Zomertransfers 2020 IN

Alle transfernieuws

Moderator: Bosko

t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: Zomertransfers 2020 IN

Bericht door t4nd »

Arnio schreef: 29 sep 2020, 13:14 Spitsen hebben we genoeg denk ik, ondanks de twijfels bij velen heb ik vertrouwen genoeg in de aanwezige spitsen
Een goeie flank die ook in de spits kan spelen (genre Dennis) lijkt me een ideaal profiel.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: Zomertransfers 2020 IN

Bericht door t4nd »

Artikel van het Nieuwsblad, daarom zet ik het hier (ik schat de roddels daar nog net iets hoger in dan bij voetbalkrant en dergelijke).

Club Brugge heeft Engelse verdediger in het vizier

In de zoektocht naar een nieuwe verdediger heeft Club Brugge Jake Clarke-Salter (23) op de radar staan. De Engelsman staat momenteel onder contract bij Chelsea maar werd de vorige seizoenen vooral uitgeleend. Zijn laatste ploeg was Birmingham in de Championship. Clarke-Salter is een rijzige centrale verdediger die ook al een seizoen bij Vitesse volmaakte.
Clarke-Salter doorliep de jeugdreeksen van Chelsea maar kwam amper twee keer in actie voor The Blues. Club ziet wel iets in de ex-jeugdinternational, maar het valt nog af te wachten of Clarke-Slater trek heeft in een avontuur in de Belgische Jupiler Pro League. Hij kan ook naar het Turkse Trabzonspor en enkele andere clubs uit de Championship. Als Club de Engelsman toch kan overtuigen, zou het om een uitleenbeurt gaan. Door de zware blessure van Mitrovic zoekt Club Brugge achterin nog extra mankracht met de drukke kalender van de komende maanden in het achterhoofd.
LaurensVS
Belofte
Berichten: 210
Lid geworden op: 28 jan 2020, 15:03

Re: Zomertransfers 2020 IN

Bericht door LaurensVS »

t4nd schreef: 29 sep 2020, 16:32 Artikel van het Nieuwsblad, daarom zet ik het hier (ik schat de roddels daar nog net iets hoger in dan bij voetbalkrant en dergelijke).

Club Brugge heeft Engelse verdediger in het vizier

In de zoektocht naar een nieuwe verdediger heeft Club Brugge Jake Clarke-Salter (23) op de radar staan. De Engelsman staat momenteel onder contract bij Chelsea maar werd de vorige seizoenen vooral uitgeleend. Zijn laatste ploeg was Birmingham in de Championship. Clarke-Salter is een rijzige centrale verdediger die ook al een seizoen bij Vitesse volmaakte.
Clarke-Salter doorliep de jeugdreeksen van Chelsea maar kwam amper twee keer in actie voor The Blues. Club ziet wel iets in de ex-jeugdinternational, maar het valt nog af te wachten of Clarke-Slater trek heeft in een avontuur in de Belgische Jupiler Pro League. Hij kan ook naar het Turkse Trabzonspor en enkele andere clubs uit de Championship. Als Club de Engelsman toch kan overtuigen, zou het om een uitleenbeurt gaan. Door de zware blessure van Mitrovic zoekt Club Brugge achterin nog extra mankracht met de drukke kalender van de komende maanden in het achterhoofd.
Uitleenbeurt, laat die maar zitten dan. Liever geen spelers beter maken voor een ander
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: Zomertransfers 2020 IN

Bericht door t4nd »

LaurensVS schreef: 29 sep 2020, 18:15 Uitleenbeurt, laat die maar zitten dan. Liever geen spelers beter maken voor een ander
Tau vorig seizoen was een uitleenbeurt
Diagne vorig seizoen was een uitleenbeurt
Sobol vorig seizoen was een uitleenbeurt (dit seizoen ook nog dacht ik?)

