Zomertransfers 2019 IN

Alle transfernieuws

Moderator: Bosko

Gebruikersavatar
Bruges8940
Belofte
Berichten: 281
Lid geworden op: 17 mei 2018, 15:27

Re: Zomertransfers 2019 IN

Bericht door Bruges8940 »

Officiële bevestiging van Galatasaray dat het onderhandelt met Club...
https://twitter.com/galatasaraysk/statu ... 62784?s=21
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: Zomertransfers 2019 IN

Bericht door t4nd »

Als Diagne komt veronderstel ik dat Dennis of Diatta alsnog vertrekken? Iemand met zo'n stats haal je niet voor de neus van een concurrent weg om gewoon op de bank te zitten, en Okereke zie ik ook niet naar de bank verhuizen. Het lijkt me dat Okereke / Diagne samen in de ploeg kunnen als linksbuiten / centrumspits en dan van positie wisselen.
Gebruikersavatar
Bruges8940
Belofte
Berichten: 281
Lid geworden op: 17 mei 2018, 15:27

Re: Zomertransfers 2019 IN

Bericht door Bruges8940 »

t4nd schreef: 02 sep 2019, 08:57 Als Diagne komt veronderstel ik dat Dennis of Diatta alsnog vertrekken? Iemand met zo'n stats haal je niet voor de neus van een concurrent weg om gewoon op de bank te zitten, en Okereke zie ik ook niet naar de bank verhuizen. Het lijkt me dat Okereke / Diagne samen in de ploeg kunnen als linksbuiten / centrumspits en dan van positie wisselen.
Diagne is wel een zuivere spits. En als je merkt dat Diatta, Dennis en Tau redelijk wisselvallig spelen kan het wel gebeuren dat Okereke vaak eens zal uitwijken naar links.

Ook gewoon een type dat we nodig hebben. Neem nu zo’n match in Linz waar we continu met lange ballen spelen, dat zag je dat Okereke/Openda niet de meeste geschikten waren voor die rol.
Gebruikersavatar
DavidVM
Supersub
Berichten: 1462
Lid geworden op: 30 mei 2016, 14:38

Re: Zomertransfers 2019 IN

Bericht door DavidVM »

t4nd schreef: 02 sep 2019, 08:57 Als Diagne komt veronderstel ik dat Dennis of Diatta alsnog vertrekken? Iemand met zo'n stats haal je niet voor de neus van een concurrent weg om gewoon op de bank te zitten, en Okereke zie ik ook niet naar de bank verhuizen. Het lijkt me dat Okereke / Diagne samen in de ploeg kunnen als linksbuiten / centrumspits en dan van positie wisselen.
Ik veronderstel nu vooral dat Vossen gaat vertrekken.
Gebruikersavatar
Fire
Sleutelspeler
Berichten: 2863
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:55
Locatie: Leuven

Re: Zomertransfers 2019 IN

Bericht door Fire »

T is goed om een solide backup te hebben voor Okereke maar ik hoop echt dat hij onze eerste keuze blijft.

Je kan geen ploeg bouwen op spelers die je een jaartje huurt (maar dat weten Vince en phille wel)

Dat we hiermee mauf hun onnozel plan doen inzakken door een broodnodige speler in te pikken is mooi meegenomen.

Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk

For the Good of the Game? For the Love of the Many!
:fire:
vanGentmaarvoorClub
Basisspeler
Berichten: 1750
Lid geworden op: 13 jul 2016, 22:44

Re: Zomertransfers 2019 IN

Bericht door vanGentmaarvoorClub »

Gano mag toch weg bij Genk .. die mogen de mauven toch hebben ? :dunno:
Gebruikersavatar
DavidVM
Supersub
Berichten: 1462
Lid geworden op: 30 mei 2016, 14:38

Re: Zomertransfers 2019 IN

Bericht door DavidVM »

Fire schreef: 02 sep 2019, 09:33 T is goed om een solide backup te hebben voor Okereke maar ik hoop echt dat hij onze eerste keuze blijft.

