Zomertransfers 2019 IN

Alle transfernieuws

Moderator: Bosko

Gebruikersavatar
Bruges8940
Belofte
Berichten: 281
Lid geworden op: 17 mei 2018, 15:27

Re: Zomertransfers 2019 IN

Bericht door Bruges8940 »

Afbeelding
I guess...
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: Zomertransfers 2019 IN

Bericht door Khas »

Bruges8940 schreef: 02 sep 2019, 22:13 Afbeelding
I guess...
Het is buitengewoon druk geweest deze mercato. Het mocht gaan gedaan zijn. :wave:
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Gebruikersavatar
DavidVM
Supersub
Berichten: 1462
Lid geworden op: 30 mei 2016, 14:38

Re: Zomertransfers 2019 IN

Bericht door DavidVM »

Die keer dat het niet lukte voor Club: de mislukte transfer van Wanyama

- Akkoord tussen clubs: het verhaal begint half augustus. Club-trainer Philippe Clement is in de wolken door de ambities van het Club-bestuur en gooit de naam van Victor Wanyama (28) op tafel. Een dure vogel, maar Vincent Mannaert polst toch bij Tottenham én de speler. Goed nieuws: beide staan open voor een transfer. Een week na de eerste contacten bereiken de twee clubs een akkoord over een transfersom van 10 miljoen euro plus 5 miljoen aan bonussen. Met de speler is er nog geen deal.

- Njet van familie: nadat ook Bologna interesse toont, doet Club Wanyama op 23 augustus een niet te weigeren bod voor vijf jaar. Wanyama knikt goedkeurend, maar vraagt tijd. Hij wil weten wat zijn familie in Kenia erover denkt. Zij zijn negatief, want ze kennen Club Brugge niet.

- Telefoontje van Clement: Club rekent er toch op dat de speler op 25 augustus het vliegtuig neemt richting België, maar Wanyama lijkt van de aardbol verdwenen. Clement belt de speler, dat flatteert hem. Hij vraagt extra tijd om zijn familie te overtuigen.

- Privéjet geweigerd: dinsdag, een dag voor de match Club-Linz, die blauw-zwart naar de Champions League zal sturen, krijgt Wanyama de zegen van zijn familie. Alles wordt in gereedheid gebracht om hem woensdag in België te krijgen. Club heeft een privéjet klaar. De speler weigert echter om met een privéjet het Kanaal over te steken. Het dodelijke ongeval van de Argentijn Emiliano Sala heeft hem bang gemaakt. Hij wil met de trein komen.

- Iedereen wil méér: eerst moet Wanyama nog snel een contractueel geschil met Spurs regelen. Dat wordt de doodsteek. Spurs-baas Daniel Levy wil Club laten meebetalen aan de achterstallige som die hij nog aan Wanyama moet. Club is het gehakketak beu. De speler vraagt daarop nog meer. Onder meer een extra contractjaar en volledig medisch verzekerd. “Je kan je broek wel een beetje laten zakken, maar er zijn grenzen”, klinkt het bij Club. Wanyama komt niet.
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Zomertransfers 2019 IN

Bericht door Cedrinho »

Al bij al blij dat Wanyama niet naar Club komt.
Erg leuke transferperiode achter de rug, wat mij betreft. Enkel wat twijfel bij ons middenveld.. Balanta, Rits, Vormer, Vanaken en Schrijvers. 5 man voor 3 plaatsen. Beetje weinig, vind ik.
Gebruikersavatar
Bruges8940
Belofte
Berichten: 281
Lid geworden op: 17 mei 2018, 15:27

Re: Zomertransfers 2019 IN

Bericht door Bruges8940 »

Cedrinho schreef: 03 sep 2019, 11:44 Al bij al blij dat Wanyama niet naar Club komt.
Erg leuke transferperiode achter de rug, wat mij betreft. Enkel wat twijfel bij ons middenveld.. Balanta, Rits, Vormer, Vanaken en Schrijvers. 5 man voor 3 plaatsen. Beetje weinig, vind ik.
De jonge Senegalezen die gehaald zijn rekenen ze misschien bij de middenvelders, al betwijfel ik dit. Zijn zelf niet door Club zelf officieel aangekondigd.
ClubFanVinne
Profvoetballer
Berichten: 410
Lid geworden op: 07 jan 2019, 16:01

Re: Zomertransfers 2019 IN

Bericht door ClubFanVinne »

Cedrinho schreef: 03 sep 2019, 11:44 Al bij al blij dat Wanyama niet naar Club komt.
Erg leuke transferperiode achter de rug, wat mij betreft. Enkel wat twijfel bij ons middenveld.. Balanta, Rits, Vormer, Vanaken en Schrijvers. 5 man voor 3 plaatsen. Beetje weinig, vind ik.
Aanvullen met jeugd zou ik zeggen.
Gebruikersavatar
Arnio
Belofte
Berichten: 297
Lid geworden op: 30 aug 2018, 09:34

Re: Zomertransfers 2019 IN

Bericht door Arnio »

Hopelijk de beste transferperiode ooit, ik kijk alvast uit naar het seizoen. We zijn goed gewapend voor de vele wedstrijden en eventuele blessures.
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 881
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: Zomertransfers 2019 IN

Bericht door Vergas Ronald »

Lijkt mij de beste transferperiode ooit maar blessure Vanaken valt het als een kaarthuisje ineen.

