Zomertransfers 2019 IN

Alle transfernieuws

Moderator: Bosko

Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3198
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Zomertransfers 2019 IN

Bericht door Pica »

Ik wil Zlatan
Gebruikersavatar
leem
A-kern
Berichten: 579
Lid geworden op: 13 jun 2016, 08:49

Re: Zomertransfers 2019 IN

Bericht door leem »

++++++++++++

Verstuurd vanaf mijn moto g(6) plus met Tapatalk

Gebruikersavatar
leem
A-kern
Berichten: 579
Lid geworden op: 13 jun 2016, 08:49

Re: Zomertransfers 2019 IN

Bericht door leem »

Straalt ook helemaal de waarden van club uit :)

Verstuurd vanaf mijn moto g(6) plus met Tapatalk

ClubFanVinne
Profvoetballer
Berichten: 410
Lid geworden op: 07 jan 2019, 16:01

Re: Zomertransfers 2019 IN

Bericht door ClubFanVinne »

IsO schreef: 05 sep 2019, 16:58
Cedrinho schreef: 05 sep 2019, 14:43
IsO schreef: 05 sep 2019, 13:32
Cedrinho schreef: 05 sep 2019, 12:59 Tau heeft meer talent dan Dennis, maar Dennis is op dit moment beter. Enfin, toch als hij op rechts mag spelen. Op links blonk hij vooral uit in mislukte acties tegenwoordig.
Diatta op links en Dennis op rechts lijkt me nu de beste optie. Met Tau als luxe-invaller.
Tau is 3,5 jaar ouder dan Dennis.
En?
Ik heb hier ooit al iets geschreven (in verband met de progressie die Mechele nog kan maken, geloof ik) over de leeftijd waarop spelers volgens studies/statistiek (Zie bijvoorbeeld https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articl ... eak-latest). Voor aanvallende vleugelspelers zal het startpunt van die piek ergens liggen tussen de 24,5 en 26 jaar. Dat betekent dat Tau en Dennis - afgaand op de gemiddelde winger, wat zij misschien niet zijn, maar dat weten we (nog) niet - minder tijd hebben vooraleer ze hun piek bereiken dan bijvoorbeeld Kossounou (een CV) om de zijne te bereiken, en dus minder tijd om hun talent te ontwikkelen, te finetunen en om te zetten in peak performance.

Aangezien Tau er in mei 25 is geworden, is het waarschijnlijk dat hij dichter tegen zijn piek zit dan Dennis, of die piek zelfs al heeft bereikt en dus op de top van zijn kunnen zit. Dat zou dus ook betekenen dat hij minder progressiemarge heeft dan Dennis, die 3,5 jaar jonger is. Tau mag dan misschien meer talent hebben, zoals je beweert, maar hij zal waarschijnlijk niet heel veel beter meer worden dan vandaag. Dat kan overigens meegespeeld hebben bij de beslissing om Tau enkel te huren en niet aan te kopen.

Je zegt ook dat Dennis op dit moment beter is dan Tau. Gelet op het feit dat hij nog minstens 2,5 jaar verwijderd is van zijn piek, heb ik goeie hoop voor de toekomst, zeker gelet op zijn contractverlenging, waardoor:
1) hij de komende jaren bij ons nog beter zou moeten worden, en
2) we hem, zonder tegenslagen, dichter tegen zijn piek en dus dichter tegen zijn maximale marktwaarde, zullen kunnen verkopen.
je vergeet het hele punt van laat bloeiers in dit concept. Dit is waar bij jong mature spelers. Maar er zijn uitzonderingen. bv ryan giggs was van zijn 18 tot 34 een top winger. In de belgische competitie bvb D'haene word elk jaar beter en is al 29. Bv lestienne die geeft zijn cariere vergooit voor enkele jaren en is nu naar zijn beste niveau ooit aan het groeien.
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: Zomertransfers 2019 IN

Bericht door Khas »

