Zomertransfers 2020 OUT

Alle transfernieuws

Moderator: Bosko

HeervanBiesen
A-kern
Berichten: 623
Lid geworden op: 26 jun 2017, 16:56

Re: Zomertransfers 2020 OUT

Bericht door HeervanBiesen »

Tiki Taka schreef: 10 jun 2020, 07:46 Mata verliezen zou een serieuze aderlating zijn voor Club...wat een topper, die er altijd stond vorig seizoen.
Waarschijnlijk dan ook nog Diatta en Dennis die zullen vertrekken, werk aan de winkel voor FCB.
Gaich lijkt te opteren voor een transfer naar Italië.
Klopt! Al gun ik hem wel zijn transfer. Moet beetje aan Meunier denken, was ook onze RB en heeft ook een mooie transfer gemaakt. Als er zo soort clubs komen dat hij vooruitgang maakt en elders voor de prijzen kan spelen gun ik hem dat.

Maar tis een enorme sterkhouder in onze ploeg.

Anderzijds ben ik ook benieuwd naar een Vanlerberghe (1,1M marktwaarde), Mechelen gaat hem niet aantrekken, dus in principe is dat een speler die bij ons in de etalage gaat staan om verkocht te worden.
HeervanBiesen
A-kern
Berichten: 623
Lid geworden op: 26 jun 2017, 16:56

Re: Zomertransfers 2020 OUT

Bericht door HeervanBiesen »

HeervanBiesen schreef: 09 jun 2020, 10:16 Volgens voetbalkrant is Utrecht geïnteresseerd in Cyril Ngonge. Hij heeft zich er in de kijker gespeeld, door afgelopen seizoen goed te presteren bij jong PSV in de keukendivisie.

PSV heeft de optie van 750 000 euro niet gelicht, waardoor nu de vraag is hoeveel Ngonge kost voor Utrecht.
FC Groningen en FC Twente zijn ondertussen ook geïnteresseerd in Ngonge.
ClubFanVinne
Profvoetballer
Berichten: 410
Lid geworden op: 07 jan 2019, 16:01

Re: Zomertransfers 2020 OUT

Bericht door ClubFanVinne »

Geruchten dat club dicht zou staan bij komst van Gaich (20 jarige argentijnse spits) en Armin Gigovic (18jarig zweedse middenvelder) talent vergelijkbaar met berge. Hopelijk klopt het.
Gebruikersavatar
Maximus
Profvoetballer
Berichten: 415
Lid geworden op: 10 jan 2017, 13:55

Re: Zomertransfers 2020 OUT

Bericht door Maximus »

ClubFanVinne schreef: 12 jun 2020, 19:18 Geruchten dat club dicht zou staan bij komst van Gaich (20 jarige argentijnse spits) en Armin Gigovic (18jarig zweedse middenvelder) talent vergelijkbaar met berge. Hopelijk klopt het.
En vanwaar komen deze geruchten?
ClubFanVinne
Profvoetballer
Berichten: 410
Lid geworden op: 07 jan 2019, 16:01

Re: Zomertransfers 2020 OUT

Bericht door ClubFanVinne »

Maximus schreef: 12 jun 2020, 19:30
ClubFanVinne schreef: 12 jun 2020, 19:18 Geruchten dat club dicht zou staan bij komst van Gaich (20 jarige argentijnse spits) en Armin Gigovic (18jarig zweedse middenvelder) talent vergelijkbaar met berge. Hopelijk klopt het.
En vanwaar komen deze geruchten?
Daarom staat er bij geruchten e. je kent ook wel voetbal24, voetbalnieuws, voetbalflitsen en voetbalprimeur allemaal sites die moeten met een korel zout worden genomen. Vandaar geruchten
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: Zomertransfers 2020 OUT

Bericht door t4nd »

Misschien de posts hier beperkten tot effectieve geruchten in plaats van die roddel-sites telkens te vermelden? Als er geen nieuws is moet je niet elke keer dezelfde nutteloze posts herhalen lijkt me...

-> Gaich was vorig seizoen, je kan hem nog altijd willen maar met Okereke en Krmencik die we vorig seizoen gekocht hebben denk ik niet dat we Gaich nu ook nog gaan binnenhalen (tenzij hij serieus in de afslag staat).
-> Gigovic lijkt me eerder bij 'forumscouting' te horen

-> Deze post gaat in het beste geval over "zomertransfers in", maar wat mij betreft eerder over "forumscouting". In elk geval niet over "zomertransfers out".
GraspopperFCB
Jeugdspeler
Berichten: 136
Lid geworden op: 28 jan 2018, 16:53

Re: Zomertransfers 2020 OUT

Bericht door GraspopperFCB »