Je kan geen ploeg bouwen op spelers die je een jaartje huurt (maar dat weten Vince en phille wel)

Dat we hiermee mauf hun onnozel plan doen inzakken door een broodnodige speler in te pikken is mooi meegenomen.

Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
Ik vind dit vooral zuur voor Openda... Want Diagne wordt echt geen 3e keus denk ik dan... En laat ons ook hopen dat het nu niet de bedoeling is om Okereke wat vaker op de flank uit te spelen, want die is overduidelijk beter centraal... Voor mij hoefde er niet absoluut nog een spits bij, zijn andere posities (RB/CVM) die belangrijker zijn
Gebruikersavatar
DavidVM
Supersub
Berichten: 1462
Lid geworden op: 30 mei 2016, 14:38

Re: Zomertransfers 2019 IN

Bericht door DavidVM »

vanGentmaarvoorClub schreef: 02 sep 2019, 09:43 Gano mag toch weg bij Genk .. die mogen de mauven toch hebben ? :dunno:
Gano zou op weg zijn naar Antwerp, net als Benson
Gebruikersavatar
Generaloberst
Invaller
Berichten: 856
Lid geworden op: 22 aug 2016, 09:29

Re: Zomertransfers 2019 IN

Bericht door Generaloberst »

:thumbb: Wel een mooie zet om de mauve zo de loef af te steken
Gebruikersavatar
Generaloberst
Invaller
Berichten: 856
Lid geworden op: 22 aug 2016, 09:29

Re: Zomertransfers 2019 IN

Bericht door Generaloberst »

DavidVM schreef: 02 sep 2019, 09:52
Fire schreef: 02 sep 2019, 09:33 T is goed om een solide backup te hebben voor Okereke maar ik hoop echt dat hij onze eerste keuze blijft.

Je kan geen ploeg bouwen op spelers die je een jaartje huurt (maar dat weten Vince en phille wel)

Dat we hiermee mauf hun onnozel plan doen inzakken door een broodnodige speler in te pikken is mooi meegenomen.

Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
Ik vind dit vooral zuur voor Openda... Want Diagne wordt echt geen 3e keus denk ik dan... En laat ons ook hopen dat het nu niet de bedoeling is om Okereke wat vaker op de flank uit te spelen, want die is overduidelijk beter centraal... Voor mij hoefde er niet absoluut nog een spits bij, zijn andere posities (RB/CVM) die belangrijker zijn
Een waardige vervanger voor vanaken zou ook geen luxe zijn, als die wegvalt ....
Gebruikersavatar
DavidVM
Supersub
Berichten: 1462
Lid geworden op: 30 mei 2016, 14:38

Re: Zomertransfers 2019 IN

Bericht door DavidVM »

Generaloberst schreef: 02 sep 2019, 10:01
DavidVM schreef: 02 sep 2019, 09:52
Fire schreef: 02 sep 2019, 09:33 T is goed om een solide backup te hebben voor Okereke maar ik hoop echt dat hij onze eerste keuze blijft.

Je kan geen ploeg bouwen op spelers die je een jaartje huurt (maar dat weten Vince en phille wel)

Dat we hiermee mauf hun onnozel plan doen inzakken door een broodnodige speler in te pikken is mooi meegenomen.

Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
Ik vind dit vooral zuur voor Openda... Want Diagne wordt echt geen 3e keus denk ik dan... En laat ons ook hopen dat het nu niet de bedoeling is om Okereke wat vaker op de flank uit te spelen, want die is overduidelijk beter centraal... Voor mij hoefde er niet absoluut nog een spits bij, zijn andere posities (RB/CVM) die belangrijker zijn
Een waardige vervanger voor vanaken zou ook geen luxe zijn, als die wegvalt ....
Zeggen we al 3 jaar... En er is nog altijd Schrijvers.
ClubFanVinne
Profvoetballer
Berichten: 410
Lid geworden op: 07 jan 2019, 16:01

Re: Zomertransfers 2019 IN

Bericht door ClubFanVinne »

DavidVM schreef: 02 sep 2019, 09:52
Fire schreef: 02 sep 2019, 09:33 T is goed om een solide backup te hebben voor Okereke maar ik hoop echt dat hij onze eerste keuze blijft.

