Wintertransfer 2019-2020 IN

Alle transfernieuws

Moderator: Bosko

Gebruikersavatar
Brugia
Tester
Berichten: 52
Lid geworden op: 27 jul 2017, 02:06
Locatie: 313

Re: Wintertransfer 2019-2020 IN

Bericht door Brugia »

Cedrinho schreef: 14 dec 2019, 19:27 Benteke heeft nog maar net zijn contract verlengd. No way dat die naar België komt. Heel misschien een uitleenbeurt, maar dan nog is het afhankelijk van hoeveel loon je zou moeten betalen. Niets van geloven dus.
Ik dacht dat Benteke zijn contract heeft verlengd om niet gratis te kunnen vertrekken in de zomer van 2020 maar ik kan ook mis zijn.
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Wintertransfer 2019-2020 IN

Bericht door Cedrinho »

Eender hoe of waarom, die gast zijn loon kunnen wij niet aan. Ook niet voor 6 maanden. Tenzij we de 3 miljoen van Diagne integraal zouden kunnen recupereren misschien.
Gebruikersavatar
Maximus
Profvoetballer
Berichten: 415
Lid geworden op: 10 jan 2017, 13:55

Re: Wintertransfer 2019-2020 IN

Bericht door Maximus »

Cedrinho schreef: 18 dec 2019, 18:19 Eender hoe of waarom, die gast zijn loon kunnen wij niet aan. Ook niet voor 6 maanden. Tenzij we de 3 miljoen van Diagne integraal zouden kunnen recupereren misschien.
Mignolet ging hier ook nooit staan. Kompany, Mignolet en Chadli kunnen betaald worden, dan is Benteke misschien ook wel mogelijk. Tijden zijn nu eenmaal veranderd. Wat niet wil zeggen dat ik denk dat hij hier binnenkort zal staan. Maar zeg nooit nooit.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1960
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: Wintertransfer 2019-2020 IN

Bericht door t4nd »

Volgens HLN hebben we geïnformeerd naar Benteke. Hij verdient bij Crystal Palace een kleine 7m per jaar, hier gaat hij toch serieus moeten inleveren dus ik ben benieuwd.
Club rolt de spierballen en informeert naar Benteke: blauw-zwart heeft de financiële draagkracht, maar kreeg nog geen ‘go ahead’ van Rode Duivel

Groot. Kopbalsterk. Voorbeeldige mentaliteit. Kostprijs tussen 12 en 15 miljoen euro. Christian Benteke (28) past perfect binnen het profiel dat Club Brugge heeft uitgetekend voor zijn nieuwe spits. Blauw-zwart informeerde. Alleen kreeg het geen ‘go ahead’ van de Duivel.
De kans dat ze hun ‘coup’ zullen slaan, is momenteel klein. Toch waagt Club Brugge het erop. Volgens onze info heeft de club de voorbije weken een lijn uitgelegd naar Christian Benteke, speler die bij Crystal Palace all-in een kleine 7 miljoen euro bruto per jaar verdient. Een ambitieuze move, maar de transfer van Mignolet vorige zomer heeft Club een extra boost gegeven. Laat de spierballen maar rollen.

Sportief hebben ze in België een gat geslagen met de rest. Financieel stond Club Brugge er nog nooit sterker voor: een recordomzet van 92 miljoen euro in ’18-’19, gevolgd door nog eens 60 miljoen euro aan inkomende transfers en minstens 28 miljoen uit de Champions League. Club kijkt niet meer achterom.

Prijs-kwaliteit
Vorige zomer brak Club zijn transferrecord voor David Okereke (8 miljoen euro), plukte een Rode Duivel van de bank bij de Champions League-winnaar met een recordsalaris en paaide ook zijn beste speler, Hans Vanaken, met een nieuw contract. Voor een targetspits van het niveau van Benteke zijn ze bereid die cijfertjes opnieuw scherper te stellen. Het zal moeten.

Al temperde coach Clement gisteren: “We zijn niet specifiek op zoek naar Rode Duivels, wél naar kwaliteit. De wintertransferperiode is wat dat betreft een hele moeilijke. Prijs-kwaliteit moet alles evenredig blijven.” Voorin, zo geeft hij toe, kan hij nog wat gebruiken. Okereke is immers na een aardige start blijven hangen. En het projectiel Diagne valt niet te leiden. Enter Benteke, dus.

Bij Crystal Palace kijken ze uit naar een telefoontje van Club. De Engelse middenmoter zit krap in spitsen, maar ook krap bij kas. Voor een zaakje staan ze er altijd open. Als Palace de kans krijgt om minstens een derde te recupereren van de 31,5 miljoen euro die ze in 2016 investeerden, zal het die niet laten liggen. Benteke is immers niet de populairste speler. Laat staan dat hij in het tactisch plaatje van Roy Hodgson past - de coach prefereert een ander type spits.

De reden waarom ze bij Palace nog niet officieel op de hoogte zijn van de interesse, is logisch. Clubs wachten doorgaans op een ‘go’ van een speler of zijn entourage. Club Brugge mag dan wel hebben gepolst naar de intenties van ‘Big Ben’, de houding van Palace doet vermoeden dat hij geen ja heeft gezegd.

Een antwoord dat in lijn ligt met zijn uitspraken de voorbije maanden. Dat zijn gezin, vrouw, twee kindjes en hij, het enorm naar hun zin hebben in Londen. Dat hij nog niet klaar was in de Premier League. Dat hij niet als een dief in de nacht bij Palace wilde vertrekken. Twee maanden geleden verlengde hij zelfs verrassend zijn aflopende contract met een jaar tot 2020.

