Zomertransfers 2020 OUT

Alle transfernieuws

Moderator: Bosko

t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: Zomertransfers 2020 OUT

Bericht door t4nd »

vanGentmaarvoorClub schreef: 05 jun 2020, 10:59 met dank aan gulle Gentse politici, intercommunales, en enkele heel bedenkelijke constructies
Dan heb je het over hun stadion. Ik heb het over de seizoenen rond '00-'01 en zelfs vroeger toen ze elk jaar goedkoop inkochten en duur verkochten om hun balans positief te krijgen.
HeervanBiesen
A-kern
Berichten: 617
Lid geworden op: 26 jun 2017, 16:56

Re: Zomertransfers 2020 OUT

Bericht door HeervanBiesen »

Mata is gaan onderhandelen in Duitsland met Hertha BSC.
GraspopperFCB
Jeugdspeler
Berichten: 136
Lid geworden op: 28 jan 2018, 16:53

Re: Zomertransfers 2020 OUT

Bericht door GraspopperFCB »

Dat is toch geen stap vooruit naar mijn mening. Ik las ook dat zijn marktwaarde rond de 6 miljoen moet liggen maar dat is toch veel te weinig. Ik zie hem niet graag vertrekken ...
HeervanBiesen
A-kern
Berichten: 617
Lid geworden op: 26 jun 2017, 16:56

Re: Zomertransfers 2020 OUT

Bericht door HeervanBiesen »

GraspopperFCB schreef: 06 jun 2020, 22:56 Dat is toch geen stap vooruit naar mijn mening. Ik las ook dat zijn marktwaarde rond de 6 miljoen moet liggen maar dat is toch veel te weinig. Ik zie hem niet graag vertrekken ...
Die mannen hebben geld he, veel betaald voor Lukebakio..
Mja zie Mata liever blijven, maar gun hem wel een transfer.
Liefst dan naar een club waar hij kan meedoen om de prijzen.
ClubFanVinne
Profvoetballer
Berichten: 410
Lid geworden op: 07 jan 2019, 16:01

Re: Zomertransfers 2020 OUT

Bericht door ClubFanVinne »

HeervanBiesen schreef: 06 jun 2020, 23:19
GraspopperFCB schreef: 06 jun 2020, 22:56 Dat is toch geen stap vooruit naar mijn mening. Ik las ook dat zijn marktwaarde rond de 6 miljoen moet liggen maar dat is toch veel te weinig. Ik zie hem niet graag vertrekken ...
Die mannen hebben geld he, veel betaald voor Lukebakio..
Mja zie Mata liever blijven, maar gun hem wel een transfer.
Liefst dan naar een club waar hij kan meedoen om de prijzen.
Ik denk als hij vertrekt dat we 12 a 14 milj vangen voor mata. Daarmee zou ik hoedt en buta halen van antwerp. En dan terug 433 spelen. Dan kunnen we voorin okereke ook op rechts zetten. openda kan ook op rechts en links in een 3 spitsen positie. De grootste slachtoffers zijn de keatelaere en schrijvers. Maar ik denk dat dekeatelaere ook als rechts of linksvoor kan spelen. Schrijvers jammer genoeg niet en zie die echt wel graag spelen. je zou wel met okereke rechts en openda links en schrijvers centaal in de firmino rol dan. Denk dat we wel genoeg spitsen hebben dan en enkel een LB (Chadli), RA(Buta), CV (Hoedt) en cvm(Ilaimaharitra) moeten halen. Dan hebben we op meerdere posities veel opties en komt zelfs vlietinck die in mijn ogen best als rechtsachter is weer in opties voor met van den brempt en kousounou hebben we daar veel opties na buta dan. Dus mss best 1 van deze 3 uitlenen. Met het geld van dennis kunnen we dan speuren voor jonge buitenlandse talenten. Ik zou gaan voor 17 jarige die je eerst in je jeugd inwerkt, zijn veel goedkoper nog en als er 1 raak is verdien je er bakken geld aan + extra uitdaging voor je eigen jeugd, waardoor die ook weer sterker wordt.
HeervanBiesen
A-kern
Berichten: 617
Lid geworden op: 26 jun 2017, 16:56

