Wintertransfer 2019-2020 IN

Alle transfernieuws

Moderator: Bosko

Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5309
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Wintertransfer 2019-2020 IN

Bericht door Tiki Taka »

t4nd schreef: 30 jan 2020, 11:35 Stukje uit het Nieuwsblad, onderaan een artikel over Gaich:
En dan is er nog een tweede dossier. Dat van de 19-jarige defensieve middenvelder Fausto Vera. De speler van Argentinos Juniors zou eveneens in de belangstelling van Club Brugge staan. Maar in zijn geval zou er maar sprake zijn van een overgang komende zomer.
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20200129_04826944
https://www.transfermarkt.nl/fausto-ver ... ler/491701
Lijkt me wel straf, € 8 miljoen voor een 19 jarige CVM.
FrankFarinaII

Re: Wintertransfer 2019-2020 IN

Bericht door FrankFarinaII »

FCB haalt DIrar Terug...Wtf?? wat komt die zoeken? die kan echt niet meer mee in deze ploeg...

Chong, onbekend, maar door MAN U uitgeleend aan Werder Bremen, en nu uigeleend aan ons...zo goed blijkbaar?????
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3276
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Wintertransfer 2019-2020 IN

Bericht door IsO »

Is niet omdat jij Chong niet kent dat hij onbekend zou zijn. En ik heb zelf ook al mijn reserves geuit bij Dirar, maar vorig jaar speelde hij nog alles bij fenerbahce en als doublure voor RB, LB of aanvallende winger krijgt hij van mij zeker het voordeel van de twijfel.

Taalkundig gezien is 3 leestekens na elkaar trouwens zowat het maximum. Uw punt is dan ook wel gemaakt.
ClubFanVinne
Profvoetballer
Berichten: 410
Lid geworden op: 07 jan 2019, 16:01

Re: Wintertransfer 2019-2020 IN

Bericht door ClubFanVinne »

Chong kan een top transfer zijn, is een jongen die op de rand van de doorbraak staat. Het is een beetje nu of nooit. Jammer dat er geen aankoop optie is. Heeft allesinds bakken talent. Maar dat is niet altijd genoeg om door te breken.
Maar nog een extra winger zou geen overbodige luxe zijn. Want als die niet slaagt dan hebben we geen enkele waardige vervanger voor vanaken, de keteleare, dost en lang. Okereke is nog zoekende, badji veel potentieel maar ook nog veel werk aan de winkel. Dan rust alles op chong.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5309
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Wintertransfer 2019-2020 IN

Bericht door Tiki Taka »

Ik hoop nog steeds op Mike Tresor, maar ik vermoed dat er niemand meer bij komt.
Plaats reactie