Zomertransfers 2020 OUT

Alle transfernieuws

Moderator: Bosko

HeervanBiesen
A-kern
Berichten: 617
Lid geworden op: 26 jun 2017, 16:56

Re: Zomertransfers 2020 OUT

Bericht door HeervanBiesen »

We zitten ook nog met een Erhan Masovic.. Geen al te goede beurt gemaakt bij Horsens in Denemarken.
Kan als hij niet verkocht geraakt mee met Club Nxt, maar vind dat onze centrale as in de verdediging toch meer talent heeft dan hem en dan verdient te spelen...
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3276
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Zomertransfers 2020 OUT

Bericht door IsO »

ClubFanVinne schreef: 21 sep 2020, 21:43 marseille is afgesprongen, hebben een andere winger gehaald + brugge wil meer dan 20milj. Zal dus blijven wat een goede zaak is. Als hij eens 1 seizoen constant kan zijn en zijn goals + assists draaien rond de 10 dan kunnen wen 40 vragen. Hetzelfde geld voor diatta.
Voor zover Marseille ooit een echte optie is geweest. Transfermarkt is trouwens nog 12 dagen open, dus nog tijd genoeg om te vertrekken mocht er een ploeg langskomen die aan de eisen van Club en Dennis zou voldoen.
FrankFarinaII

Re: Zomertransfers 2020 OUT

Bericht door FrankFarinaII »

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20200925_96285976

Hans vanaken naar West ham? Doen Hans !!!!!!!!!
vanGentmaarvoorClub
Basisspeler
Berichten: 1750
Lid geworden op: 13 jul 2016, 22:44

Re: Zomertransfers 2020 OUT

Bericht door vanGentmaarvoorClub »

FrankFarinaII schreef: 25 sep 2020, 20:11 https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20200925_96285976

Hans vanaken naar West ham? Doen Hans !!!!!!!!!
:hurr: :hurr: :wtf: :hurr:
We gaan onze veruit belangrijkste speler toch niet wegdoen, zeker ?
HeervanBiesen
A-kern
Berichten: 617
Lid geworden op: 26 jun 2017, 16:56

Re: Zomertransfers 2020 OUT

Bericht door HeervanBiesen »

vanGentmaarvoorClub schreef: 25 sep 2020, 21:22
FrankFarinaII schreef: 25 sep 2020, 20:11 https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20200925_96285976

Hans vanaken naar West ham? Doen Hans !!!!!!!!!
:hurr: :hurr: :wtf: :hurr:
We gaan onze veruit belangrijkste speler toch niet wegdoen, zeker ?
Akkoord.
Hij is idd terug naar zijn betere vorm toe aan het groeien.

Anderzijds als hij op zijn leeftijd de stap naar Engeland kan maken zouden we niet mogen twijfelen, die clubs ginds gooien met geld en een degelijk bedrag halen we evenwaardige speler die jonger is en nog jaren meekan bij ons.
Tis een zwaar dilemma als ze met serieus bedrag gaan afkomen...
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: Zomertransfers 2020 OUT

Bericht door t4nd »

Een evenwaardige speler als Vanaken halen die direct inzetbaar is? Beetje realistisch aub? Op 250 wedstrijden heeft hij 73 doelpunten & 54 assists. Dat is rechtstreekse invloed bij 1 doelpunt per 2 wedstrijden.

Het gebrek aan respect voor Vanaken is echt triest vind ik. Kerel wint elke individuele prijs en domineert de competitie maar bij de Rode Duivels krijgt hij nooit een kans. Dat het schoothondje van Kompany (Martinez dus) hem niet apprecieert is 1 ding, maar dat Club-supporters hem weg willen omdat hij 2 mindere matchen gespeeld heeft? Triest. Echt. Triest. Als dat je houding is, ga dan alsjeblieft naar anderlecht of Cercle supporteren, dan zijn wij hier van het negativisme af.
FrankFarinaII

Re: Zomertransfers 2020 OUT

Bericht door FrankFarinaII »

t4nd schreef: 26 sep 2020, 08:44 Een evenwaardige speler als Vanaken halen die direct inzetbaar is? Beetje realistisch aub? Op 250 wedstrijden heeft hij 73 doelpunten & 54 assists. Dat is rechtstreekse invloed bij 1 doelpunt per 2 wedstrijden.