--------Okereke--------
Diatta-----------Dennis
-----Vormer-Vanaken----
--------Balanta--------
Ricca-Deli-Mechele-Mata
--------Mignolet-------

Dit zou het zijn voor mij als iedereen fit is, achteraan en zeker vooraan hebben we luxe op de bank. Middenveld hebben we hebben eigenlijk maar 4 middenvelders voor 3 posities met Vormer/Vanaken/Balanta/Rits. Als ze fit zijn geen probleem, Vormer/Vanaken/Balanta is de beste driehoek in onze competitie maar geblesseerde middenvelders kan ons nekken. Er mag deze winter nog een jonge spelverdeler bij komen, een geblesseerde vormer of Balanta is problematisch maar Rits kan daar perfect spelen, een geblesseerde Vanaken is dodelijk.

Rits moet zich geen zorgen maken denk ik, we spelen 3 competities en hij staat staat als eerste op het blad zodra Vormer of Balanta om eender welke reden niet meedoen. Het slachtoffer van deze transferperiode is Vossen, we hebben zoveel geweld voorin nu.

Als Vazquez destijds geblesseerd was kon Rafa daar spelen, hij deed het soms beter dan Vazquez zelf, ik denk niet dat iemand in deze groep op Vanaken zijn positie kan. *Edit : Kan schrijvers op Vanaken zijn positie spelen?
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
Gebruikersavatar
Fire
Sleutelspeler
Berichten: 2863
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:55
Locatie: Leuven

Re: Zomertransfers 2019 IN

Bericht door Fire »

T schijt van wel.

Hoewel ik soms denk dat Clement dan het hele systeem zou omgooien en zou spelen zoals hij in Genk deed met Samatta en Gano? Samen.

Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk

For the Good of the Game? For the Love of the Many!
:fire:
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3277
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Zomertransfers 2019 IN

Bericht door IsO »

Vergas Ronald schreef: 04 sep 2019, 16:17 Lijkt mij de beste transferperiode ooit maar blessure Vanaken valt het als een kaarthuisje ineen.

--------Okereke--------
Diatta-----------Dennis
-----Vormer-Vanaken----
--------Balanta--------
Ricca-Deli-Mechele-Mata
--------Mignolet-------

Dit zou het zijn voor mij als iedereen fit is, achteraan en zeker vooraan hebben we luxe op de bank. Middenveld hebben we hebben eigenlijk maar 4 middenvelders voor 3 posities met Vormer/Vanaken/Balanta/Rits. Als ze fit zijn geen probleem, Vormer/Vanaken/Balanta is de beste driehoek in onze competitie maar geblesseerde middenvelders kan ons nekken. Er mag deze winter nog een jonge spelverdeler bij komen, een geblesseerde vormer of Balanta is problematisch maar Rits kan daar perfect spelen, een geblesseerde Vanaken is dodelijk.

Rits moet zich geen zorgen maken denk ik, we spelen 3 competities en hij staat staat als eerste op het blad zodra Vormer of Balanta om eender welke reden niet meedoen. Het slachtoffer van deze transferperiode is Vossen, we hebben zoveel geweld voorin nu.

Als Vazquez destijds geblesseerd was kon Rafa daar spelen, hij deed het soms beter dan Vazquez zelf, ik denk niet dat iemand in deze groep op Vanaken zijn positie kan. *Edit : Kan schrijvers op Vanaken zijn positie spelen?
Meer zelfs: het is zijn favoriete positie. Hij speelde er geregeld bij Genk, W-B, en als captain van de nationale beloften.
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Zomertransfers 2019 IN

Bericht door Cedrinho »

Vergas Ronald schreef: 04 sep 2019, 16:17 Lijkt mij de beste transferperiode ooit maar blessure Vanaken valt het als een kaarthuisje ineen.

--------Okereke--------
Diatta-----------Dennis
-----Vormer-Vanaken----
--------Balanta--------
Ricca-Deli-Mechele-Mata
--------Mignolet-------

Dit zou het zijn voor mij als iedereen fit is, achteraan en zeker vooraan hebben we luxe op de bank. Middenveld hebben we hebben eigenlijk maar 4 middenvelders voor 3 posities met Vormer/Vanaken/Balanta/Rits. Als ze fit zijn geen probleem, Vormer/Vanaken/Balanta is de beste driehoek in onze competitie maar geblesseerde middenvelders kan ons nekken. Er mag deze winter nog een jonge spelverdeler bij komen, een geblesseerde vormer of Balanta is problematisch maar Rits kan daar perfect spelen, een geblesseerde Vanaken is dodelijk.