Uitleenbeurten kunnen positief zijn hé, 't is niet altijd slecht. Bij Tau & Diagne hebben we ons geld bespaard door ze enkel te huren i.p.v. te kopen - Sobol gaan we waarschijnlijk wel kopen want die past hier perfect. Als je een speler kan laten testen zie je of hij past binnen de club & dan kan je hem achteraf nog kopen (ik hoop dus dat het een uitleenbeurt met optionele aankoopoptie is als het waar is).
Filo
Jeugdspeler
Berichten: 101
Lid geworden op: 10 feb 2019, 18:52

Re: Zomertransfers 2020 IN

Bericht door Filo »

Arnio schreef: 29 sep 2020, 13:14 Alle vertrouwen in Mannaert en Verhaeghe maar ondertussen begin ik toch wel onrustig op m'n stoel te schuiven deze mercato is ellenlang en zeer droog voor ons :D
Graag wel een extra verdediger en een flank.
Spitsen hebben we genoeg denk ik, ondanks de twijfels bij velen heb ik vertrouwen genoeg in de aanwezige spitsen
Spitsen genoeg maar geen scorende spitsen, dus mag er zeker nog wat bij, met deze van nu hebben we in de CL niets te zoeken!
Sterchele[23]
Tester
Berichten: 9
Lid geworden op: 30 sep 2020, 06:27

Re: Zomertransfers 2020 IN

Bericht door Sterchele[23] »

Dag allen,

Reeds jarenlange lezer van dit forum maar nooit echt de behoefte gehad om een account aan te maken. Tot nu.
Vaststelling dat het forum jaar na jaar stiller wordt (of toch het topic over transfers). Zijn er dan echt geen geruchten meer over mogelijke transfers naar Club? Of wordt alles zo goed afgeschermd? Er waren wel enkele geruchten over Edmilson en Osayi Samuel, maar verder niets concreet denk ik.

Ben al van kindsbeen supporter maar sta verder af van mogelijke transferdoelwitten en transfergeruchten. Vandaar zo'n fervente lezer van dit forum over transfers.

Wat mij opvalt is dat de meeste namen die hier of in scouting gepost worden toch veel buitenlandse namen zijn.
Begrijp me niet verkeerd, ik heb helemaal niets tegen onze buitenlandse parels van nu en van vroeger. Maar mag het soms iets meer Belgisch zijn?

Ben van de overtuiging dat we als Club zijnde toch steeds over zo'n 6 basisspelers zouden moeten hebben met de Belgische nationaliteit.
Toegegeven, met Mignolet, Mechele, Rits en Vanaken staat er al een begin en komen we aardig in de buurt. CDK zien starten is ook steeds fijn om te zien, die jongen heeft echt talent en zal er wel komen (doet het overigens niet slecht op links).
Vormer kan je meetellen als een halve Belg maar zou op termijn ook vervangen kunnen worden.

We moeten oog blijven hebben voor buitenlandse talenten, met de kans om deze met forse winst te verkopen. Daar ben ik ook van overtuigd. Maar we mogen toch onze eigen Belgische jeugd niet vergeten.
Deze moeten niet allemaal uit onze eigen jeugd komen zoals Engels, Mechele en CDK. En misschien droom ik te veel en te hoog, maar zou het niet mooi zijn om bijvoorbeeld een Aster Vranckx en Mike Trésor Ndayishimiye in blauw-zwart te zien spelen?
In het verleden hebben we ook Belgische spelers/talenten gekocht die er niet doorgekomen zijn, dat besef ik ook wel (denk maar aan Daerden, Dreesen, Van Gijseghem, Vleminckx,...). Maar ik vind dat er soms iets te snel geopteerd wordt om een buitenlandse speler aan te trekken waarvoor een Belgisch alternatief is.

Daarnaast zou er misschien wel nog een goalgetter mogen bijkomen. Michy had zeer mooi geweest, maar vermoedelijk te onhaalbaar. Geen Belgisch alternatief dus kijken naar een buitenlandse opportuniteit om met winst te verkopen. Genre Wesley maar dan meer doelpuntenmachine.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3314
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Zomertransfers 2020 IN

Bericht door IsO »

Filo schreef: 30 sep 2020, 02:52
Arnio schreef: 29 sep 2020, 13:14 Alle vertrouwen in Mannaert en Verhaeghe maar ondertussen begin ik toch wel onrustig op m'n stoel te schuiven deze mercato is ellenlang en zeer droog voor ons :D
Graag wel een extra verdediger en een flank.
Spitsen hebben we genoeg denk ik, ondanks de twijfels bij velen heb ik vertrouwen genoeg in de aanwezige spitsen
Spitsen genoeg maar geen scorende spitsen, dus mag er zeker nog wat bij, met deze van nu hebben we in de CL niets te zoeken!
Dennis is nog niet weg en scoorde 2 keer in Bernabeu.

