Zomertransfers 2020 OUT

Alle transfernieuws

Moderator: Bosko

Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Zomertransfers 2020 OUT

Bericht door Khas »

Nieuw topic omdat het hoog tijd werd.
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: Zomertransfers 2020 OUT

Bericht door Khas »

Ik vraag me af in welke mate de bedragen gaan verstoord zijn omwille van de totale instorting van de wereldeconomie.
Volgens mij gaat de brug die er de laatste jaren is gemaakt tussen de laagste en de hoogste transfersommen terug wijd open getrokken worden. Het is allemaal puur speculatie natuurlijk, maar dit gaat toch een grote factor worden in de zomermercato.
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5309
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Zomertransfers 2020 OUT

Bericht door Tiki Taka »

Khas schreef: 30 mar 2020, 13:51 Ik vraag me af in welke mate de bedragen gaan verstoord zijn omwille van de totale instorting van de wereldeconomie.
Volgens mij gaat de brug die er de laatste jaren is gemaakt tussen de laagste en de hoogste transfersommen terug wijd open getrokken worden. Het is allemaal puur speculatie natuurlijk, maar dit gaat toch een grote factor worden in de zomermercato.
Zie mijn post in Forumscouting...
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5309
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Zomertransfers 2020 OUT

Bericht door Tiki Taka »

Vlietinck verkopen, Openda uitlenen (in Holland zou die wel potten breken), ...
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: Zomertransfers 2020 OUT

Bericht door Khas »

Tiki Taka schreef: 31 mar 2020, 09:20 Vandaag in HLN krant op voorpagina dat de Corona crisis een grote impact heeft en zal hebben op de uiteindelijke transferwaarde van de spelers. Zo zou de waarde van Pogba met - 50 % zakken bijvoorbeeld.
Transfer records of uitgaande transfers 15-20 miljoen uit de Jupiler Pro League zullen hoogst onwaarschijnlijk zijn.
Nu ja, de keerzijde van de medaille is dat inkomende transfers dan een stuk interessanter en haalbaarder zullen blijken.
Dit las ik ook maar het leek me allemaal heel kort door de bocht, geschreven door iemand die niet goed snapt hoe de economie in de voetbalwereld werkt. We zitten met een enorme crash in de globale economie, maar niet iedereen is daar even hard door geraakt en er zijn duizenden miljarden de wereld in gepompt. Dit zorgt aan de ene kant voor hyperinflatie en aan de andere kant zit je met enorme verschillen in hoe budgetten van ploegen bepaald worden. Je kan er van op aan dat er gaan zijn die hier een heel stuk rijker uitkomen, zowel relatief als in absolute cijfers. Net als dat er heel veel ploegen (het gros) gaan zijn die hun budgetten gaan zijn krimpen als een piemel in de ijskast.
Het is koffiedik kijken op dit moment.
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 881
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: Zomertransfers 2020 OUT

Bericht door Vergas Ronald »

haha, piemel.




ik ben 12
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
HeervanBiesen
A-kern
Berichten: 617
Lid geworden op: 26 jun 2017, 16:56

Re: Zomertransfers 2020 OUT

Bericht door HeervanBiesen »

Ben benieuwd wat er met Mitrovic gaat gebeuren.
Kossounou heeft ongeveer evenveel gekost en vind hem meer in onze ploeg passen.
Op de leeftijd v Mitrovic moet hij toch titularis zijn... Zou het niet erg vinden dat hij weg gaat en er een jongere in de plaats komt.
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Zomertransfers 2020 OUT

Bericht door Cedrinho »

Mitrovic en Kossounou, dat zijn vooreerst al verschillende posities.
En wat mij betreft mag Mitrovic titularis zijn, ipv Mechele, maar dan moet hij ook eens blessurevrij blijven.
ClubFanVinne
Profvoetballer
Berichten: 410
Lid geworden op: 07 jan 2019, 16:01

Re: Zomertransfers 2020 OUT

Bericht door ClubFanVinne »

HeervanBiesen schreef: 24 mei 2020, 13:37 Ben benieuwd wat er met Mitrovic gaat gebeuren.
Kossounou heeft ongeveer evenveel gekost en vind hem meer in onze ploeg passen.
Op de leeftijd v Mitrovic moet hij toch titularis zijn... Zou het niet erg vinden dat hij weg gaat en er een jongere in de plaats komt.
Vind ik ook. Mitrovic (1,5mil) is te vaak geblesseerd + ik zie niet veel groei potentieel. Kousounou zie ik dan eerder als rechtsback dan als centrale verdediger. Een Vanheusden (9milj) of wesley hoedt (7milj) zouden daar een mooie aanvulling zijn. Hoop ook dat we Vrankx (4milj) kunnen strikken voor op het middenveld. Chadli (5milj), Gaich(12milj) en Ndayishimiye (2,5milj) als aanvallende versterkingen Ipv Dennis (25milj), Tau, Rezaei(4milj) en Diagne. Diatta moet nog een jaar blijven. Sobol (3milj) moeten we ook kopen.

