvelders voor slechts 2 plaatsen. Noch Nakamba, noch Vormer, noch Amrabat verdienen het om op de bank te zitten. Enkel en alleen daarom stond Schrijvers niet naast Wesley in de spits. En dat was een vergissing, inderdaad.
Wat mij betreft mag je er 4 van maken en Rits erbij zetten.
Plaats reactie