Krmencik begint er door te komen en zit aan 3 goals en 1 assist in 219 speelminuten dit seizoen. Da's 1 goal om de 73 minuten. OK, de steekproef is klein, maar belooft toch veel goeds. Hij doorliep alle jeugdreeksen bij de jeugd van Tsjechië vanaf u18 en is nu A-international (24 caps, 9 goals). Hij scoorde voor zijn vorige team 2 goals tegen CSKA Moskou in de groepsfase van de CL; die competitie is dus niet nieuw voor hem. Harde werker, teamspeler die even content is met assist als met goal, en legt ze zelf binnen met links, rechts en met het hoofd.

Okereke heeft dit seizoen door COVID-19 nog niet echt de kans gehad om de goeie vorm te vinden, maar zat vorig jaar aan een 'goal contribution' (goals + assists) van 0.96/90 minuten (voor een expected goal contribution van 0.67, zie https://totalfootballanalysis.com/data- ... statistics). Die gast heeft potentieel. Dat hij Europees (nog) te kort schoot, is niet abnormaal, aangezien hij uit de Serie B kwam, de Italiaanse 2e klasse. Ondertussen zijn we weer x aantal maanden verder.

Badji is nog heel jong maar heeft al flitsen van klasse laten zien.

Een deel van ons spel is trouwens ook om niet-spitsen in schietpositie te krijgen (flankspelers, middenvelders). Scoren is dus niet het enige criterium voor onze spitsen.
ClubFanVinne
Profvoetballer
Berichten: 413
Lid geworden op: 07 jan 2019, 16:01

Re: Zomertransfers 2020 IN

Bericht door ClubFanVinne »

Sterchele[23] schreef: 30 sep 2020, 06:57 Dag allen,

Reeds jarenlange lezer van dit forum maar nooit echt de behoefte gehad om een account aan te maken. Tot nu.
Vaststelling dat het forum jaar na jaar stiller wordt (of toch het topic over transfers). Zijn er dan echt geen geruchten meer over mogelijke transfers naar Club? Of wordt alles zo goed afgeschermd? Er waren wel enkele geruchten over Edmilson en Osayi Samuel, maar verder niets concreet denk ik.

Ben al van kindsbeen supporter maar sta verder af van mogelijke transferdoelwitten en transfergeruchten. Vandaar zo'n fervente lezer van dit forum over transfers.

Wat mij opvalt is dat de meeste namen die hier of in scouting gepost worden toch veel buitenlandse namen zijn.
Begrijp me niet verkeerd, ik heb helemaal niets tegen onze buitenlandse parels van nu en van vroeger. Maar mag het soms iets meer Belgisch zijn?

Ben van de overtuiging dat we als Club zijnde toch steeds over zo'n 6 basisspelers zouden moeten hebben met de Belgische nationaliteit.
Toegegeven, met Mignolet, Mechele, Rits en Vanaken staat er al een begin en komen we aardig in de buurt. CDK zien starten is ook steeds fijn om te zien, die jongen heeft echt talent en zal er wel komen (doet het overigens niet slecht op links).
Vormer kan je meetellen als een halve Belg maar zou op termijn ook vervangen kunnen worden.

We moeten oog blijven hebben voor buitenlandse talenten, met de kans om deze met forse winst te verkopen. Daar ben ik ook van overtuigd. Maar we mogen toch onze eigen Belgische jeugd niet vergeten.
Deze moeten niet allemaal uit onze eigen jeugd komen zoals Engels, Mechele en CDK. En misschien droom ik te veel en te hoog, maar zou het niet mooi zijn om bijvoorbeeld een Aster Vranckx en Mike Trésor Ndayishimiye in blauw-zwart te zien spelen?
In het verleden hebben we ook Belgische spelers/talenten gekocht die er niet doorgekomen zijn, dat besef ik ook wel (denk maar aan Daerden, Dreesen, Van Gijseghem, Vleminckx,...). Maar ik vind dat er soms iets te snel geopteerd wordt om een buitenlandse speler aan te trekken waarvoor een Belgisch alternatief is.