Re: Zomertransfers 2020 OUT

Bericht door HeervanBiesen »

ClubFanVinne schreef: 07 jun 2020, 11:35
HeervanBiesen schreef: 06 jun 2020, 23:19
GraspopperFCB schreef: 06 jun 2020, 22:56 Dat is toch geen stap vooruit naar mijn mening. Ik las ook dat zijn marktwaarde rond de 6 miljoen moet liggen maar dat is toch veel te weinig. Ik zie hem niet graag vertrekken ...
Die mannen hebben geld he, veel betaald voor Lukebakio..
Mja zie Mata liever blijven, maar gun hem wel een transfer.
Liefst dan naar een club waar hij kan meedoen om de prijzen.
Ik denk als hij vertrekt dat we 12 a 14 milj vangen voor mata. Daarmee zou ik hoedt en buta halen van antwerp. En dan terug 433 spelen. Dan kunnen we voorin okereke ook op rechts zetten. openda kan ook op rechts en links in een 3 spitsen positie. De grootste slachtoffers zijn de keatelaere en schrijvers. Maar ik denk dat dekeatelaere ook als rechts of linksvoor kan spelen. Schrijvers jammer genoeg niet en zie die echt wel graag spelen. je zou wel met okereke rechts en openda links en schrijvers centaal in de firmino rol dan. Denk dat we wel genoeg spitsen hebben dan en enkel een LB (Chadli), RA(Buta), CV (Hoedt) en cvm(Ilaimaharitra) moeten halen. Dan hebben we op meerdere posities veel opties en komt zelfs vlietinck die in mijn ogen best als rechtsachter is weer in opties voor met van den brempt en kousounou hebben we daar veel opties na buta dan. Dus mss best 1 van deze 3 uitlenen. Met het geld van dennis kunnen we dan speuren voor jonge buitenlandse talenten. Ik zou gaan voor 17 jarige die je eerst in je jeugd inwerkt, zijn veel goedkoper nog en als er 1 raak is verdien je er bakken geld aan + extra uitdaging voor je eigen jeugd, waardoor die ook weer sterker wordt.
Club zou al tevreden zijn met een bod van 10M.
Akkoord met die jonge talenten, Kossounou is een voltreffer, kzou alleen eerst versterking halen voor komend seizoen en in onze eigen jeugd kijken, alvorens elders talenten te halen.
Gebruikersavatar
DavidVM
Supersub
Berichten: 1462
Lid geworden op: 30 mei 2016, 14:38

Re: Zomertransfers 2020 OUT

Bericht door DavidVM »

HeervanBiesen schreef: 06 jun 2020, 22:24 Mata is gaan onderhandelen in Duitsland met Hertha BSC.
Bron? Want blijkbaar heeft Club nog niet eens een bod ontvangen
Gebruikersavatar
Jens27
Profvoetballer
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 dec 2016, 14:16

Re: Zomertransfers 2020 OUT

Bericht door Jens27 »

DavidVM schreef: 08 jun 2020, 12:10
HeervanBiesen schreef: 06 jun 2020, 22:24 Mata is gaan onderhandelen in Duitsland met Hertha BSC.
Bron? Want blijkbaar heeft Club nog niet eens een bod ontvangen
De eerste rook kwam van RTBF; https://www.rtbf.be/sport/football/belg ... d=10516979

Nu ondertussen zou Herta volgens BILD dan weer dicht staan bij het tekenen van Zeefuik van Groningen. Is een rechtsback dus hopelijk goed nieuws voor een verlengd verblijf van Mata hier.
https://www.bild.de/bild-plus/sport/fus ... .bild.html
:hupclub: :hupclub: :hupclub:
HeervanBiesen
A-kern
Berichten: 617
Lid geworden op: 26 jun 2017, 16:56

Re: Zomertransfers 2020 OUT

Bericht door HeervanBiesen »

Volgens voetbalkrant is Utrecht geïnteresseerd in Cyril Ngonge. Hij heeft zich er in de kijker gespeeld, door afgelopen seizoen goed te presteren bij jong PSV in de keukendivisie.