Het gebrek aan respect voor Vanaken is echt triest vind ik. Kerel wint elke individuele prijs en domineert de competitie maar bij de Rode Duivels krijgt hij nooit een kans. Dat het schoothondje van Kompany (Martinez dus) hem niet apprecieert is 1 ding, maar dat Club-supporters hem weg willen omdat hij 2 mindere matchen gespeeld heeft? Triest. Echt. Triest. Als dat je houding is, ga dan alsjeblieft naar anderlecht of Cercle supporteren, dan zijn wij hier van het negativisme af.
Vanaken is voor Club bepalend, haalt individuele prijzen, en nu er eindelijk buitenlandse interesse is in hem, zou je hem geen tranfser gunnen? :thumba:
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: Zomertransfers 2020 OUT

Bericht door t4nd »

FrankFarinaII schreef: 26 sep 2020, 09:23 Vanaken is voor Club bepalend, haalt individuele prijzen, en nu er eindelijk buitenlandse interesse is in hem, zou je hem geen tranfser gunnen? :thumba:
Tuurlijk gun ik hem een transfer, maar naar fucking West Ham? Hun beste positie de laatste 20 jaar is een 7de plaats - hoe is dat een verbetering? In Club verdient hij goed, speelt hij elk seizoen voor de titel & praktisch elk seizoen de champions league. In West Ham gaat hij misschien iets meer verdienen, maar moet hij zich aanpassen aan een ander spelsysteem en is hij praktsch zeker dat hij geen Europees meer zal spelen.
Wat mij betreft is dat een eenvoudige keuze. Sportief heeft dan de voorrang op "iets meer geld verdienen". Ik zou dan nog eerder begrijpen dat hij naar de zandbak gaat voor een veelvoud van zijn huidige loon. Als je geld voorop stelt boven het sportieve kan je maar beter direct doorcashen.
LaurensVS
Belofte
Berichten: 210
Lid geworden op: 28 jan 2020, 15:03

Re: Zomertransfers 2020 OUT

Bericht door LaurensVS »

t4nd schreef: 26 sep 2020, 09:47
FrankFarinaII schreef: 26 sep 2020, 09:23 Vanaken is voor Club bepalend, haalt individuele prijzen, en nu er eindelijk buitenlandse interesse is in hem, zou je hem geen tranfser gunnen? :thumba:
Tuurlijk gun ik hem een transfer, maar naar fucking West Ham? Hun beste positie de laatste 20 jaar is een 7de plaats - hoe is dat een verbetering? In Club verdient hij goed, speelt hij elk seizoen voor de titel & praktisch elk seizoen de champions league. In West Ham gaat hij misschien iets meer verdienen, maar moet hij zich aanpassen aan een ander spelsysteem en is hij praktsch zeker dat hij geen Europees meer zal spelen.
Wat mij betreft is dat een eenvoudige keuze. Sportief heeft dan de voorrang op "iets meer geld verdienen". Ik zou dan nog eerder begrijpen dat hij naar de zandbak gaat voor een veelvoud van zijn huidige loon. Als je geld voorop stelt boven het sportieve kan je maar beter direct doorcashen.
Een eerste punt is inderdaad het loon. Hij zal netto wel maal 2 gaan.
En als je niet begrijpt dat fucking west ham een stap vooruit is, dan ligt dat overduidelijk aan jou.
Als topsporter wil je weten waar je limieten liggen, testen hoeveel je aan kan. Elke thuismatch 44k supporters en spelen tegen de beste spelers ter wereld. Qua beleving is de PL het summum. Alles ademt daar voetbal.

Moet hij dat laten, om een vierde keer de jupleague te winnen? Of voor die 6 matchen champions league? In de premier league speel je wekelijks met die CL intensiteit en beleving.

Of moet die jongen wachten tot Tottenham komt? Want ja, dat zou natuurlijk wel een stap vooruit zijn.

Ik zou er kapot van zijn als hij vertrekt, Hans is een levende legende. Maar als WH concreet wordt, en ze kunnen hem "garanderen" dat hij belangrijk wordt, dan twijfel je niet.

En over doorcashen, een speler als Hans verdient in de zandbak, niet meer dan bij een PL ploeg als WH.
HeervanBiesen
A-kern
Berichten: 617
Lid geworden op: 26 jun 2017, 16:56

Re: Zomertransfers 2020 OUT

Bericht door HeervanBiesen »

t4nd schreef: 26 sep 2020, 08:44 Een evenwaardige speler als Vanaken halen die direct inzetbaar is? Beetje realistisch aub? Op 250 wedstrijden heeft hij 73 doelpunten & 54 assists. Dat is rechtstreekse invloed bij 1 doelpunt per 2 wedstrijden.