Zouden de principes en moraal die we vorig jaar hadden en mee uitpakten nog bestaan?
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Blackburn
Profvoetballer
Berichten: 374
Lid geworden op: 04 jul 2016, 10:26

Re: Zomertransfers 2019 IN

Bericht door Blackburn »

Verklaar u nader. Heb het de afgelopen dagen wat minder gevolgd.
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: Zomertransfers 2019 IN

Bericht door Khas »

Blackburn schreef: 01 dec 2019, 19:54 Verklaar u nader. Heb het de afgelopen dagen wat minder gevolgd.
We zijn tegen de transferperiode mid-seizoen, dus doen we geen transfers in januari
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Blackburn
Profvoetballer
Berichten: 374
Lid geworden op: 04 jul 2016, 10:26

Re: Zomertransfers 2019 IN

Bericht door Blackburn »

Mij kan het weinig schelen, als het maar versterking is.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5309
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Zomertransfers 2019 IN

Bericht door Tiki Taka »

Ik kan me moeilijk inbeelden dat er geen vervanger voor Diagne, een targetspits dus, wordt gehaald in januari.
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3198
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Zomertransfers 2019 IN

Bericht door Pica »

Diagne is geen targetspits en we hebben ook geen nood aan targetspits
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5309
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Zomertransfers 2019 IN

Bericht door Tiki Taka »

Pica schreef: 02 dec 2019, 09:19 Diagne is geen targetspits en we hebben ook geen nood aan targetspits
Ah nee, als Diagne geen target spits is, welk type spits is hij dan wel ?
We hebben volgens mij nood aan een echte goalgetter en best een type target spits.
Met Openda en Dennis beschikken we reeds over snelheid en Okereke is meer all-round, Vossen kan niet meer mee.
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: Zomertransfers 2019 IN

Bericht door Khas »

Tiki Taka schreef: 02 dec 2019, 12:11
Pica schreef: 02 dec 2019, 09:19 Diagne is geen targetspits en we hebben ook geen nood aan targetspits
Ah nee, als Diagne geen target spits is, welk type spits is hij dan wel ?
We hebben volgens mij nood aan een echte goalgetter en best een type target spits.
Met Openda en Dennis beschikken we reeds over snelheid en Okereke is meer all-round, Vossen kan niet meer mee.
:brechtje:
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Gebruikersavatar
Clubpolska
Sleutelspeler
Berichten: 2631
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:16
Locatie: Kluisbergen!

Re: Zomertransfers 2019 IN

Bericht door Clubpolska »

Tiki Taka schreef: 02 dec 2019, 12:11
Pica schreef: 02 dec 2019, 09:19 Diagne is geen targetspits en we hebben ook geen nood aan targetspits
Ah nee, als Diagne geen target spits is, welk type spits is hij dan wel ?
We hebben volgens mij nood aan een echte goalgetter en best een type target spits.
Met Openda en Dennis beschikken we reeds over snelheid en Okereke is meer all-round, Vossen kan niet meer mee.
Volg jij dezelfde ploeg?
Oh Frail.
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Zomertransfers 2019 IN

Bericht door Cedrinho »

Ik verwacht me eerder aan een flankaanvaller of twee. Misschien een extra middenvelder.
Wetende dat volgende zomer waarschijnlijk Dennis en Diatta vertrekken, Tau zeker ook (einde uitleenbeurt), moet daar wat aangekocht worden. Dat kan volgende zomer, maar misschien 'preventief' nu al, om tijd te geven in te werken.

Ook al gehoord dat we een nieuwe doelman overwegen, indien Horvath zou vertrekken, maar dat zie ik eerder in de zomer gebeuren dan in het tussenseizoen.
Gebruikersavatar
DavidVM
Supersub
Berichten: 1462
Lid geworden op: 30 mei 2016, 14:38

Re: Zomertransfers 2019 IN

Bericht door DavidVM »

Ik wist niet dat het nog zomer is...
Gesloten