Ik lees net dat Dennis na de bekerfinale zou willen vertrekken. Kan iemand zijn valies al maken ? 😅🙈 heeft wel belangrijke doelpunten gescoord maar heb me toch ook vaak geërgerd aan hem.
HeervanBiesen
A-kern
Berichten: 623
Lid geworden op: 26 jun 2017, 16:56

Re: Zomertransfers 2020 OUT

Bericht door HeervanBiesen »

GraspopperFCB schreef: 13 jun 2020, 18:25 Ik lees net dat Dennis na de bekerfinale zou willen vertrekken. Kan iemand zijn valies al maken ? 😅🙈 heeft wel belangrijke doelpunten gescoord maar heb me toch ook vaak geërgerd aan hem.
idem Deli.. kan naar Engeland, Spanje & Italië.

Domweg gezegd hebben wij int slechtste geval iets voor zoals Ajax met de Jong & de Ligt maar dan met meerdere spelers...
Diatta die voor 25M weg kan, Dennis die weg wil en weg mag, Deli waar interesse in is, idem Mata..
Vanaken die nu op leeftijd zit waar het "het moment" is om te vertrekken ofwel blijft hij Club trouw.
Er gaat wss hele berg geld binnenkomen, het verhaal is alleen ons gericht te versterken.
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 881
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: Zomertransfers 2020 OUT

Bericht door Vergas Ronald »

In hoeverre willen spelers die hier genoemd worden weg. Stadion is wekelijks uitverkocht, Club wint alles, speelt ieder jaar Champions League en de periode dat Belgische topclubs minder betaalden dan middenmoot in Frankrijk/Duitsland/Spanje/Italië is al lang voorbij. Brugge is ieder jaar meer top en minder springplank naar de top. Als er één naar Inter/juve, Bayern/Dortmund, PSG of een (sub)topper in de Premier League kan moeten ze het doen, leeft maar één keer, 'tis ze gegund na zo'n seizoen. Maar van Brugge naar pakweg Hertha :roll: Da's gewoon 'tzelfde niveau zonder CL. Leipzig of Lazio zou nog een stap(je) hoger zijn maar fucking Hertha :? kom Mata, blijf maar in Brugge, 'tis tof in Brugge.
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
Gebruikersavatar
leem
A-kern
Berichten: 579
Lid geworden op: 13 jun 2016, 08:49

Re: Zomertransfers 2020 OUT

Bericht door leem »

Tis maar fucking Herta, maar wel in een grotere competitie.. een grote factor die je vergeet te vermelden denk ik.

Verstuurd vanaf mijn moto g(6) plus met Tapatalk

Gebruikersavatar
DavidVM
Supersub
Berichten: 1462
Lid geworden op: 30 mei 2016, 14:38

Re: Zomertransfers 2020 OUT

Bericht door DavidVM »

Geen idee of dit in dit topic thuis hoort, het mag gerust verplaatst worden naar het juiste. Ik las gisteren dat Lars Dendoncker (broer van) vertrekt naar Brighton. Slechte zaak voor ons? Iemand een zicht op zijn kwaliteiten?
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: Zomertransfers 2020 OUT

Bericht door t4nd »

Club Brugge en Vitesse Arnhem bereikten vandaag een akkoord over een tijdelijke overgang - zonder aankoopoptie - van Loïs Openda. Openda (20) is sinds 2015 bij Club Brugge en speelt dus tijdens het seizoen 2020-2021 in de Nederlandse Eredivisie. We wensen Loïs veel succes toe!
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3281
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Zomertransfers 2020 OUT

Bericht door IsO »

t4nd schreef: 21 jul 2020, 22:27 Club Brugge en Vitesse Arnhem bereikten vandaag een akkoord over een tijdelijke overgang - zonder aankoopoptie - van Loïs Openda. Openda (20) is sinds 2015 bij Club Brugge en speelt dus tijdens het seizoen 2020-2021 in de Nederlandse Eredivisie. We wensen Loïs veel succes toe!
Goeie zaak voor alle partijen
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: Zomertransfers 2020 OUT

Bericht door t4nd »

Voetbalkrant.com & voetbalnieuws.be (en aanverwanten) doen weer hun best. Borkelmans zegt in een interview dat Club Batshuayi zou moeten kopen nu hij bij Chelsea compleet niet meer nodig is & in hun artikels is het ondertussen al "waagt Club zijn kans" :hurr:

Alles voor clickbait :-)
Barto88
Tester
Berichten: 2
Lid geworden op: 31 mei 2016, 15:32

Re: Zomertransfers 2020 OUT

Bericht door Barto88 »

In en rond de Bosuil gaat het gerucht dat Leko Siebe Schrijvers naar Antwerp wil halen.
Plaats reactie