EK-kern
Maandag, tegen Brighton, stond Benteke pas voor de derde keer dit seizoen in de basis. Te weinig voor een speler die straks aanspraak wil maken op een plaats in de EK-kern. Tijdens de vorige interlandperiode moet Benteke ook hebben gevoeld dat hij weer kan opschuiven in de pikorde - Martínez is beginnen twijfelen aan Batshuayi. Doet dat hem nu toch pushen voor een transfer?

Voorlopig blijft de deur voor Club Brugge dicht. Maar wat als Palace-coach Hodgson Benteke in de drukke kerstperiode weer straal negeert en er zich geen enkele andere interessante club aanmeldt?
Gebruikersavatar
Maximus
Profvoetballer
Berichten: 415
Lid geworden op: 10 jan 2017, 13:55

Re: Wintertransfer 2019-2020 IN

Bericht door Maximus »

Kreeg vanochtend een berichtje dat Benteke zou getekend hebben gisterenavond. Het zou gaan om huren met aankoopoptie. Sluit aan na anderlecht en is nu nog aan het revalideren van een blessure. Ik steek mijn hand zeker niet in het vuur voor de betrouwbaarheid van die bron (ook nog niets over verschenen in de media). Nog iemand hier iets over opgevangen? Fingers crossed!
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1960
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: Wintertransfer 2019-2020 IN

Bericht door t4nd »

Ik had ergens gelezen dat er een ruil Benteke - Dennis zou komen, weet alleen niet meer waar en al zeker niet hoe betrouwbaar :)
vanGentmaarvoorClub
Basisspeler
Berichten: 1750
Lid geworden op: 13 jul 2016, 22:44

Re: Wintertransfer 2019-2020 IN

Bericht door vanGentmaarvoorClub »

We gaan Dennis toch niet wegdoen voor Benteke zeker ?
T1_adviseur
Tester
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 dec 2019, 13:53

Re: Wintertransfer 2019-2020 IN

Bericht door T1_adviseur »

zou ik ook niet doen
Gebruikersavatar
Jens27
Profvoetballer
Berichten: 330
Lid geworden op: 09 dec 2016, 14:16

Re: Wintertransfer 2019-2020 IN

Bericht door Jens27 »

Zou een bod van 9M geweigerd zijn op spits Adolfo Gaich volgens Argentijnse media.
:hupclub: :hupclub: :hupclub:
PetjeFCB
Supersub
Berichten: 1330
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:05

Re: Wintertransfer 2019-2020 IN

Bericht door PetjeFCB »

Makelaar benteke ontkent akkoord

Staat op sporza
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 900
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: Wintertransfer 2019-2020 IN

Bericht door Vergas Ronald »

Er zijn wedstrijden waar je een targetman voorin wilt maar Benteke geloof ik niet, zo'n vedette moet spelen en zo gooien we heel ons systeem om en blokkeren we Okereke -onze duurste aankoop ooit- en Openda -Meest talentvolle jeugdspeler in jaren-. 'kheb dan liever een De Camargo die deze rol nog anderhalf seizoen kan vervullen of een jonge speler halen dit type.
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
Moja Risin
Tester
Berichten: 51
Lid geworden op: 20 sep 2016, 20:00

Re: Wintertransfer 2019-2020 IN

Bericht door Moja Risin »

Idd... ik denk ook dat Benteke zelf dat niet ziet zitten...
Vertrouwen geven aan okereke en Vossen achter de hand houden!
Geen nood om 36-jarige De Camargo te halen!
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Wintertransfer 2019-2020 IN

Bericht door Cedrinho »

Vergas Ronald schreef: 31 dec 2019, 13:37 Er zijn wedstrijden waar je een targetman voorin wilt maar Benteke geloof ik niet, zo'n vedette moet spelen en zo gooien we heel ons systeem om en blokkeren we Okereke -onze duurste aankoop ooit- en Openda -Meest talentvolle jeugdspeler in jaren-. 'kheb dan liever een De Camargo die deze rol nog anderhalf seizoen kan vervullen of een jonge speler halen dit type.
Van Openda moet ik het nog zien hoor. Voorlopig overtuigt die me nog niet. Toch niet zoals een De Ketelaere bvb.
De Camargo is goed genoeg als tijdelijke oplossing voor de 2e seizoenshelft, maar meer niet. Nooit zo iemand kopen.
Moja Risin schreef: 31 dec 2019, 13:59Idd... ik denk ook dat Benteke zelf dat niet ziet zitten...
Vertrouwen geven aan okereke en Vossen achter de hand houden!
Geen nood om 36-jarige De Camargo te halen!
Lol, Vossen, ja, die zal het wel oplossen..
Sorry, fan van de kerel, maar als voetballer al een tijdje niet goed genoeg meer voor Club. Daar kun je niet meer op rekenen.


Soit, wat mij betreft hoeft Club nu niet per se aanvallende versterking te halen, tenzij met oog op de vervanging van diegenen die volgende zomer zullen vertrekken, want met Vossen (einde contract), Diagne (niet gewenst), Tau (geleend), Diatta en Dennis (boden komen sowieso) vertrekken er vele aanvallers..
Maar dit seizoen komen we sowieso niet meer in de problemen als de kern behouden wordt. Dus haast is er ook niet. Al zeker niet voor iemand als Benteke die bakken geld kost.
jorenvanl
Tester
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 jul 2019, 23:03

Re: Wintertransfer 2019-2020 IN

Bericht door jorenvanl »

Transfer van Benteke is volgens bepaalde bronnen binnen het "Belfius Basecamp" toch al helemaal rond, dus is ee' kwestie van tijd tegen de aankondiging.

Verstuurd vanaf mijn LYA-L29 met Tapatalk

Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: Wintertransfer 2019-2020 IN

Bericht door Khas »

Volgens bronnen binnen de adminstrators van dit forum is het bijna nieuwjaar
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Plaats reactie