Daarnaast zou er misschien wel nog een goalgetter mogen bijkomen. Michy had zeer mooi geweest, maar vermoedelijk te onhaalbaar. Geen Belgisch alternatief dus kijken naar een buitenlandse opportuniteit om met winst te verkopen. Genre Wesley maar dan meer doelpuntenmachine.
Als brugge een opleidings ploeg wil worden moeten we vooral eigen jeugd de kans geven en late groeien in onze eerste ploeg. Belgen kopen is duur, je kan proberen grote talenten vroeg weg te halen bij andere ploegen of soms eens investeren in uitzondelijke talenten zoals aster vranckx, Mike Trésor Ndayishimiye of maxim busi. Maar in het algemeen moeten de belgen uit onze jeugd komen dat is ook het doel van ons bestuur. Verder willen ze gevestigde waarden voor de as en grote talenten vroeg opsporen en goedkoop in het buiteland halen vooral dan in zuid-amerika, afrika, scandinavie en oostbloklanden.

Verder een type wesley en meer scorend vermogen daar beschrijf je sadiq eigenlijk mee. Die is sterk kan de bal blijhouden maar kan ook een man overgaan en een goede assist geven. In mijn ogen de meest complete spits die je voor die prijs kunt vinden.+-8milj
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3314
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Zomertransfers 2020 IN

Bericht door IsO »

ClubFanVinne schreef: 01 okt 2020, 01:01
Sterchele[23] schreef: 30 sep 2020, 06:57 Dag allen,

Reeds jarenlange lezer van dit forum maar nooit echt de behoefte gehad om een account aan te maken. Tot nu.
Vaststelling dat het forum jaar na jaar stiller wordt (of toch het topic over transfers). Zijn er dan echt geen geruchten meer over mogelijke transfers naar Club? Of wordt alles zo goed afgeschermd? Er waren wel enkele geruchten over Edmilson en Osayi Samuel, maar verder niets concreet denk ik.

Ben al van kindsbeen supporter maar sta verder af van mogelijke transferdoelwitten en transfergeruchten. Vandaar zo'n fervente lezer van dit forum over transfers.

Wat mij opvalt is dat de meeste namen die hier of in scouting gepost worden toch veel buitenlandse namen zijn.
Begrijp me niet verkeerd, ik heb helemaal niets tegen onze buitenlandse parels van nu en van vroeger. Maar mag het soms iets meer Belgisch zijn?

Ben van de overtuiging dat we als Club zijnde toch steeds over zo'n 6 basisspelers zouden moeten hebben met de Belgische nationaliteit.
Toegegeven, met Mignolet, Mechele, Rits en Vanaken staat er al een begin en komen we aardig in de buurt. CDK zien starten is ook steeds fijn om te zien, die jongen heeft echt talent en zal er wel komen (doet het overigens niet slecht op links).
Vormer kan je meetellen als een halve Belg maar zou op termijn ook vervangen kunnen worden.

We moeten oog blijven hebben voor buitenlandse talenten, met de kans om deze met forse winst te verkopen. Daar ben ik ook van overtuigd. Maar we mogen toch onze eigen Belgische jeugd niet vergeten.
Deze moeten niet allemaal uit onze eigen jeugd komen zoals Engels, Mechele en CDK. En misschien droom ik te veel en te hoog, maar zou het niet mooi zijn om bijvoorbeeld een Aster Vranckx en Mike Trésor Ndayishimiye in blauw-zwart te zien spelen?
In het verleden hebben we ook Belgische spelers/talenten gekocht die er niet doorgekomen zijn, dat besef ik ook wel (denk maar aan Daerden, Dreesen, Van Gijseghem, Vleminckx,...). Maar ik vind dat er soms iets te snel geopteerd wordt om een buitenlandse speler aan te trekken waarvoor een Belgisch alternatief is.

Daarnaast zou er misschien wel nog een goalgetter mogen bijkomen. Michy had zeer mooi geweest, maar vermoedelijk te onhaalbaar. Geen Belgisch alternatief dus kijken naar een buitenlandse opportuniteit om met winst te verkopen. Genre Wesley maar dan meer doelpuntenmachine.
Als brugge een opleidings ploeg wil worden moeten we vooral eigen jeugd de kans geven en late groeien in onze eerste ploeg. Belgen kopen is duur, je kan proberen grote talenten vroeg weg te halen bij andere ploegen of soms eens investeren in uitzondelijke talenten zoals aster vranckx, Mike Trésor Ndayishimiye of maxim busi. Maar in het algemeen moeten de belgen uit onze jeugd komen dat is ook het doel van ons bestuur. Verder willen ze gevestigde waarden voor de as en grote talenten vroeg opsporen en goedkoop in het buiteland halen vooral dan in zuid-amerika, afrika, scandinavie en oostbloklanden.