Het gebrek aan respect voor Vanaken is echt triest vind ik. Kerel wint elke individuele prijs en domineert de competitie maar bij de Rode Duivels krijgt hij nooit een kans. Dat het schoothondje van Kompany (Martinez dus) hem niet apprecieert is 1 ding, maar dat Club-supporters hem weg willen omdat hij 2 mindere matchen gespeeld heeft? Triest. Echt. Triest. Als dat je houding is, ga dan alsjeblieft naar anderlecht of Cercle supporteren, dan zijn wij hier van het negativisme af.
Ik ben niet negatief, ik ben gewoon een supporter die altijd er voor uit is gekomen dat ik algemeen niet van een type voetballer als Vanaken hou, ik verkies dan meer een technische nummer tien of een type 10 dat zijn kop er voor legt en een man voorbij kan gaan. Als Club het goed doet zeg ik dat, maar als het minder is ben ik ook degene die dit niet onder stoelen of banken steekt.

Ik ga absoluut niet zeggen dat Vanaken geen goede kwaliteiten heeft, hij heeft scorend vermogen als hij in vorm is en kan als niets een splijtende beslissende pas geven. Helemaal terecht 2 jaar op rij de gouden schoen gewonnen.
Heb ook altijd de goede dingen gezegd en de pluspunten van hem.

Maar op topniveau in de CL komt hij toch tekort, ik heb het dan meer erover dat Club verder mag denken aan eens de 2de plaats te halen in een CL poule. Of via de Europa League ver te geraken. Als Club tegen zulke tegenstanders countert valt het op als Hans de pass niet onmiddellijk vind en hij aan het dribbelen is hij het spel ophoudt. En begin aan de competitie gingen al zijn ballen achteruit.. Deed me aan een Biglia denken die inderdaad ook altijd balbezit hielt bij onze aardsvijand, maar hij gaf zijn ballen ook altijd naar achteren of naar opzij.
Maar geef wel toe, afgelopen match heeft Hans deugd gedaan en hij is terug meer en meer in vorm aan het geraken, nu is het kwestie deze vorm week na week aan te houden.

Hans heeft zijn leeftijd, als je voor hem een goede prijs kan krijgen moet je niet twijfelen. (idem voor Dennis, daar ben ik dan wel fan van al vind ik dat hij meer zijn bal moet afgeven, maar als je voor hem 15 a 20M krijgt moet je ook niet twijfelen).

Vervanging die dadelijk inzetbaar is is idd niet realistisch, want er gaat een quarantaine van 2 weken aan verbonden zijn.
Maar pak dat je 15M voor hem kan krijgen, daar haal je sowieso vervanging voor.
Het liefst zie ik een Mike Trésor Ndayshimiyé komen. Dat is de frivole voetballer die snel en vinnig is, assists geeft en scorend vermogen heeft. Heeft potentieel en kan nog groeien.

Of spelers die begin in de twintig zijn.
Dan denk ik bijvoorbeeld aan een Nicolas de la Cruz v River Plate.
ClubFanVinne
Profvoetballer
Berichten: 410
Lid geworden op: 07 jan 2019, 16:01

Re: Zomertransfers 2020 OUT

Bericht door ClubFanVinne »

HeervanBiesen schreef: 26 sep 2020, 17:52
t4nd schreef: 26 sep 2020, 08:44 Een evenwaardige speler als Vanaken halen die direct inzetbaar is? Beetje realistisch aub? Op 250 wedstrijden heeft hij 73 doelpunten & 54 assists. Dat is rechtstreekse invloed bij 1 doelpunt per 2 wedstrijden.

Het gebrek aan respect voor Vanaken is echt triest vind ik. Kerel wint elke individuele prijs en domineert de competitie maar bij de Rode Duivels krijgt hij nooit een kans. Dat het schoothondje van Kompany (Martinez dus) hem niet apprecieert is 1 ding, maar dat Club-supporters hem weg willen omdat hij 2 mindere matchen gespeeld heeft? Triest. Echt. Triest. Als dat je houding is, ga dan alsjeblieft naar anderlecht of Cercle supporteren, dan zijn wij hier van het negativisme af.
Ik ben niet negatief, ik ben gewoon een supporter die altijd er voor uit is gekomen dat ik algemeen niet van een type voetballer als Vanaken hou, ik verkies dan meer een technische nummer tien of een type 10 dat zijn kop er voor legt en een man voorbij kan gaan. Als Club het goed doet zeg ik dat, maar als het minder is ben ik ook degene die dit niet onder stoelen of banken steekt.

Ik ga absoluut niet zeggen dat Vanaken geen goede kwaliteiten heeft, hij heeft scorend vermogen als hij in vorm is en kan als niets een splijtende beslissende pas geven. Helemaal terecht 2 jaar op rij de gouden schoen gewonnen.
Heb ook altijd de goede dingen gezegd en de pluspunten van hem.