De prijzen tussen haakjes is wat ik denk dat we zouden betalen of krijgen.
HeervanBiesen
A-kern
Berichten: 617
Lid geworden op: 26 jun 2017, 16:56

Re: Zomertransfers 2020 OUT

Bericht door HeervanBiesen »

Het 16-jarige talent Karim Abdoul Camara vertrekt van bij ons naar Hoffenheim. Zou om een groot talent gaan, dat ook international is bij de jeugdploegen van België.
Gebruikersavatar
DavidVM
Supersub
Berichten: 1462
Lid geworden op: 30 mei 2016, 14:38

Re: Zomertransfers 2020 OUT

Bericht door DavidVM »

Cedrinho schreef: 24 mei 2020, 14:26 Mitrovic en Kossounou, dat zijn vooreerst al verschillende posities.
En wat mij betreft mag Mitrovic titularis zijn, ipv Mechele, maar dan moet hij ook eens blessurevrij blijven.
Ik kan dat nog altijd niet snappen waarom jij steeds Mechele wil zien vervangen worden... En dan nog door Mitrovic, die voetballend nog een pak minder is dan Brandon (die ook geen wereldvoetballer is voor alle duidelijkheid)
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: Zomertransfers 2020 OUT

Bericht door t4nd »

DavidVM schreef: 27 mei 2020, 12:52
Cedrinho schreef: 24 mei 2020, 14:26 Mitrovic en Kossounou, dat zijn vooreerst al verschillende posities.
En wat mij betreft mag Mitrovic titularis zijn, ipv Mechele, maar dan moet hij ook eens blessurevrij blijven.
Ik kan dat nog altijd niet snappen waarom jij steeds Mechele wil zien vervangen worden... En dan nog door Mitrovic, die voetballend nog een pak minder is dan Brandon (die ook geen wereldvoetballer is voor alle duidelijkheid)
Dat snap ik eerlijk gezegd ook niet. Mechele is een type verdediger dat we als Club goed kunnen gebruiken. Doet geen zotte dingen, maar wél bijna altijd secuur aan het verdedigen en zuiver in de tackle. Inspelen kan hij niet goed, maar daar heeft hij afgelopen seizoenen wel al stappen ingezet. Hij gaat nooit een cross zoals Deli kunnen doen waarschijnlijk, maar wat mij betreft hoeft dat niet.

Feit is dat Brandon bij de top in België hoort en in onze competitie zeker altijd mee kan. In de CL zal je waarschijnlijk meer kans hebben verder te raken als je een niveau hoger dan Mechele vindt, maar "meer kans" betekent nog altijd niet "zeker".
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Zomertransfers 2020 OUT

Bericht door Cedrinho »

Het enige waarin Mechele uitblinkt, is de timing van zijn tackles. Voor de rest gewoon een erg matige verdediger.
LaurensVS
Belofte
Berichten: 210
Lid geworden op: 28 jan 2020, 15:03

Re: Zomertransfers 2020 OUT

Bericht door LaurensVS »

Cedrinho schreef: 27 mei 2020, 17:42 Het enige waarin Mechele uitblinkt, is de timing van zijn tackles. Voor de rest gewoon een erg matige verdediger.
Ben allesbehalve Mechele fan, maar hier doe je hem wel te kort. Is positioneel enorm sterk, staat altijd juist, waardoor zijn gebrek aan snelheid amper zichtbaar is.
Mitrovic is in bepaalde aspecten van het spel beter dan Mechele, maar staat echt vaak verkeerd te dekken. Vind hem daardoor wat een risicopatiënt, omdat hij vaak moet corrigeren. En als je moet corrigeren, ben je soms ook te laat. Mechele mag van mij volgend seizoen in de basis blijven staan, dat vind ik niet onze grootste prioriteit, maar als je hem wil vervangen, moeten we hoger mikken dan Mitrovic.
ClubFanVinne
Profvoetballer
Berichten: 410
Lid geworden op: 07 jan 2019, 16:01

Re: Zomertransfers 2020 OUT

Bericht door ClubFanVinne »

LaurensVS schreef: 28 mei 2020, 00:11
Cedrinho schreef: 27 mei 2020, 17:42 Het enige waarin Mechele uitblinkt, is de timing van zijn tackles. Voor de rest gewoon een erg matige verdediger.
Ben allesbehalve Mechele fan, maar hier doe je hem wel te kort. Is positioneel enorm sterk, staat altijd juist, waardoor zijn gebrek aan snelheid amper zichtbaar is.
Mitrovic is in bepaalde aspecten van het spel beter dan Mechele, maar staat echt vaak verkeerd te dekken. Vind hem daardoor wat een risicopatiënt, omdat hij vaak moet corrigeren. En als je moet corrigeren, ben je soms ook te laat. Mechele mag van mij volgend seizoen in de basis blijven staan, dat vind ik niet onze grootste prioriteit, maar als je hem wil vervangen, moeten we hoger mikken dan Mitrovic.
Ik vind dat hoedt een echte aanwinst zou zijn deli en mechele zijn niet echt leiders. mechele is daar te rustig voor en deli is te nonchalant een hoedt zou daar nog meer kunnen sturen ik geloof dat we een seizoen met nog minder tegengoals zouden hebben.
Plaats reactie