Verder een type wesley en meer scorend vermogen daar beschrijf je sadiq eigenlijk mee. Die is sterk kan de bal blijhouden maar kan ook een man overgaan en een goede assist geven. In mijn ogen de meest complete spits die je voor die prijs kunt vinden.+-8milj
Ook de snelheid van Wesley?
ClubFanVinne
Profvoetballer
Berichten: 413
Lid geworden op: 07 jan 2019, 16:01

Re: Zomertransfers 2020 IN

Bericht door ClubFanVinne »

IsO schreef: 01 okt 2020, 10:46
ClubFanVinne schreef: 01 okt 2020, 01:01
Sterchele[23] schreef: 30 sep 2020, 06:57 Dag allen,

Reeds jarenlange lezer van dit forum maar nooit echt de behoefte gehad om een account aan te maken. Tot nu.
Vaststelling dat het forum jaar na jaar stiller wordt (of toch het topic over transfers). Zijn er dan echt geen geruchten meer over mogelijke transfers naar Club? Of wordt alles zo goed afgeschermd? Er waren wel enkele geruchten over Edmilson en Osayi Samuel, maar verder niets concreet denk ik.

Ben al van kindsbeen supporter maar sta verder af van mogelijke transferdoelwitten en transfergeruchten. Vandaar zo'n fervente lezer van dit forum over transfers.

Wat mij opvalt is dat de meeste namen die hier of in scouting gepost worden toch veel buitenlandse namen zijn.
Begrijp me niet verkeerd, ik heb helemaal niets tegen onze buitenlandse parels van nu en van vroeger. Maar mag het soms iets meer Belgisch zijn?

Ben van de overtuiging dat we als Club zijnde toch steeds over zo'n 6 basisspelers zouden moeten hebben met de Belgische nationaliteit.
Toegegeven, met Mignolet, Mechele, Rits en Vanaken staat er al een begin en komen we aardig in de buurt. CDK zien starten is ook steeds fijn om te zien, die jongen heeft echt talent en zal er wel komen (doet het overigens niet slecht op links).
Vormer kan je meetellen als een halve Belg maar zou op termijn ook vervangen kunnen worden.

We moeten oog blijven hebben voor buitenlandse talenten, met de kans om deze met forse winst te verkopen. Daar ben ik ook van overtuigd. Maar we mogen toch onze eigen Belgische jeugd niet vergeten.
Deze moeten niet allemaal uit onze eigen jeugd komen zoals Engels, Mechele en CDK. En misschien droom ik te veel en te hoog, maar zou het niet mooi zijn om bijvoorbeeld een Aster Vranckx en Mike Trésor Ndayishimiye in blauw-zwart te zien spelen?
In het verleden hebben we ook Belgische spelers/talenten gekocht die er niet doorgekomen zijn, dat besef ik ook wel (denk maar aan Daerden, Dreesen, Van Gijseghem, Vleminckx,...). Maar ik vind dat er soms iets te snel geopteerd wordt om een buitenlandse speler aan te trekken waarvoor een Belgisch alternatief is.

Daarnaast zou er misschien wel nog een goalgetter mogen bijkomen. Michy had zeer mooi geweest, maar vermoedelijk te onhaalbaar. Geen Belgisch alternatief dus kijken naar een buitenlandse opportuniteit om met winst te verkopen. Genre Wesley maar dan meer doelpuntenmachine.
Als brugge een opleidings ploeg wil worden moeten we vooral eigen jeugd de kans geven en late groeien in onze eerste ploeg. Belgen kopen is duur, je kan proberen grote talenten vroeg weg te halen bij andere ploegen of soms eens investeren in uitzondelijke talenten zoals aster vranckx, Mike Trésor Ndayishimiye of maxim busi. Maar in het algemeen moeten de belgen uit onze jeugd komen dat is ook het doel van ons bestuur. Verder willen ze gevestigde waarden voor de as en grote talenten vroeg opsporen en goedkoop in het buiteland halen vooral dan in zuid-amerika, afrika, scandinavie en oostbloklanden.