Je kan geen ploeg bouwen op spelers die je een jaartje huurt (maar dat weten Vince en phille wel)

Dat we hiermee mauf hun onnozel plan doen inzakken door een broodnodige speler in te pikken is mooi meegenomen.

Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
Ik vind dit vooral zuur voor Openda... Want Diagne wordt echt geen 3e keus denk ik dan... En laat ons ook hopen dat het nu niet de bedoeling is om Okereke wat vaker op de flank uit te spelen, want die is overduidelijk beter centraal... Voor mij hoefde er niet absoluut nog een spits bij, zijn andere posities (RB/CVM) die belangrijker zijn
Was Galatasaray niet geintereseerd in dennis. Diagne + 8milj voor dennis zou mooie deel zijn. Of Diagne + Akgün + 5milj voor dennis. anderlecht dubbele hak zetten en directe vervanger voor dennis + nieuwe spits.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: Zomertransfers 2019 IN

Bericht door t4nd »

DavidVM schreef: 02 sep 2019, 09:53
vanGentmaarvoorClub schreef: 02 sep 2019, 09:43 Gano mag toch weg bij Genk .. die mogen de mauven toch hebben ? :dunno:
Gano zou op weg zijn naar Antwerp, net als Benson
Antwerp wil met 2 ploegen spelen denk ik...
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: Zomertransfers 2019 IN

Bericht door t4nd »

DavidVM schreef: 02 sep 2019, 09:52 Ik vind dit vooral zuur voor Openda... Want Diagne wordt echt geen 3e keus denk ik dan... En laat ons ook hopen dat het nu niet de bedoeling is om Okereke wat vaker op de flank uit te spelen, want die is overduidelijk beter centraal... Voor mij hoefde er niet absoluut nog een spits bij, zijn andere posities (RB/CVM) die belangrijker zijn
Ja, dat bedoel ik dus.
Spits : Diagne / Okereke (kunnen volgens transfermarkt allebei ook op linksbuiten) -> als je die haalt is het om te spelen
Flank : Dennis (wat minder bezig) / Diatta / Tau / Vlietinck / Sagna

-> Openda valt dan compleet naast de boot, OF er moet een flank vertrekken zodat Diagne & Okereke samen kunnen spelen met Openda als backup. Ik ging ervan uit dat ze dit seizoen wel in Openda gingen geloven en hij heeft tot nu toe ook al bewezen dat hij het goed kan doen.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: Zomertransfers 2019 IN

Bericht door t4nd »

Nieuwsblad:
Club Brugge ontkent dat het de deal van anderlecht gekaapt heeft. Blauw-zwart was de speler al geruime tijd op het spoor - assistent-trainer Carl Hoefkens speelde nog met hem bij Lierse - maar wachtte de kwalificatie van de Champions League af om toe te slaan. Om straks strijdvaardig te zijn op het hoogste niveau was Philippe Clement op zoek naar een ander type spits dan Okereke en Openda. Iemand die zoals Wesley vorig jaar als aanspeelpunt voorin kan dienen en meer fysieke présence heeft – genre Mbokani of Depoître.

Toen Club Diagne contacteerde had hij al een afspraak op anderlecht, maar was er geen akkoord. Ook Hellas Verona informeerde nog. Uiteindelijk koos de speler voor Club omdat hij daar Champions League kan spelen. Bij aankomst met de Eurostar in Brussel ging het daarom in auto naar Brugge in plaats van naar anderlecht.

Diagne wordt gehuurd met een aankoopoptie. Een deal was maar mogelijk nadat Galatasaray zich verzekerd had van Falcao. De komst van Diagne betekent dat de speelkansen van Jelle Vossen nu geslonken zijn tot bijna nul. De ex-Rode Duivel had exotische opties maar verkoos wegens zijn recente vaderschap in België te blijven.

Dat er in anderlecht verontwaardigd wordt gereageerd wordt in Brugge schouderophalend onthaald. Eerder verloor Club Trebel omdat het geen Champions League speelde. Ook Jelle Van Damme (naar Standard) en Igor De Camargo keerden ooit hun kar om elders te tekenen.
Gesloten