Maar op topniveau in de CL komt hij toch tekort, ik heb het dan meer erover dat Club verder mag denken aan eens de 2de plaats te halen in een CL poule. Of via de Europa League ver te geraken. Als Club tegen zulke tegenstanders countert valt het op als Hans de pass niet onmiddellijk vind en hij aan het dribbelen is hij het spel ophoudt. En begin aan de competitie gingen al zijn ballen achteruit.. Deed me aan een Biglia denken die inderdaad ook altijd balbezit hielt bij onze aardsvijand, maar hij gaf zijn ballen ook altijd naar achteren of naar opzij.
Maar geef wel toe, afgelopen match heeft Hans deugd gedaan en hij is terug meer en meer in vorm aan het geraken, nu is het kwestie deze vorm week na week aan te houden.

Hans heeft zijn leeftijd, als je voor hem een goede prijs kan krijgen moet je niet twijfelen. (idem voor Dennis, daar ben ik dan wel fan van al vind ik dat hij meer zijn bal moet afgeven, maar als je voor hem 15 a 20M krijgt moet je ook niet twijfelen).

Vervanging die dadelijk inzetbaar is is idd niet realistisch, want er gaat een quarantaine van 2 weken aan verbonden zijn.
Maar pak dat je 15M voor hem kan krijgen, daar haal je sowieso vervanging voor.
Het liefst zie ik een Mike Trésor Ndayshimiyé komen. Dat is de frivole voetballer die snel en vinnig is, assists geeft en scorend vermogen heeft. Heeft potentieel en kan nog groeien.

Of spelers die begin in de twintig zijn.
Dan denk ik bijvoorbeeld aan een Nicolas de la Cruz v River Plate.
Idd volkomen mee eens je kan dan schrijvers ook eens een kans geven op de 10 want in een 4-3-3 kan schrijvers mss wel de 10 zijn die we nodig hebben. Als je dan idd een Ndayshimiyé nog kan bijhalen dan ben je terug genoeg gewapend. Wat niet wil zeggen dat we hans niet zullen missen maar geloof idd meer in onze kansen in de CL met een vlugger am. En je kan dan nog Holzhauser halen ook.
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 881
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: Zomertransfers 2020 OUT

Bericht door Vergas Ronald »

t4nd schreef: 26 sep 2020, 08:44 Het gebrek aan respect voor Vanaken is echt triest vind ik.
Ik denk dat je die post verkeerd begrepen heb, dat was geen gebrek aan respect voor Hans, men is Hans dermate dankbaar dat ze hem een transfer gunnen -ookal komt dat ten koste van club brugge- want wie je ook gaat halen, zijn schoenen die gewoon niet gevuld raken.

Vanaken is onze beste speler, al jaren, we zijn 't zo gewoon dat die scoort, belangrijk is en de ploeg over de streep trekt dat we er niets meer over zeggen.
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 881
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: Zomertransfers 2020 OUT

Bericht door Vergas Ronald »

t4nd schreef: 26 sep 2020, 09:47Tuurlijk gun ik hem een transfer, maar naar fucking West Ham? Hun beste positie de laatste 20 jaar is een 7de plaats - hoe is dat een verbetering?
Laat 7de in premier league 5 seizoenen jupiler league spelen, spelen 5 keer kampioen met 25 punten verschil. 7de in premier league doet mee voor titel in Spanje, Frankrijk enz. Denk dat ge verschil premier league & jupilerleague onderschat, verschil is kleiner dan vroeger maar verschil blijft enorm.
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 881
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: Zomertransfers 2020 OUT

Bericht door Vergas Ronald »

Terzijde, is Rezaei nog van Club Brugge? Was vorig seizoen weer goed bij Charleroi, nu furieus aan seizoen begonnen bij Charleroi. Waarom kan die kerel dat daar en niet bij ons?
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3276
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Zomertransfers 2020 OUT

Bericht door IsO »

Vergas Ronald schreef: 27 sep 2020, 17:29 Terzijde, is Rezaei nog van Club Brugge? Was vorig seizoen weer goed bij Charleroi, nu furieus aan seizoen begonnen bij Charleroi. Waarom kan die kerel dat daar en niet bij ons?
Is nog van ons. Uitleenbeurt tot einde seizoen zonder aankoopoptie als ik het goed heb. Charleroi speelt natuurlijk anders dan club. Minder hoog pressen, meer uit de omschakeling.
Plaats reactie