Verder een type wesley en meer scorend vermogen daar beschrijf je sadiq eigenlijk mee. Die is sterk kan de bal blijhouden maar kan ook een man overgaan en een goede assist geven. In mijn ogen de meest complete spits die je voor die prijs kunt vinden.+-8milj
Ook de snelheid van Wesley?
Is ongeveer even snel als Wesley zelfs iets rapper maar daar licht hun sterkte niet. Meer in de bal bijhouden en de ploeg laten aan sluiten, de flanken bedien tijdens een snelle tegenstoot of zelf verschroeiend uithalen in de draai. Dat is de sterkte van zo'n spits.

Als club Mike Trésor Ndayishimiye, Umar Sadiq en Maxim Busi haalt is dit voor mij een geslaagd mercato. Nu zit ik wat op mijn honger. Ik zou schrijver, de ketelaere en van de keybus ook eens kansen geven als vervangers voor vormer en vanaken. dan hebben we niemand nodig op het middenveld. zeker nu we terug 4-3-3 spelen en er minder plaatsen centraal voorin zijn.
Gebruikersavatar
Fanzy
Belofte
Berichten: 222
Lid geworden op: 31 mei 2016, 12:24

Re: Zomertransfers 2020 IN

Bericht door Fanzy »

Als we onderstaande artikel mogen geloven is Lazio (toevallig onze nieuwe tegenstander in de CL) klaar met hun zomertransfers:

https://app.football-italia.net/?referr ... lia-159573

Dus geen Wesley Hoedt voor hen neem ik aan? Heeft tot nu toe nog nergens getekend.

Volgens mij kan onze "wait-and-see" attitude tegenover Southhampton and Hoedt nog lonen ook.

Finger crossed.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5315
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Zomertransfers 2020 IN

Bericht door Tiki Taka »

Nu we absolute kleppers in de CL poule vermijden, zou het een unieke kans kunnen zijn om door te stoten naar de volgende CL ronde. Ik zou daarom toch nog investeren in direct inzetbare spelers, een extra CV, spits en flankaanvaller. De kwaliteit van de kern verhogen, de onderlinge concurrentie aanscherpen. Graag Hoedt, Sadiq en Edmilson/Ndiyashemiye.
De tijd begint nu echt wel te dringen, nochtans meer dan tijd genoeg gehad he Vincent.
Geen last-minute paniek transfers a la Rezaie of Krmencik, laat dan maar zo.
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 883
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: Zomertransfers 2020 IN

Bericht door Vergas Ronald »

Tiki Taka schreef: 02 okt 2020, 10:10Geen last-minute paniek transfers a la Krmencik, laat dan maar zo.
?

Afbeelding
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
FrankFarinaII

Re: Zomertransfers 2020 IN

Bericht door FrankFarinaII »

Vergas Ronald schreef: 02 okt 2020, 23:06
Tiki Taka schreef: 02 okt 2020, 10:10Geen last-minute paniek transfers a la Krmencik, laat dan maar zo.
?

Afbeelding
toch nog liever Bacca hoor ;-)
Gebruikersavatar
Fanzy
Belofte
Berichten: 222
Lid geworden op: 31 mei 2016, 12:24

Re: Zomertransfers 2020 IN

Bericht door Fanzy »

Diaby op uitleen basis?

Google Translate:

Refusal to Beşiktaş, 'yes' to Club Brugge
Abdoulay Diaby, who spent the last season on loan in Beşiktaş, rejected the offer from the black and white team and accepted the offer from Club Brugge.

Abdoulay Diaby, who spent the last season on loan in Beşiktaş, blocked the transfer even though he was offered to lease again. According to the news in the Portuguese newspaper O Jogo; It was stated that Abdoulay Diaby still has receivables from Beşiktaş, they were not paid and therefore the 29-year-old Malili player did not want to return.

It was noted that Abdoulay Diaby was also offered to rent from Club Brugge and accepted this offer. It was informed that the Belgian team will also cover the 2 million euro salary.

Abdoulay Diaby scored 5 goals and made 2 assists in 31 games he played in the Super League last season.

Bron: https://m.sporx.com/besiktasa-ret-club- ... Q882301SXQ
Gesloten