Rits moet zich geen zorgen maken denk ik, we spelen 3 competities en hij staat staat als eerste op het blad zodra Vormer of Balanta om eender welke reden niet meedoen. Het slachtoffer van deze transferperiode is Vossen, we hebben zoveel geweld voorin nu.

Als Vazquez destijds geblesseerd was kon Rafa daar spelen, hij deed het soms beter dan Vazquez zelf, ik denk niet dat iemand in deze groep op Vanaken zijn positie kan. *Edit : Kan schrijvers op Vanaken zijn positie spelen?
Akkoord, op 1 iets na.
Mitrovic is beter dan Mechele op die positie en moet dus de voorkeur krijgen.

Afbeelding
Gebruikersavatar
DavidVM
Supersub
Berichten: 1462
Lid geworden op: 30 mei 2016, 14:38

Re: Zomertransfers 2019 IN

Bericht door DavidVM »

Cedrinho schreef: 04 sep 2019, 18:23
Vergas Ronald schreef: 04 sep 2019, 16:17 Lijkt mij de beste transferperiode ooit maar blessure Vanaken valt het als een kaarthuisje ineen.

--------Okereke--------
Diatta-----------Dennis
-----Vormer-Vanaken----
--------Balanta--------
Ricca-Deli-Mechele-Mata
--------Mignolet-------

Dit zou het zijn voor mij als iedereen fit is, achteraan en zeker vooraan hebben we luxe op de bank. Middenveld hebben we hebben eigenlijk maar 4 middenvelders voor 3 posities met Vormer/Vanaken/Balanta/Rits. Als ze fit zijn geen probleem, Vormer/Vanaken/Balanta is de beste driehoek in onze competitie maar geblesseerde middenvelders kan ons nekken. Er mag deze winter nog een jonge spelverdeler bij komen, een geblesseerde vormer of Balanta is problematisch maar Rits kan daar perfect spelen, een geblesseerde Vanaken is dodelijk.

Rits moet zich geen zorgen maken denk ik, we spelen 3 competities en hij staat staat als eerste op het blad zodra Vormer of Balanta om eender welke reden niet meedoen. Het slachtoffer van deze transferperiode is Vossen, we hebben zoveel geweld voorin nu.

Als Vazquez destijds geblesseerd was kon Rafa daar spelen, hij deed het soms beter dan Vazquez zelf, ik denk niet dat iemand in deze groep op Vanaken zijn positie kan. *Edit : Kan schrijvers op Vanaken zijn positie spelen?
Akkoord, op 1 iets na.
Mitrovic is beter dan Mechele op die positie en moet dus de voorkeur krijgen.

Afbeelding
Beter? Absoluut niet akkoord! Verdedigend schat ik ze ongeveer gelijk in, maar voetballend is Mechele toch duidelijk de minst slechte van de 2
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Zomertransfers 2019 IN

Bericht door Cedrinho »

DavidVM schreef: 04 sep 2019, 19:02 Beter? Absoluut niet akkoord! Verdedigend schat ik ze ongeveer gelijk in, maar voetballend is Mechele toch duidelijk de minst slechte van de 2
Vorig seizoen was Mechele de beste CV in België. Heerste in die driemansverdediging.
Dit seizoen is hij vooralsnog de mindere van Mitrovic. Als je beide vergelijkt was Mitrovic dit seizoen al een pak secuurder. Mechele bijvoorbeeld zwak tegen Genk vorig weekend. Ook in eerdere matchen bleek hij minder betrouwbaar.
Op dit moment geniet Mitrovic veruit de voorkeur. Akkoord dat zijn passing beter kan, maar hem en Deli vormen een erg goed duo op dit moment.
Gebruikersavatar
Fire
Sleutelspeler
Berichten: 2863
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:55
Locatie: Leuven

Re: Zomertransfers 2019 IN

Bericht door Fire »

Dennis boven Tau??

Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk

For the Good of the Game? For the Love of the Many!
:fire:
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3198
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Zomertransfers 2019 IN

Bericht door Pica »

Ik zie Balanta er nog niet direct Rits uitspelen, zeker als die zo goed blijft spelen.

Mechele/Mitrovic is een luxe discussie

Tau mag intrinsiek beter zijn, maar Dennis en Diatta zijn niet gehuurd, deze krijgen waarschijnlijk de voorkeur, al moeten we daar ook eerlijk in zijn: tussen roteren voor europese matchen, een positie te zijn waar er gemakkelijk gewisseld kan worden en schorsingen/blessures door, zitten we gewoon met 3 titularissen
Gesloten