PSV heeft de optie van 750 000 euro niet gelicht, waardoor nu de vraag is hoeveel Ngonge kost voor Utrecht.
Shaannii1993
Tester
Berichten: 2
Lid geworden op: 14 jun 2019, 07:22

Re: Zomertransfers 2020 OUT

Bericht door Shaannii1993 »

Newcastle zou 28 miljoen willen geven voor Dennis ..jackpot


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
FCBrugesawayoflife
Jeugdspeler
Berichten: 174
Lid geworden op: 30 mei 2016, 11:08

Re: Zomertransfers 2020 OUT

Bericht door FCBrugesawayoflife »

Shaannii1993 schreef: 09 jun 2020, 17:23 Newcastle zou 28 miljoen willen geven voor Dennis ..jackpot Afbeelding


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
https://www.thesun.co.uk/sport/football ... er-brugge/

Er staat niet dat ze 28 miljoen geboden hebben, er staat dat dat zijn geschatte waarde zou zijn.
Vakie 214
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Zomertransfers 2020 OUT

Bericht door Cedrinho »

FCBrugesawayoflife schreef: 09 jun 2020, 18:26
Shaannii1993 schreef: 09 jun 2020, 17:23 Newcastle zou 28 miljoen willen geven voor Dennis ..jackpot Afbeelding


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
https://www.thesun.co.uk/sport/football ... er-brugge/

Er staat niet dat ze 28 miljoen geboden hebben, er staat dat dat zijn geschatte waarde zou zijn.
En er staat ook dat dat bericht van 9 januari is.
Gebruikersavatar
leem
A-kern
Berichten: 579
Lid geworden op: 13 jun 2016, 08:49

Re: Zomertransfers 2020 OUT

Bericht door leem »

Cedrinho schreef:
FCBrugesawayoflife schreef: 09 jun 2020, 18:26
Shaannii1993 schreef: 09 jun 2020, 17:23 Newcastle zou 28 miljoen willen geven voor Dennis ..jackpot Afbeelding


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
https://www.thesun.co.uk/sport/football ... er-brugge/

Er staat niet dat ze 28 miljoen geboden hebben, er staat dat dat zijn geschatte waarde zou zijn.
En er staat ook dat dat bericht van 9 januari is.
Er staat ook dat hij de ster van club brugge is, maar dat is wel degelijk Clinton 'dj' Mata.

Verstuurd vanaf mijn moto g(6) plus met Tapatalk


HeervanBiesen
A-kern
Berichten: 617
Lid geworden op: 26 jun 2017, 16:56

Re: Zomertransfers 2020 OUT

Bericht door HeervanBiesen »

FCBrugesawayoflife schreef: 09 jun 2020, 18:26
Shaannii1993 schreef: 09 jun 2020, 17:23 Newcastle zou 28 miljoen willen geven voor Dennis ..jackpot Afbeelding


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
https://www.thesun.co.uk/sport/football ... er-brugge/

Er staat niet dat ze 28 miljoen geboden hebben, er staat dat dat zijn geschatte waarde zou zijn.
13,5M is zijn huidige waarde volgens transfermarkt.nl
Zijn hoogste waarde was 17M op 30 maart dit jaar...
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5310
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Zomertransfers 2020 OUT

Bericht door Tiki Taka »

Mata verliezen zou een serieuze aderlating zijn voor Club...wat een topper, die er altijd stond vorig seizoen.
Waarschijnlijk dan ook nog Diatta en Dennis die zullen vertrekken, werk aan de winkel voor FCB.
Gaich lijkt te opteren voor een transfer naar Italië.
Plaats reactie